تعمیر لباسشویی حایر که از ماشین های لباسشویی باکیفیت و خوب ایرانی محسوب می شود، در مواقعی که این دستگاه دچار مشکل می شود و عملکرد خوبی ندارد، یک ضرورت محسوب می شود. چون قطعا هیچ کدام از ما دوست نداریم مدام به حجم لباس های کثیفی که برای شستشو آماده کرده ایم اضافه شود! بنابراین، در صورتی که در عملکرد دستگاه خود در شستشوی لباس ها، تغییری مشاهده کردید، برای تعمیر لباسشویی حایر ، باید فورا اقدام کنید. تغییر عملکرد دستگاه، نشانه هایی دارد که باید برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی حایر خود، به آنها توجه کنید. در این شرایط بهتر است از یک متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی  کمک بگیرید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی حایر

برای تعمیر لباسشویی حایر به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لباسشویی حایر را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل،لباسشویی حایر خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لباسشویی حایر، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

نحوه تعمیر لباسشویی حایر

ماشین های لباسشویی حایر قدیمی یا مدل های جدید، مشکلات تقریبا مشابهی با ماشین های لباسشویی برندهای دیگر دارند. از مواردی که منجر به خراب شدن و تعمیر لباسشویی حایر می شوند، می توان به سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی حایر، مشکل تخلیه لباسشویی حایر، مشکل آبگیری نکردن لباسشویی حایر، نچرخیدن مخزن لباسشویی حایر، برق داشتن بدنه لباسشویی حایر، نشتی در ماشین لباسشویی حایر، لرزش و تکان بیش از حد لباسشویی حایر و مشکل خشک کن ماشین لباسشویی حایر، اشاره کرد. ما در این مقاله همه این موارد را بررسی می کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید و در مواقع لازم بتوانید اقدام درستی انجام دهید.

 

تعمیر لباسشویی حایر

تغییر عملکرد دستگاه، نشانه هایی دارد که باید برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی حایر، به آنها توجه کرد.


سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی حایر

سر و صدای ماشین لباسشویی به هنگام شستن، یا به دلیل تراز نبودن آن است و یا اینکه به اشتباه وسایل فلزی در آن قرار داده شده است. همچنین، خرابی پمپ، سوپاپ شکسته و معیوب بودن لاستیک درب لباسشویی، می توانند باعث ایجاد مشکلات زیاد و تعمیر لباسشویی حایر شوند. وظیفه لاستیک اطراف درب لباسشویی حایر و دیگر برندها، ایجاد فاصله میان محفظه و بدنه لباسشویی است. در صورتی که این فاصله استاندارد نباشد، هنگام چرخش محفظه لباسشویی، صدای ناهنجاری تولید می شود. لاستیک اطراف درب دستگاه، ممکن است به تدریج، به علت پوسیدگی، پاره شود. اگر از ماشین لباسشویی خود سر و صدای زیادی می شنوید، لاستیک درب را به دقت بررسی کنید. برای رفع این مشکل دستگاه، کارشناس متخصص تعمیر لباسشویی، با تعمیر و تعویض این قطعات، مشکل ماشین لباسشویی حایر را رفع می کنند.

مشکل تخلیه لباسشویی حایر

هنگامی که لباس های کوچکی مانند جوراب یا اشیایی مانند طلا و جواهر در شلنگ پمپ یا در خود پمپ گیر می کنند، آب حاصل از شستشو لباس ها، از دستگاه خارج نمی شود. به دنبال این اتفاق، ممکن است بوی لاستیک سوخته حس کنید. اما اگر این بوی سوختگی در اثر سوختن پمپ تخلیه شما باشد، باید آن را تعویض کنید. در صورت مواجه شدن با این مشکل، برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، باید تعمیر لباسشویی حایر خود را به یک تعمیرکار خبره بسپارید.

مشکل تخلیه لباسشویی حایر

مشکل آبگیری نکردن لباسشویی حایر

مشکل عدم آبگیری لباسشویی حایر در شرایطی اتفاق می افتد که برد الکترونیکی یا پمپ آبگیری دستگاه دچار ایراد شده باشند. برای حل مشکل آبگیری نکردن لباسشویی حایر، ابتدا باید شیر ورودی آب را بررسی کنید، چون اگر شیر ورودی آب خراب باشد، مانع از آبگیری دستگاه می شود. همچنین شما باید شیر برقی، فیلتر ورودی و هیدرواستات را نیز بررسی کنید. در نهایت باید برای برطرف کردن این مشکل، از یک کارشناس تعمیرکار کمک بگیرید.

بیشتر بخوانیم: تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

نچرخیدن مخزن لباسشویی حایر

منظور از نچرخیدن ماشین لباسشویی حایر این است که مخزن لباسشویی کار نمی کند و نمی چرخد و دستگاه عملا از کار می افتد. در صورتی که درب لباسشویی به درستی بسته نشود، دستگاه شروع به کار نمی کند. نچرخیدن ماشین لباسشویی به دلیل عواملی مانند قفل درب لباسشویی، سیستم قفل درب ماشین لباسشویی، چفت درب ماشین لباسشویی، برد کنترلی موتور ماشین لباسشویی و موارد دیگر اتفاق می افتد. بسته نشدن درب ممکن است به علت خرابی سوئیچ باشد. به همین دلیل است که نباید درب ماشین لباسشویی را رها کنید، بکشید یا آن را محکم ببندید. چون همه این موارد باعث می شوند سوئیچ درب از بین برود. در صورت برخوردن به این مشکل، باید برای تعمیر لباسشویی حایر خود فورا اقدام کنید.

نچرخیدن مخزن لباسشویی حایر

برق داشتن بدنه لباسشویی حایر

یکی از مشکلات خطرناک ماشین لباسشویی حایر و هر برند دیگری، برق داشتن بدنه این دستگاه است. این مشکل ممکن است به دلیل بروز خرابی در دینام، قطع شدن اتصال سیم ارت به ماشین لباسشویی، خرابی در لولای درب و بروز خرابی در قطعات الکترونیکی مانند خازن پارازیت اتفاق بیفتد. برطرف کردن این مشکل، تنها از افراد کاربلد و متخصص بر می آید. بنابراین، پیشنهاد می کنیم برای تعمیر لباسشویی حایر در این شرایط، از یک کارشناس متخصص تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

بیشتر بخوانیم : تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نشتی در ماشین لباسشویی حایر

تراز نبودن دستگاه، پارگی شیلنگ ورودی یا شیلنگ تخلیه و تراز نبودن دستگاه، از دلایل بروز نشتی در ماشین لباسشویی حایر هستند. بنابراین، قبل از راه انداختن ماشین لباسشویی حایر، سطحی را که لباسشویی بر روی آن قرار دارد، برای رفع پستی و بلندی بررسی کنید. همچنین چک کنید که شلنگ تخلیه از محل خود خارج نشده باشد. علاوه بر این، ممکن است خروجی تخلیه آب مسدود باشد که در این صورت باید خروجی تخلیه چک شود. محل اتصال شلنگ ورودی به شیر آب و محل اتصال به پشت دستگاه را نیز بررسی کنید. چون در صورتی که شلنگ ورودی آب سوراخ شده باشد، چاره ای به جز تعویض آن ندارید. اگر نشتی آب از ماشین لباسشویی حایر در مراحل پایانی شستشو اتفاق می افتد، شما با پارگی یا پیچ خوردگی شیلنگ تخلیه مواجه هستید. برای تعمیر لباسشویی حایر و تعویض این قطعات و همچنین قبل از آسیب رسیدن به قسمت های الکتریکی این دستگاه، باید فورا اقدام کنید.

 

نشتی در ماشین لباسشویی حایر

لرزش و تکان بیش از حد لباسشویی حایر

تراز نبودن دستگاه یکی از اصلی ترین دلایل لرزش و تکان های بیش از حد آن است. از جای درآمدن مخزن دستگاه به دلیل اختلال در عملکرد کمک فنر های لباسشویی و خرابی در بلبرینگ دستگاه نیز از علت های دیگر لرزش و تکان های شدید ماشین لباسشویی هستند. شما برای تعمیر لباسشویی حایر خود در این موارد، باید یه یک تعمیرکار خبره مراجعه کنید.

مشکل خشک کن ماشین لباسشویی حایر

اگر خشک کن ماشین لباسشویی حایر شما، سروصدای زیادی تولید می کند، پیش از هر اقدامی برای تعمیر لباسشویی حایر خود باید به نحوه و میزان بارگیری توجه کنید. بارگیری کمتر یا بیشتر از حد، منجر به تولید سر و صدا در دستگاه می شود. اگر بارگیری درست باشد، برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر باید سراغ کاسه نمد و تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی بروید.

 

مشکل خشک کن ماشین لباسشویی حایر

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1403/01/09-12:54

درود بر شما محمودی عزیز

با توجه به موارد ذکر شده، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

 

محمودی
1403/01/09-10:41

بیلبیلک در همونجا که در و لباسشویی بهم وصلن شکسته چیکار کنیم

زودکمک
1401/11/25-11:52

درود بر شما کاربر گرامی

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات تعمیرات لباسشویی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. ضمن اینکه می توانید در سایت درخواست خود را ثبت نمایید.

لینک آموزش ثبت درخواست

سیدعلی طاهری
1401/11/14-04:31

سلام لباسشویی آب گیری می کند ولی مغزن نمی چرخد.

زودکمک
1401/09/22-15:43

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

شهرام عبادی
1401/09/15-18:52

با سلام لباسشویی حایر قدیمی تمام اتومات دوتا چراغ داره یکی روشن وخاموش کن است دیگری برای درب است، مشکل که پیدا شده مایع لباسشویی داخل ظرف قسمت وسط ریختیم بعد خالی شروع به کار کردن نمودیم بعد از اتمام فردای آن روز لباس ریختیم که بشوره ولی چراغ درب در اول شروع همش چشمک میزنه و نمی گذاره لباسشویی کار کنه ، علت را بفرمائید ممنون میشم