نمایندگی موبایل سامسونگ با پشتیبانی زودکمک، در خدمت شماست تا تخصصی ترین سرویس های مربوط به فروش و به ویژه تعمیرات گوشی های این برند را به شما ارائه دهد. در این مجموعه، کارگاه های پیشرفته ای وجود دارد که به پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیراتی روز دنیا مجهز شده اند. تعمیرکاران دوره دیده و مجرب با استفاده از این تجهیزات، انواع مشکلات و ایرادات گوشی را عیب یابی  کرده و برطرف می کنند. نمایندگی سامسونگ برای تعویض قطعات آسیب دیده موبایل، تنها از نمونه های اورجینال استفاده کرده و این مهم را تضمین می نماید. زودکمک بر آن است تا با ارائه خدماتی همچون پذیرش و تحویل گوشی در محل، مشاوره آنلاین و ... سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات را به دارندگان انواع گوشی های سامسونگ ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت نمایندگی موبایل Samsung ادامه مقاله را دنبال کنید.  

ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل سامسونگ

برای تعمیر گوشی سامسونگ به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر گوشی سامسونگ خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، موبایل سامسونگ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران

اگر در تهران و مناطق مختلف آن نیاز به خدمات تخصصی عیب یابی و ترمیم گوشی های سامسونگ دارید، می توانید از طریق سامانه یا اپلیکیشن زودکمک اقدام کنید. این مجموعه، تمامی خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران را به دارندگان مدل های مختلف موبایل این برند ارائه می دهد. همکاران ما برای تعمیر موبایل samsung، از جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات روز دنیا استفاده می کنند. عیب یابی با دقت انجام می شود و پس از آن قطعات آسیب دیده ترمیم یا تعویض می گردند. اقدامات نرم افزاری لازم برای تعمیر گوشی سامسونگ هم مطابق با آخرین متدها و استانداردهای موجود انجام می شوند تا موبایل، بدون هیچ ایرادی به شما تحویل داده شود.

 

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج در شاهین ویلا واقع شده و مشتریان می‌توانند انواع محصولات موبایل سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی مربوط به این برند را خریداری کنند. این نمایندگی آماده ارائه خدمات پس از فروش مانند تعمیرات، به روزرسانی نرم افزاری و مشاوره به مشتریان می باشد. کارشناسان مجرب واقع در نمایندگی موبایل سامسونگ کرج آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و نیازهای فنی مشتریان هستند تا بهترین تجربه خرید و استفاده برای آن‌ها را فراهم کنند. نمایندگی گوشی سامسونگ مکانی مناسب برای خرید را ارائه می‌دهد که مشتریان می‌توانند انواع مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را بررسی کنند و محصولی را که با نیازهایشان مطالبقت دارد انتخاب کنند.   

نمایندگی گوشی سامسونگ در مشهد

نمایندگی گوشی سامسونگ در مشهد یک مرکز فروش و خدمات مشتریان محصولات سامسونگ است که در این شهر قرار دارد. این نمایندگی امکان خرید گوشی های جدید و متنوع از برند سامسونگ را برای مشتریان فراهم می کند و همچنین خدمات پس از فروش مانند تعمیرات و گارانتی را نیز ارائه می دهد. مشتریان می توانند با مشاوران فروش در این نمایندگی درباره مشخصات گوشی ها و قیمت آن ها مشورت کنند و انتخابی مناسب برای خود داشته باشند. با توجه به کیفیت و قدرت گوشی های سامسونگ، مشتریان در این نمایندگی مطمئن خواهند بود که خرید خود را از یک منبع قابل اعتماد و مجاز انجام می دهند.

نمایندگی گوشی سامسونک در سایر استان های کشور

گوشی های سامسونگ به عنوان یکی از برترین برندهای تلفن همراه در جهان، در تمامی استان های کشور نمایندگی های خود را دارا می باشند. نمایندگی گوشی سامسونگ در شیراز ، اصفهان ، تبریز، مازندران ، رشت ، ساری و... قرار دارد. این نمایندگی ها به منظور فروش گوشی های سامسونگ، ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری این محصولات به مشتریان فعالیت می کنند. همان گونه که ذکر شد نمایندگی گوشی سامسونگ در شهرها و استان های مختلف کشور قرار دارند و می توان به راحتی با مراجعه به صفحه ی تماس با ما، آدرس و شماره تماس نمایندگی های مورد نظر را به دست آورد. این نمایندگی ها تلاش می کنند تا با ارائه خدمات مطلوب و بهبود روابط با مشتریان، اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند و بازار سامسونگ را در کشور تقویت نمایند.

نمایندگی موبایل سامسونگ

خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ

اقداماتی همچون تعمیرات تخصصی موبایل، تعمیر و تعویض برد آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب و باد کرده، ترمیم و اصلاح مدارهای گوشی، تعمیرات نمایشگر، تعویض گلس ال سی دی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیرات اسپیکر و میکروفن، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر و تعویض دکمه هوم، تعمیرات شارژر، تعمیر آی سی ها و تعویض آنها در صورت نیاز، ترمیم بدنه گوشی، تعمیر آبخوردگی موبایل، بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، نصب و بروزرسانی سیستم عامل، رفع ایرادات نرم افزاری و مواردی از این دست، خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ به شمار می روند. زودکمک تمامی این خدمات را با ضمانت نامه رسمی و معتبر همراه کرده است تا از بابت اصالت قطعات استفاده شده، اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیر گوشی سامسونگ

نمایندگی گوشی سامسونگ به صورت ویژه و تخصصی در زمینه تعمیر انواع مدل های موبایل این برند فعالیت دارد. با ثبت درخواست تعمیر گوشی سامسونگ به صورت آنلاین، موبایل شما در کمترین زمان و به بهترین شکل، عیب یابی و ترمیم می شود. اگر گوشی شما مدام خاموش می شود، روشن نمی شود، دائم هنگ می کند یا هر ایراد دیگری دارد، تکنسین های زودکمک آن را به شکل حرفه ای و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تعمیر می کنند. اولویت همکاران ما این است که ایرادات موبایل را با تعمیرات نرم افزاری و ترمیم قطعات آسیب دیده برطرف کنند. اما گاهی راهی جز تعویض قطعات نیست. در این صورت اجزای معیوب با نمونه های اورجینال تعویض می شوند تا گوشی بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

نمایندگی موبایل سامسونگ

سوالات متداول در مورد نمایندگی موبایل Samsung

چطور با نمایندگی گوشی سامسونگ تماس بگیریم؟

شماره تماس نمایندگی موبایل سامسونگ در صفحه تماس با ما ذکر شده است. برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی، کافی است با این مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. البته شما می توانید اپلیکیشن زودکمک را دانلود و در گوشی خود نصب کرده و از این طریق هم با همکاران ما در ارتباط باشید.

آیا خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ گارانتی دارند؟

بله. تمامی خدماتی که نمایندگی مجاز گوشی Samsung به مشتریان ارائه می دهد، دارای ضمانت نامه معتبر و رسمی زودکمک هستند. بسته به مورد تعمیراتی، شما مدت زمان مشخصی فرصت دارید تا هرگونه خطا و اشتباه را به صورت رسمی پیگیری کنید.

اگر از خدمات نمایندگی گوشی Samsung شکایت داشتیم چه کنیم؟

اگر از روند خدمات دهی، برخورد پرسنل و یا کیفیت خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ شکایتی داشته و یا انتقاد یا پیشنهادی جهت بهبود عملکرد ما دارید، کافی است از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما، با این مرکز تماس بگیرید. کارکنان واحد پشتیبانی زودکمک، مشکل را پیگیری کرده و رضایت شما را جلب می کنند.

پذیرش در محل موبایل سامسونگ شامل چه مراحلی می شود؟

پذیرش و تحویل گوشی در محل، یکی از خدمات کاربردی و موثر زودکمک است که به شما کمک می کند بدون نیاز به مراجعه حضوری، سرویس های تعمیر موبایل را دریافت کنید. این سرویس تمامی مدل های گوشی سامسونگ را تحت پوشش دارد. پس از ثبت درخواست تعمیر موبایل در سامانه یا اپلیکیشن زودکمک، سفیران ما به آدرس شما آمده و گوشی را تحویل می گیرند. موبایل به مرکز تعمیرات منتقل شده و پس از عیب یابی و ترمیم تخصصی، بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر دستگاه را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/12/16-16:58

درود بر شما ابراهیم صفیاری عزیز

هنگ کردن گوشی شما دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. پیشنهاد می شود مقاله هنگ کردن بیش از حد موبایل سامسونگ را بررسی نمایید.

زودکمک
1402/12/16-16:56

درود بر شما زهرا محمدی عزیز

لطفا سوال خود را واضح بیان نمایید.

ابراهیم صفیاری
1402/12/15-15:05

باسلام گوشی سامسونگ آ۲۴وقتی برنامه ای راازبازاریاسایتی دیگر دانلودمیکنی هنگ وخاموش میکند هنوز یکسال نشده خریدم.یکباربه این خاطر فلاش شد یک نرم افزاری دانلودشد باکروم همهم همینطور.

زهرا محمدی
1402/12/11-06:31

سیم کارت روی گوشی شما کار نمی کند چون شرایط ضوابط اشتراک بر آورد نمی سازد چرا

زودکمک
1402/12/07-10:19

درود بر شما یگانه عزیز

اگر به روز رسانی برای گوشی شما منتشر شده است گوشی خود را به روز رسانی نمایید اگر نشده است یک بار گوشی خود را ریست فکتوری(توجه داشته باشید با ریست فکتوری تمامی اطلاعات گوشی شما پاک میشود، از قبل پشتیبان گیری کنید)

یگانه
1402/12/06-16:00

من وقتی آهنگ زنگ تماس گوشیمو عوض میکنم بعد از چند ساعت دوباره برمیگرده به همون آهنگ قبلیش

چند بار هم امتحان کردم ولی باز برمیگرده

چی کار کنم

زودکمک
1402/11/24-09:27

درود بر شما مروت عزیز

خیر امکانش وجود ندارد.

مروت
1402/11/23-20:26

سلام ..آیا تاج والسیدی گوشی سامسونگ جی5. 2015با سامسونگ جی5. 2016متفاوت است میشود تاج والسیدی هر کدوم را جای اون یکی استفاده کرد

زودکمک
1402/11/17-11:47

درود بر شما زانکومولودی عزیز

فضای گوشی خود را بررسی انجام دهید تا فضای کافی برای نصب برنامه موجود باشد.

زودکمک
1402/11/17-11:45

درود بر شما ابراهیم فتح آله پور عزیز

یک بار گوشی خود را ریستارت یا بازگشت به کارخانه بزنید.

زودکمک
1402/11/01-15:00

درو بر شما پیمان شکوری عزیز

در این رابطه نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی وجود دارد که جهت دریافت خدمات میتوانید با مرکز به شماره 1662 تماس بگیرید.

پیمان شکوری
1402/10/17-13:47

گوشی سامسونگ S20 fe سامسونگ بنده شارژ نمی شود یا بهع کندی شارژ می شود.

لطفا راهنمایی بفرمایید.

باتشکر

زانکومولودی
1402/10/08-13:20

سلام وعرض ادب گوشی منa13هربازی دیتاداریوبرروی گوشیم نصب میکنم خطای۱۰۰۰نشون میده ونصب نمیشه

ابراهیم فتح آله پور
1402/07/03-08:51

با سلام گوشی galaxy A22 هنگام گرفتن اسکرین شات اعلام می‌کند به دلیل امنیتی قادر به انجام آن نیست

زودکمک
1402/01/30-11:10

درود بر شما مسعود عزیز

لطفاً بررسی کنید که آیا در هنگام ساخت حساب کاربری جدید برای گوشی خود، رمز عبور صحیح را به درستی وارد کرده‌اید؟ همچنین، در صورتی که قبلاً حساب کاربری داشتید، اطمینان حاصل کنید که به حساب خود وارد شده‌اید. در صورت عدم موفقیت در حل این مشکل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

زودکمک
1401/12/18-14:03

درود بر شما خانم فاطمه سنجابی عزیز

لطفا گوشی خود را جهت عیب یابی به یک کارشناس مطمئن بسپارید. جهت دریافت اطلاعات از خدمات تعمیرات از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش پاسخگویی تعمیرات در ارتباط باشید.

مسعود
1401/12/14-20:32

سلام ؛ احتراما" گوشی نو من هنگام دانلود هر اپِلیکیشن ارجاع میده به بازنشانی رمزعبور ایمیل و هنگام درج مشخصات پیام میده با اطلاعات نزد ما مطابقت نداره تقاضای راهنمایی دارم.

فاطمه سنجابی
1401/12/13-14:32

تاچ گوشیم ضربه خورده

زودکمک
1401/06/29-13:59

سلام دوست عزیز. احتمال ویروسی شدن دستگاه و یا ایراد های سخت افزاری مانند ایراد در رم و سی پی یو دستگاه وجود دارد. جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

ام‌البنین
1401/06/27-12:31

گوشی من هنگ هرچه داخل هیچ برنامه ای نمیشه رفت خواستم ازتون سوال کنم که مشکل از چیه گوشی هست