مهمترین نکته و ویژگی قابل ذکر در بحث تعمیر تلویزیون سونی سیستم عیب یاب خودکار یا Self-Diagnostic به کار رفته در تلویزیون های این برند است که به دلیل تفکیک کاملتر قطعات و برد های تشکیل دهنده این تلویزیون ها ، این سیستم بسیار بهتر و دقیق تر از سیستم عیب یاب بقیه برند ها عمل می کند و کمک شایانی در پروسه تعمیر تلویزیون سونی به تعمیر کار ارائه می دهد. این سیستم به نحوی طراحی شده است که در هنگام بروز هرگونه مشکل و ایراد در کار قطعات دستگاه ، مدار محافظ دستگاه فعال شده و تلویزیون را به حالت استندبای می برد، در صورت خرابی در یکی از مدارات ، تلویزیون بعد از روشن کردن به حالت استندبای می رود و چراغ قرمز جلوی دستگاه چند بار چشمک می زند ، تلویزیون این تعداد چشمک را در بازه های زمانی مشخص تکرار می کند که تعداد این چشمک ها محل ایراد و قطعات معیوب را مشخص می کند. برای تفسیر این چشمک ها به منظور تعمیر تلویزیون سونی باید به اطلاعات دفترچه و یا سایت سازنده مراجعه شود.

تعمیر تلویزیون سونی

ثبت سفارش آنلاین تعمیر تلویزیون سونی

برای تعمیر تلویزیون سونی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر تلویزیون سونی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، تلویزیون سونی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تلویزیون، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی را نمی توان به صورت ثابت تعیین کرد زیرا به فاکتور های مختلفی از جمله مدل تلویزیون اعم از پلاسما، ال سی دی، ال ای دی یا اولد بستگی دارد. از طرف دیگر سایز تلویزیون، میزان دستمزد تکنسین ها و میزان خسارتی که به دستگاه وارد شده، بر هزینه تعمیر تلویزیون سونی تاثیر بسزایی دارد.

 خدمات تعمیر تلویزیون سونی در زود کمک

واحد تعمیرات تلویزیون sony در مرکز تعمیرات تخصصی زود کمک با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و ابزار آلات و ماشین آلات تخصصی تمامی خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون سونی را به مراجعه کنندگان با تضمین بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

این خدمات شامل بررسی و عیب یابی دستگاه ، تعمیر انواع مشکلات تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی ، تعمیرات سیستم صوتی تلویزیون ، تعمیر و تعویض برد اصلی ، تعمیر و تعویض برد پاور ،  تعمیر برد تی کان ، تعمیر و تعویض بک لایت و تعمیرات تیونر تلویزیون می باشد. مرکز زود کمک تمامی این خدمات تخصصی را در محل همراه با گارانتی به صاحبان تلویزیون های سونی ارائه می کند.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

در بحث تعمیر تلویزیون سونی، بک لایت یکی از قسمت هایی از تلویزیون است که نرخ خرابی بالایی دارد ، این خرابی ها در اثر عوامل مختلفی مثل کارکرد بیش از حد ، نفوذ مایعات و یا نا هماهنگی بین توان ال ای دی و ولت و آمپر ورودی به برد ایجاد می شوند. مشکلات مربوط به بک لایت معمولا قابل تعمیر است همچنین هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون بستگی به مدل و جنس ال ای دی های استفاده شده در تلویزیون دارد که برای هر مدل تلویزیون قیمت تعمیر بک لایت متفاوت است. در بعضی موارد سوختگی ال ای دی های تلویزیون زیاد می باشد و باید کل ال ای دی ها تعویض شوند.

تعمیر پنل تلویزیون سونی

پنل تلویزیون مهمترین و گرانترین قطعه این دستگاه است چراکه بیشترین سهم از ارزش تلویزیون را به خود اختصاص داده است. پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که به دلیل وقوع حوادثی مانند: آب زدگی و همچنین وارد شدن ضربه به آن دچار خرابی می‌شود.

در صورت مشاهده علائمی مانند خطوط عمودی روی تصویر ، رنگ غیر عادی ، نقاط روشن و یا تاریک روی صفحه تلویزیون احتمال خرابی پنل دستگاه وجود دارد ، در این صورت جهت دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سونی با نمایندگی تعمیرات سونی زود کمک تماس بگیرید.

تعمیر پنل تلویزیون سونی

تعویض ال سی دی تلویزیون سونی

در بحث تعمیر تلویزیون سونی از میان خرابی ها و مشکلاتی که برای تلویزیون ها پیش می آید ، معمولا مشکلات مربوط به پنل نسبت به سایر قطعات از امکان تعمیر کمتری برخوردار هستند. در صورتی که صفحه نمایش دستگاه در اثر وارد آمدن ضربه دچار شکستگی ، خراش و یا پیکسل های سوخته شده باشد متاسفانه راه حلی جز تعویض کامل پنل وجود ندارد. در مورد صدمات ناشی آب زدگی نیز همین موضع صادق است در چنین وضعیتی تعمیرات تلویزیون sony برای مراجعه کننده بسیار هزینه بر و گران قیمت خواهد بود.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

مین برد یا برد اصلی در واقع اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون sony به حساب می آید. بر روی مین برد، پردازنده تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله خروجی ها و ورودی های صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار گرفته اند. خرابی مین برد تلویزیون عمدتا به دلیل نوسانات برق ، آب زدگی و یا استفاده از کابل hdmi نا مرغوب و غیر اصل اتفاق می افتد.

تلویزیون در صورت خرابی مین برد علائمی همچون هنگ کردن دستگاه در مرحله نمایش لوگو ، بازگشت خودکار تنظیمات ، خاموش شدن خودکار ،اختلال رنگ ، نداشتن تصویر و مشاهده خطوط عمودی را از خود بروز می دهد. خوشبختانه تعمیر و یا تعویض مین برد در بین موارد مربوط به تعمیر تلویزیون سونی هزینه بالایی ندارد و به راحتی توسط کارشناسان مجموعه زود کمک قابل انجام است.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

ریست تلویزیون سونی

اگر قصد ریست کردن تلویزیون سونی خود را دارید اما دکمه مرتبط با ریست کردن را پیدا نمیکنید می توانید الگوی ارائه شده در این بخش را دنبال کنید. توجه داشته باشید که اگر دفترچه راهنمای تلویزیون در دسترس شماست بهتر است برای این کار به آن مراجعه کنید.

در غیر اینصورت ابتدا در کنترل از راه دور، دکمه فلش بالا را فشار داده و نگه دارید. در حالی که دکمه فلش بالا را نگه داشته اید، دکمه POWER را روی تلویزیون فشار داده و رها کنید. بسته به مدل تلویزیون تان، RESET ممکن است روی صفحه چشمک بزند. در صورتی که موفق به این کار نشدید می توانید از طریق همین صفحه به کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی پیام ارسال نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

تعمیر مشکل تصادفی خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی

اگر تلویزیون شما به‌طور تصادفی روشن و خاموش می‌شود، ممکن است لازم باشد برای تلویزیون‌های Android یک بازنشانی نرم‌افزاری یا برای تلویزیون‌های غیر Android بررسی از نظر اتصال برق را انجام دهید. برای تلویزیون های اندروید دکمه روشن/خاموش کنترل از راه دور را نگه دارید تا تلویزیون خاموش شود، کنترل از راه دور را به سمت LED بگیرید. با این کار تلویزیون در 60 ثانیه راه اندازی مجدد می شود.

اگر تلویزیون راه‌اندازی مجدد نشد، دکمه پاور روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا فرآیند راه‌اندازی مجدد، انجام شود. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید. توجه داشته باشید که این اصلاح با تلویزیون‌های اندرویدی که Lollipop دارند کار نمی‌کند.

برای عیب یابی در این تلویزیون ها بهتر است با کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. برای تلویزیون های غیر اندرویدی تلویزیون را خاموش کنید و سیم برق را جدا کنید. حداقل یک دقیقه آن را از برق جدا کنید. تلویزیون را دوباره به پریز برق وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید. اگر مشکل برطرف نشد، یک به روز رسانی سیستم عامل انجام دهید.

تعمیر مشکل تصادفی خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی

تعمیر مشکل تصویر نداشتن تلویزیون سونی

اگر تلویزیون شما تصویری را نمایش نمی دهد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دکمه صفحه اصلی را فشار دهید. اگر صفحه اصلی ظاهر شد، باید اتصالات ضعیف بین دستگاه‌های خارجی یا قطعی سیگنال در هنگام تماشای کانال‌های تلویزیونی را بررسی کنید.

این احتمال وجود دارد که نبود تصویر به دلیل وجود اشکال در همین اتصالات اتفاق افتاده باشد. در صورت اطمینان از درستی این موارد بهتر است مشکل پیش آمده را با یکی از متخصصان حوزه تعمیر تلویزیون سونی در میان بگذارید.  ذکر این نکته ضروری است که اگر صفحه اصلی ظاهر نشد، احتمال زیادی وجود دارد که خود نمایشگر مشکل داشته باشد. جهت اطمینان از این موضوع، تلویزیون شما باید توسط یک تکنسین مجاز بررسی شود.

تعمیر مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی

برای رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی هم می توانید از دستورالعمل های ارائه شده در این بخش استفاده کنید. اول اینکه اگر اصلاً صدایی از تلویزیون خود ندارید، بررسی کنید که خروجی صدا به کجا ارسال شده است. طریق منوی تنظیمات می توانید به این گزینه دسترسی داشته باشید.

در اینجا می توانید صدای خروجی تلویزیون خود را انتخاب کنید. اگر صدای تلویزیون خود را به دستگاه های دیگر و اسپیکرهای دیگر وصل کرده اید این کار احتمالا نتیجه دهد و مشکل صدای تلویزیون سونی شما را حل کند. توجه داشته باشید که برخلاف سایر تلویزیون هایی که وقتی چیزی به درگاه هدفون آنها وصل می‌شوند، به‌طور خودکار تغییر می‌کنند، برخی از تلویزیون‌های سونی باید برای مسیریابی به هدفون تنظیم شوند.

تعمیر مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی

تعمیر کنترل تلویزیون سونی

اگر کنترل از راه دور یا همان ریموت تلویزیون سونی شما کار نمی کند قبل از شروع هر گونه عیب یابی، مطمئن شوید که کنترل از راه دور دارای باتری های نو و سالم است. پس این نکته مهم را درنظر داشته باشید و باتری های تلویزیون را حتما چک کنید.

با فرض اینکه باتری‌های شما خوب هستند، اما همچنان با واکنش کند کنترل از راه دور مواجه می‌شوید، باید ریموت را ست کنید. تنظیم مجدد کنترل از راه دور ساده است: فقط باتری را بردارید، سپس دکمه پاور را برای سه ثانیه فشار دهید. باتری را برگردانید. همچنین در صورت مشاهده کثیفی می توانید پایانه های باتری را تمیز کنید. اگر کنترل تلویزیون سونی دستورات را به کندی تشخیص می دهد و در اجرای آنها تعلل دارد، باید تلویزیون را به حالت عادی بازنشانی یا روشن کنید.

تعمیر کنترل تلویزیون سونی

ریست فکتوری کردن تلویزیون سونی

اگر به هر دلیل -وجود اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری در تلویزیون سونی- به این نتیجه رسیدید که باید تلویزیون خود را به تنظیمات اولیه کارخانه ای بازگردانید می توانید براساس دستورالعمل درج شده در این بخش عمل کنید. برای ریست فکتوری کردن تلویزیون سونی ابتدا در کنترل تلویزیون دکمه HOME را فشار دهید. سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

مراحل را مطابق با منوی تلویزیون خود دنبال کنید: تنظیمات برگزیده دستگاه → بازنشانی را انتخاب کنید. (Device Preferences → Reset ). در ادامه تنظیم مجدد داده های کارخانه یا بازنشانی را انتخاب کنید. پس از این مرحله باید گزینه پاک کردن همه چیز (Erase Everything) را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه بله (Yes) ریست فکتوری تلویزیون سونی انجام شده است. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طول این اجرای این دستورالعمل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید.

تلویزیون تصویر HDMI را به خوبی نشان نمی دهد

برای شروع، مطمئن شوید تلویزیون روی همان ورودی تنظیم شده است که دستگاه شما به آن وصل است. به علاوه بررسی کنید که ورودی (کابل HDMI) به درستی وصل شده باشد. می توانید کابل های HDMI تلویزیون را هم عوض کنید. کار دیگری که می توانید بکنید این است که بیشترین پهنای باند را در تلویزیون فعال کنید.

تلویزیون‌ها تنظیماتی برای «حالت HDMI» یا موارد مشابه دارند، که در آن می‌توانید بین «1.4»، «2.0» یا «2.1» انتخاب کنید. برخی تلویزیون ها هم تنظیمات دیگری به نام «Full Color» در Vizio و «HDMI Ultra Deep Color» دارند. توجه داشته باشید که اگر تلویزیون را روی "1.4" تنظیم کنید، HDMI 2.1 به درستی نمایش داده نخواهد شد، زیرا در وضوح و نرخ فریم محدودیت ایجاد می شود. به این نکته دقت کنید که باید همیشه پهنای باند لازم را فعال نگه دارید زیرا تنظیم نادرست آن باعث مشکلاتی در تصویر می شود.

تلویزیون تصویر HDMI را به خوبی نشان نمی دهد

تعمیر مشکل سیاه شدن صفحه تلویزیون سونی

علل مختلفی می توانند باعث تصویر نداشتن تلویزیون و در نهایت سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون سونی شوند که از میان آنها می توان به مواردی چون کار نکردن کنترل تلویزیون، وجود اشکال در سیستم عامل تلویزیون، وجود خرابی در منبع تغذیه تلویزیون و در نهایت وجود اشکال در اتصالات HDMI اشاره کرد.

در صورتی که تلویزیون شما تصویری ندارد و تنها یک صفحه نمایش سیاه را به نمایش می گذارد بهتر است موارد درج شده در این بخش را بررسی کنید. برخی از مواردی که با مشاهده این اشکال باید بررسی شوند عبارتند از: بررسی ریموت تلویزیون (باتری، دکمه ها و ..)، چک کردن برق تلویزیون (جدا کردن دوشاخه تلویزیون از برق و وصل کردن آن پس از یک دقیقه)، راه اندازی مجدد تلویزیون، استفاده از پریز برق متفاوت، بررسی کابل های متصل به تلویزیون، تغییر ورودی HDMI، بررسی نور پس زمینه صفحه نمایش، بررسی منبع تغذیه و ... . در صورتی که دانش کافی برای بررسی تلویزیون سونی خود را ندارید بهتر است با کارشناسان تعمیر تلویزیون سونی ما در زود کمک تماس بگیرید. 

خطوط افقی/عمودی روی تلویزیون سونی

برای رفع این مشکل تلویزیون را خاموش و روشن کنید و ببینید که آیا مشکل حل شده است یا خیر. اگر این مشکل یعنی ظاهر شدن خطوط هنگام استفاده از منو تلویزیون اتفاق می افتد با گزینه Self Diagnostics تست Self Diagnostics (عیب یابی خودکار) را امتحان کنید.

هنگامی که مشکل در صفحه دیگری به جز صفحه منو رخ می دهد، ممکن است مشکلاتی در مورد منبع سیگنال پخش، جعبه کابل/ماهواره، IPTV یا دستگاه های دیگر مانند پخش کننده DVD وجود داشته باشد. برای عیب یابی اگر این مشکل فقط برای یک کانال یا پخش کننده خاص اتفاق می افتد، ممکن است به دلیل منبع سیگنال پخش باشد. هر وسیله الکتریکی یا باتری را که ممکن است تداخل فرکانس رادیویی (RF) ایجاد کند، خاموش کنید. توصیه می شود جهت و مکان آنتن را تنظیم کنید.

سیم برق را به یک پریز برق و/یا محافظ برق دیگر وصل کنید. اگر پریز برق به درستی سیم کشی نشده باشد یا ولتاژ مناسب تولید نکند، این علائم ممکن است رخ دهد. در صورت ادامه دار شدن مشکل بهتر است دستگاه توسط تکنسین تعمیر تلویزیون سونی بررسی و چک شود.

صفحه نمایش تلویزیون سونی تار است

برای رفع این اشکال ابتدا دکمه HOME را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا صفحه منوی تلویزیون نمایش داده شود. اگر با نمایش منو هم این مشکل ادامه داشت چند دلیل می تواند داشته باشد. یک اینکه ممکن است دمای محیط بیش از اندازه سرد بوده باشد.

بنابراین زمانی که دما به حالت عادی بازگردد، تلویزیون شما نیز درست می شود. تلویزیون را مجددا راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است. تلویزیون را خاموش کنید و سیم برق AC (سرب اصلی) را جدا کنید. تلویزیون را به مدت 2 دقیقه از برق جدا نگه دارید. سیم برق AC را به برق وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید تا وضعیت آن را بررسی کنید.

هنگام استفاده از تلویزیون با گزینه Self Diagnostics، تست Self Diagnostics را امتحان کنید. اگر تلویزیون به یک اتصال اینترنتی فعال و پایدار متصل است، آخرین نرم افزار تلویزیون را نصب کنید.  صفحه تلویزیون را تمیز کنید. اگر این مراحل کمکی به حل مشکل تار بودن تصویر تلویزیون سونی نکرد شاید لازم باشد با تکنسین تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید و اشکال پیش آمده را با او مطرح کنید.

خرابی رنگ و تصویر تلویزیون سونی در زمان اتصال به HDMI

اگر هنگام اتصال تلویزیون و دستگاه صوتی/تصویری از طریق کابل آنالوگ (کابل کامپوزیت یا کامپوننت) یا کابل HDMI با مشکل مواجه شدید، می توانید راه حل های پیشنهادی در این بخش را امتحان کنید و یا با تکنسین تعمیر تلویزیون سونی از طریق سامانه زود کمک تماس بگیرید.

در وهله نخست بررسی کنید که آیا روش ورودی تلویزیون با دستگاه متصل مطابقت دارد یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا تلویزیون و دستگاه متصل (یک دستگاه صوتی/تصویری مانند پخش‌کننده Blu-ray) روشن هستند یا خیر. دکمه ورودی را روی کنترل از راه دور تلویزیون فشار دهید، سپس روش ورودی را به روشی که با دستگاه متصل مرتبط است تغییر دهید و بررسی کنید که آیا تصویر روی صفحه تلویزیون ظاهر می شود یا خیر. آیا کابل محکم به تلویزیون و دستگاه متصل شده است.

اگر کابل متصل به تلویزیون و دستگاه A/V از پایانه ها شل باشد، ممکن است صدا/تصویر به درستی از تلویزیون پخش نشود. اگر کابل یدکی دارید، آن را امتحان کنید. شاید اشکال از کابل باشد. ترمینال ورودی دیگر تلویزیون را وصل کنید و بررسی کنید که آیا ترمینال ورودی تلویزیون باعث این مشکل می شود یا خیر.

کابل را به ترمینال ورودی دیگر تلویزیون وصل کنید. دکمه ورودی را روی کنترل از راه دور تلویزیون فشار دهید، سپس روش ورودی را به روشی که با ترمینال ورودی که متصل کرده اید مطابقت دهید و بررسی کنید که آیا تصویر روی صفحه تلویزیون ظاهر می شود یا خیر. یک دستگاه A/V دیگر را به تلویزیون وصل کنید و بررسی کنید که آیا دستگاه A/V متصل باعث این مشکل شده است یا خیر.

دوتایی شدن تصویر تلویزیون سونی

برای شروع حالت سه بعدی را خاموش کنید. اگر یک برنامه غیر سه بعدی را در حالت سه بعدی تماشا کنید، صفحه نمایش دو تایی می شود. در چنین حالتی 3D را روی کنترل از راه دور فشار دهید و حالت خاموش را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر تلویزیون در یک مکان سرد است، ممکن است تصویر ماندگاری داشته باشد یا صفحه نمایش تاریک شود.

در این حالت در صورت افزایش دما صفحه نمایش به حالت عادی باز می گردد. اگر یک تصویر ثابت به طور مداوم نمایش داده شود، احتمالا صفحه نمایش به مرور زمان به وضعیت عادی باز گردد. لطفاً پس از روشن شدن منبع تغذیه، مدتی از تلویزیون استفاده کنید. سپس دوشاخه را جدا کرده و وصل کنید تا واحد اصلی تلویزیون مجددا تنظیم شود. بررسی کنید که مشکل برطرف شده است. منبع تغذیه واحد اصلی تلویزیون را خاموش کنید.

سیم برق تلویزیون را از پریز بیرون بکشید. تقریباً پس از 2 دقیقه، سیم برق را در پریز قرار دهید. منبع تغذیه واحد اصلی تلویزیون را روشن کنید. اگر مشکل همچنان حل نشده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر تلویزیون سونی و قطعات آن باشد.

 

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار تلویزیون زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار تلویزیون زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر تلویزیون سونی را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثب ت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/01/30-10:37

درود بر شما رامین بابایی عزیز

این مشکل ممکن است به دلیل ناسازگاری با ورژن پروتکل های Wi-Fi باشد. در این صورت، می توانید گوشی هوشمند خود را بصورت مستقیم به تلویزیون وصل کرده و از طریق قابلیت screen mirroring گوشی، تصویر را روی تلویزیون نمایش دهید.

در صورتی که مشکل باز هم حل نشد، لطفاً فرمت فایل هایی که می خواهید از طریق screen mirroring نمایش دهید را بررسی کنید. اگر فرمت فایل ها با تلویزیون سازگار نیستند، ممکن است عملکرد screen mirroring به درستی عمل نکند.

در نهایت، می توانید از طریق بررسی تنظیمات تلویزیون و موبایل خود، به دنبال مشکلات احتمالی در تنظیمات Wi-Fi و یا قابلیت screen mirroring باشید. اگر موفق به بر طرف کردن این مشکل نشدید می توانید از طریق تماس با شماره های اعلام شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

رامین بابایی
1401/12/17-16:15

تلویزیون سونی مدل KDL-49W800G دارم و به وای فای منزل وصل هست ولی متاسفانه هر وقت روی گزینه screen mirroring میزنم قبل از وصل شدن وای فای قطع می شود ، ممنون میشم راهنمایی م کنید.

 

 

علی
1401/09/19-16:03

چه جوری میتونم از گوگل پلی برای تلویزیون سونی مدلkd-55x9000 نرم افزار fast cast را دانلود کنم

زودکمک
1401/09/15-12:49

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

علی ملکوتی
1401/09/13-13:29

سلام خسته نباشید با توجه به تحریم ایران و عدم دسترسی به گوگل استور چه جوری میتونم بر روی تلویزیون سونی مدلkd-55x9000h از طریق فلش برنامه نصب کنم

زودکمک
1401/09/12-15:42

سلام دوست عزیز. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله باز نشدن فلش در تلویزیون مراجعه نمایید.

بهزاد ذاکری
1401/08/18-17:14

سلام تلویزیون سونی ۹۵j دارم خیلی هم راضی هستم فقط بایک مشکل مواجه شدم که درهارد وusp که بهش متصل میکنم باتوجه به تلویزیون قبلی سامسونگ که هارد وusp را بازمی‌کرد متاسفانه این به شکل بدون تصویر بازمیکنه و۴گزینه سرعت معمولی 1/2 و۰/۵و۲/۵ و۱/۲۵ نشان می‌دهد که باز می‌کند باسرعت بالا ویا کند ولی سرعت معمولی پخش نمی‌شود؟؟!!

زودکمک
1401/08/12-12:24

سلام دوست عزیز. خدمات دستگاه هایی که دارای پنل شکسته یا اسیب دیده هستند به دیل عدم وجود قطعات اصلی یا بی کیفیت بودن قطعات غیر اورجینال را نداریم.

ابراهیمی
1401/08/04-12:15

سلام پنل تلویزیون سونی ۴۰ اینچ مدل 40bx400 که روی صفحه اش نقاط مشکی ناشی از ضربه بوجود اومده، قابل تعویض و تعمیر هست؟ ممنون میشم تماس بگیرید