تعمیر لپ تاپ دل ابعاد متعددی دارد. بسته به نوع اختلال موجود در ساختار فنی لپ تاپ، روند تعمیر آن نیز تغییر خواهد کرد. به هر حال تعمیر لپ تاپ dell باید به گونه ای باشد که بتوان بدون افت کیفیت از کارایی سیستم رایانه استفاده کرد. هر گونه مغیارتی در این خصوص پس از مدتی دردسرساز خواهد شد. برای تعمیر لپ تاپ دل در زود کمک در سریع ترین زمان ممکن و با رعایت استانداردهای تعمیراتی که از سوی کمپانی دل اعلام می شود انجام می گردد. تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ dell در این مجموعه همراه با گارانتی است. جهت ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ و مشاوره ی آنلاین با کارشناسان می توانید در سایت ثبت نام کنید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لپ تاپ دل

برای تعمیر لپ تاپ دل به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لپ تاپ dell را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لپ تاپ دل خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لپ تاپ، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

اگر در تهران و مناطق آن نیاز به خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ دل دارید، زودکمک در خدمت شماست. تعمیرات لپ تاپ دل در تهران در این مجموعه توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده انجام می شود. همکاران ما برای تعمیر لپ تاپ های دل، از جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات روز دنیا استفاده می کنند. تعمیر لپ تاپ dell در تهران، محدود به یک منطقه خاص نیست و می توانید خدمات مورد نظرتان را  در اقصی نقاط شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز پایتخت دریافت کنید.

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

تعمیر لپ تاپ دل در کرج

مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ دل در کرج، در خدمت شماست تا مشکلات سیستم خود را بدون مراجعه به تهران برطرف کنید. تعمیرات لپ تاپ دل در کرج، توسط سامانه آنلاین زودکمک و در تمامی مناطق استان البزر انجام می شود. کافی است درخواست تعمیرات لپ تاپ دل را در وب سایت یا اپلیکیشن زودکمک ثبت کنید. همکاران ما هماهنگی های لازم را انجام داده و خدمات و سرویس های مدنظرتان را به شما ارائه می دهند. تعمیرات لپ تاپ dell در کرج، تحت نظارت تیمی مجرب و متعهد انجام می شود و می توانید اطمینان داشته باشید که لپ تاپ شما بدون ایراد به شما تحویل داده خواهد شد.

تعمیر لپ تاپ دل

پذیرش و تحویل لپ تاپ دل در محل

پذیرش و تحویل لپ تاپ در محل، به شما این امکان را می دهد که تخصصی ترین خدمات تعمیر لپ تاپ دل را بدون مراجعه حضوری دریافت کنید. سفیران ما به آدرس شما آمده و ضمن تحویل گرفتن لپ تاپ، آن را به تعمیرگاه می برند. سپس لپ تاپ شما توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای نمایندگی تعمیرات لپ تاپ بررسی شده و اقدامات تعمیراتی مورد نیاز برای رفع ایرادات آن انجام می شوند. در نهایت دستگاه تعمیر شده و در محل قبلی، به شما تحویل داده می شود. برای دریافت این سرویس، کافی است درخواست تعمیر لپ تاپ را در سامانه زودکمک ثبت کنید.

هزینه تعمیر لپ تاپ دل

هزینه تعمیر لپ تاپ دل براساس نوع و مدل لپ تاپ و نیز شدت خرابی دستگاه تعیین می شود. مسلما سرویس دهی نرم افزاری لپ تاپ با تعویض قطعه ی مهمی از آن دارای هزینه ی تعمیراتی یکسانی نیست. اما جای نگرانی وجود ندارد. زود کمک تمامی مراحل تعمیراتی لپ تاپ های دل را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی امکان پذیر عرضه می نماید. سرویس های زود کمک دارای گارانتی های مدت دار هستند.

هزینه ی تعمیر لپ تاپ دل

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ دل می توان به اقداماتی همچون بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، رفع مشکلات تصویر، تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، تعمیر و تعویض رم، رفع مشکلات بوت، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعویض فن، تعمیر لولا، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر و تعویض بدنه اشاره کرد. این خدمات با گارانتی رسمی زودکمک همراه هستند و اصالت آنها تضمین شده است.

تعمیر فن لپ تاپ دل

یکی از خدماتی که زودکمک برای تعمیر لپ تاپ دل ارائه می دهد، ترمیم فن است. برای تعمیر این قطعه، باید اول دید که به چه شکل و چه اندازه آسیب دیده است. همکاران ما تلاش می کنند که فن را ترمیم کرده و از این طریق، دمای دستگاه را کنترل نمایند. اما اگر امکان تعمیر فن لپ تاپ دل وجود نداشته باشد، آن را با نمونه جدید جایگزین می کنند. خاموش شدن خود به خود لپ تاپ، سر و صدای غیر عادی فن، داغ کردن لپ تاپ به میزان غیر عادی و خنک نشدن آن و شنیده شدن صدای تق تق از سیستم در حین کار، نشانه های خرابی این قطعه هستند.

تعمیر فن لپ تاپ دل

تعمیر مادربرد لپ تاپ دل

تعمیر مادربرد لپ تاپ دل هم اقدام دیگری است که در راستای ترمیم و رفع مشکلات این دستگاه انجام می شود. اگر لپ تاپ شما روشن شده و فن نیز به درستی کار می کند در حالی که نمی توانید کاری با آن انجام دهید، احتمالا مادربرد آسیب دیده است. در این شرایط صفحه نمایش روشن نمی شود و لپ تاپ کار نمی کند. در چنین شرایطی، تیم تعمیرات لپ تاپ دل، مادربرد را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را ترمیم می نمایند. چنانچه این قطعه قابل ترمیم نباشد، با نمونه جدید جایگزین می شود تا عملکرد دستگاه به حالت عادی بازگردد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ دل

تعمیر مشکل آبخوردگی لپ تاپ دل

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای انواع و اقسام لپ تاپ های دل و یا سایر برندهای موجود در بازار رخ دهد، مشکل آب خوردگی لپ تاپ است. خیس شدن لپ تاپ گاهی در عرض چند دقیقه باعث سوختگی قطعات ریز و درشت فراوانی از رایانه می شود. بنابراین پیشگیری را بر درمان مقدم بشمارید. اما اگر بنابر هر دلیلی با مشکل خیس شدن لپ تاپ رو به رو هستید، بدون فوت وقت کابل های متصل به دستگاه را کشیده و باتری سیستم را در صورت امکان بیرون بکشید. پس از این کار می بایست توسط یک دستمال بدون پرز تمیز آب جمع شده بر روی اجزای لپ تاپ را خشک کنید. برخی از کاربران عادی بر این باورند که با خشک کردن سیستم، اختلالات احتمالی دستگاه برطرف می شود. اما باید برای دفع رطوبت موجود، تعمیرات تخصصی را هم در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که زود کمک پروسه ی تعمیر لپ تاپ دل در راستای دفع رطوبت را با استفاده از دستگاه های دیجیتالی پیشرفته انجام خواهد داد.

تعمیر مشکل آبخوردگی لپ تاپ دل

رفع اختلالات نرم افزاری لپ تاپ دل

خرابی ابعاد نرم افزاری لپ تاپ می تواند عملکرد درایورها و قابلیت های سخت افزار لپ تاپ را نیز تحت تاثیر قرار دهد. فراموش نکنید که دستکاری نرم افزار لپ تاپ می تواند باعث و بانی شدت خرابی های موجود در دستگاه شود. اگر اطلاع چندانی از فعالیت های دیجیتالی و منوی تنظیمات نرم افزاری لپ ندارید، از پیگیری ناشیانه ی کارایی بعد نرم افزار دستگاه بپرهیزید و تعمیر لپ تاپ دل را به کارشناسان ما در زود کمک بسپارید.

رفع اختلالات نرم افزاری لپ تاپ دل

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

خرابی کیبورد لپ تاپ یک موضوع کلافه کننده است که می تواند دارای دلایل نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی باشد. در صورتی که مشکلات کیبورد لپ تاپ حاصل از تداخلات نرم افزاری سیستم باشد، احتمال اینکه تعمیر لپ تاپ دل بدون مراجعه به مراکز تعمیراتی با چند راهکار ساده به اتمام برسد، بالاست. به عنوان گام نخست پیشنهاد می کنیم از shut down لپ تاپ کمک بگیرید و دستگاه را یک بار خاموش و روشن کنید. در برخی مواقع نیز امکان دارد خرابی کیبورد در اثر برنامه ی ناسازگار و مشکل سازی ایجاد شده باشد که به تازگی نصب کرده اید. در این شرایط ویندوز را به حالت قبلی خود بازگردانید. از طرفی فعالیت کلید NumLock هم در خرابی کیبورد نقش دارد. این کلید را غیر فعال کنید تا کارایی کیبورد بازیابی گردد. اما برای تعمیر کلی کیبورد و اتصالات درونی آن، مراجعه به مراکز تعمیراتی الزامی است. زود کمک مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای تعمیر کیبورد است.

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

تعمیر لولای لپ تاپ دل

خرابی لولای درب لپ تاپ دل، مشکلی است که به دلیل بی احتیاطی کاربر اتفاق می افتد. تعمیر لپ تاپ دل برای رفع اختلالات لولا، می بایست متناسب با وضعیت کلی آن صورت پذیرد. دقت داشته باشید که خرابی لولای درب لپ تاپ می تواند بر کارایی ال سی دی و قطعات تشکیل دهنده ی آن نیز تاثیر گذار باشد. استفاده از کیف های استاندارد حمل و نقل را جدی بگیرید. خاطرنشان می نماییم که اگر تعویض لولا ضرورت داشته باشد، تعویض با استفاده از نمونه ی اورجینال مشابه انجام می شود.

برطرف سازی معضل خرابی لولای لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر لپ تاپ دل دارید، تکنسین های مجرب و حرفه ای تعمیرات لپ تاپ زودکمک در خدمت شما هستند. همکاران ما برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ، از دستگاه ها و برنامه های پیشرفته و بروز استفاده می کنند. دانش فنی، تجربه و استفاده از ابزار حرفه ای به آنها این توانایی را داده است که انواع مشکلات لپ تاپ را عیب یابی کرده و برطرف نمایند. پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، قطعات معیوب تعمیر شده و یا تعویض می گردند. سپس اقدامات نرم افزاری مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ دل انجام شده و به این ترتیب، مشکلات دستگاه برطرف می شوند. در نهایت لپ تاپ تست شده و بدون ایراد، به مشتری تحویل داده می شود.

 

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر لپ تاپ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 


سوالات متداول

 

چرا لپ تاپ خاموش نمی شود؟


شیوه صحیح استفاده از شارژر و باطری لپ تاپ


چرا لپ تاپ روشن نمی شود؟


حسگر اثر انگشت لپ تاپ چیست؟


برای آب بندی باتری لپ تاپ چه باید کرد؟


هنگامی که وایرلس لپ تاپ کار نمیکند چه باید کرد؟


چرا هنگام شارژ شدن لپ تاپ ، شارژر داغ می شود؟

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران