نمایندگی ایسوس در ایران توسط شرکت های ثانوی راه اندازی شده است. به عبارت بهتر، مراکز مختلفی، خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی تولیدات این برند را به دارندگان آنها ارائه می دهند. این شرکت چند ملیتی تایوانی، انواع تجهیزات کامپیوتر، مادربرد، مودم و لپ تاپ را تولید و عرضه می کند و در زمینه تبلت و موبایل هم فعالیت دارد. کیفیت بالا و تنوع، دو عامل اصلی محبوبیت محصولات شرکت ایسوس هستند. البته خلاقیت های این شرکت در تولید تجهیزات الکتریکی و قابلیت های جدید را هم باید به عوامل محبوبیت asus اضافه کرد. مادربرد یا دیگر دستگاه های این برند استفاده می کنید، زودکمک برای ارائه تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرلپ تاپ ایسوس و دیگر محصولات ایسوس در خدمت شماست. در ادامه این مطلب، شما را با جزئیات بیشتری در مورد نمایندگی ایسوس و نحوه دریافت خدمات تعمیرات محصولات این برند از سامانه زودکمک آشنا می کنیم.

تاریخچه نمایندگی ایسوس

بسیاری از کشورهای جهان امروزه میزبان نمایندگی ایسوس هستند و این مسئله، نشان می دهد که این شرکت تایوانی، در حوزه تکنولوژی و دستگاه های الکترونیکی، بسیار قدرتمند عمل کرده است. اما ایسوس چگونه شکل گرفت؟ بسیاری هنوز هم تصور می کنند که ایسوس، زیر مجموعه کمپانی ایسر است. اگر اصل ماجرا را بدانید، این تصور در شما اصلاح می شود. ارتباط این دو برند تنها از این جهت است که موسسین ایسوس، زمانی در کمپانی ایسر کار می کردند. تی اچ تانگ (T.H. Tung)، تد هسو (Ted Hsu)، وین هاسی ( Wayne Hsieh) و ام تی لیاو (M.T. Liao)، چهار مهندس تایوانی بودند که کمپانی asus را در سال 1989 پایه گذاری کردند. همکاری این شرکت با اینتل، نقطه عطف ایسوس بود و این کمپانی به سرعت مسیر پیشرفت را طی کرد. تا این که امروز ASUS به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ و مادربرد در جهان شناخته می شود. کیفیت و نوآوری ، شعار ایسوس است و دریافت 4500 جایزه توسط این شرکت و نشان افتخار در سال 2014، نشان می دهد که در عملی کردن شعارش موفق بوده است.

 

نمایندگی ایسوس

همکاری ایسوس با اینتل

در آغاز کار مهندسین تایوانی، زمانی که هنوز نمایندگی ایسوس در جایی شعبه نداشت و این شرکت کاملا نوپا بود، یک اتفاق بزرگ برای این برند افتاد. در آن زمان، اینتل تنها با شرکت های شناخته شده کار می کرد و کمپانی های تازه تاسیسی همچون ایسوس، باید برای همکاری با این شرکت چند ماه صبر می کردند. ایسوس با استفاده از Intel 486 یک نمونه اولیه از مادربردهایش را تولید کرده بود و برای تست آن نیاز به پردازنده داشت. بنابراین درخواست خود را برای شرکت Intel ارسال کرد. بر حسب اتفاق، این مسئله هم زمان با مشکلاتی شد که اینتل با آنها مواجه شده بود. نقطه اوج ماجرا اینجا بود که ایسوس، مشکل اینتل را برطرف کرد و از آن به بعد، زودتر از دیگر رقبایش، از اینتل تجهیزات دریافت میکرد.

همکاری ایسوس با لامبورگینی و مایکروسافت

پس از گذشت چند سال، ایسوس به جایگاه خوبی در بازار تکنولوژی رسید. حالا دیگر شعبه های مختلف نمایندگی ایسوس تاسیس شده بود و این برند، اعتبار بسیاری کسب کرده بود. در سال 2006 این شرکت با لامبورگینی وارد همکاری شد. این همکاری در لپ تاپ های سری VX نمود پیدا کرد که تحت لیسانس برند لامبورگینی تولید شدند. جالب است بدانید که در طراحی مدل VX7SX این لپ تاپ از رنگ مشکی و نارنجی معروف ماشین های لامبورگینی استفاده شده است. دکمه استارت به صورت خاصی طراحی شده و فن ها مدل اگزوز ماشین هستند. آرم معروف ماشینهای لامبورگینی هم روی بدنه این محصولات خودنمایی می کند. درخشش ایسوس پایان نداشت و در همین سال، با مایکروسافت هم وارد همکاری شد. پروژه ی Origami که شرکت هایی همچون سامسونگ و اینتل در آن همکاری داشتند، قرار بود کامپیوترهای جیبی کوچکی را تولید کند که به نوعی اساس شکل گیری تبلت های امروزی بودند.

محصولات شرکت asus

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

بیشترین افرادی که به شعب مختلف نمایندگی ایسوس مراجعه می کنند، به دنبال خرید یکی از لپ تاپ های این برند هستند. لپ تاپ زن بوک و دیگر مدل هایی که از نظر کیفیت ساخت، زیبایی ظاهری و بسیاری فاکتورهای دیگر، جزو بهترین های جهان هستند. این شرکت انواع لپ تاپ های گیمینگ، اداری، دانشجویی و حتی صنعتی را تولید و عرضه کرده است تا کاربران با سلیقه های مختلف، بتوانند از بین محصولات این برند، لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به عنوان مثال، Asus ROG Zephyrus G14 یکی از جدیدترین تولیدات این شرکت است که ک لپ تاپ گیمینگ با مشخصات قابل قبول و در عین حال، قیمتی بسیار مناسب به شمار می رود. زودکمک انواع خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس را به شکل حرفه ای و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا به کاربران ارائه می دهد.

بیشتر بخوانیم : نمایندگی لپ تاپ ایسوس

نمایندگی مادربرد ایسوس

در میان تجهیزات کامپیوتر ایسوس، مادربردهای این شرکت طرفداران بیشتری دارند. مادربرد asus همیشه جزو بهترین ها بوده و در رقابت با برندهای مطرحی همچون اینتل و AMD و ... بسیار موفق عمل کرده است. تا جایی که ایسوس را با عنوان اولین تولید کننده مادربرد در جهان می شناسند. برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات مادربرد ایسوس، می توانید از طریق سامانه رسمی زودکمک اقدام کنید.

 

تعمیر موبایل ایسوس

نمایندگی موبایل ایسوس

شرکت ایسوس، در سال ۲۰۰۶  برای اولین بار دست به ساخت و تولید اولین گوشی های موبایل خود زد و موفق شد اولین گوشی با برند ایسوس را به بازار عرضه کند. موبایل ایسوس، مانند تمام محصولات این برند، هم کیفیت و هم زیبایی را در کنار هم دارد. گوشی های موبایل ایسوس تاکنون در ابعاد ۴ ، ۵ و ۶  اینچ به کاربران ارائه شده اند. موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی  Fonepad ، PadFone  و Zenfon  است که در رنگ های متنوعی تولید می شود. Zenfone  از محصولات  جدید اندرویدی و مقرون به صرفه ی ایسوس محسوب می شود. کمپانی ایسوس، خانواده ZenFone را در سال 2014 معرفی کرد.  به گفته کارشناسان تعمیر موبایل ایسوس مدل های ZenFone 4 ZenFone 5, ZenFone 6,  و zenfone 7 علاوه بر مشخصات و ویژگی های خوب و قابل قبول، قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه دارند. با این وجود گوشی زنفون تنها در یازده کشور جهان معرفی شده است و به تدریج در حال راه پیدا کردن به بازارهای کشورهای دیگر است.

نمایندگی ایسوس، بخشی با عنوان موبایل هم دارد که گوشی های هوشمند این برند را به متقاضیان عرضه می کند. موبایل ایسوس با عنوان ایسوس زنفون وارد بازار شده و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. این شرکت به ویژه در زمینه تولید و عرضه گوشی های گیمینگ عملکرد خوبی داشته و محصولات خوب و رضایت بخشی را روانه بازار کرده است. زودکمک برای تعمیر موبایل ایسوس به شکل نرم افزاری و سخت افزاری در خدمت مشتریان گرامی است.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر دستگاه را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/16-12:07

درود بر شما یونس رحیمی عزیز

برای درخواست تعمیر میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید، همکاران ما آماده ارائه خدمات به شما هستند.

زودکمک
1402/11/16-12:05

درود بر شما حسین صادق مقدسی عزیز

شما میتوانید مقاله روشن و خاموش کردن چراغ کیبورد لپ تاپ در تمامی برندها را بررسی فرمایید.

یونس رحیمی
1402/02/31-11:59

ددرخواست تعمیر گوشی ذنفون 4 سلفی پرو را دارم

حسین صادق مقدسی
1401/12/26-18:45

سلام وقت بخیر من تازه لب تاپ گرفتم برند ایسوس چراغ پشت کیبورد نداره؟ میشه لطفا اگر داره راهنمایی بفرمایید که چطور روشن میشه

زودکمک
1401/06/06-16:42

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

ریحانه فخاری
1401/06/03-11:06

سلام‌من لپتاپم به وایفا‌وصل نمیشه یعنی علامت وصل شدن میاد‌توی‌خود لپتاپ ولی‌موقع سرچ‌میزنهserver not found باید چکار کنم تادرست بشه؟