شیائومی؛ نامی آشنا که این روزها به ویژه در بازار موبایل، زیاد می شنویم. برندی چینی که بسیار زودتر از آنچه تصور میشد، به رقیب جدی برندهای مطرحی همچون سامسونگ و حتی اپل تبدیل شد. قیمت پایین، دلیل اصلی محبوبیت و فروش بالای گوشی های شیائومی بوده است. با این حال این شرکت تلاش کرد تا ضمن تنوع دادن به تولیداتش، روز به روز گوشی های با کیفیت تری را تولید و عرضه کند. حتی برخی از قابلیت های جدید و مدرن را برای اولین بار، شیائومی در گوشی های هوشمندش عرضه کرد تولیدکنندگان دیگر هم از آن استقبال کردند. امروزه محبوبیت این برند به حدی رسیده است که نمایندگی شیائومی در بسیاری از کشورهای جهان، من جمله اروپا شعبه دارد. البته این شرکت در ایران فاقد نمایندگی رسمی است و مراکز مختلفی، خدمات مربوط به دستگاه های آن را ارائه می دهند. زودکمک به عنوان جامع ترین سامانه تعمیراتی کشور، در خدمت دارندگان انواع گوشی های شیائومی است تا تخصصی ترین سرویس های تعمیراتی را به کاربران ارائه دهد.

نمایندگی تعمیرشیائومی

نمایندگی تعمیر شیائومی، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های این برند پرطرفدار را انجام می دهد. اگر از گوشی ها و تبلت های این برند استفاده می کنید و نیاز به دریافت خدمات تعمیراتی آنها دارید، با نمایندگی تعمیر شیائومی در زودکمک تماس بگیرید تا تعمیرات دستگاه شما در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام شود. همکاران ما ضمن بهره مندی از دانش و مهارت روز دنیا، انواع گوشی و دیگر دستگاه های این برند را به شکل حرفه ای عیب یابی کرده و تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهند.

نمایندگی فروش شیائومی

نمایندگی فروش شیائومی، تولیدات متنوع این شرکت اعم از گوشی، تبلت، لپ تاپ و ... را به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه می کند. شما می توانید ضمن برقراری تماس با این مرکز و دریافت مشاوره رایگان، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کرده و البته گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دریافت نمایید. نمایندگی فروش شیائومی ضمن ارائه ضمانت نامه معتبر، به شما اطمینان می دهد که تنها دستگاه های اورجینال را عرضه می کند.

نمایندگی تعمیر شیائومی

لیست نمایندگی های شیائومی در شهرستان ها

برای دریافت خدمات نمایندگی شیائومی از طریق زودکمک، می توانید توسط شعب تهران و شهرستان ها اقدام کنید. خدمات نمایندگی شیائومی در کرج، توسط تعمیرکاران مجرب زودکمک به متقاضیان ارائه می شود. همچنین پس از ثبت درخواست در این سامانه، سرویس های تخصصی نمایندگی شیائومی در تهران نیز در اسرع وقت، به شما ارائه می گردد. چنانچه گوشی شما مشکلی داشته و یا آسیب دیده و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد، همکاران ما تا ترمیم و رفع کامل ایرادات آن در کنار شما هستند.

تاریخچه تاسیس نمایندگی رسمی شیائومی

در آوریل سال 2010 بود که شیائومی با 8 شریک تجاری متولد شد. تمرکز این شرکت بر تولید گوشی های هوشمند ارزان، با کیفیت و مدرن بود. البته شیائومی در زمینه های دیگری همچون عرضه اپلیکیشن های تلفن همراه و دیگر تجهیزات الکترونیکی هم فعالیت داشته و دارد. لین بین، یکی از شرکای اصلی این شرکت چینی، قبلا جزو مدیران گوگل بود و در پکن هم بسیار موفق عمل کرد. یک شرکت سرمایه گذاری سنگاپوری، دو شرکت چینی و شرکت آمریکایی کوالکام، سرمایه های اولیه برای تاسیس شیائومی را تامین کردند. نقطه عطف فعالیت شرکت نوپای شیائومی را شاید بتوان رابط MIUI دانست. این رابط که بر پایه اندروید طراحی شده است، در سال ۲۰۱۴ روی بیش از ۲۰۰ دستگاه نصب شد. از طرفی این رابط کاربری به دو زبان چینی و انگلیسی برای غیر توسعه دهندگان هم قابل دسترس بود. در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می کردند. در سال 2011 اولین گوشی شیائومی وارد بازار شد تا این شرکت، رسما وارد بازار سخت افزار شود.

  تعمیر تبلت شیائومی در این مرکز با تجهیزات مدرن و قطعات اورجینال انجام می شود. شما بابت دریافت خدمات از ما گارانتی معتبر دریافت خواهید کرد.

محصولات شرکت شیائومی

کمپانی شیائومی، در حال حاضر بر تولید گوشی های هوشمند تمرکز دارد. البته این شرکت در حوزه های دیگری همچون تبلت، ساعت هوشمند، تلویزیون و ... هم فعالیت گسترده دارد. اما در چند سال اخیر، گوشی شیائومی گوی سبقت را از دیگر محصولات این شرکت ربوده و به یکی از پرفروش ترین گوشی های موبایل در جهان تبدیل شده است. تا جایی که نمایندگی شیائومی اخیرا اعلام کرد که گوشی های این برند، آمار فروش بالاتری در مقایسه با اپل و سامسونگ داشته اند. موبایل Xiaomi ، با کیفیت بالا و فناوری های جدید و مدرن ساخته می شود. مدل های مختلف گوشی این برند، قیمت مناسب تری در مقایسه را دیگر هم رده های خود در سایر برندها دارند و همین مسئله، آمار فروش شیائومی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

نمایندگی موبایل شیائومی

در صورت نیاز به دریافت خدمات نمایندگی موبایل شیائومی، زودکمک کنار شماست. شما می توانید برای تعمیر گوشی شیائومی در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت، درخواست تعمیرات موبایل را در وب سایت یا اپلیکیشن زودکمک ثبت کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اقدامات لازم را جهت عیب یابی و ترمیم گوشی تان انجام می دهند. تکنسین های زودکمک برای تعمیرات گوشی های شیائومی از جدیدترین ابزار، برنامه ها و متدهای روز دنیا استفاده می کنند. قطعات یدکی هم اورجینال هستند و موبایل پس از تعمیرات، با گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود.

نمایندگی گوشی شیائومی

نمایندگی لپ تاپ شیائومی

برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر و رفع ایرادات لپ تاپ های شیائومی، با نمایندگی لپ تاپ شیائومی تماس بگیرید. کارشناسان مجرب این مرکز به شما مشاوره رایگان می دهند و اگر تمایل داشته باشید، درخواست تعمیرات را ثبت می کنند. پس از آن دستگاه شما توسط تکنسین های متعهد و ماهر بررسی شده و عیب یابی می گردد. در نهایت اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز انجام می شوند تا لپ تاپ تعمیر شده و بدون ایراد به شما تحویل داده شود.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/15-16:46

درود بر شما آرمین بزرگی عزیز

برای راهنمایی میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید.

آرمین بزرگی
1402/04/05-18:29

سلام...وقتتون بخیر...من درخواست اخذ نمایندگی شیائومی رو داشتم برای استان ایلام...چون نمایندگی فروش محصولات شیائومی را نداره استان ایلام...ممنون میشم راهنماییم کنید.

زودکمک
1401/05/11-09:46

سلام دوست عزیز. با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

مقصود اصغری سیلابی
1401/05/10-19:33

درخواست نمایندگی داشتم