نمایندگی شارپ بعد از سامسونگ، ال‌جی، سونی و پاناسونیک، به‌عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان، شناخته می‌شود. همچنین این شرکت بزرگترین تولیدکننده تجهیزات اداری در جهان به‌شمار می‌آید، سهام شرکت شارپ در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود. این کمپانی همه ساله دارای فروش چشم گیری است. شرکت sharp ژاپن ۴۵ درصد سهم بازار ژاپن را در اختيار دارد. شارپ رهبر بازار در تعدد نوع گوشي‌هاي موبايل در ژاپن است. نمایندگی شارپ در ایران وجود ندارد ، زودکمک دارای مجوز رسمی جهت تعمیر محصولات شارپ است و می توانید برای تعمیر دستگاه های برند شارپ به این مجموعه اعتماد کنید.

نمایندگی محصولات شارپ

نمایندگی شارپ در تهران

نمایندگی شارپ در تهران به دلیل برخورداری از تیم حرفه ای و تجهیزات مدرن تعمیر کلیه دستگاه های این برند را انجام می دهد. مهارت و دانش به روز کارشناسان مجموعه باعث شده که انواع سرویس تخصصی با نرخی نازل ارائه گردد. نمایندگی شارپ از چندین واحد تشکیل شده که هر یک به ابزارآلات مدرن و پیشرفته مجهز شده ‌اند تا تعمیر دستگاه ها در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد.

نمایندگی شارپ در محل

آن دسته از مشتریانی که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی شارپ را ندارند، می توانند از امکان تعمیر در محل استفاده نمایند. این افراد کافی است درخواست خود را در سایت ثبت کنند تا مورد برسی قرار گیرد. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان واحد تعمیرات با فرد تماس گرفته و هماهنگی های لازم انجام می شود. سپس یکی از تکنسین های نمایندگی sharp در محل حاضر شده و دستگاه را عیب یابی و تعمیر می کند.

نمایندگی لوازم خانگی شارپ

این روزها لوازم خانگی شارپ به خاطر کیفیت مطلوب و تنوع بالا با استقبال مصرف کنندگان مواجه شده اند. در نمایندگی شارپ تعمیر انواع لوازم خانگی برند sharp با استفاده از تجهیزات مدرن و زیر نظر کارشناسان برجسته انجام می گیرد. این مرکز به منظور آسودگی خیال مشتریان خدمات خود را با گارانتی معتبر و قیمت های منصفانه ارائه می دهد.

نمایندگی شارپ

خدمات نمایندگی شارپ

ارائه مشاوره های تخصصی و عمومی

یکی از خدمات منحصر به فرد نمایندگی sharp  ارائه مشاوره های تخصصی و عمومی جهت رفع مشکلات کاربران است. ممکن است که هنگام کار با ماشین های اداری با ایرادات مختلفی روبرو شوید و ندانید که باید چه کار کنید. از طرف دیگر انجام هرگونه اقدام ناشیانه برای تعمیر دستگاه ممکن است خسارات زیادی را به آن وارد سازد. در چنین مواقعی راه حل عاقلانه دریافت مشاوره از متخصصین نمایندگی شارپ است، زیرا این افراد تجارب ارزنده ‌ای در حوزه تعمیر ماشین های اداری دارند و شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.

تعمیر و عیب یابی کلیه ماشین های اداری در نمایندگی شارپ

اگر جزء کاربران هر یک از ماشین های اداری شارپ هستید، می توانید تعمیر و عیب یابی دستگاه خود را به نمایندگی این برند بسپارید. در نمایندگی به دلیل برخورداری از پرسنل مجرب و کارآزموده فرآیند عیب یابی و رفع نواقص ماشین ادارای شما به سرعت انجام می گیرد. استفاده از تجهیزات مدرن در کنار دانش فنی بالای کارشناسان موجب شده که احتمال خرابی مجدد دستگاه های تعمیر شده در این مجموعه به صفر برسد.

نمایندگی ماشین های اداری شارپ

عیب یابی مشکلات موجود در تجهیزات شبکه شارپ

یکی دیگر از خدمات نمایندگی شارپ شامل تعمیر و عیب یابی تجهیزات شبکه می شود. در این موارد پس از ثبت درخواست شما، یکی از کارشناسان تراز اول نمایندگی به محل مراجعه می کند تا شبکه را از نزدیک بررسی کرده و کلیه ایرادات درون و خارج شبکه را شناسایی نماید. سپس اقدامات لازم جهت رفع خطاها و مشکلات انجام می پذیرد. بعضی از اقدامات پیشگیرانه نیز وجود دارد که تکنسین مربوطه آن ها را اعمال می کند تا از آسیب های احتمال جلوگیری شود.

ارائه خدمات نصب و راه اندازی محصولات شارپ

نمایندگی برند شارپ ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین سرویس ها در حوزه نصب و راه اندازی محصولات این کمپانی است. با توجه به این که نصب و پیکربندی برخی از دستگاه ها مخصوصا تجهیزات شبکه نیاز به تخصص دارد، توصیه می شود که کار را به کاردان بسپارید و به تنهایی اقدام ننمایید. نصب اصولی و درست دستگاه ها موجب می شود که از مشکلات آتی جلوگیری شده و با چالش های کمتری دست و پنجه نرم کنید.

نمایندگی محصولات شارپ

محصولات شارپ در نمایندگی شارپ تنوع بسیار چشم گیری دارد. با حضور در یکی از نمایندگی های شارپ می توانید شاهد انواع و اقسام گوشی ها، تبلت ها، لپ تاپ ها، مانیتورها، تلویزیون ها، لوازم خانگی و البته ماشین های چاپ باشید. کیفیت در تک تک محصولات شارپ حضور دارد. این برند به راحتی با سایر رقبای خود چون سامسونگ مبارزه می کند. یکی از امتیازات اصلی محصولات شارپ قیمت مناسب آن هاست. با یک سرچ ساده تفاوت قیمت ها را در اینترنت بیابید. این محصولات اقتصادی طول عمر بالایی دارند. لازم به ذکر است که مواد مصرفی سیستم هایی چون دستگاه های فتوکپی شارپ نیز به راحتی در بازار قابل تهیه است.

چنانچه از محصولات مختلف برند شارپ استفاده می کنید، زودکمک تخصصی ترین خدمات را در زمینه عیب یابی و تعمیر دستگاه های این برند به شما ارائه می دهد. این مرکز، نمایندگی رسمی شرکت شارپ نیست؛ اما سرویس های پس از فروش نمایندگی شارپ و تعمیر انواع دستگاه کپی، تلویزیون، پرینتر و ... این برند را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا به دارندگان آنها ارائه می دهد. کارگاه های تعمیراتی در این مجموعه، به مجهزترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیراتی مجهز هستند و تعمیرکاران، توان تخصصی و دانش فنی بالایی در حوزه کاری خود دارند. در نتیجه، دستگاه شما زیر نظر تیمی مجرب و متعهد، در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل عیب یابی شده و ترمیم می گردد.

نمایندگی تلویزیون شارپ

برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون شارپ در محل، با بالاترین سرعت و کیفیت، می توانید با زودکمک تماس بگیرید. انواع سرویس های تعمیراتی نمایندگی تلویزیون شارپ، توسط همکاران ما به دارندگان انواع ال ای دی، ال سی دی و پلاسمای این برند ارائه می گردد. پس از ثبت درخواست در سایت یا اپلیکیشن زودکمک، سفیران ما به آدرس شما آمده و اقدامات لازم برای ترمیم تلویزیون و رفع ایرادات آن را انجام می دهند. تعمیر تلویزیون در محل هم سرویس ویژه ای است تا کاربران نیازی به جابجا کردن این دستگاه و انتقال آن به تعمیرگاه نداشته باشند.

نمایندگی پرینتر شارپ

زودکمک، هرگونه خدمات نمایندگی پرینتر شارپ، اعم از عیب یابی و تعمیر انواع چاپگر این برند، شارژ کارتریج و ... را به متقاضیان ارائه می دهد. سطح کیفی این خدمات، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیاست و کلیه مراحل عیب یابی و ترمیم دستگاه توسط تعمیرکاران مجرب و متعهد انجام می شود. همچنین کلیه سرویس های ارائه شده با ضمانت نامه معتبر همراه هستند و می توانید در صورت نیاز، هرگونه مشکل احتمالی را توسط تیم پشتیبانی، پیگیری نمایید. گفتنی است خدمات تعمیر پرینتر شارپ در محل نیز توسط سفیران زودکمک ارائه می شود. کافی است درخواست تعمیرات چاپگر را در سامانه زودکمک ثبت کنید تا همکاران ما اقدامات بعدی را انجام دهند.

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

دستگاه کپی شارپ یکی از پرمصرف ترین ماشین های اداری است. مشتریان محترم با مراجعه به نمایندگی دستگاه کپی شارپ از تخصصی ‌ترین خدمات در رابطه با تعمیر دستگاه کپی شارپ و همچنین سرویس و نگهداری ماشین بهره مند می شوند. از جمله خدمات مرکز می توان به تعمیر مین برد، یونیت اسکن، پاور و ترمیم سایر قطعات اشاره کرد. شارژ کارتریج، تعویض سینی کاغذ، تعویض درام و... نیز از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی هستند.

نمایندگی لپ تاپ شارپ

یکی از خدمات مهم نمایندگی شارپ تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ است. کلیه نیروهای فعال در مرکز با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ شارپ آشنا هستند. لذا می توانند پروسه عیب یابی و برطرف کردن ایرادات دستگاه را به سرعت و با درصد خطای کم به اتمام برسانند. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز از محصولات اصل و اورجینال استفاده می شود تا احتمال خرابی مجدد لپ تاپ کاهش یابد.

تاریخچه کمپانی شارپ

شرکت sharp در سال ۱۹۱۲ به عنوان يک کارگاه فلزکاري در اوزاکا شروع به فعالیت کرد. ‌هاياکاوا مخترع این برند علاقه ی بسیار زیادی به نوآوری داشت. اولين اختراع او چفت قلاب بود. پس از سه سال، اختراع جديد هایاکاوا که يک مداد مکانيکي بود به پايان رسيد. اين مداد که از سرب گرافيت جمع شدني در ميله فلزي ساخته شده بود و قابلیت کند نشدن عجیبی داشت، مداد همیشه یا همان sharp معروف شد. مداد هميشه sharp برنده بهترين اختراع ثبت شده در ژاپن و ايالات متحده گرديد و تقاضا براي اين دستگاه ساده و با دوام بسيار زياد شد. این مداد به نوعی آغاز راه محصولات شارپ و به طبع نمایندگی شارپ در سراسر دنیا بود.

حضور نمایندگی sharp در دنیا

نمایندگی شارپ در بسیاری از کشورهای روز دنیا به صورت کاملا رسمی دیده می شود. متاسفانه در کشور عزیز ما نمایندگی وابسته ای به دلیل تحریم ها حضور ندارد. به هر حال جای نگرانی نیست. شما می توانید در صورت نیاز به تعمیر هریک از تولیدات شارپ و خدماتی که در نمایندگی sharp ارائه می شود، ضمن مراجعه به سامانه جامع زودکمک و ثبت درخواست تعمیر در محل، سرویس های مورد نظرتان را دریافت نمایید. کافی است مراحل ثبت درخواست خود را طی کنید.

نمایندگی شارپ

سوالات  متداول


آدرس نمایندگی شارپ کجاست؟

نمایندگی شارپ چندین شعبه در تهران ، کرج و شهرستان ها دارد. شعبه مرکزی در تهران ستارخان قرار دارد. جهت اطلاع از آدرس کامل شعب و نزدیکترین شعبه به محل زندگی وارد صفحه ی تماس با ما شوید.



چگونه می توانم با نمایندگی شارپ تماس بگیرم؟

راه های ارتباطی از طریق تماس با 02162948 ، ایمیل و ثبت  درخواست در سایت می توانید با ما در ارتباط باشید.



آیا خدمات نمایندگی شارپ شامل گارانتی می شود؟

بله تمامی خدمات نمایندگی شارپ همراه با گارانتی است. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع خدمات ارائه شده متفاوت است.



چگونه می توانم از خدمات پذیرش در محل نمایندگی شارپ استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات پذیرش در محل می توانید تماس بگیرید و یا درخواست خود را در سایت ثبت نمایید. سفیر نمایندگی شارپ به محل مورد نظر اعزام شده دستگاه را تحویل می گیرد به محل نمایندگی منتقل می کند و بعد از اتمام تعمیرات در محل مورد شما تحویل می دهد.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر دستگاه را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/12/02-09:44

درود بر شما حمید رنجبر عزیز

دستگاه شما ایراد سخت افزاری دارد و باید از نزدیک و توسط تکنسین بررسی شود. شما میتوانید برای دریافت خدمات با شماره 1662 تماس بگیرید کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما هستند.

حمید رنجبر
1402/11/30-11:43

با سلام وعرض ادب بنده دارای دستگاه فتوکپی شارپ مدلAR2120jمی باشم تازه هم تعمیر وسرویس شده ولی کیفیت خوبی ندارد وکم رنگ کپی میگیرد خواستم بهم بگین چکار باید کنم تا مشکل رفع گردد. باتشکر فراوان

زودکمک
1402/11/17-10:10

درود بر شما کمال رسولی عزیز

اگر منظور شما کانال یابی است میتوانید به مقاله نحوه تنظیم کانال در وبسایت مراجعه نمایید و مراحل را طی کنید.

 

 

 

زودکمک
1402/11/17-10:08

درود بر شما امیر بنی طالبی عزیز

یک بار دستگاه خود را ریست بفرمایید اگر ایراد رفع نشد با شماره 1662 تماس بگیرید، کارشناسان زودکمک آماده خدمت رسانی به شما هستند.

 

 

زودکمک
1402/11/17-10:06

درود بر شما سعید ملکی عزیز

برای غیر فعال کردن حالت دمو در یخچال دکمه های Energy Saver + Freezer را با هم و به مدت 3 ثانیه یا بیشتر نگه دارید. در این حالت صدای بیب از یخچال شنیده می شود و حالت دمو غیر فعال می گردد. و درجه های دما بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

در بعضی مدل های باید دکمه Lighting را هم با دکمه های بالا نگه داشت. همچنین در مدل هایی فقط دکمه های Refrigerator(Frifge) + Freezer را با هم و همزمان نگه می دارند. پس از غیرفعال سازی حالت دمو، سرد سازی و خنک سازی یخچال بعد از 2 ساعت به صورت عادی انجام خواهد شد.

 

زودکمک
1402/11/17-10:00

درود بر شما مهسا مختص عزیز

متاسفانه در حال حاضر موجود نمی باشد.

زودکمک
1402/11/02-15:34

درود محمد تقی عزیز

به دلیل تحریم ها و بحث فیلترینگ شما باید از روترهای وی پی ان دار استفاده بفرمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه دریافت خدمات با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

زودکمک
1402/11/01-15:11

درود بر شما علی عزیز

در این رابطه ایراد سخت افزاری یا نرم افزاری وجود دارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این خصوص میتوانید با مرکز ما به شماره 1662 در تماس باشید.

زودکمک
1402/11/01-15:02

درود بر شما حمید رنجبر عزیز، زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

برای اتصال گوشی خود به دستگاه کپی خود میتوانید به مقاله نحوه اتصال گوشی به دستگاه کپی و پرینتر مراجعه فرمایید.

 

 

کمال رسولی
1402/09/22-15:23

سلام یه تلویزیون شارپ داریم که از

کانال شبکه از سیستم خارج شده هر کاری میکنم درست نمیشه

 

حمید رنجبر
1402/09/21-09:56

با سلام ودرود بنده دارای کپی شارپ مدلAR2120j می باشم می خواهم فایل از داخل گوشی موبایل از طریق کابل usb را بادستگاه کپی چاپ کنم روش آن چگونه است؟ باتشکر

حمید رنجبر
1402/09/21-09:56

با سلام ودرود بنده دارای کپی شارپ مدلAR2120j می باشم می خواهم فایل از داخل گوشی موبایل از طریق کابل usb را بادستگاه کپی چاپ کنم روش آن چگونه است؟ باتشکر

امیر بنی طالبی
1402/09/15-21:10

سلام یک تلوزیون شارپ داریم بعد خود به خود منو باز میشه و بسته میشه مشکل از چی هست و چه جوری رفع میشه؟

علی
1402/07/26-22:11

سلام

دستگاه AR7024 دارم

کپی a5رو سفید میگیره

مشکل کجاس

بقیه اوکیه

فقط a۵نمیگیره

 

سعید ملکی
1402/06/08-10:48

با سلام

یخچال دو قلو شارپ مدل SRD450 خرید کردم در صفحه نمایش گزینه DEMO فعال شده و یخچال فقط چراغش روشن میشه و سرما نداره،چطور میتونم از حالت DEMO خارجش کنم؟

مهسا مختص
1402/05/14-20:40

سلام محترم من یی کمکی میخواستم من گوشی شارپ ۳ دارم ولی تاج اش فلج شده اصلا کار نمیده خیلی جاه گشتم ولی جواب منفی بهم دادن حال این سایت پیدا کردم که دیم نوشته بود هر نوع لوازم شارپ تو زود کمک میشه تعمیر شد لطفا لطفا بهم کمک کنید بگید کجا باید برم چیکار کنم یه آدرس بدید تا گوشی مو درست کنم خیلی واجب من تو کرج هستم

محمد تقی
1402/05/11-23:12

هیچ برنامه را نمیتوانم روی تلوزیون نصب کنم گوگل پلی سرویس هم فیلتر شده


زودکمک
1402/02/27-02:12

درود بر شما مهدی عزیز

زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

خطای SR ممکن است به مشکل در سیستم سرمایشی یا کاهش فشار مبرد در یخچال شما مرتبط باشد. برای رفع این خطا، ابتدا این مراحل را انجام دهید:

 

1- یخچال خود را برای چند دقیقه خاموش کنید سپس دوباره آن را روشن کنید تاخطای SR برطرف شود.

 

2- جایی که یخچال قرار دارد را بررسی کنید و مطمئن شوید که هوا به خوبی در اطراف آن جریان دارد.

 

3- اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به درستی بسته شده است و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.

 

4- در صورتی که خطا همچنان ادامه دارد، بهتر است برای تعمیرات بیشتر به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. برای اطلاع از نحوه دریافت خدمات تعمیرات با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. زودکمک کنار شماست.

 لازم به ذکر است که این توصیه‌ها فقط برای رفع مشکلات کوچک و موقت هستند. در صورتی که خطای SR به دلیل مشکلات جدی در سیستم سرمایشی یا مبرد است، تعمیر آن به دست تعمیرکاران مجرب توصیه می‌شود.

مهدی
1402/01/06-10:34

سلام

یخچال شارپ دارم خطای SR میده. من چیکار باید بکنم؟

 

زودکمک
1401/06/06-16:13

سلام دوست عزیز، تلویزیون 55 شارپ شما نیاز به نصب و راه اندازی تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

زودکمک
1401/06/06-16:00

سلام دوست عزیز. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چگونه اندازه کاغذ را در پرینتر تنظیم کنیم؟ (https://zoodkomak.com/pages/FreeContent/how-to-change-paper-size-on-printer) را مطالعه نمایید.

نادر گلی
1401/06/04-09:35

سلام تلویزیون 55 شارپ دارم و نمیدونم چطور بطور بیسیم به گوشی اندروید و آیفون (بدون استفاده از اینترنت) وصل بشم. لطفا نرم افزار موردنظر و طریقه اتصال رو راهنمایی فرمایید. باتشکر

فاطمه .س
1401/06/01-19:39

مشکلم چگونگی پرینت A5 با دستگاه شارپ 5516 و اینکه کاغذ رو چطوری بزارم ک پرینت گرفته بشه

زودکمک
1401/05/19-09:57

سلام دوست عزیز. به کمک گزینه USB tethering ، که باید ابتدا موبایل و کامپیوتر خود را از طریق کابل usb به یکدیگر متصل کنید و سپس تیک این گزینه را به رنگ آبی در بیاورید تا موفق به اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ شوید.

زهرا سلیمان زاده
1401/05/12-14:49

چگونه سیستم و ب موبایلم متصل کنم