تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا، که یکی از برندهای جدید و باکیفیت ایرانی است، ممکن است با مشاهده مشکلی اساسی در آن، مانند کار نکردن دستگاه یا روشن نشدن آن، به موردی ضروری تبدیل شود. در بسیاری از مواقع، مشکلات کوچک و جزئی لباسشویی که ممکن است آنها را نادیده بگیرید، تنها با عیب یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی اسنوا برطرف می شوند. این کار، باعث جلوگیری از وارد شدن خسارات جدی به لباسشویی اسنوا شما و پرداخت هزینه های هنگفت می شود. اما در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل جدی شود، پس از یک بررسی کلی، باید برای عیب یابی دقیق و تعمیر لباسشویی اسنوا خود، حتما از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیرماشین لباسشویی اسنوا

برای تعمیرلباسشویی اسنوا به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لباسشویی اسنوا را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لباسشویی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

نحوه تعمیر لباسشویی اسنوا

در بیشتر مواقع، قبل از اینکه کار دستگاه شما به تعمیر لباسشویی اسنوا بکشد، نشانه هایی را از عملکرد نادرست این دستگاه مشاهده می کنید که باید به آنها توجه کنید. توجه به این نشانه ها هم در عیب یابی و هم در تعمیر ماشین لباسشویی شما بسیار موثر هستند. از کار افتادن و روشن نشدن لباسشویی اسنوا، نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی اسنوا، نشت آب در ماشین لباسشویی اسنوا، لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی، لک شدن لباس ها بعد از فرایند شستشو، باقی ماندن ذرات پودر یا محتویات مایع شوینده بر روی لباس ها و تخلیه نکردن ماشین لباسشویی اسنوا، از جمله مشکلاتی هستند که در شرایط مواجه شدن با آنها، باید برای عیب یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی اسنوای خود اقدام کنید. ما هم در این مقاله، این موارد را توضیح داده ایم تا با آنها آشنا شوید.

 

تعمیر لباسشویی اسنوا

در بیشتر مواقع، قبل از اینکه کار دستگاه شما به تعمیر لباسشویی اسنوا بکشد، نشانه هایی را از عملکرد نادرست این دستگاه مشاهده می کنید


از کار افتادن و روشن نشدن لباسشویی اسنوا

از کار افتادن و روشن نشدن لباسشویی اسنوا، یکی از نگران کننده ترین اتفاقات است و ممکن است با خود فکر کنید که لباسشویی شما دیگر کار نمی کند. اما نگران نباشید، این مشکل ممکن است ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه پیش بیاید. اصلی ترین علت این مشکل نیز، چینش نامناسب و توازن نداشتن وزن لباس ها در مخزن دستگاه است. برای رفع این مشکل، لباس ها را به صورت منظم و یکنواخت داخل مخزن ماشین لباسشویی قرار دهید. سپس آنها را پخش کنید، و دوباره دستگاه را راه اندازی کنید. اگر این مشکل همچنان ادامه پیدا کرد، ممکن است برد دستگاه یا تایمر الکترونیکی آن دچار مشکل شده باشند که مشکل تخصصی است و در این شرایط، باید برای تعمیر لباسشویی اسنوا خود، حتما از یک کارشناس کاربلد کمک بگیرید.

بیشتر بخوانیم : علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی اسنوا

نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی اسنوا

از دلایل نچرخیدن محفظه یا سبد ماشین لباسشویی یا کار نکردن آن، می توان به خراب شدن سوئیچ درب یا ضامن درب، سوختن سنوید چرخش دستگاه، مشکل در سیم های رابط، پارگی یا بریدگی تسمه و اشکال در اجزای داخلی الکترونیک دستگاه است. این موارد می توانند منجر به تعمیر لباسشویی اسنوا شما شوند.

نشت آب در ماشین لباسشویی اسنوا

نشت آب از لباسشویی، یکی از آزاردهنده ترین مشکلات این دستگاه است. این ایراد، ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده در لباسشویی، نشتی، سوراخ شدن یا ترک برداشتن مخزن لباسشویی و شلنگ ورودی آب، شل شدن شلنگ ها، گرفتگی شلنگ تخلیه، خرابی پمپ ها و موارد دیگر اتفاق بیفتد. توجه کنید که در صورت چکه کردن و پس دادن آب از لباسشویی، قبل از هر کاری، ماشین لباسشویی را از برق بکشید و از آن استفاده نکنید. چون در این وضعیت، احتمال برق گرفتگی یا وارد شدن آب به داخل موتور و قطعات الکترونیکی دستگاه بسیار بالا است. بی توجهی به این نکته ساده، ممکن است هزینه های غیر قابل جبرانی روی دست شما بگذارد. در این شرایط، برای تعمیر لباسشویی اسنوا، حتما به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

 

نشت آب در ماشین لباسشویی اسنوا

لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی اسنوا

معمولا اصلی ترین منشا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی اسنوا و هر لباسشویی دیگری، تراز نبودن دستگاه است. همچنین ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد. ساییدگی نوارهای لرزش گیر داخل دستگاه هم می تواند دلیل ایجاد این مشکل باشد. در هر صورت، اگر با این مشکل مواجه شدید، باید برای عیب یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی اسنوا خود حتما دست به کار شوید. چون ادامه این وضعیت، منجر به صدمه دیدن و تعمیر لباسشویی اسنوا شما می شود.

لک شدن لباس ها بعد از فرایند شستشو

اگر بعد از شستشوی لباس ها متوجه شدید لباس های شما همچنان لکه دار هستند، ممکن است آنها با شستشوی آب و مواد شوینده پاک نشوند و نیاز به یک حلال داشته باشند. اما اگر لکه های روی لباس ها، بعد از شستشو به وجود آمده اند، ممکن است دلیل به وجود آمدن آنها، نشت روغن از موتور دستگاه باشد. برای رفع مشکل و تعمیر لباسشویی اسنوا در این شرایط، باید موتور دستگاه سرویس شود.

بیشتر بخوانیم : تعمیر خشک کن لباسشویی

باقی ماندن ذرات پودر یا محتویات مایع شوینده بر روی لباس ها

 

گاهی اوقات ممکن است ذرات و اثرات پودر لباسشویی اسنوا بعد از شستشو بر روی لباس ها باقی بمانند. این مشکل، معمولا به دلیل گرفتگی و رسوبی شدن شیر آب سرد ورودی اتفاق می افتد. به دنبال بروز این مشکل، آب به میزان کافی به مخزن لباسشویی نمی رسد. البته ایراد برخی از اجزای داخلی ماشین لباسشویی یا بهم خوردن تنظیمات دستگاه نیز می توانند باعث بروز این مشکل شوند. در هر صورت، باید برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی اسنوا خود اقدام کنید.

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی اسنوا

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است به تعمیر لباسشویی اسنوا بینجامد، تخلیه نکردن دستگاه است. در اغلب موارد، این مشکل در اثر خراب شدن پمپ تخلیه لباسشویی یا پارگی تسمه دستگاه اتفاق می افتد. حتی ممکن است شلنگ تخلیه دستگاه دچار گرفتگی شده باشد و بر اثر آن، آب باقی مانده در ماشین لباسشویی را تخلیه نکند.

 

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی اسنوا

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران