تعمیر تلویزیون ال جی در زودکمک، شما را از خریدن یک تلویزیون جدید معاف می کند! اگر تلویزیون شما به هر شکلی آسیب دیده است ( آبخوردگی، شکستن پنل، مشکلات نرم افزاری یا خرابی قطعات ) تیم تعمیرات تلویزیون در زودکمک تا رفع کامل مشکل کنار شما هستند. برترین تکنسین های تعمیر تلویزیون در این مرکز فعالیت می کنند و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، انواع led، lcd، سینما خانگی و ... برند ال جی را به بهترین شکل عیب یابی و ترمیم می نمایند. سامانه زودکمک، به عنوان بزرگ ترین و جامع ترین سامانه تعمیراتی در کشور، راحت ترین شرایط را برای بهره مندی از تخصصی ترین خدمات تعمیر تلویزیون ال جی فراهم کرده است. در ادامه شما را با نحوه دریافت خدمات تعمیر تلویزیون lg در سامانه تخصصی و حرفه ای زودکمک آشنا می کنیم.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر تلویزیون ال جی

برای تعمیر تلویزیون ال جی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر تلویزیون را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لپ تاپ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تلویزیون، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی

اگر ایراد تلویزیون شما با اقدامات معمول برطرف نشده و لازم است که دستگاه توسط یک تکنسین بررسی و ترمیم شود، با یک کلیک، سفارش تعمیرات تلویزیون را ثبت کنید. ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در سامانه زودکمک، بسیار ساده و سریع انجام می شود. روی گزینه ثبت درخواست کلیک کرده و فیلدهای مربوطه را پر کنید. پس از آن در بخش توضیحات، توضیح دهید که تلویزیون شما دقیقا چه ایرادی دارد و آیا نکته خاصی مد نظر دارید یا خیر. حالا دکمه ثبت را بزنید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

تعمیر تلویزیون ال جی

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار می‌ گیرد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

مدل تلویزیون

ساختار و قطعات به کار رفته در مدل ‌های مختلف تلویزیون‌ ال جی با یکدیگر متفاوت است. این موضوع تا حد زیادی هزینه تعمیرات را بالا و پایین می‌ برد. برای مثال قیمت نرخ قطعات پنل‌ های LCD قطعاً با LED یکسان نیست.

نوع خرابی و قیمت قطعه آسیب دیده

نوع قطعه آسیب دیده و وسعت خرابی آن نیز بر هزینه نهایی کار موثر است. مثلاً تعرفه تعمیر منبع تغذیه با ال‌ سی ‌دی یک اندازه نیست. علاوه بر آن هرچه تعداد قطعات معیوب بیشتر باشد، به همان نسبت نرخ نهایی تعمیرات افزایش می ‌یابد.

دستمزد متخصص

یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر هزینه تعمیرات دستمزد تکنسین است که با توجه به تجربه و مهارت وی تعیین می‌ شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

مرکز تخصصی زود کمک در سراسر تهران شعباتی را ایجاد کرده تا خدمات تعمیر تلویزیون ال جی را به تمام شهروندان ارائه دهد. این امر موجب شده پایتخت نشینان در اقصی نقاط شهر به سرعت به تکنسین های حاذق و تراز اول دسترسی داشته باشند. ساکنین مناطق ۲۲ گانه تهران می ‌‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و تمام ایام هفته از این خدمات فوق تخصص بهره‌‌ مند شوند.

کارشناسان زود کمک در دوره‌ های زمانی منظم آموزش‌ های خود را آپدیت می‌ کنند. لذا تیم حرفه ای این مجموعه توانایی برطرف کردن تمام عیوب از ساده گرفته تا پیچیده را دارا هستند. فرقی نمی ‌کند تلویزیون ال جی شما از کدام مدل باشد. تنها باید درخواست خود را در سایت ثبت کنید تا متخصصین دور دیده دستگاه شما را به سرعت تعمیر کنند.  

تعمیر تلویزیون ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شهر کرج مرکزی جامع و تخصصی می باشد که با تکنسین‌ های تراز اول کشور همکاری دارد. این مجموعه به مدرن ‌ترین امکانات جهت عیب یابی و ترمیم مدل‌ های مختلف پنل lg مجهز شده است. بنابراین اگر در کرج زندگی می ‌کنید، برای تعمیر تلویزیون ال جی خود می ‌توانید با کارشناسان زود کمک ارتباط برقرار نمایید.

متخصصین زود کمک این آمادگی را دارند که سرویس ‌های حرفه‌ ای را در خود مرکز یا محل مورد تقاضای مشتری ارائه دهند. برای تعمیر قطعات مختلف نظیر LCD، آمپلی فایر، برد تغذیه، برد سوئیچ و... می‌ توانید روی دانش بالای کارشناسان این مرکز حساب کنید. در ضمن توصیه می کنیم تعمیر پنل ‌های شکسته، آب خورده و ضربه دیده را هم به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در کرج بسپارید.

تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون‌ ال جی در مشهد حرفه ای ترین خدمات را به کاربران حومه و‌ خود شهر ارائه می‌ دهد. یکی از سرویس‌ های پرطرفدار این مجموعه عیب یابی و ترمیم دستگاه در منزل توسط متخصصین است. شهروندان مشهدی می‌ توانند جهت دریافت مشاوره و درخواست تعمیر تلویزیون ال جی از طریق سایت با کارشناسان مرکز در ارتباط باشند. همچنین امکان مراجعه حضوری آن ها به تعمیرگاه وجود دارد.

خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی

برای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی، ابتدا از طریق ثبت سفارش به صورت آنلاین و یا به صورتی تلفنی، درخواست خود را ثبت کنید. سپس کارشناسان بعد از ثبت درخواست، با شما تماس گرفته تا اطلاعات لازم را از شما دریافت نمایند. اگر امکان تعمیر دستگاه در محل وجود داشته باشد، تکنسین در زمان هماهنگ شده با شما به محل مراجعه می کند و مشکل تلویزیون ال جی شما را بر طرف می کند. همچنین ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ال جی شامل گارانتی نیز می باشد.

تعمیر تلویزیون lg در محل و در منزل

آیا می دانید تعداد نسبتا زیادی از تلویزیون هایی که دچار شکستگی نمایشگر یا بدنه می شوند، در حین جابجایی ضربه می خورند؟ زودکمک کنار شماست تا تلویزیون تان بدون کوچک ترین آسیب دیدگی، در حضور خودتان تعمیر شود. اگر از خدمات تعمیر تلویزیون lg در محل و در منزل استفاده کنید، نیازی به جابجا کردن دستگاه نیست. تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی به آدرس شما می آیند و اقدامات لازم را انجام می دهند. همکاران ما تجهیزات مورد نیاز را به همراه دارند و از نوین ترین روش های تعمیراتی استفاده می کنند تا تلویزیون ترمیم شده و عملکرد آن به حالت اولیه بازگردد. پس جای معطلی نیست! درخواست تعمیر در محل تلویزیون را در وب سایت زودکمک ثبت کرده و ادامه کار را به همکاران ما محول کنید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی

کارگاه تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در زودکمک به گونه ای طراحی و تجهیز شده است که امکان ترمیم پیشرفته ترین مدل های تلویزیون در آن وجود داشته باشد. بنابراین برای تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی هم می توانید روی ما حساب کنید. تعمیرکاران زودکمک به خوبی با ساختار LED های ال جی آشنا هستند. ساختار متفاوت بک لایت و دیگر تفاوت های این مدل را می دانند و تعمیر و تعویض قطعات را به حرفه ای ترین شکل انجام می دهند.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی

تعمیرات تلویزیون ال سی دی ال جی

اگر از LCDهای خوش ساخت و با کیفیت ال جی استفاده می کنید و نیاز به تعمیر آن دارید، کافی است وارد سایت زودکمک شده و درخواست تعمیر را ثبت کنید. تعمیرات تلویزیون ال سی دی ال جی در این مجموعه به گونه ای انجام می شود که بتوانید مجددا بدون ایراد از دستگاه استفاده کنید. تلاش ما این است که ضمن ترمیم اجزای آسیب دیده، هزینه تعمیرات را کاهش داده و کاری کنیم که به این زودی ها نیاز به تعویض تلویزیون تان نداشته باشید. البته اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، این کار با استفاده از قطعه اورجینال انجام می شود.

 تعمیرات تلویزیون ال سی دی ال جی

عیب یابی تلویزیون ال جی

برای تعمیر تلویزیون ال جی، باید دستگاه را عیب یابی کرد. با این کار، قطعات آسیب دیده شناسایی می شوند و می توان آنها را به درستی، ترمیم یا تعویض کرد. برخی از مدل های تلویزیون، سیستم عیب یاب داخلی دارند. مدل های دیگر را نیز می توان با توجه به مشکلات عملکردی که دارند، عیب یابی کرد. مثلا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، معمولا ناشی از خرابی مین برد یا برد پاور است. دیر روشن شدن، قطع شدن صدا یا تصویر، رنگی شدن تصویر، وجود لکه های سیاه یا سفید در تصویر و تمامی مشکلات تلویزیون، نشان دهنده آسیب دیدگی بخش خاصی از این دستگاه هستند. تعمیرکاران تلویزیون زودکمک، به خوبی این علائم و منشأ بروز آنها را می شناسند و ضمن عیب یابی تلویزیون ال جی، اقدامات لازم جهت ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده را انجام می دهند.

دلیل قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی در حالی که صدا دارد

یکی از مشکلات تلویزیون های ال جی، که در دیگر برندها هم مشاهده می شود، قطع شدن تصویر است. این اتفاق در حالی می افتد که صدا پخش می شود و مشکلی ندارد. این مسئله ممکن است ناشی از خرابی بک لایت باشد. خرابی برد تی کان، به هم ریختن تنظیمات و وجود ایراد در ورودی ها و اتصالات هم دلایل دیگر بروز این ایراد هستند. برای رفع مشکل و تعمیر تلویزیون ال جی در این شرایط، بخش های ذکر شده بررسی می شوند. سپس هریک از این اجزا به تناسب شدت آسیب دیدگی، ترمیم شده و یا تعویض می گردند.

دلیل قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی در حالی که صدا دارد

تعمیرات تلویزیون اولد ال جی

در کنار تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی، این روزها اولدهای ال جی هم طرفداران زیادی دارند. نمایشگر این مدل، به گونه ای طراحی شده است که وضوح و کیفیت تصویر بسیار بالایی را ارائه می دهد. استفاده از تکنولوژی های جدید در این مدل، تعمیرات تلویزیون اولد ال جی را نیز با چالش هایی همراه کرده است. تیم تعمیر تلویزیون ال جی در زودکمک، مهارت و دانش فنی کافی برای عیب یابی و ترمیم تلویزیون های OLED را دارند. همکاران ما انواع مشکلات این تلویزیون ها را با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند، برطرف می کنند.

در مورد مشکلات رایج تلویزیون ال جی از زودکمک بپرس

تلویزیون شما روشن نمی شود یا با تاخیر روشن می شود؟ تصویر ندارد یا خطوط غیر عادی در گوشه تصویر می بینید؟ نگران هستید و نمی دانید چه باید بکنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید، ورود به وب سایت رسمی زودکمک است. حالا می توانید با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی در ارتباط باشید. شما سوال خود را مطرح می کنید و کارشناس ما به صورت آنلاین، به شما پاسخ می دهد. مشاوره آنلاین تعمیرات تلویزیون lg در سامانه زودکمک رایگان است و می توانید پاسخ سوالات خود در مورد مشکلات رایج تلویزیون را از تعمیرکاران مجرب بگیرید.

در مورد مشکلات رایج تلویزیون ال جی از زودکمک بپرس

علل خرابی تلویزیون ال جی

چرا تلویزیون خراب می شود و درست کار نمی کند؟ تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی در زودکمک دلایل و عوامل زیادی را در خرابی این دستگاه موثر می دانند. مهم ترین علت از کار افتادن تلویزیون یا خرابی قطعات آن، استفاده بیش از حد است. اگر عادت دارید که تلویزیون تان تمام ساعات روز روشن باشد، باید منتظر خرابی بک لایت، پاور و حتی مین برد آن باشید. آبخوردگی ناشی از پاشیدن مستقیم مایع تمیزکننده هم یکی از دلایل مهم خرابی تلویزیون و آسیب دیدگی پنل است. نوسانات برق را فراموش نکنید! بسیاری از افرادی که از زودکمک برای تعمیر تلویزیون lg و دیگر برندها کمک می گیرند، نوسانات برق را علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون خود می دانند. در نهایت تلویزیون ها عمر مشخصی دارند و پس از چند سال، خود به خود در سراشیبی فرسودگی و خرابی قطعات می افتند.

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون lg در زود کمک

  • تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی
  • تعمیر پنل تلویزیون ال جی
  • رفع خطوط عمودی و افقی روی تلویزیون
  • تعمیر به هم ریختگی رنگ تلویزیون ال جی
  • تعمیر مشکل روشن نشدن تلویزیون lg
  • رفع مشکل چشمک زدن تلویزیون ال جی 
  • تعمیر مشکل سیاه شدن تصویر تلویزیون lg

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

ترمیم بک لایت تلویزیون ال جی از جمله خدمات تخصصی مجموعه زود کمک به شمار می رود. این سرویس جزء خدمات گران قیمت محسوب می‌ شود. به همین دلیل کارشناسان مرکز تمام تلاش خود را می ‌کنند تا بک لایت را تعمیر نمایند. اما اگر به دلیل شدید بودن صدمات تعمیر ممکن نباشد، راهی جز تعویض قطعه باقی نمی‌ ماند. در این حالت باید هزینه نسبتا زیادی را بابت تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی خود بپردازید.

تعمیر اسپیکر تلویزیون ال جی

تعمیر اسپیکر تلویزیون LG زمانی الزامی خواهد بود که این بخش عملکرد مناسبی نداشته باشد. از جمله علائم خرابی اسپیکر می توان صدا نداشتن تلویزیون، صدای بی کیفیت، قطع و وصل شدن یا ضعیف شدن صدا را نام برد. در صورت مشاهده یکی از این نشانه‌ ها باید تعمیر تلویزیون ال جی توسط متخصصین مجرب انجام شود.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی

ساختار پنل تلویزیون ‌های ال جی به گونه ‌ای است که در اثر وارد شدن ضربات مکانیکی دچار شکستگی می ‌شوند. در صورت شکستن پنل ترمیم آن تنها در صورتی امکان ‌پذیر است که ماژول صدمه دیده باشد. در این مواقع کارشناسان زود کمک ماژول خراب را با یک قطعه جدید تعویض می ‌کنند. از آنجا که در این روش از صفحات پلاریزه و بک لایت قبلی مجدداً استفاده می ‌شود، هزینه تعمیرات کاهش می ‌یابد. اما در سایر حالات لازم است پنل شکسته تعویض گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر پنل تلویزیون

تعمیر مین برد تلویزیون lg

مین برد وظیفه کنترل تمام قطعات تلویزیون ال جی را بر عهده دارد، لذا در صورت صدمه دیدن آن خبری از تصویر و صدا نیست. عیب یابی و برطرف کردن نواقص مین برد پیچیده بوده و نیازمند برخورداری از دانش فنی و به کار بردن ابزارهای پیشرفته است. از این رو در چنین شرایطی برای تعمیر تلویزیون ال جی حتماً به تکنسین ‌های ماهر مراجعه کنید.

سوالات پرتکرار شما درباره تعمیر تلویزیون ال جی

سوالات پرتکرار شما درباره تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی خود را عیب یابی کنم؟

توجه داشته باشید که قصد ما در اینجا از عیب یابی تلویزیون این است که ببینیم آیا تلویزیون ما مشکل دارد یا خیر. بنابراین اقدامات درج شده در این بخش می تواند به شما کمک کند تا خرابی تلویزیون ال جی خود را تشخیص دهید و در صورت نیاز با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید. این اقدامات را به این ترتیب دنبال کنید. ابتدا دستگاه های خود (مودم / روتر و تلویزیون) را از برق جدا کنیدو سپس مودم / روتر › تلویزیون را وصل کنید. مراقب مواردی که باعث تداخل می شوند باشید. قابلیت Quick Start Feature شروع سریع را خاموش و غیرفعال کنید. ویژگی Simplink را نیز خاموش کنید. حافظه های USB متصل به تلویزیون را جدا کنید. همچنین منطقه زمانی و تاریخ تلویزیون را بررسی کنید. از به روز بودن نرم افزار تلویزیون نیز مطمئن شوید.

صدا نداشتن تلویزیون ال جی چگونه حل میشود؟

اگر شما نیز پس از روشن شدن تلویزیون ال جی با مشکل نداشتن صدا مواجه شدید می توانید از روش های ارائه شده در این بخش جهت تعمیر تلویزیون ال جی خود استفاده کنید. در صورت پیاده سازی این روش ها و پایدار بودن مشکل صدا نداشتن تلویزیون با کارشناسان ما در زود کمک تماس بگیرید و مشاوره های تخصصی لازم را دریافت نمایید. در ابتدا بهتر است تلویزیون را خاموش و مجددا روشن کنید. این یک روش ساده است که گاهی جوابگو است. تنظیمات صدا را نیز بررسی کنید و در صورت نیاز تنظیمات صوتی/تصویری را بازنشانی کنید. می توانید تنظیمات تلویزیون را به پیش فرض کارخانه بازنشانی کنید. بروزرسانی های لازم در مورد نرم افزار را انجام دهید و به علاوه کانال های صوتی خود را بررسی کنید. کار دیگری که باید انجام دهید بررسی تنظیمات دستگاه های متصل به تلویزیون ال جی است. اگر بلندگوهای داخلی تلویزیون کار نمیکنند ایده خوبی است که از سیستم های صوتی جانبی استفاده کنید. در صورت امتحان کردن این موارد و پایدار بودن مشکل صدا نداشتن تلویزیون ال جی با کارشناسان ما در مرکز زود کمک تماس بگیرید.

بیشتر ببینیم : ویدیو آموزشی رفع مشکل صدای تلویزیون

صدا نداشتن تلویزیون ال‌جی چگونه حل میشود؟

دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی چیست؟

اگر تلویزیون ال جی شما مکررا خاموش و روشن می شود راهکارهای ارائه شده در این بخش را امتحان کنید. در ابتدا تلویزیون خود را روشن کنید و دکمه Setting را روی ریموت کنترل ال جی خود انتخاب کنید. دکمه 'All Settings' یا "همه تنظیمات" را با فشار دادن دکمه "OK" روی کنترل از راه دور خود انتخاب کنید. پس از ان مورد "عمومی" را انتخاب کنید. از میان موارد نمایش داده شده مورد "حالت Eco Mode" را انتخاب کنید. در این بخش "خاموش خودکار" را انتخاب کنید تا تنظیمات مرتبط با خاموش شدن خودکار 4 ساعت خاموش شود. با این کار احتمالا مشکل خاموش شدن تلویزیون ال جی شما رفع شود در غیراینصورت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

چرا تلویزیون ال جی سیاه شده اما صدا دارد؟

در صورتی که تلویزیون ال جی شما سیاه شده است یعنی تصویر ندارد اما صدای آن همچنان پخش می شود ار روش های توصیه شده در این بخش که از سوی کارشناسان ما در تعمیر تلویزیون ال جی مطرح شده اند استفاده کنید. در ابتدا از درستی اتصالات و وصل بودن آنها مطمئن شوید. اگر وسیله ای به تلویزیون وصل کرده اید آن را از تلویزیون جدا کنید و بگذارید چیزی حدود 30 ثانیه از تلویزیون جدا باشد. توصیه دیگر این است که کابل HDMI را از تلویزیون جدا کرده و آن را به درگاه دیگری منتقل کنید. دستگاه را دوباره به برق وصل کنید و تلویزیون را به ورودی جدیدی وصل کنید و ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

چرا تلویزیون ال جی سیاه شده اما صدا دارد؟

چگونه تلویزیون ال جی را بروزرسانی کنم؟

پیش از شروع به بروزرسانی به این نکته توجه داشته باشید که ارتقاء نرم افزار شامل به روز رسانی درایورهای تلویزیون و سیستم عامل تنها برای مدل های خاص است. برای تعیین اینکه محصول شما از ارتقاء نرم افزار پشتیبانی می کند، دفترچه راهنمای تلویزیون خود را بررسی کنید. در صورتی که مطمئن هستید تلویزیون شما قابلیت بروزرسانی را دارد در وهله نخست از وصل بودن آن به اینترنت مطمئن شوید. پس از اطمینان از وصل بودن تلویزیون به اینترنت دکمه هوم را فشار دهید. به بخش تنظیمات بروید. بخش پشتیبانی پیشرفته با آیکون علامت سوال مشخص شده است. در این بخش بروزرسانی نرم افزار را انتخاب کنید. با این کار شما به جدیدترین نسخه نرم افزار دسترسی پیدا خواهید کرد. این نسخه اگر در دسترس باشد به طور خودکار دانلود می شود. ضمن آنکه پیام های احتمالی مبنی بر بروزرسانی های جدید نیز از همین طریق به شما اعلام خواهد شد. با طی این مراحل کار بروزرسانی تلویزیون ال جی شما انجام شده است. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر بهتر است با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

چرا تلویزیون ال جی به وای فای وصل نمی شود؟

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی به وجود آید مشکل وصل نشدن آنها به وای فای است. در این وضعیت مشاهده می کنیم که تلویزیون قادر به پیکربندی تنظیمات وای فای به تنهایی نیست. علت این ایراد می تواند وجود ایراد در تلویزیون یا روتر تلویزیون باشد. اگر متوجه شدید که تلویزیون شما قادر به برقراری ارتباط نیست، احتمالاً اشکال وصل نشدن تلویزیون ال جی به وای فای از روتر است. برای تأیید این موضوع باید مراحلی جهت عیب یابی انجام شود. توصیه می شود نرم افزار روتر را به روز کنید. اگر به روزرسانی انجام نشد، باید آن را ریست کنید. یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که  Wi-Fi extendersیا همان «بسط دهنده های Wi-Fi» را دریافت کنید و بفهمید که آیا تلویزیون شما می تواند به اینترنت متصل شود یا خیر. اگر قدرت سیگنال Wi-Fi مشکلی ندارد، باید یک "آداپتور Wi-Fi" جدید برای تلویزیون خود بخرید. در صورت ادامه داشتن مشکل پیش آمده بهتر است تلویزیون شما توسط تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی بررسی شود.

چرا تلویزیون ال جی به وای فای وصل نمی شود؟

دلیل خطوط افقی تلویزیون ال جی چیست؟

یکی دیگر از مشکلاتی که اغلب در تلویزیون ال ای دی ال جی گزارش می شود، ظاهر شدن خطوط افقی است که از ناحیه بالای صفحه تلویزیون شروع شده و به پایین ختم می شود. در این شرایط صفحه نمایش تلویزیون پر از این خطوط افقی شده و بسیار آزاردهنده می شود. دلیل این مشکل معمولا سطح پایین سیگنالی است که تلویزیون شما از ست تاپ باکس دریافت می کند. یکی از بهترین راه ها برای رفع این مشکل، استفاده از یک ست تاپ باکس با کیفیت بالا است که قدرت ورودی بالاتری را برای سیگنال های بسیار کارآمد ارائه می دهد. کابل بد، یا کابلی که به طور ایمن به درگاه های ورودی/خروجی بسته نشده باشد نیز می تواند سیگنال را مختل کند و باعث ایجاد خطوط افقی یا عمودی شود. بررسی کنید که کابل مورد استفاده به درستی در دستگاه خارجی و تلویزیون محکم شده باشد. در صورتی که با این کار مشکل خطوط افقی تلویزیون شما برطرف نشد بهتر است با تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. ممکن است اشکال پیش آمده

آیا تعویض یا تعمیر پنل تلویزیون ال جی بصرفه است؟

به طور کلی اگر اشکال پیش آمده در صفحه نمایش جدی باشد معمولاً امکان تعمیر صفحه نمایش آسیب دیده وجود ندارد و در این شرایط باید پنل تلویزیون را تعویض کرد. بد نیست بدانید که گاه هزینه تعویض پنل تلویزیون به اندازه خرید یک تلویزیون نو است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان از تعویض پنل صرف نظر می کنند. در مورد تعمیر تلویزیون ال جی تعمیرات دیگری مانند تعویض مادربرد یا اینورتر ممکن است بصرفه باشد. اگر صفحه نمایش شما ترک خورده یا شکسته است، می توانید قسمت صفحه نمایش، ال سی دی، پلاسما یا ال ای دی را تعویض کنید. برای کسانی که به دنبال کاهش ضایعات و جلوگیری از آسیب به محیط زیست هستند، تعمیر صفحه نمایش ترک خورده تلویزیون ممکن است ارزش داشته باشد و بسته به مدل تلویزیون، ممکن است مقرون به صرفه تر از تعویض کل دستگاه باشد. برای اطلاع از هزینه تعویض پنل بهتر است با تکنسین تعمیرات تلویزیون ال جی در مجموعه زود کمک تماس بگیرید. (پیش از تماس با نمایندگی ال جی اطلاعات مربوط به مدل تلویزیون خود را در جایی یادداشت نمایید).

آیا تعویض یا تعمیر پنل تلویزیون ال جی بصرفه است؟

آیا امکان تعویض یا تعمیر برد اینورتر تلویزیون ال جی وجود دارد؟

برد اینورتر تلویزیون در واقع قطعه ای است که نور پس زمینه را تأمین می کند. با توجه به وظیفه ای که برد اینورتر دارد -یعنی تامين نور پس زمینه-، معمولا اشکالات پیش آمده در نور پس زمینه مربوط به این بخش است. عدم اطلاع از این موضوع سبب می شود تا بسیاری از افراد پس از مشاهده اشکال در نور تلویزیون خود گمان کنند که پنل تلویزیون شان از کار افتاده و دیگر غیرقابل تعمیر است. کاری که اینورتر برای تلویزیون می کند در واقع بسیار شبیه به باتری است. شایع ترین علت خرابی یا عملکرد نادرست اینورترها، نصب نامناسب است، خرابی اینورتر معمولا به دلیل همزمان شدن چند خطا و اشتباه مثل بی توجهی به تذکرات شرکت سازنده، انتخاب نامناسب نوع کابل و آشفتگی و خرابی در فیوزها اتفاق می افتد. خوشبختانه اینورترهای مدرن همگی در سطح فناوری تقریباً مشابه هستند. اگر به نحوه ساخت آنها نگاه کنید، همه آنها دارای اجزای یکسان یا مشابه هستند. بنابراین تعمیر اینورتر تقریباً برای همه لوازم خانگی امکان پذیر است. پیش از اقدام به این کار بهتر است تلویزیون ال جی شما توسط تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی مورد بررسی قرار گیرد.

چگونه کش (حافظه پنهان) تلویزیون ال جی را پاک کنم؟

پاک کردن cache یا حافظه نهان تلویزیون هوشمند به دلیل تأثیری که در عملکرد تلویزیون دارد می تواند یک اقدام مهم و اساسی در مورد تلویزیون های هوشمند به حساب آید. تلویزیون های ال جی معمولا مقدار قابل توجهی از کش خود را در فضای ذخیره سازی استفاده می کنند، زیرا در این بخش داده های غیرضروری را ذخیره می کنند. این اتفاق -یعنی ذخیره اطلاعات و پر شدن کش (حافظه) تلویزیون می تواند باعث کند شدن سرعت تلویزیون شود. توصیه می شود هر چند وقت یکبار کش تلویزیون ال جی خود را پاک کنید و با این کار سرعت آن را بهبود ببخشید. برای پاک کردن کش تلویزیون هوشمند ال جی خود ابتدا با دو بار زدن دکمه Home به منوی اصلی بروید. سپس روی تنظیمات تلویزیون خود کلیک کنید و به مسیر All Settings > General > Smart Features > Expert Settings بروید. پس از آن، شما باید بتوانید چند گزینه مانند Traffic Monitor، Clear History و Reset All را ببینید. فقط روی Traffic Monitor کلیک کنید. در ادامه Delete items را بزنید تا این فایل ها از تلویزیون هوشمند ال جی حذف شوند. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال با کارشناسان ما در واحد تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

چرا تلویزیون ال جی ناگهان خاموش می شود؟

چرا تلویزیون ال جی ناگهان خاموش می شود؟

اگر تلویزیون ال جی شما ناگهان خاموش می شود باید با طی چند مرحله، تلویزیون را عیب یابی کرده و نوع اشکال پیش آمده در آن را رفع نمایید. برای عیب یابی تلویزیونی که ناگهان خاموش می شود ابتدا تنظیمات کنترل برق را بررسی کنید. زیرا ممکن است منبع تغذیه تلویزیون قطع شده باشد. پس از این کار بررسی کنید که آیا ویژگی Sleep Timer/Timer Power Off  در تنظیمات تایمر فعال است یا خیر. توجه داشته باشید اگر هنگام روشن بودن تلویزیون سیگنالی وجود نداشته باشد، تلویزیون پس از 15 دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار خاموش می شود. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی دلایل دیگری هم ممکن است داشته باشد که از این میان می توان به مواردی چون وجود گرد و غبار و رطوبت در تلویزیون، خرابی قطعات الکترونیکی، مشکلات سخت افزاری (برد اصلی)، ضعیف بودن باتری ریموت کنترل و در نهایت گیر کردن دکمه پاور کنترل از راه دور (ریموت) اشاره کرد. برخی از این اشکالات با اندک دستکاری برطرف می شوند و برخی دیگر نیاز به اقدامات جدی توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی دارند.

چگونه می توان قفل کودک در تلویزیون ال جی را حذف کرد؟

وظیفه قفل کودک را ریزتراشه ای که به نام V-chip شناخته می شود، بر عهده دارد. همانگونه که می دانید اگر قفل کودک تلویزیون شما فعال باشد، کودک شما نمی تواند به تلویزیون دسترسی داشته باشد و یا نمی تواند برنامه هایی را که ممنوع کرده اید تماشا کند. اگر به هر دلیل قصد دارید قفل کودک روی تلویزیون خود را بردارید کافی است بر اساس دستورالعمل درج شده در این بخش عمل کنید. برداشتن قفل کودک روی تلویزیون فقط چند دقیقه طول می کشد. برای شروع می بایست کنترل از راه دور تلویزیون را بگیرید و دکمه "Menu" را فشار دهید و "Options" را انتخاب کنید. از لیست "گزینه ها" "قفل کودک" را انتخاب کنید. در برخی از تلویزیون ها، "قفل کودک" "V-chip" نامیده می شود. انتخاب "حذف قفل کودک" را انتخاب کنید. این را برجسته کنید و سپس دکمه "Enter" را بزنید. کد چهار رقمی را که هنگام فعال کردن قابلیت قفل کودک استفاده کردید وارد کنید. اگر نمی توانید آن را به یاد بیاورید، تنها گزینه شما برای غیرفعال کردن قفل کودک، تنظیم مجدد تلویزیون است. دستورالعمل تنظیم مجدد تلویزیون در دفترچه راهنمای کاربر تلویزیون نوشته شده است. پس از وارد کردن کد چهار رقمی از منوی تلویزیون خارج شوید. برای انجام این کار، دکمه "Exit" یا "Menu" را روی کنترل از راه دور تلویزیون فشار دهید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در این باره با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

چگونه کامپیوتر را به تلویزیون ال جی وصل کنم؟

برای وصل کردن کامپیوتر یا لپ تاپ بررسی کنید و ببینید تلویزیون چه اتصالات ورودی دارد. این کار را با نگاه کردن به پشت صفحه تلویزیون و بررسی پورت های مختلف انجام دهید. پورت ها باید بر اساس نوع و مدل شان برچسب گذاری شده باشند: S-Video، Composite، HDMI و Component. در ادامه نوع خروجی های کامپیوتر را مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر هر کدام یک پورت ورودی/خروجی HDMI دارند، می توانید از کابل HDMI برای اتصال آنها استفاده کنید. کابل های مناسب را تهیه کنید. اگر نتوانستید ورودی های تلویزیون و کامپیوتر را تطبیق دهید باید یک آداپتور پیدا کنید تا ورودی های مختلف امکان کار با هم را پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر تلویزیون شما فقط کابل های کامپوننت را می پذیرد و خروجی S-Video روی رایانه خود دارید، به یک آداپتور مولفه S-Video نیاز دارید. کابل را به پورت های مناسب وصل کنید و سپس کامپیوتر را بوت کنید. هنگامی که تلویزیون را روشن می کنید، باید تصویر واضحی از نمایشگر رایانه خود ببینید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با همکاران ما در واحد تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار تلویزیون زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار تلویزیون زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر تلویزیون را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/15-15:27

درود بر شما سامان هروی عزیز

برای اتصال موبایل خود به تلویزیون میتوانید مقاله رفع مشکل عدم اتصال موبایل به تلویزیون را مطالعه بفرمایید.

 

زودکمک
1402/11/15-15:24

درود بر شما محمدیونا عزیز

برای کانال یابی میتوانید به مقاله نحوه تنظیم کانال مراجعه فرمایید.

زودکمک
1402/11/03-13:19

درود بر شما پوران زارعی عزیز

جهت راهنمایی در این رابطه با شماره 1662 تماس بگیرید.

سامان هروی
1402/07/18-12:13

سلام خسته نباشید چجوری گوشیمو ب تلویزیون وصل کنم گوشیم بازتاباندن نداره با برنامه LG thinQ لطفا کمکم کنین ممنون

محمدیونا
1402/07/16-18:50

با سلام ببخشید کانالای تلویزیون حذف شدن الان دوباره هر کاری میکنیم کانال یابی نمیشن لطفا راهنمایی بفرمایید چ اقدامی لازم می باشد

پوران زارعی
1402/06/17-11:09

چطور منو مخفی تلویزیون ال جی رو با کنترل جادوجی فعال کنم؟

زودکمک
1401/09/07-15:27

سلام دوست عزیز. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث و آینه کردن صفحه نمایش گوشی در تلویزیون مراجعه نمایید.

 

آیلار افتخارجو
1401/09/03-09:49

سلام چطور گوشی شیایومی رو ب تلوزیون الجی وصل کنیم اصلا چطور بلوتوث رو تو تلوزیون الجی پیدا کنم

زودکمک
1401/08/25-15:03

سلام دوست عزیز. تلویزیون شما باید ریست فکتوری شود تا این مشکل رفع گردد.

حمید فولادی
1401/08/22-20:09

رمز عبور را فراموش کردیم نمیتونیم کانال یابی کنیم