تعمیر لباسشویی آبسال در شرایطی که کار نمی کند، صداهای عجیبی از این دستگاه به گوش می رسد یا آب را تخلیه نمی کند، بسیار ضروری است. چون در صورتی که مشکلات این ماشین لباسشویی، برطرف نشود، ممکن است به قطعات دیگر دستگاه صدمه بزند و منجر به آسیب های شدیدتر و حتی از کار افتادن همیشگی دستگاه شود. ماشین لباسشویی آبسال، با توجه به اینکه محصول برندی ایرانی است، اما بسیار با کیفیت است. همچنین، این محصول نیز مانند محصولات برندهای دیگر، گاهی دچار مشکل می شود و به تعمیر لباسشویی آبسال می انجامد. برای رفع مشکل ماشین لباسشویی آبسال خود، اگر روش های اولیه حل مشکل، مانند خاموش و روشن کردن موثر نبود، آنگاه باید به یک کارشناس متخصص تعمیر لباسشویی مراجعه کنید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی آبسال

برای تعمیر لباسشویی آبسال به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لباسشویی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

نحوه تعمیر لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال، در مقایسه با محصولات داخلی، نقاط قوتی دارد که ممکن است از نظر بسیاری فروشندگان و خریداران، یک سر و گردن از محصولات هم رده خود بالاتر باشد. طراحی، کیفیت ساخت، صدای کم دستگاه هنگام کار کردن، مصرف معقول انرژی ، آب و امکانات و آپشن‌های مختلف این دستگاه، نظر بسیاری از مردم را جلب می کند. اما گاهی نیز این لباسشویی ممکن است با مشکل مواجه شود و منجر به تعمیر لباسشویی آبسال شود. نشتی لباسشویی آبسال، باقی ماندن ذرات پودر با مایع شوینده بر روی لباس ها، روشن نشدن ماشین لباسشویی، وجود لکه ها بر روی لباس ها بعد از شستشو، لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال، تخلیه نشدن ماشین لباسشویی آبسال و نچرخیدن مخزن لباسشویی آبسال، از جمله مشکلاتی هستند که برای این دستگاه اتفاق می افتند و باید برای رفع مشکل ماشین لباسشویی آبسال، به یک تعمیرکار خبره و متخصص مراجعه کنید.

 

تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در شرایطی که کار نمی کند، صداهای عجیبی از این دستگاه به گوش می رسد یا آب را تخلیه نمی کند، بسیار ضروری است.


نشتی لباسشویی آبسال

مشکل نشتی لباسشویی آبسال ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده در لباسشویی، نشتی دستگاه، ترک برداشتن مخزن لباسشویی و شلنگ ورودی آب، شل شدن شلنگ ها، انسداد شلنگ تخلیه، خرابی پمپ ها و موارد دیگر اتفاق بیفتد. در صورتی که مشاهده کردید ماشین لباسشویی شما آب پس می دهد و چکه می کند، دستگاه را از برق بکشید و از آن استفاده نکنید. چون احتمال وارد شدن آب به داخل موتور یا اجزای الکترونیکی دستگاه بسیار بالا است و در این صورت، احتمال برق گرفتگی نیز بالا می رود. اگر با این مشکل مواجه شدید، برای تعمیر لباسشویی آبسال خود و جلوگیری از هزینه های غیر قابل جبرانی که ممکن است به دستگاه وارد شود، باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

باقی ماندن ذرات پودر با مایع شوینده بر روی لباس ها

معمولا باقی ماندن آثار و ذرات پودر لباسشویی بر روی لباس ها بعد از فرایند شستشو، به دلیل گرفتگی و رسوبی شدن شیر آب سرد ورودی اتفاق می افتد. همچنین، ممکن است آب به میزان کافی به مخزن و لباس های داخل آن نرسد یا برخی از اجزای داخلی ماشین لباسشویی و یا تنظیمات دستگاه بهم خورده باشند. در این موارد، یک کارشناس کاربلد می تواند کار عیب یابی و تعمیر لباسشویی آبسال شما را انجام دهد.

 دلایل کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی رو به طور کامل تو این مقاله شرح دادیم. با ما همراه شو!

روشن نشدن ماشین لباسشویی

روشن نشدن ماشین لباسشویی آبسال، ممکن است ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به دلیل عدم توازن بار به وجود می آید. رفع این مشکل بسیار ساده است و تنها کافی است لباس ها را به صورت یکنواخت در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و آنها را پخش کنید. اما اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد. برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر لباسشویی آبسال خود، تنها باید از یک متخصص بخواهید تا دستگاه شما را به طور دقیق بررسی کند و پس از تشخیص منشا مشکل، برای برطرف کردن آن دست به کار شود.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی

وجود لکه ها بر روی لباس ها بعد از شستشو

اگر لباس های کثیف و لکه داری که در مخزن لباسشویی قرار داده اید، بعد از شستشو نیز به همان صورت باقی مانده اند، ممکن است برای پاک شدن لکه ها نیاز به یک حلال داشته باشند چون برخی لکه ها با شستشوی آب و مواد شوینده پاک نمی شوند. اما اگر این لکه ها بعد از شستشو به وجود آمده اند، احتمال دارد دلیل آن نشت روغن از موتور ماشین لباسشویی آبسال باشد. در این صورت، برای رفع مشکل و تعمیر لباسشویی آبسال، موتور دستگاه باید سرویس شود.

تعمیر لباسشویی در تهران نقاط مختلف تهران بزرگ انجام میشه! فقط با یه تلفن نزدیک ترین تکنسین به کمکت میاد .

 

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال

اگر لباسشویی آبسال شما بیش از حد دچار لرزش و تکان های شدید می شود، به علت تراز نبودن دستگاه و قرار گرفتن آن بر روی سطحی نامناسب است. البته ساییدگی نوارهای لرزشگیر داخلی نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. این مشکل ممکن است ساده به نظر برسد و نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال نداشته باشد، اما در صورت بی توجهی به آن، ممکن است آسیب های جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی آبسال شما وارد شود.

 

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال

تخلیه نشدن ماشین لباسشویی آبسال

تخلیه نشدن ماشین لباسشویی آبسال، یکی دیگر از مشکلاتی است که منجر به تعمیر لباسشویی آبسال می شود. این مشکل زمانی پیش می آید که پمپ تخلیه شما خراب شده باشد، تسمه دستگاه پاره شده باشد و شلنگ تخلیه دستگاه مسدود شده باشد. در صورت بروز هر کدام از این اختلالات، آب باقی مانده در ماشین لباسشویی آبسال تخلیه نمی شود و دوباره به دستگاه بر می گردد. بنابراین باید برای تعمیر لباسشویی آبسال خود دست به کار شوید.

نچرخیدن مخزن لباسشویی آبسال

یکی از دلایل نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی آبسال یا کار نکردن آن، خرابی سوئیچ درب یا ضامن درب ، سوختن سنوید چرخش دستگاه، مشکل در سیم های رابط، پارگی یا بریدگی تسمه و اشکال در اجزای داخلی الکترونیک دستگاه است. تعمیر لباسشویی آبسال در این موارد، به دلیل تخصصی بودن مشکلات، تنها باید توسط متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری وارد شود و ضرر هنگفتی روی دست مصرف کننده بگذارد.

 

نچرخیدن مخزن لباسشویی آبسال

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران