پرینتر های سامسونگ ممکن است با مشکلاتی در سیستم مواجه شوند که در کارکرد شان اختلال ایجاد کند. در مواقعی که دستگاه دچار خرابی می شود، خیلی زود باید کار تعمیر پرینتر سامسونگ انجام شود تا بقیه کار ها مختل نشود. نگهداری و استفاده صحیح از پرینتر سامسونگ و  انجام سرویس های دوره ای، احتمال خراب شدن و در پی آن، تعمیر پرینتر Samsung را کاهش می دهد.

برای جلوگیری از بروز هر خطا و مشکلی، کار تعمیر پرینتر سامسونگ، باید زیر نظر یک متخصص و با استفاده از امکانات و ابزار خاصی انجام شود. زودکمک جامع ترین سامانه ی تعمیرات در ایران خدمات تعمیر پرینتر را انجام می دهد. با ثبت درخواست در زودکمک می توانید از خدمات تخصصی تعمیر پرینتر در محل و در منزل بهره مند شوید.

تعمیر پرینتر سامسونگ

ثبت سفارش آنلاین تعمیر پرینتر سامسونگ

برای تعمیر پرینتر سامسونگ به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر چاپگر سامسونگ را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، پرینتر سامسونگ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

هزینه تعمیر پرینتر سامسونگ

برای اطلاع از هزینه تعمیر پرینتر سامسونگ می توانید با بخش پشتیبانی «زودکمک» تماس بگیرید. اعلام هزینه تعمیر پرینتر سامسونگ در صورتی امکان پذیر است که شما از نوع اشکال پیش آمده در پرینتر خود آگاه باشید. در غیراینصورت برآورد هزینه تعمیر، تنها پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین مربوطه امکان پذیر است. در اینصورت همکاران ما پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در پرینتر را شناسایی کرده و بر اساس نرخنامه مصوب، هزینه تعمیرات پرینتر سامسونگ را به شما اعلام خواهند کرد. به طور کلی مواردی که در برآورد هزینه تعمیرات پرینتر تأثیر می گذارند عبارتند از: سطح خرابی پیش آمده در پرینتر -نرم افزاری یا سخت افزاری بودن خرابی-، مدت زمان صرف شده جهت تعمیر پرینتر، نیاز یا عدم نیاز به تعویض و تعمیر قطعات پرینتر و در نهایت هزینه قطعه خریداری شده. درهر حال شما می توانید تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر سامسونگ را از «زودکمک» دریافت نمایید.

گارانتی تعمیرات پرینتر سامسونگ

کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان ما در «زودکمک» مشمول گارانتی و ضمانت معتبر است. ما به دلیل اطمینان از سطح مهارت، دانش و تجربه همکاران خود در واحد تعمیرات پرینتر سامسونگ، کلیه خدمات این بخش را گارانتی و ضمانت کرده ایم. گارانتی خدمات در واقع شاهدی بر این ادعای است که ما به دانش و مهارت متخصصان و همکاران مان اعتماد داریم. بنابراین در صورتی که خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر خود را از همکاران ما دریافت کرده اید و مجددا شاهد بازگشت ایرادات تعمیر شده به دستگاه بودید، می توانید با «زودکمک» تماس بگیرید و خدمات تعمیرات پرینتر Samsung را این بار به صورت رایگان دریافت نمایید. واحد «تعمیر پرینتر سامسونگ» یکی از صدها واحد معتبر «زود کمک» است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب نماید.

خدمات تعمیرات تخصصی پرینتر سامسونگ در زودکمک

رفع خرابی فیوزینگ و تعمیر پرینتر سامسونگ

فیوزینگ قطعه مهمی در پرینتر است که برگه کاغذ پیش از خروج از دستگاه، از زیر آن عبور می کند. فیوزینگ، حرارت لازم را برای حک شدن جوهر یا تونر روی کاغذ فراهم می کند. بنابر این، خرابی آن باعث ایجاد مشکلات زیادی در چاپگر می شود و باید تعمیر پرینتر سامسونگ انجام شود. یکی از اقداماتی که نمایندگی ها باید با دقت و مهارت انجام دهند، تعمیر قطعه فیوزینگ است تا دستگاه، کیفیت اولیه خودش را به دست آورد.

 

برای جلوگیری از بروز هر خطا و مشکلی، کار تعمیر پرینتر سامسونگ، باید زیر نظر یک متخصص انجام شود.


تعمیر درام چاپگر

درام قطعه ای است که ذرات سوخته شده تونر یا جوهر را جذب می کند و آن را به سطح کاغذ انتقال می دهد. خراب شدن این قطعه باعث کم شدن کیفیت چاپ می شود و باید برای حل مشکل آن، تعمیر پرینتر سامسونگ انجام شود.

بیشتر بخوانیم : تعویض درام پرینتر

تعمیر درام پرینتر

تعمیر کاغذکش پرینتر

ورود و خروج کاغذ ها در چاپگر ها، بر عهده قطعه ای به نام کاغذ کش است. زمانی که این قطعه از کار می افتد باید مشکل آن در نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ حل شود. ترمیم و تعمیر کاغذ کش، بسیار حساس است و نیاز به مهارت بالایی دارد وگرنه ممکن است این قطعه بشکند و هزینه کار را دو برابر کند.

تعمیر مین برد پرینتر سامسونگ

یکی از موارد تعمیر پرینتر سامسونگ، تعمیر مین برد یا برد اصلی، است. مین برد قطعه ای است که وظیفه پردازش عملیات انجام شده توسط پرینتر را بر عهده دارد. یعنی وقتی اطلاعات وارد پرینتر سامسونگ می شود، مین برد تصمیم می گیرد که خروجی این برد کار بسیار حساسی است و باید با دقت بسیار زیادی اطلاعات چگونه باشد. تعمیر یا تعویض مین انجام شود تا پرینتر مانند روز اولش کار کند.

تعمیر لیزر پرینتر سامسونگ

لیزر پرینتر سامسونگ، یکی از بخش های یونیت لیزر است و مانند نور عمل می کند. اگر این قطعه آسیب دیده باشد، نور به دستگاه نمی رسد و همه برگه های پرینت، تیره می شوند. بنابر این خراب شدن لیزر پرینت، در کیفیت و وضوح چاپ ها تاثیر می گذارد.

تعمیر پرینتر سامسونگ، به دلیل نقش بزرگ این دستگاه ها، در روند اداری و روزمره و اموری که نیاز به چاپ سریع برخی اطلاعات و اسناد دارند، مستلزم حضور کارشناسان متخصص است. این متخصصان باید تعمیر پرینتر سامسونگ بتوانند در صورت خرابی این دستگاه، در کمترین زمان، آن را تعمیر کنند.

راهنمای عیب یابی و تعمیر پرینتر سامسونگ

برخی اطلاعات مختصر و مفید درباره تعمیر پرینتر سامسونگ از طریق بخش های زیر با شما به اشتراک گذاشته شده است. اطلاعات عیب یابی و تعمیر پرینتر سامسونگ که در بخش های آتی گنجانده شده است به شما کمک خواهد کرد تا در صورت مواجهه با اشکال در پرینتر خود، تا حدی بتوانید قطعه معیوب را شناسایی و جهت تعمیر اقدام نمایید. بدیهی است در مورد عیوب تخصصی و نیز ایراداتی که نیاز به تعویض قطعات دارند، پیشنهاد ما دریافت خدمات از تکنسین تعمیر پرینتر سامسونگ است. برای دریافت تخصصی ترین خدمات تعمیر پرینتر Samsung همراه با گارانتی معتبر می توانید با همکاران ما در «زودکمک» تماس بگیرید. 

بیشتر بخوانیم : رفع مشکل روشن نشدن چاپگر

مشکلات کاغذ و پرینتر سامسونگ

اگر پس از روشن کردن پرینتر متوجه این ایراد شدید که پرینتر شما نمی تواند کاغذ مورد نیاز خود را بکشد، می بایست احتمالات درج شده در این بخش را بررسی نمایید. احتمال نخست این است که کاغذ در پرینتر به خوبی بارگذاری نشده باشد. برای رفع این اشکال کاغذ را بردارید و مطمئن شوید که کاغذ با سینی تراز است. همچنین بررسی کنید که راهنماها به درستی تراز شده باشند. این احتمال نیز وجود دارد که کاغذ بیش از حد لازم در سینی بارگذاری شده باشد. این مورد را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز کاغذ اضافی را از سینی جدا کنید. مورد دیگری که باید بررسی شود سازگاری کاغذ با مدل دستگاه است. ممکن است کاغذ مورد استفاده خیلی ضخیم باشد. این موضوع را نیز بررسی کنید.

مشکلات کاغذ در پرینتر سامسونگ

چاپ اشتباه متن در پرینتر سامسونگ

اگر پرینتر سامسونگ شما متن را اشتباه چاپ می کند، این ایراد می تواند هم به دلیل وجود ایردات سخت افزاری و هم ایرادات نرم افزاری باشد. در اینصورت بهتر است احتمالات درج شده در این بخش را مدنظر داشته و آنها را به صورت موردی بررسی کنید. برای شروع (از بخش سخت افزاری) بررسی کنید و ببینید که کابل پرینتر درچه وضعیتی است. ممکن است کابل شل شده یا نیاز به تعویض داشته باشد. اگر تصمیم به تعویض کابل گرفتید پیش از این کار، کابل را جدا کنید و پنج ثانیه صبر کنید. پس از پنج ثانیه، کابل را دوباره به چاپگر وصل کنید. در ادامه پرینتر را به رایانه دیگری وصل کنید و یک کار را به عنوان نمونه چاپ کنید. اگر مشکل رفع نشد ممکن است نیاز به یک کابل جدید داشته باشید. احتمالات دیگری هم هستند که البته مربوط به بخش نرم افزار هستند. برای مثال ممکن است درایور چاپگر اشتباه انتخاب شده باشد. این احتمال نیز وجود دارد که برنامه نرم افزاری خراب باشد. دیگر اینکه، ممکن است سیستم عامل فعلی کار نکند. پرینتر را ریست کنید و ببینید که مشکل برطرف می شود یا خیر. در صورت نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر سامسونگ با همکاران ما در واحد تعمیر پرینتر سامسونگ تماس بگیرید.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار ماشین های اداری زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار ماشین های اداری زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات ماشین های اداری در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر ماشین های اداری را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران