اگر از هریک از انواع آیفون، آیپد، آی مک، مک بوک و دیگر محصولات شرکت اپل استفاده می کنید و نیاز به تعمیر  تخصصی دستگاه خود دارید، زودکمک در خدمت شماست. اگرچه نمایندگی اپل در کشور ما فعالیت ندارد، اما مراکزی هستند که خدمات تعمیراتی دستگاه های این برند را به دارندگان آنها ارائه می دهند. شما می توانید درخواست تعمیر اپل را در سامانه جامع زودکمک ثبت کنید تا مجرب ترین تعمیرکاران، خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهند. اپل، شرکتی بزرگ و مشهور که توسط استیو جابز و دوستش پایه گذاری شد تا به یکی از محبوب ترین تولید کنندگان دیوایس های هوشمند تبدیل شود. محصولات این شرکت، اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، کامپیوتر و ... با استقبال گسترده کاربران از سراسر جهان مواجه شده اند. همین مسئله، ضرورت دسترسی به  نمایندگی اپل برای دریافت خدمات تعمیراتی این محصولات را نشان می دهد. در ادامه ضمن بررسی خدمات زودکمک در زمینه تعمیر دستگاه های اپل، اطلاعاتی را در خصوص محصولات این شرکت و تاریخچه پیدایش آن به شما ارائه می دهیم.

نمایندگی محصولات اپل

ثبت درخواست تعمیرات محصولات اپل

چنانچه بخواهید محصولات اورجینال و باکیفیت تهیه کنید، یا از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید، نمایندگی تنها محل مطمئن است. در نمایندگی اپل، تمام دستگاه های این برند، اعم از لپ تاپ ها، کامپیوترها، آل این وان ها، گوشی ها و تبلت ها ارائه می شوند. با توجه به اینکه دستگاه های کپی اپل در بازار رو به رشد هستند، باید برای تهیه هر یک از مواردی که نام بردیم، تنها به محصولات نمایندگی مجاز اعتماد کنیدنمایندگی اپل

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران برای این که فرآیند خدمت رسانی به کاربران محصولات اپل را سرعت ببخشد، شعب مختلفی را در اقصی نقاط پایتخت راه اندازی کرده است. بنابراین خدمات این مرکز به مشتریان همه نقاط شهر نمایندگی اپل در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران به صورت تضمینی ارائه می شود.  نمایندگی اپل به دلیل برخورداری از کارشناسان حاذق و خوش نام تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر محصولات کمپانی apple در اختیار تهرانی ها می گذارد. لذا اگر مک بوک، آیفون، آیپد، آی مک و سایر دستگاه‌های شما ایراد پیدا کرده است، می توانید روی این مرکز حساب کنید.

نمایندگی اپل در کرج

خدمات نمایندگی اپل تنها شامل تهران نمی شود، بلکه ساکنین شهر کرج هم می توانند هر نوع دستگاه اپل را برای تعمیر به این مجموعه بسپارند. کافی است با نمایندگی تماس بگیرید یا سفارش خود را در سایت ثبت کنید تا دستگاه اپل شما در اختیار تکنسین های واحد تخصصی قرار داده شود.

سپس کارشناسان مرکز دستگاه را به دقت بررسی کرده و پس از پیدا کردن ریشه مشکل قسمت های صدمه دیده را تعمیر یا تعویض می کنند. نهایتا مک بوک، آیفون و... بدون هیچ گونه نقص فنی به مشتری تحویل داده می شود.

سرویس در محل تعمیر محصولات در نمایندگی اپل

اگر دستگاه اپل شما -اعم از اپل واچ، ایرپاد، مک بوک، مانیتور، آیپد، آیفون و ...- شما دچار خرابی شده اما به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی اپل را ندارید پیشنهاد ما استفاده از سرویس «تعمیر در محل» است. در صورت استفاده از این سرویس، تکنسین تعمیر در محل حضور یافته و اقدامات عیب یابی و تعمیر دستگاه را برای شما انجام می دهد. در صورتی که به هر دلیل امکان تعمیرات در محل وجود نداشت، دستگاه با کسب اجازه از شما به مرکز تعمیرات اپل انتقال داده می شود. (در مورد برخی از خدمات نظیر تعویض پنل، بازیابی اطلاعات و مواردی از این دست امکان ارائه سرویس در محل وجود ندارد و دستگاه می بایست جهت تعمیر به نمایندگی تعمیرات اپل انتقال داده شود). در پایان و پس از اتمام تعمیرات، دستگاه مجددا در محل به شما تقدیم می شود و تست در محل دستگاه نیز برای شما انجام می شود. خدمات ارائه شده به صورت سرویس در محل نیز دارای گارانتی و ضمانت تعمیر است و شما می توانید با خیالی آسوده خدمات مرتبط با تعمیرات اپل را دریافت نمایید.

گارانتی خدمات اپل

در صورت مراجعه به شعب زود کمک، خدمات تعمیر اپل همراه با ارائه گارانتی معتبر تعمیر، در سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام می شود. اگر دستگاه اپل شما توسط همکاران ما سرویس شده است و در حال حاضر مشکلات پس از تعمیری دارد که مربوط به تعمیرات انجام شده توسط ما است، به دلیل گارانتی، ما آنها را به صورت رایگان برطرف خواهیم کرد. نمایندگی اپل، به عنوان بزرگترین مرجع تعمیرات اپل در کشور، در حال حاضر دارای شش شعبه در شهر تهران و شعبه های متعدد دیگر در سایر استان های کشور است. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده به این مجموعه مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات اپل را دریافت نمایید.

روش انتخابی شما برای دریافت خدمات هر چه که باشد، برخوردار از بالاترین سطح کیفی و گارانتی مطمئن خواهد بود. بنابراین اگر اگر فکر می کنید مشکلی در دستگاه شما به وجود آمده است کافی از طریق 1662 یا از طریق بخش «ثبت درخواست» همین وبسایت با همکاران ما تماس بگیرید. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل عبارت است از: عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی محصولات اپل، تعمیرات آیفون، تعمیر تخصصی آیپاد، عیب یابی و تعمیرات تخصصی آیپد، رفع عیوب نرم افزاری و سخت افزاری اپل واچ، تعمیر اپل تی وی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع مک بوک اپل و ... .

گارانتی خدمات در نمایندگی اپل

نمایندگی آیفون در ایران

نمایندگی آیفون در ایران، همچون نمایندگی اپل، شعبه رسمی ندارد. تحریم های موجود علیه کشورمان، مانع از آن شده اند که محصولات این شرکت در ایران، نمایندگی داشته باشند. اما مراکزی هستند که خدمات تعمیر گوشی اپل را به دارندگان این محصول ارائه می دهند. زودکمک، به عنوان بزرگ ترین سامانه تعمیراتی، به شما کمک می کند تا تخصصی ترین سرویس های تعمیراتی آیفون را در اسرع وقت دریافت کنید.

برای تعمیر انواع آیفون (5، 6، 7، 8، ایکس، 11، 12 و 13 و کانفیگ های مختلف) کافی است درخواست تعمیر موبایل را در وب سایت یا اپلیکیشن زودکمک ثبت کنید. سفیران زودکمک به آدرس شما اعزام شده و ضمن تحویل گرفتن گوشی آیفون، آن را به مرکز تعمیرات می برند. پس از عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات و رفع مشکلات موبایل، آیفون بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات گوشی، تیم تعمیرات آیفون تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند.

نمایندگی رسمی تعمیرات محصولات اپل

اگر از کاربران دستگاه های اپل هستید و به دلیل بروز ایراد در دستگاه مورد استفاده تان، در جستجوی مرکزی معتبر برای تعمیرات هستید از آن جا که نمایندگی اپل در ایران وجود ندارد می توانید به مرجع رسمی تعمیرات اپل در ایران مراجعه کنید. در کلیه ی شعب مرکز تعمیرات اپل تیمی از خبره ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات اپل را برای شما انجام می دهند.

تعمیرات اپل واچ، تعمیرات آیفون، تعمیرات مک بوک، تعمیرات آیپد و سایر دستگاه های این برند محبوب همراه با گارانتی معتبر تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در شعب انجام می شود. در پایان تعمیرات آنچه که شما در نمایندگی اپل تحویل خواهید گرفت، دستگاهی بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات آن رفع و تعمیر شده است. نمایندگی تعمیرات اپل به دلیل اطمینان از سطح دانش و تجربه کارشناسان خویش، کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های اپل را همراه با گارانتی معتبر ارائه می دهد.

مرجع رسمی نمایندگی اپل

نمایندگی اپل چه خدماتی ارائه می دهد؟

نمایندگی اپل در حال حاضر در شعب تهران ، کرج و مشهد فعال می باشد. در تمامی این شعب خدمات تعمیر دستگاه های اپل همراه با گارانتی معتبر تعمیر انجام می شود. فروش دستگاه های اپل نیز در این نمایندگی به صورت موردی انجام می شود. اگر قصد خرید دستگاهی را دارید توصیه می شود پیش از مراجعه از طریق شماره 1662 تماس گرفته و از موجودی دستگاه مدنظرتان مطمئن شوید. برای دریافت خدمات تعمیر اپل نیز می توانید با توجه به آدرس خود، به نزدیکترین شعبه خدمات اپل مراجعه کنید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی نیز می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. همکاران ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی پرسش ها و سوالات شما خواهند بود.  

خدمات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های اپل

انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ممکن است دامن دستگاه های اپل از جمله گوشی های آیفون، آی پدها، آی مک ها و مک بوک های این برند محبوب را بگیرد و کاربران را به دردسر بیندازد. مشکلاتی از قبیل اشکال در شارژ و باتری، مشکلات ال سی دی، کار نکردن دستگاه، شارژ نشدن، داغ کردن، هنگ کردن، شکستن، وصل نشدن به اینترنت و مشابه آنها، مواردی هستند که در عملکرد این محصولات اختلال ایجاد می کنند. اما خوب است بدانید مشکلات همه محصولات اپل، در نمایندگی تعمیرات Apple ، قابل شناسایی و حل است. از آنجا که هر کدام از محصولات اپل، ویژگی ها و پیچیدگی های مربوط به خود را دارند، قطعات مربوط به آنها نیز بسیار متفاوت است.

در نمایندگی اپل، برای تعمیر و تعویض قطعات انواع آیفون، آی پد، آی مک و مک بوک، از قطعات اصل و اورجینال که از خارج از کشور وارد می شوند، استفاده می شود. بنابراین، در صورت بروز اشکال در هر کدام از محصولات اپل خود، با مراجعه به نمایندگی اپل، می توانید از تعمیر آنها اطمینان حاصل کنید.

 

نمایندگی اپل

نمایندگی لپ تاپ اپل

طراحی ساختار مک‌ بوک ها به گونه ای است که در عین ظریف بودن، در برابر آسیب های خارجی مقاومت بالایی دارند. با این حال ممکن است که این تجهیزات در اثر بی احتیاطی کاربر دچار خرابی شوند.

تعمیر مک بوک ها فرآیندی حساس است، زیرا در صورت بی احتیاطی ممکن است که شدت صدمات بیشتر شده، حتی ساختار داخلی دستگاه قفل شود. در نمایندگی اپل تعمیر لپ تاپ متناسب با سیستم عامل خاص مک بوک و‌ توسط تکنسین های کارکشته انجام می گیرد تا دستگاه بدون کوچکترین ایرادی به مشتری تحویل داده شود.

نمایندگی آل این وان اپل

آی مک اپل هم مانند سایر سیستم ها با گذشت زمان یا در اثر استفاده نادرست نیاز به تعمیر پیدا می کند. در این شرایط می توانید دستگاه خود را به نمایندگی آل این وان اپل بسپارید تا خیال شما از بابت مطمئن بودن روند تعمیرات آسوده شود‌.

در این مرکز تیمی از ماهرترین کارشناسان حضور دارند که با ساختار آی مک به طور کامل آشنا هستند. علاوه بر آن تعمیر کارت گرافیک، هارد و سایر قطعات آل این وان اپل را با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می دهند. در صورت نیاز به ارتقاء آی مک و رفع ایرادات نرم افزاری نیز می توانید روی خدمات این مجموعه حساب کنید.

نمایندگی موبایل اپل

نمایندگی موبایل اپل یکی از ارائه دهندگان سرویس های تخصصی در حوزه فروش و تعمیر آیفون است. چنانچه قصد خریداری موبایل آیفون دارید، می توانید از مشاوره های حرفه ای این مرکز بهره ببرید.‌ همچنین در صورتی که دستگاه شما خراب شده، برای دریافت خدمات تعمیر به نمایندگی اپل مراجعه کنید.‌ این مجموعه به با بهره گیری از ابزارآلات مدرن و تکنسین های زبده تعمیر آیفون را مطابق با استانداردهای روز دنیا و در بالاترین کیفیت انجام می دهد.

نمایندگی اپل

نمایندگی تبلت اپل

تبلت های اپل که به آیپد معرف هستند، از جمله محصولات پرطرفدار کمپانی اپل محسوب می شوند. این تجهیزات علی رغم ساختار محکم‌خود ممکن است که نقص فنی پیدا کنند. چنانچه جزء کاربران آیپدها هستید، می توانید برای دریافت خدمات تخصصی در مورد تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تبلت اپل کمک بگیرید.‌

این مرکز حرفه ای ترین خدمات را در حوزه فروش و تعمیر مدل های مختلف آیپد ارائه می دهد. تمامی مراحل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت ها در نمایندگی اپل زیر نظر تیمی زبده و دوره دیده انجام می گیرد تا تمام ایرادات دستگاه برطرف شود.

محصولات شرکت اپل

گوشی اپل؛ متفاوت و خاص!

اگر از اندروید و رابط کاربری آن خسته شده اید، گزینه ای بهتر از آیفون پیش روی شما نیست. گوشی های اپل که با عنوان iphone شناخته می شوند، در ابتدای ورودشان به بازار، یک تحول اساسی ایجاد کردند. شاید سالها بعد وقتی در حال مطالعه تاریخچه گوشی موبایل هستیم، سخت باور کنیم که شرکتی تنها به واسطه یک دکمه متفاوت، به یکی از پرفروش ترین تولید کنندگان تلفن همراه تبدیل شد!

iPhone 2G در سال 2007 تولید شد و پس از آن، هر سال یک سری جدید به خانواده بزرگش اضافه میشد. تا جایی که آیفون 13 و کانفیگ های مختلفش در حال حاضر گران ترین گوشی های جهان بوده و البته جزو بهترین ها به شمار می روند. سیستم عامل منحصر بفرد و جذاب (iOS) طراحی ظاهری زیبا، رابط کاربری فوق العاده قوی، کیفیت ساخت بالا و بسیاری ویژگی های دیگر، آیفون را به دوست داشتنی ترین گوشی هوشمند تبدیل کرده اند. اگرچه نمایندگی اپل در ایران شعبه ندارد، اما شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر موبایل اپل، از طریق سامانه جامع زودکمک اقدام کنید.

  تعمیرات موبایل اپل رو در یک مرکز معتبر همراه با گارانتی خدمات و با خیال آسوده انجام بده.

مک بوک؛ برای طراحان حرفه ای!

لپ تاپ های اپل، ادامه همان کامپیوتری هستند که روزی در یک گاراژ کوچک تولید شد. با معرفی مکینتاش و تحولات ایجاد شده در شرکت اپل، لپ تاپ های این برند رفته رفته پیشرفت کردند. امروزه بیشتر طراحان حرفه ای، مک بوک را یک سیستم فوق العاده برای اجرای برنامه های سنگین طراحی و گرافیکی می دانند. اپل با طراحی و تولید پردازنده های M1، کلاس سرعت و کیفیت پردازش لپ تاپ هایش را به میزان چشمیگری ارتقا داد.

در حال حاضر، M1 Ultra جدیدترین پردازنده این شرکت است که تحسین کاربران و کارشناسان این حوزه را برانگیخته است.مک بوک هم مثل دیگر تولیدات این شرکت در مدل های محدود تولید می شود و نباید انتظار تنوع بالا از مدل های لپ تاپ در نمایندگی apple داشته باشید. زودکمک برای تعمیر مک بوک در انواع مدل ها به صورت  تخصصی در خدمت شماست.

نمایندگی مجاز اپل

اپل واچ؛ نمونه کامل یک ساعت هوشمند

یکی از جذاب ترین محصولاتی که کمپانی و نمایندگی اپل تولید و عرضه می کند، اپل واچ است. اسمارت واچی که قابلیت های بی نظیری را به کاربر ارائه می دهد تا طعم حضور یک همراه هوشمند را بچشد! یک گجت زیبا، متفاوت و کاربردی که حواسش به سلامتی شماست و کمک تان می کند تا در طول روز، نیازی به بیرون آوردن گوشی نداشته باشید! اپل واچ از اولین سری تا امروز تغییرات زیادی داشته و هربار با آپشن های جدیدش، دنیای تکنولوژی را شگفت زده کرده است.

  تعمیر اپل واچ با استفاده در مدرن ترین تجهیزات و قطعات اورجینال در زودکمک انجام میشه. همین حالا تماس بگیر!

آی مک پیشتاز در قدرت و زیبایی

آی مک ها جدیدترین نسل از رایانه های آل این وان هستند که در سال  2013 رونمایی شدند. این سیستم‌ ها به دلیل تکنولوژی منحصر به فرد خود خیلی زود موفق شدند رقبا را از میدان به در کنند. کامپیوترهای رومیزی آی مک طراحی بی نظیری دارند، به طوری که ضخامت نازک ترین بخش دستگاه چیزی حدود 5 میلی متر است‌.

این تجهیزات در نوع 27 اینچی و 21.5 اینچی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. تعمیر مدل های مختلف آی مک در نمایندگی اپل در بالاترین سطح کیفی و توسط کارشناسان تراز اول انجام می شود.

نمایندگی اپل

آیپد جذاب ترین عضو خانواده اپل

آیپد نوعی تبلت است که در سال 2010 توسط کمپانی اپل معرفی شد. سیستم عامل به کار رفته در این دستگاه ios بوده، از این رو با برنامه های طراحی شده برای iPhone سازگاری دارد.‌ به کمک آیپد می توانید بسیاری از امورات روزمره نظیر مشاهده تقویم، تماس تصویری و صوتی، ارسال ایمیل، وب گردی و... را انجام دهید. در نمایندگی apple انواع تعمیرات آیپد مانند تعویض باتری، رفع عیوب دوربین، تعمیر برد، به روز رسانی سیستم عامل و مواردی از این قبیل توسط کارشناسان مجرب انجام می گیرد.

تاریخچه تاسیس نمایندگی اپل

بیشتر از نیم قرن است که اپل در بازار تکنولوژی پادشاهی می کند. این شرکت درواقع در پارکینگ خانه استیو جابز متولد شد! جایی که جابز و دوستش استیو وزنیاک، در ۱۹۷۷ اولین نمونه کامپیوترهای اپل را در آن تولید کردند. کامپیوترهایی که با دست ساخته میشدند و رفته رفته پیشرفت های چشمگیری داشتند. کم کم کامپیوترهای رنگی مکینتاش متولد شدند و مسیر آن گاراژ کوچک، به سمت یکی از بزرگ ترین هولدینگ های حال حاضر جهان تغییر کرد. در دهه هشتاد، جابز از اپل جدا شد و پس از تاسیس شرکت دیگری به نام NeXT، بعد از 12 سال مجددا به خانه خود بازگشت. این بار اما جابز جانی دوباره به apple بخشید و سیاست های این شرکت را به طور کلی تغییر داد. این شرکت روی تولید و عرضه محصولات محدودتر تمرکز کرد و رفته رفته به یکی از محبوب ترین برندها در بازار تکنولوژی تبدیل شد. نمایندگی اپل در بیشتر کشورهای دنیا دایر شد و حالا دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد با این برند و محصولاتش آشنایی نداشته باشد. با این وجود، نمایندگی apple به دلیل تحریم های موجود علیه کشورمان، در ایران شعبه ندارد و در صورت نیاز به تعمیر هریک از دستگاه های این برند، باید به مراکز معتبری که خدمات مربوط به را ارائه می دهند، مراجعه کنید.

داستان برند اپل

داستان اپل درواقع داستان دو جوانی است که در اوج سال های معرفی تکنولوژی های کامپیوتری، قصد داشتند کامپیوتر را به خانه مردم ببرند. در میان تمام داستان هایی که در مورد برند اپل نقل می شود، تاریخچه انتخاب لوگوی آن از همه بیشتر توجه ها را به خود جلب کرده است. برخی می گویند انتخاب سیب گاز زده، ادای احترام به آلن تورینگ پدر کامپیوترهای مدرن است. در هر حال اپل نقطه عطفی در طراحی کامپیوترها و ارائه سیستم های خانگی بود و هنوز هم محصولات آن در بین رقبا صدرنشین است.

نمایندگی اپل در ایران

محصولات اپل در ایران نیز طرفداران زیادی دارند. به خصوص گوشی های آیفون روز به روز افراد بیشتری را به سمت خود می کشاند. به این ترتیب طبیعی است که در ایران نمایندگی های فعالی برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش اپل وجود داشته باشد. اما در ایران نماینده رسمی اپل وجود ندارد و مراکزی که خدمات ارائه میدهند مجوز تعمیرات اپل را دارند. شما می توانید تمام سؤالات، مشکلات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق مرکز تعمیرات مجاز اپل در ایران پیگیری نمایید.

نمایندگی اپل در دنیا

نمایندگی‌های اپل در سراسر جهان به عنوان مراکزی برای فروش و پشتیبانی محصولات اپل شناخته می‌شوند. شرکت اپل در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نمایندگی در سراسر جهان دارد که در آنها محصولات و خدمات اپل به مشتریان عرضه می‌شود. هر یک از نمایندگی های اپل در دنیا یک تیم پشتیبانی قوی و مجرب دارد که به مشتریان کمک می‌کند تا با محصولات اپل آشنا شده و مشکلات فنی را حل کنند.

آمار نشان می دهد که بیش از 27 درصد کاربران گوشی های هوشمند، از سیستم عامل ios استفاده می کنند. این بدان معنا است که بیش از یک چهارم کاربران، صاحب آیفون هستند. تمام این کاربران به خدمات فروش و پس از فروش نیاز دارند. به همین دلیل نمایندگی اپل در سراسر جهان فعالیت می کند. نمایندگی اپل در سراسر جهان 164 هزار کارمند دارد که تعدادی از آن ها در نمایندگی های رسمی مشغول به فعالیت هستند.

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر دستگاه را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/01/30-10:07

درود بر شما روح‌الله نقدی عزیز

متاسفانه اگر اطلاعات به طور کامل نباشد در کشور ایران خدمات ارائه نمی شود. برای انجام اینکار باید به نمایندگی های خارج از کشور مراجعه نمایید.

روح‌الله نقدی
1401/12/25-17:06

سلام ببخشید رمز اپل ایدیمو و جیمیل یادم رفته گفتم میتونی واسم درستش کنید.