تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا، که یکی از قطعات مهم در این دستگاه است، زمانی ضروری می شود که موتور لباسشویی پس از مواجه شدن با مشکل، علاوه بر خوب نچرخاندن محفظه دستگاه، لباس ها را نیز به درستی نمی شوید. خراب شدن گیربکس لباسشویی، نشانه هایی قابل مشاهده دارد که با مواجه شدن با آنها باید برای تعمیرات گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالا اقدام کنید. یکی از این نشانه های واضح، لرزش های بیش از حد لباسشویی است. در ماشین های لباسشویی گیربکسی، دستگاه نباید سر و صدای زیادی داشته باشد و بی توجهی به این موضوع، به تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا و آسیب شدید به موتور آن می انجامد.

ثبت درخواست تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا

برای تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل لوازم خانگی هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لباسشویی درب از بالا خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

ثبت درخواست تعمير گیربکس لباسشویی درب از بالا

تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا

در ماشین لباسشویی هایی که موتور گیربکسی دارند، لرزش و سر و صدای زیاد نشانه خراب شدن دستگاه است. البته این نوع موتورها، دوام بسیار زیادی دارند و نسبت به ماشین های لباسشویی با موتور تسمه ای، عمری بسیار طولانی تر دارند. اما در صورت رعایت نکردن برخی موارد، ممکن است مجبور به تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالا یا تعویض آن شوید. به همین دلیل، ما در این مقاله به دلایل خراب شدن گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالا، تعمیرات گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالا در ماشین های لباسشویی سامسونگ، سونی، ال جی، پاکشوما و هایر می پردازیم.

 

تعمیر گیربکس لباسشویی درب بالا

بی توجهی به سر و صدای زیاد لباسشویی و تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالا و آسیب شدید به موتور آن می انجامد.

دلایل خراب شدن گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالا

یکی از مهم ترین نشانه های خرابی گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالا، لرزش و سر و صدای زیاد دستگاه است. تنظیمات نادرست ماشین لباسشویی، عدم سرویس به موقع ماشین لباسشویی، کار کشیدن بیش از حد از دستگاه و بی توجهی به ظرفیت آن می‌تواند باعث آسیب و بروز ایراد در ماشین لباسشویی درب از بالای شما شود.

 

 


تعمیرات گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ

یکی از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی های درب از بالا، خراب شدن گیربکس است که در نهایت به تعمیر منجر می شوند. در ماشین های لباسشویی درب از بالای سامسونگ، قطعه ای به نام کلاچ وظیفه دارد نیرو را بین گیربکس و محفظه منتقل کند و با این عمل، باعث چرخش محفظه شود.

 

تعمیرات گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای سامسونگ

 

اگر گیربکس یا کلاچ دچار مشکل شوند، محفظه ماشین لباسشویی از کار می افتد. در این شرایط باید برای تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالای سامسونگ خود اقدام کنید.


تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای سونی

ماشین لباسشویی های گیربکسی بدون تسمه کار می ‌کنند و همین باعث می شود که دچار مشکلات مربوط به تسمه نشوند. همچنین این ماشین های لباسشویی، با سر و صدا و لرزش بسیار کم تری کار می کنند و به دلیل کاهش اصطکاک بین قطعات، نیروی کمتری مصرف می کنند.

 

تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای سونی

 

در هنگام خراب شدن موتور گیربکسی لباسشویی، باید تعمیر آن را به یک تعمیرکار متخصص و باتجربه در زمینه تعمیر لباسشویی بسپارید. چون تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالای سونی کاری بسیار حساس است و تخصصی است.


تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای ال جی

موتورهای گیربکسی که در ماشین های لباسشویی درب از بالا به کار می روند، ویژگی ها و معایب خاص خود را دارند. این موتورها به دلیل نیروی اصطکاک بسیار کم بین قطعات، انرژی بسیار کمی مصرف می ‌کنند.

 

تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای ال جی

 

علاوه بر این، اگر موتور گیربکسی در کنار اینوِرتِر باشد مصرف انرژی به مقدار بیشتری کاهش پیدا می کند. همه این ها از ویژگی های منحصر به فرد ماشین لباسشویی درب از بالای ال جی است. تعمیر گیربکس موتور لباسشویی درب از بالای ال جی، شباهت زیادی به تعمیر دینام و شناورهای آب دارد.

 

 


تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای پاکشوما

گیربکس موتور ماشین لباسشویی، تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد که تعمیر آن نیازمند تخصص ویژه ای است. تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالای پاکشوما، نیاز به اطلاعاتی جدید و کامل درباره نحوه عملکرد ماشین لباسشویی پاکشوما دارد. تعمیر این دستگاه باعث می شود سر و صدای ماشین لباسشویی کاهش پیدا کند و کارایی آن افزایش یابد.

 

تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای پاکشوما

 


تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای هایر

ماشین لباسشویی درب از بالای هایر با موتور گیربکسی، دارای ویژگی هایی مانند کارایی بالا، صدای کم، طول عمر زیاد و لرزش بسیار کم است. ماشین های لباسشویی هایر دوام بسیار زیادی دارند و همین باعث استقبال از آنها شده است. زمانی که گیربکس ماشین لباسشویی هایر خراب می ‌شود و علائمی مانند لرزش زیاد یا سر و صدای زیادی از آن به گوش می رسد، احتمال دارد گیربکس آن دچار مشکل شده باشد. در این شرایط باید برای تعمیر گیربکس لباسشویی درب از بالای هایر خود اقدام کنید.

 

تعمیر گیربکس ماشین لباسشویی درب از بالای هایر

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/28-13:01

درود بر شما شهریاری عزیز

مشکل دستگاه شما سخت افزاری میباشد و باید توسط کارشناس از نزدیک بررسی شود.

زودکمک
1402/11/28-12:56

درود بر شما امیرشهبازی عزیز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به شما هستند.

زودکمک
1402/11/28-12:53

درود بر شما کاوس پاک فر عزیز

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید.

زودکمک
1402/11/28-12:41

درود بر شما صفدر مشیری عزیز

صدا دادن ماشین لباسشویی دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که میتوان به پاره شدن و یا آسیب دیدن تسمه لباسشویی، خرابی بلبرینگ، کلاچ معیوب و ... اشاره کرد که لازم است دستگاه برای عیب یابی توسط یک کارشناس بررسی شود.

 

شهریاری
1402/08/22-23:23

سلام

لباسشویی پاکشوما دربالا مهره بزرگ داخل دیگ رو باز کردم پیچها و اتصالات قاب زیر دیگ همه رو باز کردم گیربکس بیرون نمیاد

ممنون می‌شم روش بازکردن رو برام بفرستین

ممنون شهریاری از بیرجند

امیرشهبازی
1402/08/05-16:58

سلام من لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی درب از بالا دارم گیربکس خراب شده آیا گیربکس نو دارید... یا اگه ندارید تعمیرات میکنید.. منطزر جوابتون هستم

. ممنون میشم

کاوس پاک فر
1402/03/29-02:38

سلام.مهره داخل دیک که الومینیومی است وبه گیربکس وصل است شکسته .پیدا میشود لطفا راهنمایی کنید.

صفدرمشیری
1402/03/21-19:04

سلام وعرض ادب خسته نباشیدمایک لباسشویی هیتاچی داریم موقع شستن لباس سروصدا میکند موقع خشک کردن هم سروصدادارد ماشین لباس شویی تراز کردیم اما صدادارد لطف میکنید ایرادش بفرمایید

منوچهربهرمان
1402/01/04-04:48

بادرود

لباس شویی ناسیونال استوک دارم ،گیربکس آن صدای زیادی داردمخصوصاوقتی روی خشکن میرود

لطفاروش جداسازی گیربکس از دیگ را آموزش دهید

متشکرم

زودکمک
1401/05/18-14:49

سلام دوست عزیز. ، این کار باید توسط یک تکنسین مجرب انجام شود؛ بنابراین جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

علی عابدی
1401/05/15-20:13

من باز میخوام بکنم از بالا مهره داره