معرفی بهترین برندهای تلویزیون گیمینگ 2022

بهترین تلویزیون های بازی 2022، علاوه بر داشتن بهترین کیفیت تصویر و ویژگی های عالی، قیمت های مناسبی نیز دارند. ویژگی هایی مانند پشتیبانی از نرخ تجدید متغیر و وضوح 4K در 120 هرتز و حالت های تاخیر کم و ویژگی های HDMI 2.1 برای تجربه بهتر بازی ها، از مهم ترین ویژگی های بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال 2022 هستند. گیمرها و علاقه مندان به بازی ها، با استفاده از این تلویزیون ها می توانند سطح بالایی از کیفیت و لذت بازی کردن را تجربه کنند. بهترین تلویزیون های بازی 2022، نه تنها این روزها کیفیت بالایی دارند، بلکه خیال شما را برای سال های آینده راحت می کنند و می توانید با استفاده از آنها، از دستگاه یا کنسول بازی خود نهایت استفاده را ببرید.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

نگاهی به بهترین تلویزیون های بازی 2022

جالب است بدانید که شرکت سازنده PS5، چندین ماه پس از عرضه ویژگی VRP یا رفرش ریت متغیر برای ایکس باکس، هنوز این ویژگی را برای PS5 فعال نکرده است و قرار است مدتی بعد VRP به این دستگاه اضافه شود. VRP به تلویزیون اجازه می دهد تا میزان رفرش ریت خود را در زمان واقعی با فریم ریت خروجی کنسول بازی یا سیستم کامپیوتری تنظیم کند. اما تلویزیون هایی که با این ویژگی هماهنگ شوند، در سطح بالاتری در بازار قرار می گیرند و حسابی گران می شوند، چون ویژگی HDMI 2.1 هنوز به تلویزیون های ارزان قیمت راه پیدا نکرده است. به همین دلیل ما در این مقاله، به ویژگی تلویزیون هایی می پردازیم که فاقد این ویژگی هستند اما عملکردی عالی و قیمتی مناسب دارند. تلویزیون LG C1، تلویزیون SAMSUNG Q80A، تلویزیون SONY X85J، تلویزیون HISENSE 55A6G و تلویزیون SAMSUNG QN95A از بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال 2022 هستند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

 

بهترین تلویزیون های بازی 2022

بهترین تلویزیون های بازی 2022، علاوه بر داشتن بهترین کیفیت تصویر و ویژگی های عالی، قیمت های مناسبی نیز دارند.


1- تلویزیون LG C1، بهترین تلویزیون گیمینگ برای بسیاری از مردم

تلویزیون LG C1 نسخه 2021 LG CX است که در صدر این لیستبهترین تلویزیون های بازی 2022 قرار دارد. پردازش تصویر این مدل تلویزیون ها نسبت به سال گذشته به طور قابل توجهی بهتر شده است. LG C1 با توجه به قیمت فوق العاده آن ، عملکردی عالی دارد. این مدل از تلویزیون های ال جی، ویژگی هایی مانند 4K 120Hz، VRR و ALLM را در هر چهار پورت HDMI خود دارند و سطح تاخیر ورودی آنها بسیار پایین است. همچنین، شما می توانید بسته به نوع بازی خود، حالت بازی را سفارشی کنید. تنظیم حالت FPS و RPG، در این دستگاه، باعث پردازش بیشتر تصویر و زیباتر شدن تصاویر می شوند. به طور کلی، کیفیت تصویر LG C1 درجه یک است و پلتفرمی هوشمند و عالی دارد. در حال حاضر، شما فقط می توانید LG CX را بخرید و به اندازه کافی برای یکی از بهترین ساند بارها پس انداز کنید.

 

تلویزیون LG C1، بهترین تلویزیون گیمینگ برای بسیاری از مردم

 

ویژگی های تلویزیون LG C1

  • اندازه صفحه نمایش: 48, 55, 65, 77, 83 اینچ
  • تکنولوژی صفحه نمایش: OLED
  • زمان پاسخگویی در حالت بازی: دقیقه 12.6
بیشتر بخوانیم : تعمیر تلویزیون ال جی

2- تلویزیون SAMSUNG Q80A، بهترین تلویزیون گیمینگ

تلویزیون سامسونگ Q80A که یکی از بهترین تلویزیون های بازی 2022 است، رنگهای غنی و روشن HDR QLED را با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به برخی از تلویزیون های خود به کاربران عرضه می کند. این تلویزیون دارای ویژگی HDMI 2.1 است که از یک تلویزیون بازی انتظار می رود. مدل 50 اینچی SAMSUNG Q80A، قیمت بسیار مناسبی دارد چون کوچک تر است. البته طبیعی است که به دلیل ابعاد کوچک این مدل، بلندگوهای ضعیف تری نیز نسبت به اندازه های بزرگتر داشته باشد. البته مدل های بزرگتر، به لطف بلندگوهای اطراف لبه های نمایشگر، دارای صدای موقعیتی Object Tracking Sound + هستند. با این حال، همه مدل ها دارای پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از VRR، 4K 120Hz و ALLM هستند.

 

تلویزیون SAMSUNG Q80A، بهترین تلویزیون گیمینگ

 

به همین دلیل تلویزیون سامسونگ Q80A ، یکی از بهترین تلویزیون های بازی 2022 شناخته شده است. این تلویزیون، بهترین گزینه برای افرادی است که از کنسول نسل بعدی راضی هستند و فقط می خواهند یک تلویزیون عالی داشته باشند و از آن لذت ببرند. همچنین این دستگاه، سه پورت HDMI 2.0 معمولی برای استفاده های دیگر دارد. کیفیت جادویی این تلویزیون، نسبت به قیمت آن بسیار عالی است و روشنایی آن مشابه با بهترین صفحه نمایش های OLED و کمی بالاتر از OLED‌ های میان رده و ارزان قیمت است. همچنین استفاده از نوار بازی هوشمند سامسونگ یا clever Game Bar که به راحتی تنظیمات را تغییر می دهد و بررسی می کند که همه چیز دقیقاً طبق برنامه ریزی شما پیش برود، بسیار فوق العاده است. به دلایل داشتن همین ویژگی ها، این تلویزیون، در لیست بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال 2022 قرار گرفته است.

بیشتر بخوانیم : تعمیر تلویزیون سامسونگ

ویژگی های تلویزیون SONY X85J

  • اندازه صفحه نمایش: 50, 55, 65, 75 اینچ
  • تکنولوژی صفحه نمایش: QLED
  • زمان پاسخگویی در حالت بازی: 10 دقیقه

3- تلویزیون SONY X85J، بهترین تلویزیون بازی 2022 ارزان با HDMI 2.1 و ابعاد 43 اینچ

اگر به دنبال یک تلویزیون بازی HDMI 2.1 با قیمت مناسب هستید، تلویزیون SONY X85J با ویژگی های خوب خود شما راضی می کند. این مدل، یکی از معدود تلویزیون های بازی است که نوع 43 اینچی آن تولید شده است و قابلیت حمل و نقل بسیار راحتی دارد. داشتن ویژگی هایی مانند درگاه های دوقلو HDMI 2.1 با 4K 120 هرتز و نرخ نوسازی متغیر، تاخیر ورودی کم و بلندگوهای شگفت انگیز داخلی، SONY X85J را به یکی از بهترین تلویزیون های بازی 2022 تبدیل کرده است. پردازنده 4K HDR X1 سونی با Triluminos Pro قلب این تلویزیون است که طیف رنگی بسیار وسیع و بازتولید رنگ واقعاً چشمگیری را ارائه می دهد.

 

3- تلویزیون SONY X85J، بهترین تلویزیون بازی 2022 ارزان با HDMI 2.1 و ابعاد 43 اینچ

 

اما این تلویزیون با همه ویژگی های خود، ضعف هایی نیز دارد. زوایای دید این تلویزیون ها در بیشتر مواقع گسترده نیست، اگر بیشتر به جای نمایش فیلم به مخاطبان، در حال بازی هستید، مشکلی ایجاد نخواهد شد. زمانی که این مدل عرضه می شد، برخی از ویژگی های کلیدی از جمله VRR فعال نبودند. حالا این روند تغییر کرده است، چون سونی در اکتبر 2021 یک به روز رسانی میان افزار برای اضافه کردن ویژگی های ALLM، HGiG و VRR به X85J منتشر کرد. به این صورت، این مدل از بهترین تلویزیون های گیمینگ در سال 2022، قابلیت های زیادی دارد.

 بیشتر بخوانیم : تعمير تلويزيون سونی

ویژگی های تلویزیون SONY X85J

  • اندازه صفحه نمایش: اینچ
  • تکنولوژی صفحه نمایش: LCD LED
  • زمان پاسخگویی در حالت بازی: 10 دقیقه

4- تلویزیون HISENSE 55A6G، بهترین تلویزیون بازی ارزان

تلویزیون HISENSE 55A6G ، یکی دیگر از بهترین تلویزیون های بازی 2022 است که دارای هر دو ویژگی HDR10+ و Dolby Vision HDR است و قیمت بالایی دارد. همچنین این تلویزیون، از ویژگی های VRR و ALLM HDMI 2.1 در هر سه ورودی HDMI خود پشتیبانی می کند. همچنین HISENSE 55A6G ، ویژگی های دیگری مانند eARC، Wi-Fi یکپارچه و USB، اِتِرنت، کارت CI و کانکتورهای RF را نیز پوشش می دهد. کیفیت تصویر Hisense نسبت به پول آن بسیار خوب است. کنترل حرکت غیرطبیعی نیست، بهبود جزئیات خیلی مشخص نیست و رنگ پوست بسیار واقعی است. رنگ های مشکی این تلویزیون خیلی عمیق نیستند و تیره ترین رنگ در این تلویزیون خاکستری بسیار عمیق است، بنابراین کنتراست تصویر قابل توجهی را که در تلویزیون های گران تر می بینید، در این تلویزیون نمی توانید ببینید. این تلویزیون فوق العاده نیست، اما با محتوای Full HD 1080p و 4K بسیار خوب است. اگر به دنبال یک تلویزیون بازی 4 K هستید که به ضرر شما نباشد، قطعا باید هایسنس را در فهرست نهایی خود داشته باشید.

 

تلویزیون HISENSE 55A6G، بهترین تلویزیون بازی ارزان

ویژگی های تلویزیون HISENSE 55A6G

  • دارای ویژگی های HDR10+ و Dolby Vision
  • دارای ویژگی های VRR و ALLM HDMI 2.1
  • دارای تعداد زیادی پورت

5- تلویزیون SAMSUNG QN95A، بهترین تلویزیون بازی برای پولدارها!

تلویزیون Samsung QN95A پرچمدار تلویزیون های بازی 4 K و یکی از بهترین تلویزیون های بازی 2022 است. این دستگاه، برای نور بک لایت خود، از پنل مینی ال ای دی جدیدNeo QLED استفاده می کند. این پنل باعث عملکرد بسیار روشن HDR صفحه است، اما چراغ های کوچک برای کنترل دقیق تر نور محلی هستند. به این صورت، وقتی بعضی نقاط نیاز به تاریک شدن دارند، می توانند واقعاً تاریک شوند. این تلویزیون های ال ای دی، نزدیک ترین حالت به کنتراست OLED هستند. ابن تلویزیون با کیفیت 4 K تصویر، لذت تماشای تصاویر را چند برابر می کند. تلویزیون Samsung QN95A دارای چهار پورت HDMI است که به معنای پشتیبانی کامل از ویژگی های ALLM، VRR و 4K 120 هرتز هستند. اما جالب تر از همه، Game Bar است که یک منوی ویژه است که فقط برای بازی طراحی شده است.

 

تلویزیون SAMSUNG QN95A، بهترین تلویزیون بازی برای پولدارها!

ویژگی های تلویزیون SAMSUNG QN95A

  • اندازه صفحه نمایش: 55, 65, 77 اینچ
  • تکنولوژی صفحه نمایش: OLED evo
  • زمان پاسخگویی در حالت بازی: 9.4 دقیقه

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران