تعمیر لباسشویی ارج، برای مصرف کنندگان این دستگاه که با مشکل مواجه شده اند، بسیار اهمیت دارد. چون این دستگاه، یکی از پرمصرف ترین لوازم خانگی به شمار می رود و تنها کافی است به یکی از لباس های کثیف خود نیاز فوری پیدا کنید تا اهمیت کار کردن ماشین لباسشویی، برای شما روشن شود! برند ارج که یکی از برندهای قدیمی و شناخته شده ایرانی است، با محصولات بسیار باکیفیت خود شناخته می شود. اما لباسشویی ارج نیز مانند دیگر دستگاه ها، ممکن است به دلایلی مانند فرسودگی یا خرابی، دچار مشکل شود و به تعمیر لباسشویی ارج نیاز پیدا کند. در این شرایط، آشنایی با مشکلات این دستگاه و اطلاع داشتن درباره آنها، به شما در برطرف کردن مشکل ماشین لباسشویی ارج، کمک می کند.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی ارج

برایتعمیر ماشین لباسشویی ارج به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواستتعمیر لباسشویی ارج را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل،ماشین لباسشویی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لباسشویی، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

نحوه تعمیر لباسشویی ارج

فرسوده شدن و خراب شدن قطعات، از رایج ترین دلایل خرابی ماشین های لباسشویی ارج هستند که شما را ملزم به تعمیر ماشین لباسشویی می کند. اما استفاده از قطعات نامرغوب نیز ممکن است باعث بروز چنین مشکلی شود. از مشکلاتی که به تعمیر لباسشویی ارج منجر می شوند، می توان به روشن نشدن ماشین لباسشویی ارج، کار نکردن ماشین لباسشویی ارج، نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی ارج، آبگیری نکردن ماشین لباسشویی ارج، نشتی آب در لباسشویی ارج، سر و صدا در ماشین لباسشویی ارج، آبکشی نکردن لباس ها یا آبکشی نادرست آنها و گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی ارج اشاره کرد که در این مطلب آنها را شرح می دهیم.

 

تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج، برای مصرف کنندگان این دستگاه که با مشکل مواجه شده اند، بسیار اهمیت دارد.


روشن نشدن ماشین لباسشویی ارج

اگر ماشین لباسشویی ارج شما روشن نمی شود، قبل از هر چیز، پریز برق را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد و برق در آن جریان داشته باشد. اگر مشکلی وجود نداشت، ممکن است دو شاخه یا سیم برق دستگاه شما خراب‌ شده باشند که باید تعویض شوند. همچنین ممکن است برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده باشد که نشان دهنده خراب بودن ﮐﻠﯿﺪ است. در این شرایط، باید برای تعمیر لباسشویی ارج خود اقدام کنید.

کار نکردن ماشین لباسشویی ارج

یکی از مشکلات مهم که باعث نگرانی زیادی نیز می شود، کار نکردن ماشین لباسشویی ارج است. برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی ارج در این شرایط، پس از چک کردن جریان برق، باید متصل بودن دستگاه به برق را چک کنید. چون ممکن است لباسشویی هیچ جریان برقی را دریافت نکند. بنابراین، باید از متصل بودن دستگاه به برق و روشن شدن آن مطمئن شوید. زیاد بودن بار دستگاه بیش از حد استاندارد، چینش نامنظم لباس ها در مخزن لباسشویی و نبستن درب لباسشویی، از مشکلاتی هستند که منجر به تعمیر لباسشویی ارج می شوند.

نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی ارج

نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی، یکی دیگر از مشکلاتی است که بر اثر بروز آن، عملا استفاده از این دستگاه بیهوده می شود. این مشکل ممکن است بر اثر خرابی سیستم قفل درب، خراب شدن تسمه محرک ماشین لباسشویی، ایراد در موتور و اجزای مرتبط با آن به وجود بیاید. در این وضعیت، برای تعمیر لباسشوی ارج، باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

 

نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی ارج

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی ارج

در صورت آبگیری نکردن دستگاه، شما باید برای رفع مشکل و تعمیر لباسشویی ارج، شما باید مواردی را بررسی کنید. خرابی شیر ورودی، تاب خوردن شیلنگ در پشت ماشین، آب گیری نادرست در روزهای تابستان که فشار آب پایین تر از حد معمول است، استفاده از ماشین لباسشویی در ساعات اوج مصرف آب، خراب بودن میکروسوئیچ های لباسشویی که باعث وقفه طولانی در آب گیری می شود و تایمر معیوب، مشکلاتی هستند که شما را مجبور می کنند برای تعمیر لباسشویی ارج خود، دست به کار شوید.

نشتی آب در لباسشویی ارج

نشتی آب از ماشین لباسشویی، یکی از مواردی است که باید فورا برای تعمیر لباسشویی ارج اقدام شود. امکان دارد آب ماشین لباسشویی در اثر گرفتگی شیلنگ تخلیه یا پارگی در آن نشت کند یا خرطومی جاپودری دچار مشکل شده باشد.

سر و صدا در ماشین لباسشویی ارج

همه ماشین های لباسشویی تا حدی در هنگام فرایند شستشو، صدا تولید می کنند. اما در شرایطی که صداها بسیار بلند و غیرعادی باشند، باید شرایط دستگاه لباسشویی خود را بررسی کنید. پارگی یا فرسایش تسمه ها، وجود متعلقات بسته بندی که هنگام نصب آنها را در نیاورده اید، تراز نبودن پایه های لباسشویی، مستقر نبودن پایه های لباسشویی بر روی زمین، نامتعادل بودن و چینش نامنظم لباس ها در درام لباسشویی، همگی باعث مشکل سر و صدای ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی ارج می شوند.

 

سر و صدا در ماشین لباسشویی ارج

آبکشی نکردن لباس ها یا آبکشی نادرست آنها

اگر لباس های شما به درستی آبکشی نمی شوند، قبل از اینکه برای تعمیر لباسشویی ارج خود اقدام کنید، باید چند مورد را چک کنید. استفاده از مقدار مناسب مواد شوینده، بارگیری نکردن بیش از حد لباس ها، بررسی دریچه های تغذیه لباسشویی، بررسی باز بودن دریچه های تامین آب که شیلنگ ها را تامین می کنند، چک کردن پیچ نخوردن شلنگ و بررسی وضعیت شلنگ تخلیه، از مواردی هستند که قبل از تعمیر باید آنها را به دقت چک کنید. در صورتی که ایرادی در این موارد پیدا نکردید، باید برای برطرف کردن مشکل ماشین لباسشویی ارج خود، به یک کارشناس حرفه ای مراجعه کنید.

گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی ارج

اگر ماشین لباسشویی ارج شما آب را گرم نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی ارج خود، باید ترموستات دستگاه را به همراه اتصالات آن بررسی کنید. همچنین، ممکن است اشکال از هیدروستات لباسشویی باشد. اگر ماشین لباسشویی ارج شما تایمر دارد، آن را بررسی کنید. ممکن است تعمیر تایمر لباسشویی ضروری باشد. در غیر این صورت، برد الکترونیکی دستگاه را برای عیب یابی بررسی کنید.

 

گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی ارج

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

علوی
1402/07/28-12:51

جواب دهی بسیار عالی