برای تعمیر لپ تاپ ایسر و دریافت تخصصی ترین خدمات و سرویس ها در این زمینه، کافی است با زودکمک در ارتباط باشید. خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر در محل نیز انجام شده و نیاز به مراجعه ی حضوری ندارید، مجرب ترین تکنسین های تعمیر لپ تاپ در کارگاه های مجهز زودکمک، لپ تاپ را عیب یابی کرده و تمامی اقدامات لازم برای ترمیم آن را انجام می دهند. برای تعمیر لپ تاپ acer، قطعات آسیب دیده شناسایی شده و ترمیم یا تعویض می شوند. زودکمک به شما تضمین می دهد که قطعات جدید، اورجینال هستند و در این مجموعه به هیچ عنوان از قطعات یدکی غیر اورجینال استفاده نمی شود. برای آشنایی بیشتر با روند تعمیر لپ تاپ ایسر و نحوه دریافت خدمات از زودکمک، ادامه مطلب را دنبال کنید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لپ تاپ ایسر

برای تعمیر لپ تاپ ایسر به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لپ تاپ ایسر را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لپ تاپ ایسر خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لپ تاپ، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

تعمیر لپ تاپ ایسر در تهران

ساکنین محله های غربی (ستارخان، سعادت آباد، شهرک غرب و ...) مناطق شمالی (نیاوران، جردن، تجریش و ...)، جنوب تهران (شوش، افسریه، نازی آباد و ...) و شرق تهران (پیروزی، مجیدیه، شهرک والفجر و ...) می توانند برای تعمیر لپ تاپ ایسر در تهران، در زودکمک ثبت درخواست کنند. این سامانه به عنوان جامع ترین سامانه تعمیراتی کشور، هیچ گونه محدودیتی در ارائه سرویس های مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر در تهران ندارد.


تعمیر لپ تاپ ایسر در کرج

تفاوتی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق کرج هستید؛ زودکمک آماده است تا تعمیر لپ تاپ ایسر در کرج را به بهترین شکل انجام دهد. هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، فردیس، مهرشهر، گلشهر، باغستان، رجایی شهر و ... همگی تحت پوشش سرویس دهی سامانه جامع زودکمک قرار دارند. کافی است درخواست تعمیر لپ تاپ acer در کرج را از طریق وب سایت یا اپلیکیشن ثبت کنید؛ همه چیز با بالاترین سرعت و کیفیت انجام می شود تا ایرادات لپ تاپ تان برطرف شوند.

تعمیر لپ تاپ ایسر


آیا خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر گارانتی دارد؟

بله؛ زودکمک تمامی خدمات مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسر را با ضمانت نامه رسمی و معتبر همراه می کند. بسته به مورد تعمیراتی، شما مدت زمان مشخصی فرصت دارید تا هرگونه ایراد احتمالی را به تیم پشتیبانی زودکمک اطلاع دهید. همکاران ما مسئله را پیگیری کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند. ضمانت نامه تعمیر لپ تاپ ایسر در زودکمک، به شما این اطمینان را نیز می دهد که قطعات به کار رفته در دستگاه تان اصل هستند و کیفیت لازم برای کار در لپ تاپ را دارند.


هزینه ی تعمیر لپ تاپ ایسر

هزینه ی تعمیر لپ تاپ ایسر و تمامی برندهای دیگر، براساس نوع و مدل لپ تاپ و  شدت آسیب دیدگی دستگاه تعیین می شود. هزینه های تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ با تعمیرات سخت افزاری آن که باید یک قطعه ی مهم دستگاه تعویض شود، یکسان نیست. اما نگران نباشید، سامانه تعمیراتی زود کمک تمامی مراحل تعمیراتی لپ تاپ های ایسر اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی برای شما عزیزان عرضه می نماید و همچنین سرویس های زود کمک دارای گارانتی های مدت دار هستند.

میتوانین برای اطلاع از هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر در محل، با کارشناسان زودکمک در تماس باشید. هزینه تعمیرات لپ تاپ ACER در محل، به مسافت و البته مهم تر از آن، نوع و میزان آسیب دیدگی لپ تاپ، بستگی دارد که این مبلغ میتواند متغیر باشد. پس از مراجعه سفیران زودکمک به آدرس شما و بررسی کامل لپ تاپ، قطعات آسیب دیده آن شناسایی می شوند. سپس با توجه به نوع آسیب دیدگی و این که کدام یک از قطعات باید تعویض و یا تعمیر گردند، هزینه تعمیر لپ تاپ در محل برآورد می شود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات نباشد، لازم نیست مبلغ زیادی جهت تعمیر لپ تاپ خود بپردازید.


خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسر

مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر عبارتند از: ویروس کشی، رفع مشکلات اینترنت و وای فای، عیب یابی و رفع مشکل کرش کردن سیستم، بازیابی اطلاعات، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، تعمیر دیسک سخت، رفع مشکلات تصویر، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات بوت، تعمیر و تعویض رم، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر اسپیکر، تعویض فن، تعمیر لولا، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر و تعویض بدنه و... . تمامی این اقدامات، بسته به نوع و شدت آسیب دیدگی لپ تاپ، در کارگاه های حرفه ای زودکمک و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات موجود انجام می شوند.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ ایسر

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، برای تعمیر لپ تاپ acer و هر برند دیگری، باید قطعاتی که به هر دلیلی آسیب دیده اند، ترمیم شوند. اولویت تیم تعمیرات لپ تاپ ایسر در زودکمک، این است که اجزای معیوب دستگاه را تعمیر کنند. اما گاهی شدت آسیب دیدگی قطعه به اندازه ای است که عملا نمی توان آن را ترمیم کرد. در این صورت باید قطعه معیوب، تعویض شده و به جای آن، یک قطعه نو و البته اورجینال در لپ تاپ نصب شود. حرفه ای ترین تعمیرکاران بر روند تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ ایسر نظارت دارند تا عملیات تعمیر لپ تاپ ایسر، به شکل کاملا تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر

گاهی ممکن است برای تعمیر لپ تاپ ایسر، نیاز به ترمیم یا تعویض قاب لپ تاپ باشد. تعمیر قاب لپ تاپ ایسر و دیگر برندها به روش های مختلفی انجام می شود که بستگی به شدت آسیب دیدگی قاب دارد. اگر لولاهای لپ تاپ شکسته یا لق شده باشند، باید آنها را ترمیم یا تعویض کرد. در این حالت معمولا تعمیرکاران از چسب های مخصوصی استفاده می کنند و بخش های شکسته قاب را می چسبانند. اما با توجه به این که ممکن است بعد از مدتی، چسب های خشک شده مشکلاتی را ایجاد کنند، از روش دیگری هم برای تعمیر قاب استفاده می شود. به این ترتیب که تعمیرکار، تکه های شکسته و از بین رفته قاب را می سازد و آنها را با قسمت های سالم، همسان سازی می کند. اگر قاب فلزی یا چدنی باشد، بخش های آسیب دیده جوش می خورند. در قاب های پلاستیکی و فایبر گلاس هم قسمت های شکسته لحیم می شوند. البته گاهی هم امکان تعمیر قاب لپ تاپ acer وجود نداشته و این بخش کاملا تعویض می شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

یکی از خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر که در سطح تخصصی توسط تکنسین های زودکمک ارائه می شود، تعمیر مادربرد لپ تاپ است. اگر دیدید لپ تاپ شما روشن شده و فن نیز به درستی کار می کند در حالی که نمی توانید کاری با آن انجام دهید، احتمالا مادربرد آسیب دیده است. در این شرایط صفحه نمایش روشن نمی شود و لپ تاپ کار نمی کند. گاهی شنیده شدن صدای هارد هم زنگ خطر خرابی مادربرد را به صدا در می آورد. دقت کنید که تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر نیاز به مهارت و تخصص ویژه و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص دارد. برد اصلی، مهم ترین بخش لپ تاپ است و اگر درست تعمیر نشود، به تمامی قطعات آسیب می رساند. بنابراین به هیچ عنوان برای تعمیر مادربرد لپ تاپ خود به مراکز غیر معتبر اعتماد نکنید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عیب یابی لپ تاپ ایسر

قبل از شروع عملیات تعمیر لپ تاپ ایسر، همکاران ما آن را عیب یابی می کنند. این کار با این هدف انجام می شود که تعمیرکار بداند دقیقا کدام بخش های سیستم آسیب دیده اند و باید چه اقداماتی برای برطرف کردن مشکل انجام داد. معمولا ایرادات مربوط به سیستم عامل و تنظیمات با مشکلات سخت افزاری متفاوت هستند. اما مشکلاتی هم هستند که هم دلایل نرم افزاری دارند و هم ممکن است ناشی از خرابی های سخت افزاری باشند. در مجموع برای عیب یابی لپ تاپ ایسر، باید به مشکلاتی که در عملکرد دستگاه ایجاد شده توجه کرد. مثلا داغ شدن بیش از حد لپ تاپ می تواند نشان دهنده خرابی فن یا فاسد شدن خمیر سیلیکون باشد. اگر سیستم مدام هنگ می کند یا بسیار کند شده است، احتمالا یک ایراد نرم افزاری وجود دارد یا ویندوز دچار مشکل شده است.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر مشکل گرم شدن لپ تاپ ایسر

مشکل گرم شدن فقط مختص لپ تاپ های ایسر نیست و این موضوع برای سایر برندهای لپ تاپ نیز ممکن است اتفاق بیفتد. این مشکل به خصوص برای گیمرها، بیشتر اتفاق می افتد. بنابراین اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتوانید برنامه های کاربردی و با کارایی بالا را در آن انجام دهید، لطفاً برگه مشخصات را به دقت بخوانید و مطمئن شوید که قابلیت های فن لپ تاپ مطابق با نیازهای شما است. برای رفع مشکل گرم شدن لپ تاپ می توانید با باز کردن قاب پشتی لپ تاپ، آن را تمیز کنید. گرمای بیش از حد اغلب، به دلیل انباشته شدن ذرات گرد و غبار در فن رخ می دهد. این گردوغبار مانع گردش مناسب هوا می شود. توصیه دیگر این است که بخش فن لپ تاپ را در حین کار با قرار دادن یک کتاب در زیر لپ تاپ آزاد بگذارید تا هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند. در صورت خرابی فن میتوانید خدمات مرتبط با تعویض کردن فن لپ تاپ ایسر را از طریق تماس با همکاران ما در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر دریافت کنید.

تعمیر مشکل گرم شدن لپ تاپ ایسر

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعمیر مشکلات نمایشگر لپ تاپ ایسر

این مشکل (تیره یا روشن بودن غیرعادی تصویر لپ تاپ) می تواند هم به دلیل وجود مشکلات سخت افزاری و هم به دلیل مشکلات نرم افزاری اتفاق بیفتد. خرابی تصویر در نمایشگر می تواند به دلیل وجود ایراد در درایور نیز باشد. خرابی درایور می تواند نمایشگر را کاملا از کار بیندازد. اگر لپ تاپ شما روشن می شود اما هیچ صفحه ای را نشان نمی دهد، بلافاصله برق لپ تاپ خود را قطع کنید. دکمه پاور خود را برای 15-20 ثانیه نگه دارید. با این کار ریست پاور سیستم شما ریست می شود. سعی کنید لپ تاپ را پس از خاموش کردن آن روشن کنید و ببینید که آیا کار می کند یا خیر. کار دیگری که می توانید بکنید این است که علت خرابی را مشخص کنید. دو توضیح ممکن برای صفحه سیاه وجود دارد. این مشکل ممکن است به دلیل سیستم عامل شما یا صفحه نمایش باشد. لپ تاپ خود را به یک مانیتور خارجی وصل کنید. برای این کار می توانید از کابل اتصال برای تکمیل کار استفاده کنید. اگر مانیتور چیزی را نشان می دهد، متوجه شوید که صفحه نمایش لپ تاپ شما مقصر است. برای دریافت خدمات مرتبط با این اشکال می توانید با همکاران ما در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر تماس بگیرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشکل صدا در لپ تاپ ایسر

اگر متوجه ایراد در صدای لپ تاپ ایسر خود شده اید ابتدا بررسی های پایه را انجام دهید. برای شروع روی نماد بلندگو در گوشه سمت راست پایین یا نوار وظیفه کلیک راست کنید و سپس با کشیدن کنترل صدا به بالا یا برداشتن تیک دکمه بی صدا، بررسی کنید که آیا صدای شما قطع شده است یا خیر. اگر مشکل شما برطرف نشد، با رفتن به گزینه های پیشرفته روی نماد بلندگو کلیک راست کنید که یک رابط کاربری بلندگو را نشان می دهد. از طریق آن می توان تنظیمات خاص بلندگو را تغییر داد. سپس پس از انتخاب گزینه اسپیکر، Laptop Speaker را انتخاب کنید و سپس تغییرات ایجاد شده را روی آن اعمال کنید. ایراد صدای لپ تاپ ممکن است به دلیل وجود اشکالاتی در درایو صدا یا کارت صدای معیوب شما باشد که در اینصورت باید کارت صدا یا درایو صدا لپ تاپ تعویض یا به روز شود. در صورت نیاز به سرویس های مرتبط با این بخش می توانید با همکاران ما در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر تماس بگیرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تست باتری لپ تاپ ایسر

اگر باتری شما شارژ ندارد اما به درستی وصل شده است، سیم برق را وصل کنید تا باتری شما شارژ شود. پس از اتصال چند ثانیه صبر کنید تا برق جریان پیدا کند و سپس لپ تاپ را روشن کنید. برای اینکه ببینید آیا باتری در حال شارژ شدن است یا خیر، باید برای تست سلامت باتری، آن را نگه دارید و پس از 20 دقیقه با راه اندازی مجدد رایانه، دوشاخه برق را بردارید. اگر باتری شارژ نگه داشته باشد، به درستی دوباره راه اندازی می شود. در غیر این صورت، باید جهت تعویض باتری لپ تاپ ایسر اقدام کنید. شما می توانید جهت تعویض باتری لپ تاپ ایسر با همکاران ما در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر تماس بگیرید. البته می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت نیز باتری سازگار با لپ تاپ خود را تهیه کرده و خودتان آن را عوض کنید. در خرید باتری توجه کنید که خرید خود را از مراکز رسمی و معتبر انجام دهید و همچنین از سازگار بودن مدل باتری با مدل لپ تاپ خودتان مطمئن شوید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با همکاران ما در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تست باتری لپ تاپ ایسر

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر لپ تاپ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 


سوالات متداول

 

چرا لپ تاپ خاموش نمی شود؟


شیوه صحیح استفاده از شارژر و باطری لپ تاپ


چرا لپ تاپ روشن نمی شود؟


حسگر اثر انگشت لپ تاپ چیست؟


برای آب بندی باتری لپ تاپ چه باید کرد؟


هنگامی که وایرلس لپ تاپ کار نمیکند چه باید کرد؟


چرا هنگام شارژ شدن لپ تاپ ، شارژر داغ می شود؟

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران