چگونه با همستر کامبت میلیاردر شویم

پس از عرضه موفق و پر سر و صدای نات کوین، بازی ‌های زیادی در سبک "Tap to Earn" با الهام از این پروژه رونمایی شدند. این بازی‌ها، بازیکنان را به چالش کشیده و امکان کسب درآمد از طریق زدن روی صفحه یا انجام وظایف خاص در بازی را فراهم می کنند. یکی از این بازی ‌های محبوب و پرطرفدار، بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) است که در روزهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله، که توسط تیم تعمیر موبایل زودکمک گردآوری شده است به بررسی و آموزش بخش ‌های مختلف بازی همستر کامبت پرداخته‌ ایم.

از جمله مواردی که در این مطلب به آن پرداخته شده است، روش ‌هایی برای دریافت توکن بیشتر در این بازی می‌ باشد. این توکن ‌ها می‌ توانند به عنوان ارز دیجیتال در این بازی مورد استفاده قرار بگیرند و این امکان را به شما می‌ دهند تا به مراحل بالاتری از بازی دسترسی پیدا کنید یا از مزایای دیگری که در این بازی وجود دارد بهره‌مند شوید. بازی همستر کامبت با ارائه تجربه‌ ی سرگرم‌کننده و همچنین فرصت کسب درآمد، مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است.

همستر کامبت

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه ‌اندازی شد. این بازی به سرعت توجهات زیادی را در جامعه ‌ی ارز دیجیتال به خود جلب کرد و پس از ۱۱ روز از راه ‌اندازی اولیه، به رکورد قابل توجهی از یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن ‌ها روز به روز بیشتر می ‌شود. همستر کامبت طبق ادعای سازندگانش، تاکنون بیش از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

در این بازی، کاربران با ضربه‌ زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌ های مجازی کسب می ‌کنند که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. در حال حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، اما احتمال ایردراپ آن وجود دارد. این یعنی افرادی که سکه‌ های داخل بازی را جمع ‌آوری می‌ کنند، در طول TGE (رویداد ایجاد توکن) واجد شرایط ایردراپ شوند. طبق اعلام توسعه‌ دهندگان Hamster Kombat، توکن این پروژه بر بستر بلاک‌ چین TON ایجاد خواهد شد.

مشاوره آنلاین زودکمک

آیا همستر کامبت قانونی است؟

با توجه به ماهیت پویا و پیچیده دنیای ارزهای دیجیتال، امکان قانونی بودن یا نبودن یک پروژه مانند همستر کامبت، به طور کلی مشخص نیست. اما با توجه به برخی نشانه‌ ها و اطلاعاتی که در دسترس است، می‌توان انتظار داشت که این پروژه با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، به طور قانونی فعالیت کند.

همچنین، همکاری ‌های استراتژیک با صرافی ‌های معتبر می‌ تواند به اعتبار و قانونی بودن پروژه کمک کند. با این حال، برای اطمینان کامل از قانونی بودن یا نبودن همستر کامبت، بهتر است به تفکیکات حقوقی و قوانین مربوطه در کشور مورد نظر پرداخته و در صورت لزوم، مشاوره حقوقی حاصل کنید.

آموزش بازی  Hamster Kombat

برای شروع بازی Hamster Kombat و جمع ‌آوری سکه ‌های مجازی، ابتدا باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید. برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

  • پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ی "شروع بازی" نمایش داده می ‌شود.

  • روی "Start" ضربه بزنید تا به صفحه‌ی بازی انتقال داده شوید.

  • در منوی پایین این بازی بخش ‌های Exchange، Mine، Friends، Earn و Airdrop را می ‌بینیم که هر کدام را توضیح خواهیم داد.

همستر کامبت

بخش Exchange

در بخش Exchange بازی Hamster Kombat که صفحه‌ی اصلی محسوب می ‌شود، سکه ‌ای بزرگ با نماد بازی یعنی همستر دیده می‌ شود که با ضربه‌ زدن روی آن می ‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه ‌های کسب ‌شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می ‌شوند.

با ضربه‌زدن روی Boost، وارد بخش ارتقا دهنده‌ های بازی می‌ شوید. در بالای صفحه‌ی Boost و زیر عنوان "Free daily boosters"، گزینه ‌ی "Full energy" را داریم که با ضربه ‌زدن روی آن می ‌توانید به‌طور بی ‌وقفه برای دریافت سکه، ضربه بزنید.

سقف مشخصی که با علامت رعد و برق نشان داده‌ شده است، نشان ‌دهنده‌ ی حداکثر تعداد ضربات ممکن برای دریافت سکه است. در بخش Boosters، دو گزینه ‌ی "Multitap" و "Energy limit" را داریم که به‌ ترتیب برای افزایش تعداد سکه ‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می ‌روند.

‍مشاوره انلاین زودکمکاین مقاله جذاب را از دست ندهید: انتقال اس ام اس ها بین دو گوشی

قسمت Mine

در قسمت Mine، می‌ توانید با پرداخت مقداری از سکه‌ های جمع ‌آوری‌ شده، کارت ‌های استخراج خریداری کنید. با خرید هر کدام از این کارت ‌ها، به‌طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار سکه به‌ دست خواهید آورد. به‌عنوان مثال، در تصویر زیر با خرید کارت BTC Pair و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی هر ساعت به‌طور خودکار ۴۰ سکه به حسابتان اضافه خواهد کرد.

دعوت دوستان (Friends)

با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود در بازی Hamster Kombat، می ‌توانید پاداش دریافت کنید که به‌صورت سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. با هر دعوت موفق، ۵٬۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.

بازی تلگرامی همستر کامبت

کسب سکه (Earn)

 در این بخش، با انجام کارهای ساده مانند عضویت در کانال ‌های یوتیوب بازی، عضویت در کانال‌ های تلگرام، و موارد دیگر، می‌ توانید سکه‌ های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

ایردراپ (Airdrop)

در این بخش، می ‌توانید مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده کنید.

در بخش Earn، با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر، می‌ توانید سکه ‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

درنهایت، بخش Airdrop را داریم که در آن مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده می‌ کنید. در حال ‌حاضر، بخش مذاکره با صرافی ‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌ های کلیدی انجام شده‌ اند و فقط مرحله‌ی لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

بازی همستر کامبت

مشاوره انلاین زودکمکناپدید شدن آیکون برنامه در گوشی اندروید

همستر کامبت چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

توکن Hamster Kombat، یکی از پروژه‌ های برجسته در دنیای رمز ارزهاست که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از پرسش‌ هایی که بسیاری از کاربران دارند، زمان انتشار این توکن در صرافی ‌هاست. طبق برخی شایعات، احتمالاً توکن Hamster Kombat در ماه جولای وارد صرافی ‌های متمرکز رمز ارز خواهد شد (معادل ماه‌های تیر و مرداد ۱۴۰۳ هجری شمسی). اگر این اتفاق رخ دهد، کاربران می‌ توانند سکه‌ های جمع‌آوری‌ شده خود را به پول واقعی یا رمز ارزهای دیگری مانند بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنند.

همچنین، با لیست‌شدن Hamster Kombat در صرافی‌ ها، کاربران می ‌توانند توکن‌های خود را در کیف پول ‌های مختلف نگه ‌داری کنند، از جمله کیف پول ‌های سخت‌ افزاری یا نرم ‌افزاری. این امکان به کاربران ارائه می ‌دهد تا توکن ‌های خود را در محیطی امن نگهداری کرده و در صورت افزایش ارزش آن‌ها، به صورت مستقیم از آن‌ها بهره ‌مند شوند.

با لحاظ کردن این نکات، انتشار Hamster Kombat در صرافی‌ ها انتظارات بسیاری را به دنبال دارد. این اتفاق می ‌تواند فرصتی برای کاربران باشد تا از ارزش آینده این توکن بهره‌ مند شوند. برای استفاده بهینه از این فرصت، کاربران می ‌توانند بهترین کیف پول را برای نگهداری توکن‌ های خود انتخاب کنند و با استفاده از ابزارهای مختلف موجود، از انتشار و لیست شدن Hamster Kombat در صرافی ‌ها بهترین سود را به دست آورند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران