تعمیر یخچال سامسونگ در محل مورد نظر شما و همراه با گارانتی انجام می شود. کافی است در خواست خود را در زودکمک ثبت کنید. وقتی مثل همیشه در یخچال دنبال خوراکی ها و غذا های خوشمزه می گردید و روی پیدا کردن خوشمزه ترین آنها تمرکز کرده اید، کمی هم به شرایط یخچال توجه کنید! چون در صورتی که یخچال درست کار نکند، علاوه بر هزینه مواد غذایی فاسد شده، باید هزینه تعمیر یخچال SAMSUNG  را هم بپردازید. اما اگر کار از کار گذشته و مجبور به تعمیر یخچال سامسونگ هستید، باید بررسی کنید که چه مشکلی در عملکرد یخچال تان وجود دارد. چون اگر نشانه های خرابی آن را شناسایی کنید، عکس العمل درستی خواهید داشت. بعضی از مشکلات تنها با تعمیر یخچال samsung توسط متخصصان تعمیر یخچال حل می شود که در این مقاله با آنها آشنا می شوید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر یخچال سامسونگ

برای تعمیر یخچال سامسونگ به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر یخچال سامسونگ را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، یخچال سامسونگ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات یخچال، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

مشکلات رایج یخچال و تعمیر یخچال سامسونگ

یخچال فریزرهای سامسونگ، در مدل ها و سایز های مختلفی در بازار وجود دارند که یخچال های ساید بای ساید، یخچال فریزر های چند درب، یخچال های فریزر بالا، یخچال های فریزر پایین، یخچال های تک درب و یخچال های اینستاویو از آن جمله اند که ممکن است یخچال شما هم جزو یکی از این مدل ها باشد و دچار مشکلاتی شده که نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ دارد.

 

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ در محل مورد نظر شما و همراه با گارانتی انجام می شود. کافی است در خواست خود را در زودکمک ثبت کنید.


صدا های عجیب و غریب یخچال سامسونگ

اگر فن یخچال تان خود به خود تغییر می کند یا صدا های عجیب و غریب از آن می شنوید، اگر بعضی اوقات از داخل فریزر صدای خیلی بلند و غیر عادی می شنوید و با باز کردن درب دستگاه، صدا قطع می شود و بعد از بستن آن، دوباره صدا شروع می شود، بدانید و آگاه باشید که برد یخچال تان خراب شده است! در این مورد، وقتی برد یخچال دچار مشکل می شود باید تعمیر یخچال سامسونگ را به دست تکنسین های متخصص بسپارید. البته باید توجه کنید که شنیدن کمی صدا در هنگام کار کردن تمامی ساید بای سایدها، طبیعی است.

 مشکلات درب یخچال سامسونگ

اگر با باز شدن درب یخچال سامسونگ، درب دیگری باز و بسته می شود، درب یخچال کامل بسته نمی شود، درب یخچال بسته است اما آلارم باز بودن می دهد یا با اینکه درب یخچال به مدت طولانی باز است، آلارم باز بودن نمی دهد، می تواند مربوط به خراب شدن لولا یا پایه، فرسوده شدن واشر دور درب یخچال و تراز نبودن دستگاه باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید، بار اضافی داخل طبقات روی درب را کم کنید و در صورت حل نشدن مشکل، باید برای تعمیر یخچال سامسونگ تان اقدام کنید و آن را به دست تکنسین ها بسپارید.

بیشتر بخوانیم : دلایل ایجاد صدای یخچال

 

 مشکلات درب یخچال سامسونگ

مشکل لامپ یخچال سامسونگ

اگر لامپ یخچال تان روشن نمی شود امکان دارد به خاطر سوختن لامپ، خراب شدن سوکت یا خراب شدن میکروسوئیچ آن باشد. البته سوختن لامپ یخچال به دلیل استفاده ی طولانی مدت از آن، طبیعی است. اما برای اطمینان از اینکه لامپ یخچال سوخته یا میکروسوئیچ آن، با نمایندگی یخچال سامسونگ تماس بگیرید و تعمیر یخچال سامسونگ تان را به دست آنها بسپارید.

مشکل برفک زدن یخچال سامسونگ

اگر مشکل برفک زدن یخچال به یک معضل برای تان تبدیل شده و یخ زدگی هایی به صورت تکه هایی به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر مشاهده کردید، بدانید که مشکل برفک زدن، به هیتر المنت دستگاه مربوط است. چون حتی اگر یخچال تان ضد برفک باشد هم، با خراب شدن هیتر المنت، برفک می زند. بنابر این باید تعمیر یخچال سامسونگ را به دست تکنسین بسپارید تا هیتر آن را تعویض کند.

خنک نکردن یخچال samsung

یکی از دلایلی که باعث می شود یخچال تان خوب خنک نشود، خراب شدن اواپراتور است که وظیفه سرما سازی را بر عهده دارد. وجود گاز مبرد در لوله های مارپیچی اواپراتور باعث بروز سرما در یخچال می شود. اگر یخچال شما هم دچار مشکل خنک نشدن است، تعمیر آن را به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ یا متخصصان آن بسپارید.

کندانسور یخچال سامسونگ

خراب شدن کندانسور، یکی دیگر از دلایل خنک نکردن یخچال سامسونگ است. کندانسور گاز مبرد را به مایع تبدیل می کند و باعث کاهش دمای محفظه یخچال می شود. بنابر این، اگر محفظه داخل یخچال تان به جای اینکه خنک باشد، گرم است، باید برای تعمیر یخچال سامسونگ و درست کردن این قطعه، از متخصصان کمک بخواهید.

بیشتر بخوانیم: تعمیر کندانسور یخچال

کندانسور یخچال سامسونگ

نشتی آب از زیر یخچال سامسونگ

آب موجود در یخچال سامسونگ در صورت نشت کردن به بیرون جاری می شود که دلیل آن وجود منافذی در مسیر لوله های یخچال است. معمولا پوسیدگی ها یا ضربه خوردن به لوله ها، آنها را از جای خود شان بیرون می آورد یا بر اثر رطوبت گاز شان به بیرون نشت پیدا می کند. بنابر این در صورت بروز این مشکل، باید تعمیر یخچال سامسونگ را به یک تکنسین متخصص بسپارید.

بیشتر بخوانیم : خنک نشدن قسمت بالای یخچال

کار نکردن یخساز یخچال سامسونگ

زمانی که یخ ساز یخچال سامسونگ شما یخی درست نمی کند، اولین چیزی که باید بررسی کنید دمای تنظیم شده فریزر است. دمای فریزر یخچال باید بالای 10 درجه باشد. بد نیست بدانید برای اینکه یخ ساز بتواند یخ درست کند، دمای فریزر باید بین 18- تا 15- درجه سانتیگراد باشد. در مرحله بعد باید مطمئن شوید که فن کندانسور به درستی کار می کند. آلودگی ها و کثیفی ها را از کویل های کندانسور پاک کنید. مورد دیگری که ممکن است باعث کار نکردن یخ ساز یخچال شود خرابی شیر ورودی آب است. می توانید از یک مولتی متر برای اطمینان از اینکه شیر ورودی، برق کافی دریافت می کند استفاده کنید (این کار را به دلیل خطر برق گرفتگی به تکنسین تعمیر یخچال سامسونگ بسپارید) همچنین مطمئن شوید که فشار شیر نیز بالا باشد. فشار باید حداقل 20 PSI باشد. اگر فشار آب زیاد است شیر ورودی را تعویض کنید. فشار آب خانه شما باید حداقل 20 PSI باشد تا شیر ورودی آب به درستی کار کند. بنابراین، خوب است قبل از تصمیم به تعویض هر قطعه، جریان آب را بررسی کنید.

 

مشکل برفک زدن یخچال سامسونگ

کار کردن یخچال و خنک نشدن داخل یخچال سامسونگ

ممکن است یخچال samsung شما علی رغم کار کردن موفق به خنک کردن فضای داخلی یخچال نشود. تجربه ما در تعمیر یخچال سامسونگ نشان داده که گرفتگی کویل ها می تواند باعث  این اتفاق یعنی خنک شدن ضعیف فضای داخلی یخچال شود. برای رفع این اشکال -اگر مهارت آن را دارید- بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی در فن کندانسور گیر نکرده و فن کندانسور آزادانه میذچرخد (مدل هایی که کویل در پشت دارند، فن ندارند). پره های فن را تمیز کنید و فن را با دست بچرخانید تا ببینید گیر کرده است یا خیر. یخچال را به برق وصل کنید و مطمئن شوید که فن زمانی که کمپرسور کار می کند کار می کند. موارد دیگری هم هست که در صورت بروز این اشکال باید بررسی شوند. این موارد عبارتند از: تنظیمات کنترل دما، کویل های اواپراتور، فن اواپراتور فرسوده، مشکل فن کندانسور، رله شروع معیوب، کویل های کندانسور کثیف و در نهایت ترمیستور خراب.

سرویس دوره ای یخچال samsung

برای این که عمر یخچال بیشتر شود باید به آن رسیدگی کنید، این رسیدگی با سرویس های دوره ای یخچال امکان پذیر می شود. ضمن این که لازم است هر 6 ماه یک بار، تکنسین های متخصص، در حضور شما سرویس و رسیدگی مخصوص به یخچال را انجام دهند تا از سلامت آن مطمئن شوید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران