تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در زودکمک، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های تعمیراتی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می شود. این یعنی می توانید اطمینان داشته باشید که انواع مشکلات لباسشویی برطرف شده و عملکرد آن به حالت عادی باز می گردد. تعمیرات لباسشویی یک کار تخصصی است، اما در ادامه این مطلب، جزئیات کاربردی را در خصوص آن به شما ارائه می دهیم تا برای شناسایی و رفع مشکلات مختلف این دستگاه، مسیر ساده تری را طی کنید. برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ نیز کافی است درخواست تعمیر ماشین لباسشویی را در سامانه آنلاین زودکمک ثبت کنید و منتظر تماس همکاران ما در اولین فرصت باشید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی سامسونگ

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لباسشویی سامشونگ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لباسشویی سامسونگ، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیرات تخصصی انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و غیر اتوماتیک، تعمیر و تعویض قطعات معیوب، ترمیم ایرادهای عملکردی دستگاه، رفع مشکل نشت آب، ترمیم روشن نشدن و خاموش شدن ناگهانی لباسشویی، پاک سازی فیلترها و لوله های تخلیه، رفع مشکل تمیز نشدن لباسها، رفع لرزش ماشین لباسشویی، رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین، تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه، تعمیرات هیدرواستات، رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی، برطرف کردن صداهای غیر عادی، تعمیرات تخصصی بلبرینگ و دینام، ترمیم یا تعویض موتور، تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال، نصب صحیح و اصولی انواع ماشین لباسشویی، تعمیرات در محل و ... بخشی از خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به شمار می روند.  این خدمات با ضمانت نامه زودکمک همراه هستند تا خیالتان از بابت اصالت و صحت آنها راحت باشد.

 

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های تعمیراتی انجام می شود.

رفع خطاهای لباسشویی سامسونگ

تکنسین های تعمیرات لباسشویی سامسونگ برای ریشه یابی و برطرف کردن خطاها و ارورهای این دستگاه نیز در کنار شما هستند. کدهای خطای ماشین های لباسشویی در واقع نوعی هشدار هستند که به شما می گویند ایرادی در قطعات داخلی ایجاد شده است. یعنی ماشین لباسشویی زمانی کد خطا نشان می دهد که قطعات آن مشکل داشته باشند و یا یکی از عملکردها به درستی انجام نشود. بسیار مهم است که منشأ این ارورها به درستی تشخیص داده شوند. در این صورت می توان مشکل را به موقع برطرف کرد. تیم تعمیر ماشین لباسشویی Samsung ضمن اطلاع کامل از مفهوم هریک از این ارورها و منشأ بروز آنها، کدهای خطا را برطرف می کنند و هر اقدامی را که برای این منظور لازم باشد، انجام می دهند.

تعمیر پمپ لباسشویی سامسونگ

گاهی باید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، پمپ آن را ترمیم یا تعویض کرد. علامت اصلی خرابی پمپ ماشین لباسشویی این است که دستگاه آب را به درستی تخلیه نمی کند. پمپ معمولا قابل ترمیم نیست و آسیب دیدگی آن به گونه ای است که حتما باید تعویض شود. با این حال تعمیرکاران زودکمک نهایت تلاش خود را به  کار می بندند تا پمپ آسیب دیده را ترمیم کنند. اگر نیاز به تعویض این قطعه باشد، پمپ جدید حتما اورجینال است تا بهترین عملکرد را در دستگاه داشته باشد.

 
بیشتر بخوانیم : کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی

تعمیر پمپ لباسشویی سامسونگ

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

اگر موتور ماشین لباسشویی از کار بیفتد، تقریبا تمام عملکردهای دستگاه دچار مشکل می شوند. مثلا ممکن است ماشین روشن نشود یا هیچ یک از چرخه های شستشو را انجام ندهد. برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در این شرایط باید اول موتور و اجزای آن به دقت بررسی شوند. اگر قطعات قابل ترمیم باشند، این کار انجام می شود تا موتور تعمیر گردد. اما گاهی امکان تعمیر موتور لباسشویی وجود نداشته و راهی جز تعویض این قطعه نیست. دقت کنید که هزینه تعویض موتور بالاست و باید مبلغ قابل توجهی را صرف خرید موتور اورجینال کنید.

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر و تعویض میکروسوئیچ هم یک روش موثر برای تعمیر لباسشویی سامسونگ و دیگر برندهاست. معمولا مشکلاتی که بر اثر خرابی این قطعه ایجاد می شوند، با ایرادات ناشی از آسیب دیدگی دیگر قطعات مشترک هستند. بنابراین باید اول مطمئن شد که ایراد موجود، ناشی از خرابی میکروسوئیچ است. بدین منظور، واشر را در حالت چرخش قرار دهید و بعد درب را باز کنید. پیچ گوشتی را به صورت کامل در داخل محرک میکروسوئیچ قرار دهید. اگر در این حالت عملیات شستشو شروع شد در حالی که وقتی درب بسته است ماشین  کار نمی کند، میکروسوئیچ آسیب دیده است. خوشبختانه در بیشتر موارد، امکان تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی وجود دارد. با این حال در صورت نیاز به تعویض این قطعه، همکاران ما در زودکمک، تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند.

 

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ

 

عیب یابی لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ هم مثل سایر دستگاه های خانگی ممکن است دیر یا زود دچار خرابی شود. برخی خرابی های پیش آمده در لباسشویی سامسونگ ممکن است با اندک تغییراتی برطرف شود اما خرابی هایی هم وجود دارند که تنها با تعمیر و یا تعویض یک قطعه برطرف می شوند. آنچه که در این میان اهمیت خواهد داشت، عیب یابی صحیح لباسشویی است. در صورتی که عیب یابی ماشین لباسشویی درست انجام نشود تعمیرات انجام شده بر روی آن نیز صحیح نخواهد بود و این امکان وجود دارد که خرابی های پیش آمده در دستگاه دو چندان شود. ما در بخش های آتی با درنظر گرفتن خرابی پیش آمده، توضیح خواهیم داد که هر خرابی ممکن است با کدام بخش از ماشین لباسشویی ارتباط داشته باشد. شما می توانید در صورت مشاهده هر کدام از این خرابی ها با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ ما تماس بگیرید.

لباسشویی سامسونگ نمی چرخد و روشن نمی شود

مونتاژ سوئیچ درب معیوب است، تسمه شل شده است، مونتاژ موتور قفل درب و سوئیچ شکسته است، برد کنترل موتور معیوب است، بلوک درایو فرسوده یا شل شده است، کلاچ فرسوده شده است، چرخ درایو فرسوده یا آسیب دیده است، کیت بند کلاچ فرسوده شده است، موتور درایو خراب است، بلبرینگ وان متوقف شده است، مهر و موم وان و کیت بلبرینگ متوقف شده است، بلبرینگ متوقف شده است، سبد درایو فرسوده شده است، کیت هاب درایو سبد کهنه شده است، گیربکس فرسوده شده است. در مراحل عیب یابی تمامی اینها بررسی شده و جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ می شود.

 

 
بیشتر بخوانیم : تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ نمی چرخد و روشن نمی شود

 

لباسشویی سامسونگ صدای زیادی دارد

 اگر لباسشویی صدای زیادی دارد این موضوع می تواند ناشی از موارد درج شده در این بخش باشد. بلبرینگ وان از کار افتاده است، وان و کیت بلبرینگ متوقف شده اند، درام عقب با یاتاقان دچار گرفتگی شده است، بلبرینگ کار نمی کند، چرخه درایو فرسوده، ترک خورده، شل یا خم شده است، کیت U-Joint درست کار نمیکند، کلاچ لباسشویی فرسوده شده است، تسمه محرک خشک شده، ترک خورده یا شکسته است، گیربکس فرسوده شده است، پمپ تخلیه مسدود یا از کار افتاده است، موتور درایو لباسشویی معیوب است، شیر ورودی آب معیوب است. تمامی اینها در صورت صدای بیش از حد لباسشویی بررسی شده و پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ اقدام می شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ خشک نمی کند

 این اتفاق می تواند ناشی از بروز اشکال و خرابی در برخی قطعات دستگاه باشد که در این بخش آنها را ذکر خواهیم کرد. تسمه، پمپ آب شکسته یا فرسوده شده است، پمپ تخلیه معیوب شده باشد، گرفتگی پمپ یا شلنگ اتفاق افتاده باشد، تسمه درایو شکسته یا شل شده است، مونتاژ سوئیچ درب معیوب است، مونتاژ موتور قفل درب و سوئیچ شکسته است، شلنگ تخلیه مسدود شده است، تله سکه مسدود شده است. تمامی این موارد، درصورتی که ماشین لباسشویی شما تخلیه نکند و لباس ها را خشک نکند نیاز به بررسی دارند. در نهایت با توجه به تشخیص تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب می شود.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ خشک نمی کند

 

ماشین لباسشویی سامسونگ شروع به کار نمی کند و یا روشن نمی شود

برای این اتفاق نیز دلایل متعددی می تواند وجود داشته باشد که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد. صفحه نمایش و کنترل کاربر معیوب است، تایمر معیوب است، فیوز خط سوخته است، فیوز حرارتی منفجر شده است، فیوز و نگهدارنده خط سوخته یا آسیب دیده است، برد کنترل اصلی معیوب است، مونتاژ قفل در یا درب معیوب است، مونتاژ موتور قفل درب و سوئیچ شکسته است، مشکل در بخش تأمین برق وجود دارد، سیم برق معیوب است. کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در صورت مشاهده این اشکال، موارد درج شده در این بخش را بررسی کرده و جهت تعمیر اقدام می کنند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران