نمایندگی ال جی امروزه در بسیاری از کشورهای آسیا، اروپا و حتی آمریکا به صورت رسمی فعالیت می کند. این نمایندگی ها محصولات شرکتی چند ملیتی را عرضه می کنند که لقب چهارمین هولدینگ بزرگ کره جنوبی را یدک می کشد. بیشتر از 70 سال است که این شرکت در زمینه تولید و عرضه محصولات شیمیایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی الکترونیکی، گوشی های هوشمند و محصولات مخابراتی فعالیت می کند. نمایندگی رسمی ال جی در سال گذشته و به دنبال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، از ایران خارج شد. با این حال مراکز تعمیراتی خدمات مربوط به تعمیر و بهسازی تولیدات این برند را به کاربران ارائه می دهند. سامانه جامع زودکمک در کنار شماست تا تعمیرات ال جی را در کوتاه ترین زمان و به تخصصی ترین شکل دریافت کنید. اما چه شد که ال جی به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات الکترونیکی و به ویژه لوازم خانگی در جهان تبدیل شد؟ با بررسی مختصری از تاریخچه کمپانی ال جی همراه باشید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی محصولات ال جی

لوازم و تجهیزات الکترونیکی

یکی از حوزه های اصلی فعالیت شرکت ال جی، تولید و عرضه تجهیزات و لوازم الکترونیکی است. پس از تاسیس گلداستار بود که این شرکت رسما پا به دنیای تکنولوژی گذاشت. نوآوری های ال جی در زمینه موبایل، کامپیوتر، تلویزیون ال جی، یخچال و ... شناخته شده هستند و می توان آنها را نقطه عطف فعالیت های ال جی دانست. بدون شک با مانیتورهای این برند آشنایی دارید؛ نمایشگرهایی با بهره مندی از فناوری های نوین که در ابعاد متنوع تولید شده اند.

موبایل ال جی

ال جی همیشه در بازار گوشی موبایل حضور داشته است. اگرچه این حضور هیچ وقت به پررنگی دیگر برندها نبوده، اما موبایل ال جی همیشه جزو بهترین ها بوده است. در زمینه گوشی هوشمند هم این شرکت محصولات متنوع و متفاوتی را روانه بازار کرده است. گوشی هایی با  کیفیت ساخت بالا که در بخش های دوربین، باتری و ... نوآوری های زیادی داشته اند. البته به گفته کارشناسان تعمیر موبایل ال جی مدتی پیش، ال جی از بازار موبایل کناره گیری کرد و مدتهاست گوشی جدیدی روانه بازار نکرده است.

کامپیوتر و لپ تاپ ال جی

اگر سری به نمایندگی ال جی بزنید، متوجه می شوید که این برند در حوزه لپ تاپ و کامپیوتر هم فعالیت دارد. لپ تاپ های این برند از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می برند و به جدیدترین نمایشگرها مجهز هستند. جالب است بدانید که لپ تاپ های ال جی، به سخت افزاری قوی مجهز هستند و حتی در برخی موارد، قیمتی بالاتر از دستگاه های دیگر برندها دارند.

لوازم خانگی ال جی؛ بی رقیب و مدرن

در حال حاضر می توان گفت که بیشترین درآمد ال جی مربوط به فروش لوازم خانگی است. یخچال های ساید و کمبی و دوقلو که پا به پای پیشرفت های تکنولوژی حرکت می کنند و نمونه های جدید آنها هوشمند هستند. ماشین ظرفشویی های فوق العاده ال جی هم بسیار محبوب هستند و بسیاری از کاربران حاضرند حتی با قیمت بیشتر، از محصولات این برند استفاده کنند. ال جی همچنین در حوزه تولید ماشین لباسشویی هم جزو بهترین هاست و محصولات بی رقیبی را تولید و عرضه کرده است.

تلویزیون ال جی ؛ نماد قدرت و خلاقیت

می توان گفت که شلوغ ترین بخش در نمایندگی ال جی، بخش تلویزیون است. انواع تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمند با کیفیت تصاویر HD، FULLHD و OLED که بیننده را متحیر می کنند. هنوز مدت زیادی از سر و صدایی که ال جی با تلویزیون های خمیده اش راه انداخت نگذشته است. اولدهای خیره کننده این برند را نیز نمی توان نادیده گرفت که در ابعاد بزرگ تولید می شوند و بازار تلویزیون را با کیفیت و وضوح خارق العاده شان به چالش کشیده اند.

واحد تعمیر تلویزیون ال جی در مرکز زودکمک با تیمی از تکنسین ها و کارشناسان مجرب در کوتاهترین زمان ممکن به شما کمک می کنند.

نمایندگی لباسشویی ال جی

شرکت ال جی، در سال 1969، اولین ماشین لباسشویی خود را تولید کرد که بیشتر در بازار داخلی فروخته می شد. آنها در این مدت به ساخت ماشین لباسشویی ادامه دادند، اما نوآوری اصلی آنها در سال 2011 و زمانی بود که به طور انحصاری، درایور مجهز به 6 حرکت شستشو را معرفی کردند. این یک پیشرفت بزرگ در تولید ماشین لباسشویی بود، زیرا بهترین عملکرد را در تمیز کردن لباس ها ارائه می کرد.

شرکت ال جی با ارائه لباسشویی هایی در رنگ و ظرفیت های مختلف و متنوع، نیاز کاربران را پوشش می دهد و با هزینه ای مناسب لباسشویی هایی با کیفیت بالا را در اختیار آنان قرار می دهد. برخی لباسشویی های ال جی با بهره از موتور Direrct Drive بهره وری بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند و قادرند لباس ها را با آیتم های مختلف شستشو دهند. نمایندگی لباسشویی ال جی، با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی ال جی و با تکیه بر تکنسین ها و متخصصان آموزش دیده، تخصصی ترین خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در محل را ارائه می دهد.

 

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی یخچال ال جی

نمایندگی یخچال ال جی در ایران، به درخواست های کاربران پاسخ می دهد و مطلوب ترین خدمات را به آنها ارائه میکند. شرکت ال جی در سال 1965، اولین یخچال تولیدی خود را به بازار معرفی و عرضه کرد و در سال 1979 اولین یخچال ساید بای ساید ال جی تولید شد.

شرکت ال جی در سال 2001 موفق شد کمپرسور خطی را اختراع کند و با معرفی آن به بازار، موفقیت چشمگیری به دست بیاورد. در سال 2006 یخچال مدل امپراطور . در سال 2010، یخچال فریزر ال جی مدل پایونیر را با ویژگی هایی مانند نمایشگر ال سی دی، یخساز درون درب، سیستم کنترل دیجیتالی، لاستیک ضد باکتری و محفظه تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات به بازار عرضه شد. سال 2013 نوبت معرفی یخچال فریزر ال جی مدل Door in Door بود که با ویژگی هایی مانند طراوت و تازگی با نسل جدید فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، تعادل رطوبت با نگهداری تازه و طولانی تر سبزیجات، صفحه نمایش لمسی برای استفاده آسان تر، جریان هوای چندگانه برای تازه نگه داشتن مواد غذایی، یخساز درون درب برای فضای بیشتر درون فریزر و کمپرسور اینورتر خطی کم صدا با مصرف انرژی کم، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل به دست آورد.

یخچال فریزر و ساید بای سایدهای ال جی از جدیدترین فناوری های خنک کنندگی و قابلیت های نگهداری مواد غذایی بهره می برند و قادرند کیفیت و تازگی مواد را برای مدت طولانی حفظ کنند. در نمایندگی ال جی، تیمی از بهترین کارشناسان تعمیر یخچال ال جی با بسیاری از تجهیزات مدرن و پیشرفته مشغول به کار هستند تا مشتریان بتوانند خدمات استاندارد مرتبط با یخچال های ال جی را به راحتی دریافت کنند.

نمایندگی یخچال ال جی

تاریخچه تاسیس نمایندگی ال جی  

در سال 1947، این هوی کو شرکتی به نام Rak-Hui Chemical Industries تاسیس کرد. این شرکت محصولات شیمیایی و بهداشتی تولید می کرد و در کارش موفق بود. 5 سال بعد، برند Lucky به عنوان زیربرندی از راک-هوی تاسیس شده و به عنوان اولین شرکت کره ای، وارد حوزه پلاستیک شد. اولین محصولات پلاستیکی لاکی، ملزومات خانگی بودند که به مرور و از سال ۱۹۵۲ به بازار عرضه شدند.

رفته رفته برند گلداستار به این شرکت اضافه شد و پس از ادغام لاکی و گلداستار در سال ۱۹۵۸، ال جی امروزی متولد شد. LG حالا دیگر بر تولید محصولات الکترونیکی تمرکز داشت و تجهیزاتی مثل رادیو، تلویزوین، مایکروفر و حتی تراکتور تولید میکرد. این شرکت خیلی زود محبوبیت پیدا کرد و کشورهای زیادی متقاضی اخذ نمایندگی ال جی شدند. امروزه این شرکت کره ای، جزو بزرگ ترین و البته بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی است و فعالیت فوق العاده ای هم در حوزه تولید و عرضه مانیتورهای گیمینگ، اداری و ... دارد.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/16-11:29

درود بر شما نیلوفر رمضانی عزیز

بهترین کاری که می توانید برای از بین بردن not programmed (پیغام برنامه ریزی نشده) در تلویزیون انجام دهید، کانال یابی مجدد است. این کار به دو روش خودکار و دستی قابل انجام است. کانال یابی خودکار یا اتوماتیک به این صورت است که باید دکمه‌ Smart را روی کنترل بزنید و وارد Setting > Channel در تنظیمات تلویزیون شوید. در منو، وارد Auto Tuning یا کانال‌ یابی خودکار شوید. سپس گزینه‌ Start را انتخاب کنید تا عملیات تنظیم کانال آغاز شود. در پایان، گزینه‌ Done را انتخاب کنید و خارج شوید.

زودکمک
1402/11/16-11:26

درود بر شما ابراهیم عزیز

میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 

 

 

 

زودکمک
1402/11/16-11:25

درود بر شما بهارلو عزیز

ارور DE مربوط به خطای درب میباشد و تا زمانی که دستگاه شما از نزدیک بررسی نشود به طور قطع نمیتوان گفت. برای بررسی بیشتر میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید.

 

 

 

زودکمک
1402/11/16-11:23

درود بر شما مهدی شاد عزیز

در ابتدا تلویزیون خود را ریست بفرمایید. نحوه ریست تلویزیون در سایت موجود هست اگر ایراد برطرف نشد با شماره 1662 تماس بگیرید.

 

 

 

زودکمک
1402/11/16-11:19

درود بر شما ابوالفضل جلیلی عزیز

برای اتصال میتوانید به مقاله نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث مراجعه فرمایید.

 

 

 

زودکمک
1402/11/16-11:06

درود بر شما حسن شکیبا عزیز

ایراد میتوانید از فن، مشکل در قطعات دیفراست، نشتی گاز، خرابی برد الکترونیکی، سنسور یا ترموستات، سوئیچ درب و ... باشد. برای بررسی بیشتر میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 

 

زودکمک
1402/11/16-10:55

درود بر شما سعید عزیزیان عزیز

تلویزیون شما احتیاج به نصب برنامه دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید.

 

 

زودکمک
1402/11/16-10:48

درود بر شما رویا کرکی عزیز

دوست عزیز میتوانید به مقاله رفع مشکل اتصال گوشی آیفون از طریق Air Play به تلویزیون مراجعه فرمایید.

 

 

زودکمک
1402/11/16-10:36

درود بر شما افسانه کیخایی عزیز

دوست عزیز ایراد میتوانید از هیتر المنت یا مدار برد الکتریکی یخچال باشد. دستگاه شما ایراد سخت افزاری دارد و باید توسط تکنسین از نزدیک بررسی شود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید.

 

زودکمک
1402/11/16-10:32

درود بر شما محمد جواد عزیز

یک بار گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی بفرمایید(تمام اطلاعات گوشی شما پاک میشود، قبل از بازگشت به کارخانه از اطلاعات خود بک آپ بگیرید) اگر ایراد برطرف نشد برای راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید.

 

زودکمک
1402/11/16-10:29

درود بر شما قهرنانی عزیز

برای اتصال ماشین لباسشویی خود به وای فای میتوانید به مقاله اتصال ماشین لباسشویی به وای فای و گوشی مراجعه نمایید.

 

زودکمک
1402/11/16-10:24

درود بر شما حمید عزیزی عزیز

برای اتصال گوشی به کامپیوتر میتوانید مقاله انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر را مورد بررسی قرار دهید.

زودکمک
1402/11/16-09:52

درود بر شما حامد رضایی عزیز

اگر کابل و اتصالات را بررسی فرمودید و مشکلی نداشته است، ایراد میتواند از مین برد دستگاه شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید.

زود کمک
1402/11/16-09:49

درود بر شما سلاله عزیز

اگر قفل کودک شده است میتوانید گزینه child lock را 5 ثانیه نگه دارید اگر باز نشد ایراد میتواند از میکرو سوییچ درب ماشین لباسشویی باشد.

زودکمک
1402/11/16-09:39

درود بر شما گلپایگانی عزیز

برای جفت شدن گوشی خود به تلویزیون میتوانید به مقاله نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث مراجعه فرمایید.

زودکمک
1402/11/16-09:35

درود بر شما لیلی رضایی عزیز

میتوانید شست و شوی کتان را هم انتخاب بفرمایید.

زودکمک
1402/11/02-16:56

درود مجید سیجانی عزیز

برای اتصال گوشی به تلویزیون میتوانید به مقاله روش های اتصال گوشی اندروید به تلویزیون مراجعه فرمایید.

 

زودکمک
1402/11/02-15:08

درود بر شما عبدالواحددکالی عزیز

در این رابطه احتمال ایراد سخت افزاری وجود دارد که میتواند از مین برد دستگاه شما باشد و نیاز به کارشناسی از نزدیک دارد

جهت کسب اطلاعات برای دریافت خدمات با 1662 تماس بگیرید.

زودکمک
1402/11/02-15:05

در این رابطه ایراد سخت افزاری وجود دارد که میتواند مربوط به مین برد دستگاه باشد که لازم است از نزدیک بررسی شود

جهت کسب اطلاعات برای دریافت خدمات با 1662 تماس بگیرید.

نیلوفر رمضانی
1402/09/24-23:37

سلام وقتتون بخیر تلوزیون در حالت not programmed قرار گرفته چیکار کنم درست شه

ابراهیم
1402/09/22-21:19

سلام یه تلویزیون ال جی داشتم می خواستم نصب کنم

مجید سیجانی
1402/09/12-13:02

سلام

روز بخیر

من می‌خوام گوشی شیائومی رو به تلویزیون ال جی مدل 49LH55500GI-TBوصل کنم

ممنون میشم راهنمایی کنید

بهارلو
1402/09/07-20:47

با سلام من ماشین لباس شویم روشن کردم فیوز منزل پرید مجدد ک وصل کردم برا روشن کرد ماشین ارور dE میده کار نمیکنه .. تعمیر کار آوردم گفته بردش سوخته آیا درسته؟؟؟

مهدی شاد
1402/08/30-13:46

سلام.

تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ ال جی دارم چند روز هست که یه پیغام روی صفحه اومده و نه کنترل کار میکنه و نه دکمه های پشت تلویزیون

پیغامش نوشته رو صفحه این عملکرد اکنون در دسترس نیست

هیچ جوره هم از جلوی صفحه نمیره

چی کار کنم؟

ابوالفضل جلیلی
1402/08/10-17:29

سلام تلویزیون ال جی مدل 55UN73506LB

برای دیدن فیلم چگونه از طریق بلوتوث گوشی را به تلویزیون وصل کنیم.

حسن شکیبا
1402/06/28-19:49

با اینکه دربهای یخچال و فریزر بسته هست مدام آژیر میزنه علت چیه خواهشاً

سعید عزیزیان
1402/06/13-21:16

با سلام خدمت شما ....

 

تلوزیون 55 ال جی نانو هر کار میکنیم ب وای فای وصل نمیشه (قبلاً وصل می‌شده)....

 

تنظیمات تلوزیون رو ب تنظیمات کارخانه انجام دادیم مشکل حل نشد.

تاریخ و ساعت رو ب روز کردیم درست نشد لطفا راهنمایی کنین

 

 

 

 

زودکمک
1402/05/20-23:22

درود به شما Nima j عزیز. شما می توانید برای اتصال آیفون به تلویزیون خود این مقاله را مطالعه نمایید و در صورت عدم موفقیت به اتصال با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

Nima j
1402/05/16-20:09

سلام میخام موبایل ایفون رو به تلویزیون الجی nano86 وصل کنم راهنمایی میکنید

رویا کرکی
1402/05/09-09:13

سلام ،تلویزیون من ال جی و مدل آن 49lf63000gi-TA می باشد لطفا به من بگین چطور میتونم به گوشی ایفون وصل کنم چون میگه فقط به سیستم اندروید وصل میشه

افسانه کیخایی
1402/04/26-13:52

سلام یخچال فریزر۳۰فوت ال جی دارم۳روزه روی مانیتوریخچال حرفHاومده دلیلش چیه لطفاراهنمایی کنید

عبدالواحددکالی
1402/04/06-13:14

سلام تلویزیون ال جی تنظیم کارخانه زدم الان روشن میکنم رو یه شبکه مونده مینویسه بدون برنامه ریزی نشان داده مخفی کردن صدبار تنظیم کردم جستجو شبکه زدم کانالابالانمیان

محمد جواد
1402/04/06-13:12

سلام خسته نباشید گوشی الجی دارم علامت هدفون بالای صحهفه موند موسقی ها فیلم ها توی اینستا میرم صدا ندارد میشه لطفا راهنمای کنید مدل Xpower

زودکمک
1402/04/05-10:23

درود بر شما جمالپور عزیز

ممکن است این مشکل ناشی از خراب بودن فایل زیر نویس شما باشد و تلویزیون شما از پسوند فایل زیرنویس پشتیبانی نکند. لطفا جهت دریافت فایل زیر نویس مناسب اقدام نمایید.

قهرنانی
1402/04/03-14:53

سلام چجوری میشه به وای فای لباسشویی الجی متصل شد

حمید عزیزی
1402/03/30-13:45

سلام روزتون بخیر

من گوشی الجی جی 6 دارم و نمیتونم با کابل به کامپیوتر متصل بشم

لطفا راهنمایی کنید .

حامد رضایی
1402/03/22-22:58

سلام تلوزیون ما ایکن انتنش فعال نمیشه که بتونیم جستجوی شبکه بزنیم انتنم بررسی شده مشکل نداره

سلاله
1402/03/16-19:16

ببا سلام لباسشویی من بعد شستشو قفل کرده وباز نمیشع باید چیکار کنم

عباس حفار
1402/01/09-12:02

سلام

ضمن تبریک سال نو ، لطفاً بفرمایید چطور میشه تلویزیون ال جی مدل 55UM7340pvA را منوی فارسی نصب کرد . متشکرم

گلپایگانی
1401/12/28-14:31

تلویزیون nqed80رو گرفتم بلوتوثوت گوشی بهش وصل میشه اما زود خارج میشه و به کانالها بر میگردن.‌

لطفا راهنماییم کنید

لیلی رضایی
1401/12/21-10:04

سلام وقت بخیر من ماشین لباسشویی ال جی دارم و میخام لگن شو جرمگیری کنم ولی متاسفانه دکمه Tub Celen نداره میشه راهنماییم کنید

جمالپور
1401/12/20-16:21

تلویزیون ال جی دارم

میشه راهنمایی کنید چرا با اینکه تلویزیون زیرنویس فارسیش فعاله و روشن ولی فیلم مورد نظرم زیرنویسش نمیاد با اینکه داره زیرنویس

رجبی
1401/11/25-16:53

سلام تلوزیون الجی مدلuj752

چجوری میتونم کانالهای اضافه را پاک کنم؟

قسمت مدیریت کانال و قسمت ویرایش گزینه حذف نداره

رامین عباس زاده
1401/11/06-23:12

تلوزیون مدل ۴۹Lw310_taدارم بلوتوس رو پیدا نکردم تو منو .راهنمای بفرمایید ممنون

بیتاصفری
1401/10/26-17:12

سلام خسته نباشید ال جی ۳۲ قدیمی چجوری بلوتوث روشن میشه

زودکمک
1401/10/18-15:28

سلام دوست عزیز. یکبار دستگاه خود را ریست فکتوری کنید و سپس مجددا عملیات کانال یابی را انجام دهید. اگر مشکل نرم افزاری باشد، برطرف خواهد شد.

حسین امامقلی
1401/10/13-17:18

سلام تلویزیون ما ال جی ۴۹هستش تنظیمات بهم ریخته هیچ گونه نمیشه لطف کنید مرتب سازی تنظیم‌را بگیدچکارکنم

برمک روحبانی
1401/09/23-15:38

با سلام

چگونگی راه اندازی بلوتوت تلویزیون اسما ت کنترل جادویی

زودکمک
1401/09/21-13:58

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

روح الله احمدی نژاد
1401/09/13-21:00

باسلام

بنده تی وی ال جی مدل49UH750Vدارم ازاون ورواسه بنده آوردم منوفارسی نداره وخواستم بدونم چطورواردمنومخفیش برم هرچی توسایت بودخوندم انجام دادم نشد باتشکر؟

سیامک مدبیگی
1401/08/09-10:34

سلام ؛ مانیتور مدل 20mk400h-b بتازگی راه اندازی شده ولی در زمانیکه استندبای می باشد فقط تا 5 دقیقه فعال است بعد از آن باید کلمه ورود بزنم می خواهم این زمان را بیشتر کنم ولی انجام نمیشه چه کار باید بکنم ؟؟ از چه طریق امکانپذیر است؟ ممنون

زودکمک
1401/07/26-16:30

سلام دوست عزیز. بلوتوث دستگاه را روشن و آن را در حالت جفت شدن قرار دهید. برای جفت کردن تلویزیون و بلوتوث گوشی، با توجه به برند تلویزیون خود به دفترچه راهنما و دستورالعمل آن مراجعه کنید. اما این روش کلی، تقریبا در همه روش های برقراری اتصال، کاربرد دارد:

ابتدا بلوتوث گوشی و تلویزیون خود را روشن کنید. سپس دکمه HOME را فشار دهید.

بعد از آن، به بخش تنظیمات یا settings بروید و وارد بخش تنظیمات Bluetooth شوید.

افزودن دستگاه را انتخاب کنید تا تلویزیون در حالت جفت شدن قرار گیرد و نام دستگاه، در فهرست بلوتوث گوشی ظاهر شود.

مجتبی آقازاده
1401/07/24-10:17

سلام تلویزیون الجی 50 دارم، و میخوام بلوتوث رو فعال کنم لطفا راهنمایی کنید

زودکمک
1401/07/14-11:58

سلام دوست عزیز. خدمات نداریم

فرهاد
1401/07/07-09:23

سلام و خسته نباشید تلوزیون ال جی رسیور دار دارم ولی نمیتونم کانال ها رو سرچ کنم یا اضافه کنم لطف میکنید مراحل نصب و راه اندازی رسیور و ماهواره رو بهم بگید

زودکمک
1401/06/30-15:29

سلام دوست عزیز. از طریق دکمه منو، تنظیمات انتخاب شود. سپس به قسمت تنظیمات بلوتوث یا وای فای مراجعه شود. ( از طریق دانلود دفترچه راهنمای تلویزیون در اینترنت مرحله به مرحله هم میتوان انجام داد.)

حامد ظفری
1401/06/29-15:50

سلام ال جی تلویزیون گرفتم مدل LK5910PLC زبان فارسی نداره چطور باید وای فای و بلوتوثوت رو پیدا کنم با زبان خارجی ممنون

زودکمک
1401/06/20-14:25

سلام دوست عزیز. لطفا نوع دستگاه ذکر شود.

ناصری
1401/06/18-11:39

سلام

برای بازنشانی کد pin چه کاری باید انجام بدم ؟

زودکمک
1401/06/13-16:09

سلام دوست عزیز. ابتدا جهت رفع مشکل ابتدا به مقاله مشکل دریافت و نشان ندادن شبکه های HD در تلویزیون مراجعه فرمایید.در صورت رفع نشدن مشکل کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خو

رضا
1401/06/09-17:30

باسلام.تلوزیون ال جی اسمارت47مدلLA کانالهای اچ دی برای من فقط صدا دارد ولی تصویر ندارد.آنتن هم‌ مشکل نداره.قبلا که فقط کانال شبکه 3اچ دی بود مشکلی نداشت ولی بعد اینکه چندین کانال اچ دی شدند دیگه تصوید نداشتیم.لطفا راهنمایی کنید.باتشکر

زودکمک
1401/06/06-16:25

سلام دوست عزیز. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آموزش وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون (https://zoodkomak.com/pages/FreeContent/connect-the-laptop-to-tv) را مطالعه نمایید.

زودکمک
1401/06/06-15:49

سلام دوست عزیز ، دستگاه شما نیاز به نصب و راه اندازی تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

فریبا اقایاری
1401/06/03-14:53

چگونه اتصال تلویزیون ال‌جی رو به کامپیوتر وصل کنیم

هلیا
1401/06/02-14:26

چرا وای فای تلوزیون ال جی اسمارت روشن نمیشه از کجا برم تنظیمات وای فای تا روشنش کنم؟