کابل فلت در واقع نوعی کابل رابط است که به دلیل کم حجم بودن و انعطاف پذیر بودن برای استفاده داخل دستگاه های فشرده و قابل حمل از جمله گوشی موبایل ایده آل می باشد. فلت ال سی دی گوشی سامسونگ در واقع رابط بین مادربرد و صفحه نمایش گوشی می باشد که وظیفه رساندن سیگنال تصویر به صفحه نمایش گوشی را بر عهده دارد. فلت ال سی دی گوشی سامسونگ به خاطر ظرافتی که دارد بسیار آسیب پذیر بوده و در اثر عوامل مختلفی دچار خرابی و اختلال در عملکرد می شود . خوشبختانه در نمایندگی های تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ مانند مرکز زود کمک به خاطر وجود کارشناسان متخصص و ابزار پیشرفته پروسه تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ به راحتی قابل انجام است.

ثبت سفارش آنلاین تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ

برای تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، فلت ال سی دی گوشی سامسونگ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

علل خرابی فلت ال سی دی گوشی سامسونگ

فلت ال سی دی گوشی سامسونگ معمولا در اثر عواملی مانند ضربه ، آب زدگی و حتی اشتباه تعمیرکار حین انجام تعمیرات و یا باز کردن قطعات اتفاق می افتد ، از آنجایی که ساختار کابل فلت بسیار ظریف و حساس بوده در اثر کوچکترین بی احتیاطی دچار پارگی خواهد شد و کاربر و تعمیرکار را متحمل هزینه اضافی خواهد کرد . البته به یاد داشته باشید در صورت خرابی محل اتصال فلت به نمایشگر معمولا تمام مجموعه نمایشگر نیازمند تعویض خواهد بود. بنابراین توصیه می شود پروسه تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ خود را به مجموعه های حرفه ای نظیر زود کمک واگذار کنید.

فلت ال سی دی گوشی سامسونگ

 

نشانه های خرابی فلت ال سی دی گوشی سامسونگ

در صورت خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ پرش تصویر مهمترین نشانه دهنده خرابی فلت ال سی دی می باشد و در مواردی اگر قسمت بالایی گوشی را فشار دهید مشکل پرش موقتا برطرف می شود. در مواردی نیز در صورت خرابی کابل فلت نمایشگر، گوشی به طور کلی تصویری نمایش نمی دهد. در صورت دیدن این نشانه ها در اولین فرصت به منظور تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ خود به مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه فرمایید.

پروسه تعویض فلت ال سی دی گوشی سامسونگ

به منظور تعمیر و تعویض کابل فلت ال سی دی سامسونگ ابتدا پس از باز کردن دستگاه چسب های مخصوص به کار رفته برای اتصال کابل فلت قدیمی توسط حلال نرم شده و کابل فلت معیوب جدا می شود و سپس فلت جدید جایگذاری و بر روی دستگاه پرس می شود. در اکثر موبایل های مدرن پروسه چسباندن فلت ال سی دی گوشی سامسونگ توسط دستگاهی به نام بندینگ ماشین به همراه چسب مخصوص انجام می پذیرد ، در واقع فلت به وسیله چسب مخصوص و با دقت بسیار زیاد توسط این ماشین به دستگاه پرس می شود. این دستگاه در مراکز تعمیرات تخصصی مانند مرکز زود کمک وجود دارد و کارشناسان متخصص با استفاده از آن عملیات اتصال فلت را انجام می دهند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

علیرضا پارسا
1402/05/04-17:23

ممنون از راهنمایی تون