تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، وقتی که این دستگاه دچار خرابی های متعدد یا اختلال در عملکرد می شود، یکی از کارهای ضروری و فوری به شمار می آید. اختلال در کارکرد ماشین لباسشویی زمانی به چشم می آید که کوهی از لباس دارید و باید آنها را بشویید یا لباسی را که برای یک جای خاص یا مهمانی لازم دارید، نیاز به شستشوی فوری دارد. در این شرایط تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، بسیار اهمیت پیدا می کند، مخصوصا اگر این فرایند در زمان کمی انجام شود. ما در این مقاله رایج ترین مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا را بررسی کرده ایم. اگر دستگاه شما هم با مشکل مواجه شده است، این مطلب را تا انتها بخوانید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لباسشویی درب ار بالا را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لباسشویی درب از بالای خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لباسشویی، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

ماشین لباسشویی سامسونگ، جزو لوازم خانگی پرمصرف به شمار می آید. زیاد کار کردن با این دستگاه، احتمال آسیب ها و خرابی های آن را افزایش می دهد. اما اطلاع داشتن و آشنایی با مشکلات و چگونگی تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، کمک زیادی به برطرف کردن انواع این مشکلات می کند. تخلیه نشدن ماشین لباسشویی، نچرخیدن درام یا دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا، سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ، خوب نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا، نشت کردن ماشین لباسشویی سامسونگ، روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا، خراب شدن موتور ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا، عدم آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ، برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ و گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ از رایج ترین تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا هستند که به شرح آنها می پردازیم.

 

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، وقتی که این دستگاه دچار خرابی های متعدد یا اختلال در عملکرد می شود، یکی از کارهای ضروری و فوری به شمار می آید.


تخلیه نشدن ماشین لباسشویی

انسداد شیلنگ یا پمپ تخلیه

در این وضعیت، تخلیه آب در ماشین لباسشویی به درستی انجام نمی شود و فرایند شستشو در ماشین لباسشویی دچار اختلال می شود. مهم ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل، انسداد شیلنگ یا پمپ تخلیه توسط یک وسیله یا پرزهای باقی مانده از لباس ها است. در اغلب موارد، یر کردن سکه، جوراب و موارد مشابه، باعث ایجاد این مشکل می شود. این اجسام بین آبکش و دیگ قرار می گیرند و اجازه نمی دهند کار تخلیه ماشین لباسشویی انجام شود. این مشکل در نهایت منجر به تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا می شود.

 

انسداد شیلنگ یا پمپ تخلیه

 

خراب شدن پمپ تخلیه یا نشت شیلنگ ماشین

خراب شدن پمپ تخلیه یا نشت شیلنگ لباسشویی نیز می تواند باعث ایجاد مشکل تخلیه نشدن ماشین لباسشویی شود. برای شناسایی این خرابی ها، ماشین لباسشویی را بدون وجود لباس روشن کنید. اگر در این وضعیت، تخلیه آب همچنان صورت نگرفت، باید شیلنگ تخلیه را بررسی کنید. ممکن است خم شدن شیلنگ در پشت دستگاه، باعث ایجاد این ایراد شده باشد. بنابراین، می توانید شیلنگ را از پشت دستگاه خارج کنید و با عبور آب از آن، به انسداد آن پی ببرید. قرار دادن ماشین لباسشویی روی گرم ترین درجه، در رفع این مشکل مؤثر است. اما در صورت برطرف نشدن این ایراد حتماً باید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، اقدام کنید.

نچرخیدن درام یا دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

بارگیری بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی باعث از کار افتادن و حتی خاموش شدن ماشین لباسشویی شما می شود. در این حالت، با قرار دادن درست لباس ها در مخزن لباسشویی و کم کردن تراکم آن ها، مشکل رفع می شود. در غیر این صورت ممکن است در تخلیه دستگاه یا پمپ و موتور مشکلی رخ داده باشد. بنابراین، باید پس از مشخص شدن این اختلالات، برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالای خود اقدام کنید.

 

نچرخیدن درام یا دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

 

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر ماشین لباسشویی شما در هنگام کار سر و صدای زیاد دارد یا به شدت می لرزد، ممکن است به دلیل استفاده نادرست از دستگاه باشد. همچنین، تراز بودن سطح قرار گیری ماشین لباسشویی هم ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود. برای برطرف کردن این ایراد و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالای خود، باید آن را یه یک مرکز تعمیر معتبر بسپارید.

خوب نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

خوب نشستن لباس ها، ممکن است به این دلیل باشد که مواد شوینده به خوبی به لباس ها نمی رسند. بنابراین، بهتر است به هنگام انتخاب نوع عملیات شستشوی ماشین لباسشویی، به جنس لباس ها توجه کنید. انتخاب درست عملیات شستشو نیز در تمیز شدن لباس ها بسیار مؤثر است. تمیز بودن جا پودری هم یکی دیگر از عوامل شستشوی تمیز لباس ها است. چون گاهی اوقات تنها به دلیل کثیف بودن این بخش، عملیات رساندن پودر به لباس ها مختل می شود. اما در صورتی که در سیستم تخلیه یا لوله های لباسشویی خرابی وجود داشته باشد، باید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالای خود اقدام کنید.

 

خوب نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

 

نشت کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

علت نشت ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالای شما می تواند به دلیل مشکل در قسمت تخلیه آن باشد. مثلا در صورت معیوب بودن شیلنگ تخلیه، شما متوجه نشت از لباسشویی می شوید. به هر حال باید محل نشت را پیدا کنید و برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، آن را به یک مرکز تعمیر ماشین لباسشویی معتبر بسپارید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ، پریز آن را بررسی کنید و از وجود برق در آن مطمئن شوید. گاهی اشکال ایجاد شده در موتور این دستگاه، باعث روشن نشدن دستگاه می شود. ممکن است گرم شدن بیش از اندازه موتور سبب از کار افتادن آن شود. در این شرایط، باید کمی صبر کنید تا موتور خنک شود و بعد از مدتی دوباره آن را روشن کنید. در صورت روشن نشدن موتور، باید برای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالای خود اقدام کنید.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

خراب شدن موتور ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

موتور لباسشویی، اصلی ترین قسمت آن است. چون این قطعه وظیفه چرخاندن دیگ لباسشویی و شستن لباس ها را بر عهده دارد. اگر موتور لباسشویی در اثر کار زیاد یا استفاده نامناسب گیربکس، کلاچ یا کوپل خراب شود، دیگر سبد لباسشویی نمی چرخد. این خرابی تخصصی و فنی محسوب می شود. بنابراین باید برای رفع این مشکل و تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالای خود، از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.

عدم آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ

در وضعیتی که ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالای شما آبگیری نمی کند، شیرهای ورودی آب را چک کنید. اطمینان پیدا کنید که شیر های ورودی ماشین لباسشویی باز باشند. همچنین ممکن است بروز این مشکل، به خاطر مسدود شدن شیلنگ های ورودی آب و گرفتگی راه آب باشد. اگر در طبقه بالای ساختمان زندگی می کنید، ممکن است بر فشار آب تاثیر بگذارد و فشار کم آب باعث آبگیری نکردن ماشین لباسشویی شود. در غیر این صورت تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، باید فورا انجام شود.

بیشتر بخوانیم: علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

عدم آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ

 

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر سیم های لباسشویی لخت باشند، باعث می شوند بدنه آن برق داشته باشد. همچنین خراب بودن عایق لباسشویی، کشش جریان المنت یا اتصالی کردن یکی از قطعات مدار نیز می‌تواند باعث، بروز مشکل برق داشتن شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل، باید فورا برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا، اقدام کنید.

بیشتر بخوانیم : علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

گرم نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ

هیتر قسمت مهمی از ماشین لباسشویی است که وظیفه گرم کردن آب را دارد. علت گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی، مطمئنا به دلیل مشکل عملکرد هیتر است. برای حل این مشکل باید هیتر را باز کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید. همچنین قطع شدن سیم رابط در بین هیتر و تایمر می تواند نیز، می تواند باعث گرم نشدن آب لباسشویی شود. برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا و رفع این مشکل، باید از یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی سامسونگ کمک بگیرید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1401/06/07-16:50

سلام دوست عزیز. در حال حاضر مرکز ما خدمات تعمیر ماشین لباسشویی درب از بالا را ندارد.

شیمابوعذار
1401/06/06-11:13

لباسشویی سامسونگ اتوماتیک درب ازبالادارم ولی وقتی لباس هارومیشوره نصف کاربه آبکشی که میرسه لباسشویی پرآب میشه وخالی میشه دیگ نمیچرخه واسه آبکشی فقط واسه شستن وخشک کردن لباس میچرخه وبرای آبکشی پرمیشه بعدخطامیزنه وخالی میشه