بهترین تلویزیون های سونی

تلویزیون های سونی همواره از نظر کیفیت و عملکرد، از بهترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار بوده اند. اگر شما هم به دنبال خرید یکی از بهترین تلویزیون های سونی در سال 2024 هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی 4 مدل برتر سال 2024 از تلویزیون های این برند نام آشنا و پرطرفدار بپردازیم. در ادامه، مشخصات این تلویزیون ها را شرح خواهیم داد.

بهترین تلویزیون های سونی

تعمیر تلویزیون سونی با قطعات اورجینال در سریع ترین زمان ممکن، فقط با زودکمک

4 مدل از بهترین تلویزیون های سونی سال 2024

در این بخش، به معرفی 4 مدل از بهترین تلویزیون های سونی تولید 2024 می پردازیم که عبارتند از:

  • تلویزیون سونی BRAVIA 3 مدل S30

  • تلویزیون سونی BRAVIA 8 مدل XR80

  • تلویزیون سونی BRAVIA 9 مدل XR90

  • تلویزیون سونی BRAVIA 7 مدل XR70

در ادامه، مشخصات هر کدام از این بهترین مدل های تلویزیون سونی را ذکر می کنیم.

مشاوره خرید بهترین تلویزیون سونی

تلویزیون سونی BRAVIA 3 مدل S30

تلویزیون S30 سونی، یکی از بهترین تولیدات این کمپانی در سال 2024 بوده که با صفحه نمایش LED و وضوح تصویر 4K ساخته شده است. نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Direct LED است و رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی تصویر در آن هم 60 هرتز می باشد.

تلویزیون سونی BRAVIA 3 مدل S30، از فناوری های تصویر Dolby Vision، HLG و HDR10 پشتیبانی کرده و قادر است محتواهای تولید شده با این تکنولوژی ها را با بهترین کیفیت ممکن پخش کند. پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO در این تلویزیون قادر است که محتواهای با کیفیت های پایین تر را نیز با کیفیتی در حد 4K پخش نماید.

همچنین، تکنولوژی Triluminos Pro به کار رفته در این مدل، شما را به دنیایی از رنگ و سایه ها می برد و تجربه خوشایند و لذت بخشی را از تماشای تلویزیون برایتان رقم می زند. به لطف این تکنولوژی، تصاویر را با متنوع‌ ترین و زنده‌ ترین هاله ‌های رنگی مشاهده خواهید کرد که نتیجه آن خلق زنده‌ ترین تصاویر با واقعی ‌ترین رنگ ‌ها است.

سیستم صوتی این تلویزیون نیز با پشتیبانی از فناوری های صوتی Dolby Atmos و Dolby Digital Plus، صدایی فراگیر و واضح را تولید می کند. علاوه بر این، اسپیکرهای این مدل تلویزیون هم از نوع Bass Reflex بوده و توان خروجی آن ها 20 وات می باشد.  

سیستم عامل تلویزیون S30 سونی، اندروید بوده و امکان نصب برنامه های متنوع اندرویدی را برای کاربر فراهم می سازد. سرویس‌های پخش استریم در این تلویزیون، امکان تماشای هزاران فیلم و سریال و برنامه تلویزیونی برای بیننده فراهم کرده است که همگی بر اساس موضوع و نوع محتوا دسته بندی شده ‌اند. حتی می‌توانید تیتراژ فیلم ‌ها را قبل از پخش مشاهده کنید و تصمیم‌گیری راحت ‌تری برای تماشا کردن آن ‌ها داشته باشید.

با تمام ویژگی های مثبت گفته شده، قطعا می توان تلویزیون سونی BRAVIA 3 مدل S30 را یکی از بهترین تلویزیون های سونی در سال 2024 دانست.

بهترین تلویزیون های سونی در سال 2024

تلویزیون سونی BRAVIA 8 مدل XR80

مورد بعدی که در دسته بهترین تلویزیون های سونی تولید شده در سال 2024 قرار می گیرد، تلویزیون سونی BRAVIA 8 مدل XR80 است. این تلویزیون اندروید هم از رزولوشن تصویر 4K برخوردار بوده و تکنولوژی صفحه نمایش آن از نوع OLED است.

نور پس زمینه این تلویزیون هم از نوع Direct LED بوده و به پردازنده تصویر قدرتمند X-Reality مجهز است که می تواند تصاویر با کیفیت پایین را هم در حد تصاویر 4K بهبود بخشد.

پشتیبانی تلویزیون سونی XR80 از فناوری Dolby Vision، سبب شده که جزئیات تصاویر به خوبی در آن نمایان باشد. همچنین فناوری های HDR10 و HLG به کار رفته شده در این مدل، لذت تماشای محتواهای محبوب شما با این کیفیت ها را به ارمغان می آورد.

فناوری Dynamic Contrast Enhancer     به کار رفته شده در تلویزیون سونی BRAVIA 8 مدل XR80، کنتراست تصاویر را بهبود بخشیده و موجب هر چه زنده تر نشان دادن رنگ ها می شود. علاوه بر این، قابلیت X-Wide Angle هم در این تلویزیون، زاویه دید گسترده ای را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

توان صوتی خروجی در تلویزیون XR80 سونی، 50 وات بوده و به لطف پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Atmos، صدای واضح و جذابی را تولید می کند.

وجود درگاه های ارتباطی متنوع و همچنین 4 پورت HDMI در این تلویزیون هم، امکان متصل کردن چندین دستگاه جانبی را به طور همزمان به تلویزیون، فراهم کرده است. سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی BRAVIA 8 مدل XR80 نیز امکان نصب انواع برنامه های اندرویدی را روی این دستگاه به کاربر می دهد. از این رو، این مدل را نیز می توان یکی از بهترین تلویزیون های سونی در سال 2024 در نظر گرفت.

بهترین تلویزیون های سونی تولید شده در سال 2024

تلویزیون سونی BRAVIA 9 مدل XR90

تلویزیون XR90 سونی نیز یکی دیگر از بهترین تلویزیون های سونی تولید 2024 محسوب می شود. از جمله مشخصات این مدل می توان به کیفیت تصویر 4K، صفحه نمایش QLED و سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

این تلویزیون هم از فناوری های تصویر Dolby Vision، HLG و HDR10 پشتیبانی می کند و حالت های تصویر متنوعی که در تنظیمات تصویر این دستگاه وجود دارد، امکان تنظیم تصویر دلخواه را به شما می دهد. سونی از تکنولوژی Quantum Dot در ساخت صفحه نمایش این تلویزیون استفاده کرده است که یکی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها در تلویزیون های امروزی است.

تکنولوژی Local Dimming به کار رفته در تلویزیون سونی XR90، با کنترل نور پس زمینه، کنتراست تصویر بی نظیر و فوق العاده ای را به مخاطب نمایش می دهد. همچنین وجود فناوری X-Anti Reflection در این تلویزیون از انعکاس نور محیط در صفحه نمایش تا حد زیادی جلوگیری می کند.

پردازنده تصویر XR Processor در این تلویزیون، نقش کلیدی در پردازش و بهبود کیفیت تصاویر داشته و با تحلیل دقیق محتوا و تنظیمات هوشمند، به ارائه تصاویری بادقت و وضوح ‌بالا کمک می‌کند.

سیستم عامل تلویزیون سونی BRAVIA 9 مدل XR90 هم اندروید بوده و می توان بهترین برنامه های اندرویدی را روی آن نصب و استفاده کرد. با تمام ویژگی ها و قابلیت های گفته شده، این مدل تلویزیون سونی را نیز می توان در دسته بهترین تلویزیون های سونی در سال 2024 قرار داد.

 

بهترین مدل های تلویزیون سونی

تلویزیون سونی BRAVIA 7 مدل XR70

این تلویزیون هم یکی از بهترین تولیدات کمپانی سونی در سال 2024 است. تلویزیون سونی BRAVIA 7 مدل XR70، از نوع QLED با رزولوشن تصویر 4K بوده و رفرش ریت تصویر آن هم 120 هرتز می باشد. پردازشگر تصویر این تلویزیون هم XR Processor بوده و می تواند کیفیت تصاویر را به خوبی ارتقا دهد.

پنل تلویزیون سونی XR70 از نوع VA با نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است. این تلویزیون هم از فناوری های تصویر Dolby Vision، HLG و HDR10 پشتیبانی می کند.

قابلیت Auto Genre Picture Mode به کار رفته شده در این مدل، به صورت خودکار اتصال کنسول بازی PS5 را تشخیص داده و تلویزیون را به حالت Game Mode می برد و تنظیمات لازم را برای تجربه بهتر بازی ها انجام می دهد. همچنین قابلیت Motion Blur Reduction در این تلویزیون نیز صحنه های سریع و اکشن بازی ها را صاف و روان نمایش می دهد و از تاری آن ها جلوگیری می کند. از این رو، تلویزیون XR70 سونی را می توان به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ نیز در نظر گرفت.

در بخش سیستم صوتی هم، این تلویزیون دارای قابلیت Dolby Atmos Pass-Through است و در صورتی که ساندبار و سینمای خانگی حرفه ای خریداری کنید می توانید صدای Dolby Atmos را به صورت فراگیر واقعی تجربه کنید که قطعا تجربه لذت بخشی خواهد بود. تلویزیون سونی BRAVIA 7 مدل XR70، مجهز به تکنولوژی Dolby Audio و Dolby Digital Plus است و می تواند صداها را بهبود داده و آن ها را با کیفیت بالایی پخش کند.

سیستم عامل این مدل از تلویزیون سونی نیز اندروید بوده و می توانید به راحتی از اپلیکیشن های اندرویدی محبوب خود در این تلویزیون استفاده کنید. بی شک، تلویزیون سونی BRAVIA 7 مدل XR70 نیز یکی از بهترین تلویزیون های سونی ساخت 2024 است.

بهترین تلویزیون های سونی ساخت 2024

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران