علت وصل نشدن گوشی به تلویزیون چیست و چگونه رفع میشود؟


پاسخ ها

جهت رفع مشکل وصل نشدن گوشی به تلویزیون موارد زیر را بررسی کنید:

علت وصل نشدن گوشی به تلویزیون
1. گوشی و تلویزیون خود را راه اندازی مجدد کنید:
اولین قدمی که می توانید امتحان کنید، راه اندازی مجدد تلویزیون و موبایل است. با راه‌اندازی مجدد، تداخل‌های کوچکی را که ممکن است دستگاهتان با آن مواجه شود برطرف کنید. فقط هر دو دستگاه را یکی یکی ریستارت کنید. ابتدا جهت ریستارت کردن موبایل دکمه پاور را چند ثانیه فشار داده و سپس گزینه restart  را انتخاب کنید. و حالا تلویزیون خود را با ریموت خاموش کنید و آن را روشن کنید.


2. با یک وای فای متصل شوید:
اگر هنوز نمی توانید موبایل خود را به تلویزیون وصل کنید، می توانید شبکه Wifi را برای هر دو دستگاه بررسی کنید. فرض کنید تلویزیون شما با یک شبکه وای فای متفاوت و گوشی با یک شبکه وای فای متفاوت وصل شده است. در این صورت، باید هر دو دستگاه را به یک شبکه وای فای متصل کنید و دوباره سعی کنید تلویزیون خود را وصل کنید.

این مقاله را از دست ندهید : نحوه تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند


3. مودم یا روتر خود را مجددا راه اندازی کنید:

ممکن است با شبکه‌ای که به آن متصل هستید مشکلی وجود داشته باشد که با راه‌اندازی مجدد روتر برطرف می‌شود. روتر خود را خاموش کنید و چند ثانیه صبر کنید. اکنون روتر خود را روشن کنید. منتظر بمانید تا روتر راه اندازی مجدد شود.
سعی کنید دوباره گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید.


4. برای رفع مشکل وصل نشدن موبایل به تلویزیون بلوتوث را خاموش کنید:
اگر تلویزیون شما دارای بلوتوث است و روشن است، قبل از اینکه بخواهید گوشی خود را با تلویزیون خود بازتاب دهید، باید بلوتوث تلویزیون خود را خاموش کنید.
به منوی تنظیمات تلویزیون خود بروید.
سیستم و اتصال بی سیم( System and Wireless Connection) را انتخاب کنید.
دستگاه های بلوتوث را انتخاب کنید و بلوتوث را خاموش کنید.
سعی کنید دوباره گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید.

وصل نشدن گوشی به تلوزیون
5. از روش دیگر برای اتصال موبایل به تلویزیون استفاده کنید:
 می‌توانید هر گونه روش دیگری را جهت آینه کردن تلفن هوشمند خود در تلویزیون را امتحان کنید. نرم افزار Let’s View را در تلویزیون و گوشی هوشمند خود دانلود کنید. و سپس برنامه را در هر دو دستگاه تنظیم کنید. سعی کنید صفحه نمایش خود را به تلویزیون وصل کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر ار روش های اتصال موبایل به تلویزیون به مقالات زیر مراجعه فرمایید:

کاربر گرامی در صورت رفع نشدن مشکل، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست تعمیر تلویزیون خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی ثبت درخواست

 

 

 

 

زود کمک

1402-07-01 16:26:52

پاسخ خود را بنویسید