شرکت بزرگ سامسونگ، یک کمپانی چند منظوره است که در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی و تجهیزات جانبی فعالیت می کند. این شرکت جزو بزرگ ترین کمپانی های کره جنوبی است و به واسطه صنایع الکترونیک، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، حدود یک پنجم از سهم صادرات کشور را در اختیار دارد. امروزه نمایندگی سامسونگ در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رسمی فعالیت دارد و فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات این برند را انجام می دهد. البته اخیرا کره ای ها همکاری با ایران را قطع کرده و نمایندگی خود را از کشور ما خارج کردند. با این حال، دارندگان انواع تلویزیون، لوازم خانگی، یخچال، لباسشویی، موبایل، تبلت و ... سامسونگ، می توانند تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را از همکاران ما در کارگاه های تخصصی زودکمک دریافت کنند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در تهران

در صورتی که لوازم خانگی شما از مارک سامسونگ است، تعمیر آن را با خیال راحت به نمایندگی این برند در تهران بسپارید. فرقی نمی ‌کند در کدام نقطه از کلان شهر تهران ساکن هستید. در هر صورت می توانید از طریق شماره ‌های درج شده در سایت با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. متخصصین نمایندگی سامسونگ با دارا بودن سال‌ ها تجربه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی می ‌کوشند تا با حداقل هزینه ترمیم دستگاه را انجام دهند.

نمایندگی برند سامسونگ در تهران علاوه بر سرویس های تخصصی در زمینه تعمیر، خدمات مشاوره خرید انواع محصولات سامسونگ را نیز ارائه می ‌دهد‌. لذا این امکان برایتان فراهم است که پس از دریافت مشاوره از کارشناسان این مرکز کالایی اورجینال و با کیفیت تهیه نمایید.

نمایندگی سامسونگ در کرج 

جهت دریافت تخصصی ‌ترین خدمات تعمیر و فروش محصولات سامسونگ بدون شک نمایندگی این برند در شهر کرج بهترین گزینه است. کارشناسان نمایندگی قادرند تمام نیازهای مشتریان محترم را در رابطه با تعمیر لوازم خانگی سامسونگ برطرف نمایند. پس از تماس شما، به سرعت زبده ‌ترین تکنسین ها در اقصی نقاط مختلف شهر کرج حاضر شده و دستگاه مورد نظر را ترمیم می‌ کنند.

تکنسین ‌های نمایندگی سامسونگ دوره‌ های تخصصی لازم را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سپری کرده‌ اند. بنابراین با ساختار قطعات مختلف محصولات این برند آشنایی کامل دارند و از روش ‌های عیب یابی و ترمیم آن مطلع هستند.

نمایندگی سامسونگ در مشهد        

نمایندگی برند سامسونگ شعباتی را در مشهد راه اندازی کرده که در تمام اوقات شبانه روز و همه روزهای هفته پاسخگوی مشتریان محترم هستند. این مجموعه با برخورداری از کارشناسان با تجربه و کاربلد سوابق درخشانی در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ دارد.

بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مربوطه در عرض دو الی سه ساعت در محل مورد نظر حاضر خواهد شد. بنابراین نیاز نیست لوازم سنگین را تا تعمیرگاه حمل نمایید. همچنین در صورتی که دستگاه شما احتیاج به تعویض قطعه داشته باشد، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در مشهد از قطعات اورجینال استفاده می ‌کنند. علاوه بر آن نرخ ارائه خدمات در این مرکز بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است.

مشاوره آنلاین زودکمک

محصولات با کیفیت نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ خیلی زود وارد مسیر پیشرفت شد و توانست خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی در جهان معرفی کند. تا جایی که امروزه گوشی ها و لوازم خانگی این برند، جزو پرفروش ترین ها هستند و رقابت تنگاتنگی تولید کنندگان اروپایی و آمریکایی دارند. این شرکت کره ای همیشه در بازار موبایل حضور داشته و از سال 2009 هم به صورت رسمی، وارد دنیای اسمارت فون ها شد. Galaxy i7500 نام تجاری این گوشی بود و از نظر طراحی چندان موفق عمل نکرد. گوشی های بعدی در سری A ،S و J وارد بازار شدند و به لطف پیشرفت هایی که داشتند، مورد توجه کاربران و کارشناسان قرار گرفتند. محصول پرطرفدار دیگر سامسونگ، خانواده لوازم خانگی این شرکت است که با پیشرفت های خارق العاده، خیلی زود بین جهانیان جا باز کردند. به مرور، تلویزیون ها و یخچال های هوشمند پدیدار شدند و سامسونگ به عنوان یک غول لوازم خانگی در جهان شناخته شد. پرینتر، کامپیوتر و لپ تاپ، مانیتور، دوربین های دیجیتال، درایوهای HDD و SSD و نیمه هادی ‌ها هم دیگر محصولاتی هستند که شرکت Samsung در زمینه تولید آنها فعالیت دارد.

نمایندگی موبایل سامسونگ  

نمایندگی موبایل سامسونگ از بخش های مجزایی مانند واحد ارائه دهنده خدمات تعمیر و بخش فروش تشکیل شده است. متخصصان واحد تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ پس از عیب یابی گوشی شما انواع ایرادات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری آن را با دقت بسیار زیادی رفع می ‌کنند. کلیه خدمات این مرکز همراه با گارانتی معتبر ارائه می ‌شود که این موضوع خود گواه با کیفیت بودن سرویس های مرکز است.

در صورت نیاز به خدمات فروش هم می توانید روی دانش بالای کارشناسان نمایندگی حساب کنید. تیم تخصصی این مجموعه پس از برآورد بودجه و نیازتان بهترین مدل موبایل سامسونگ را به شما پیشنهاد می ‌دهند.

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ

شرکت سامسونگ، در سال 1995، یخچالی با یخچال و فریزر مستقل تولید کرد. این نوآوری علاوه بر صرفه جویی در انرژی، سیستم خنک کننده هم داشت. پس از تولید و عرضه یخچال سامسونگ در کره، به شدت از آن استقبال شد و سامسونگ با این محصول خود، به رتبه یک بازار لوازم خانگی ارتقا پیدا کرد. یخچال های برند سامسونگ همیشه در لیست برترین ها بوده اند و در بسیاری از آشپز خانه ها دیده می شوند. در سال های اخیر، یخچال های ساید بای ساید سامسونگ به دلیل تکنولوژی های شان، به پیشرفته ترین یخچال های این برند تبدیل شده اند ولی یخچال های دیگر سامسونگ، دست کمی از آنها ندارند. نمایندگی یخچال سامسونگ با متخصصان باتجربه و ماهر و با مهارت و دانش فنی بالا، مشکل به وجود آمده در یخچال کاربران را برطرف می کند. همچنین، نمایندگی سامسونگ، خدمات تعمیر، سرویس و ترمیم انواع محصولات سامسونگ را به کاربران این برند ارائه می کند. نمایندگی یخچال سامسونگ آماده ی پذیرش و تعمیرات یخچال سامسونگ و تحویل در محل انواع مدل های یخچال سامسونگ می باشد. تمامی خدمات این مجموعه دارای گارانتی رسمی زودکمک می باشد.

تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر دستگاه را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.
 
نمایندگی یخچال سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

پیدا کردن تعمیرگاه مجاز محصولات سامسونگ مخصوصاً در شهرهای بزرگ دغدغه بسیاری از کاربران این برند است. نمایندگی سامسونگ یکی از این مراکز معتبر است که با برخورداری از پرسنل مجرب تعمیر تلویزیون شما را در بالاترین سطح کیفی انجام می‌ دهد.

تمام مدل ‌های تلویزیون سامسونگ از معمولی گرفته تا ال ای دی، ال سی دی و… را می ‌توانید به این مجموعه بسپارید. کارشناسان نمایندگی پس از عیب یابی دستگاه و پی بردن به ریشه مشکل، عیوب آن را به سرعت و با کمترین هزینه برطرف می ‌کنند. در هر ساعت از شبانه روز که با شماره ‌های موجود در سایت تماس بگیرید، از این خدمات تخصصی بهره ‌‌مند خواهید شد.

 تعمیر تلویزیون سامسونگ تو سه سوت! همین الان تماس بگیر 😍

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی جاروبرقی سامسونگ

یکی از پرتقاضاترین خدمات نمایندگی سامسونگ تعمیر مدل ‌های مختلف جاروبرقی است. اگر جاروبرقی شما ایراد پیدا کرده باشد، می‌ توانید از طریق شماره‌ های موجود در سایت با تیم فنی مجموعه تماس بگیرید. تیم نمایندگی جاروبرقی سامسونگ را مجموعه ای از متخصصین خبره و ماهر دربر می‌‌ گیرد که سال ‌هاست در این حوزه فعالیت دارند. تجارب بالا در کنار دانش فراوان کارشناسان باعث می شود که روند تعمیرات به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ موارد مختلفی مانند برطرف کردن عیوب موتور، برد الکترونیکی، سیم جمع کن و سایر اجزای دستگاه را شامل می ‌شود. اولویت تکنسین‌ های نمایندگی تعمیر قطعات است. اما در مواردی که ترمیم‌ ممکن نباشد، متخصصین اقدام به تعویض قطعات با نمونه های اصل می کنند.

نمایندگی ماکروفر سامسونگ 

این روزها ماکروفر یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه محسوب می‌‌ شود. زیرا علاوه بر گرم کردن غذا، برای پخت انواع شیرینی‌ های خانگی و حتی خشک کردن میوه‌ ها نیز کاربرد دارد. در همین راستا نمایندگی مایکروفر سامسونگ راه‌ اندازی شده است تا افراد بتوانند به سهولت دستگاه خود را تعمیر کنند.

تکنسین ‌های حرفه ‌ای و حاذق این مجموعه دارای مدرک فنی معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ هستند. بنابراین به سرعت مشکلات شایع مایکروویو نظیر گرم نکردن، خاموش شدن بین کار، نچرخیدن صفحه گردان و… را برطرف می کنند. همچنین در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، بخش‌ های خراب با نمونه‌ های فابریک و اصل تعویض می شوند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ       

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر ماشین لباسشویی خود می گردید،  نمایندگی برند سامسونگ را به شما پیشنهاد می دهیم. تیم نمایندگی با تکیه بر دانش بالا و توان خود تلاش می‌ کنند تا سرویس‌ های با کیفیت را به مشتریان ارائه دهند. یکی از نقاط قوت این مجموعه قیمت رقابتی آن در مقایسه با تعمیرگاه‌ های دیگر است. این موضوع باعث شده که مشتریان تمایل داشته باشند از خدمات نمایندگی سامسونگ استفاده کنند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ

نمایندگی لپ تاپ سامسونگ 

خدمات نمایندگی لپ تاپ سامسونگ سرویس های متنوعی را از تعمیرات گرفته تا فروش و… شامل می ‌شود. تکنسین ‌های این مجموعه پس از عیب یابی نوت بوک شما ایرادات بخش های مختلف آن را رفع می ‌کنند. به گونه ‌ای که لپ تاپ را بدون هیچ گونه مشکل و مانند روز اول خرید تحویل خواهید گرفت. در نهایت نیز ضمانت نامه کتبی تعمیرات را در اختیار شما قرار می‌ دهند.

خدمات فروش نمایندگی سامسونگ نیز در بین مشتریان طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. شما می‌ توانید از راهنمایی متخصصین این مرکز استفاده کنید تا دستگاهی متناسب با نیاز و بودجه خود برگزینید.

تاریخچه شرکت سامسونگ

شاید جالب باشد بدانید که شرکتی به عظمت سامسونگ، تنها با 27 دلار سرمایه اولیه راه اندازی شد! لی بیونگ چول، در سال 1983، با 30000 وون که معادل 27 دلار است، یک شرکت بازرگانی را در تایگو تاسیس کرد. این شرکت در ابتدا تنها 40 کارمند داشت و به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و صادر کننده ی کالاهایی همچون سبزیجات و ماهی خشک و ... فعالیت میکرد. رفته رفته، سامسونگ تا سئول گسترش پیدا کرد و لی وارد حوزه منسوجات و تولید پشم شد. در سال 1960، سامسونگ رسما وارد صنعت الکترونیکی شد و به مرور، شروع به تولید تلویزیون های سیاه و سفید کرد. در سال 1980 هم این شرکت با تولید تجهیزات و تراشه های مخابراتی، مسیر جدیدش در عرصه مخابرات را شروع کرده و در ادامه، وارد دنیای تلفن همراه شد.

نمایندگی سامسونگ

 تعمیر تلویزیون سامسونگ تو سه سوت! همین الان تماس بگیر 😍

نمایندگی سامسونگ در کدام کشورها وجود دارد؟

همانطور که در بخش اول اشاره کردیم، کمپانی سامسونگ در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی رسمی دارد. این شرکت در ایران هم نمایندگی داشت. تا این که پس از وضع و تشدید تحریم های بی رحمانه علیه کشورمان و به دنبال خروج بسیاری از شرکت های دیگر، سامسونگ هم بار سفر بست! هم اکنون نمایندگی سامسونگ در ایران به صورت رسمی فعالیت ندارد. اما مجموعه های هستند که خدمات پس از فروش و به ویژه تعمیرات دستگاه های این برند را به دارندگان آنها ارائه می دهد. شما می توانید در صورت نیاز به تعمیر هریک از تولیدات سامسونگ، ضمن مراجعه به سامانه جامع زودکمک و ثبت درخواست تعمیر در محل، سرویس های مورد نظرتان را دریافت نمایید.

 

 

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار محصولات سامسونگ در زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار محصولات سامسونگ در زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات  محصولات سامسونگ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیرهر یک از محصولات سامسونگ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثب ت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/15-16:18

درود بر شما فاطمه جلالی عزیز

برای اتصال تلفن همراه خود به تلویزیون میتوانید به مقاله اتصال آیفون به تلویزیون مراجعه نمایید.

زودکمک
1402/11/15-16:12

درود بر شما محسن حیسنی عزیز

متاسفانه راهی جز فلش کردن وجود ندارد. تمام اطلاعات دستگاه هم پاک میشود.

زودکمک
1402/11/15-16:05

درود بر شما حافظ رحمتی عزیز

کابل و اتصالات خود را بررسی بفرمایید.

 

زودکمک
1402/11/15-15:56

درود بر شما آقامحسنی عزیز

برای ویرایش کانال ها میتوانید مقاله نحوه تنظیم کانال ها را بررسی فرمایید.

 

 

زودکمک
1402/11/15-15:53

درود بر شما سحر عبدلی عزیز

پیغام cover open در دستگاه شما دو دلیل میتواند داشته باشد یکی باز ماندن درب جلو یا عقب دستگاه و یا خرابی سوییچ های درب جلو یا پشت دستگاه و دلیل دوم اینکه در دستگاه کاغذ گیر کرده باشد و پرینتر درخواست باز کردن درب و رفع گیر کاغذ را داشته باشد.

 

 

فاطمه جلالی
1402/10/27-13:20

سلام.تلوزیون samsung crystal uhd چجوری به گوشی آیفون وصل میشه ؟

محسن حیسنی
1402/09/03-19:41

گوشی سامسونگ مدل A51

رمز گوشی باز نمیشه در صورتی که رمز را درست میزنم

راهی بجز فلش کردن را معرفی کنید

حافظ رحمتی
1402/06/06-18:21

درود وقت بخیر

سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-E445K سه تا از اسپیکرها صدا ندارد ، نه وقتی که منبع صدا تلویزیون باشد و نه زمانی که دی وی دی و یا فلش باشد.

ولی وقتی اسپیکر ها رو تست میکنیم همگی به ترتیب کار میکنند.

لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید

زودکمک
1402/04/05-10:07

درود بر شما احسان حسابی عزیز

زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

لطفا از طریق تنظیمات دستگاه به بخش تنظیمات زیرنویس وارد شده و زبان فارسی را انتخاب نماییدو در صورتی که دستگاه شما فاقد این گزینه باشد می توانید از طریق گزینه راهنمایی در بخش تنظیمات کمک گرفته و یا با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مهدی قاسمی
1402/03/29-12:05

چگونه میتوان شبکه های دیجیتالی تلوزیون سامسونگq60bرا به دلخواه مرتب و چیدمان کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

مهدی قاسمی
1402/03/29-12:01

عالی

آقامحسنی
1402/03/22-13:14

سلام خسته نباشید

تلویزیون سامسونگ ۵۵اینچ سری۸ خریدم میخام که

کانال هاشو ویرایش کنم نمیتونم لطفا راهنمایی کنیدممنون

زودکمک
1402/02/29-16:38

درود بر شما صابر تاجیک عزیز

زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

این مشکل می تواند به ضعیف بودن نت تلفن همراه شما بستگی داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت زودکمک تماس حاصل کنید تا مشاورین ما در مرکز پاسخگویی 24 ساعته شما را راهنمایی نمایند.

صابر تاجیک
1402/01/13-12:01

درود بر شما /من نت خانگی ندارم وقتی میخوام از طریق گوشی تلویزیون به اینترنت وصل کنم درخواستم قابل اجرا نیست وقتی هم که وارد تنظیمات میشم گزینه اتصال از طریق وای‌فای و شبکه بی سیم رو اجرا نمی کنه بایستی برنامه رو ریستارت کنم اون وقت قابل اجرا میشه اما پس از کلی هنگ کردن رمز بهش میدم ولی تا همین مرحله پیش می‌ره به هیچ وج وصل نمیشه بی زحمت راهنمایی کنید ممنون

صابرتاجیک
1402/01/13-11:59

درود بر شما /من نت خانگی ندارم وقتی میخوام از طریق گوشی تلویزیون به اینترنت وصل کنم درخواستم قابل اجرا نیست وقتی هم که وارد تنظیمات میشم گزینه اتصال از طریق وای‌فای و شبکه بی سیم رو اجرا نمی کنه بایستی برنامه رو ریستارت کنم اون وقت قابل اجرا میشه اما پس از کلی هنگ کردن رمز بهش میدم ولی تا همین مرحله پیش می‌ره به هیچ وج وصل نمیشه بی زحمت راهنمایی کنید ممنون

 

 

 

احسان حسابی
1402/01/09-11:33

سلام سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-J5156k موقع نمایش زیرنویس فارسی کلمات رو برعکس درج میکنه مثلا ( سلام ) به صورت( م ا ل س ) در زیر تصویر درج میشه... راه حلی برای این مشکل هست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

سحر عبدلی
1402/01/05-22:47

سلام .error cover open در پرینتر سامسونگscx-4221f

چیه؟بعد از این که کاتریج رو درآوردم این ارور رو داد؟

زودکمک
1402/01/05-17:06

درود بر شما علی صداقت نیا عزیز

ایراد تلویزیون شما می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. تلویزیون خود را نزد یک تکنسین ماهر ببرید. جهت دریافت خدمات تعمیرات نیز می توانید از طریق شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

علی صداقت نیا
1402/01/02-19:47

سلام چند روزه تلویزیون سامسونگ مون قطع شده و روی صفحه زده ارائه خدمات مقدور نمی باشد لطفا راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدم ممنون

رحیمی
1401/12/19-13:08

سلام چگونه میتوانم منوی فارسی سامسونگ ۷۰۰۰ را راه اندازی کنیم.

زودکمک
1401/12/18-13:26

درود بر شما معراج عزیز

برای دریافت اطلاعات در این زمینه لطفا مقاله آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید. در صورت عدم موفقیت انجام موارد ذکر شده از طریق شماره های اعلام شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شجاع حیدری راد
1401/12/13-14:23

سلام ماشین لباسشویی ۶کیلویی سیلور نانو مدل B1285A دارم . لطفا ریست کردن این مدل را اعلام بفرمایید

معراج
1401/12/03-16:23

چطوری ماشین لباسشویی رو از حالت قفل کودک در بیارم

زودکمک
1401/11/02-14:25

سلام دوست عزیز. باید از طریق کابل سه فیش ارتباط بین تلوزیون و دستگاه دیجیتال را ایجاد کنید و سپس از طریق تنظیمات در بخش جستجو گزینه کانال یابی خودکار را انتخاب کرده تا کانال یابی صورت گیرد.

امیر عثمانی
1401/10/17-09:22

فعال کردن دیجیتال به تلویزیون قدیمی سامسونگ