علت نصب نشدن بازی پابجی موبایل

اگر اهل بازی های هیجان انگیز موبایل باشید، حتما نام بازی مهیج پابجی را هم شنیده اید. این بازی محبوب طرفداران زیادی دارد. اما گاهی اوقات کاربران در خصوص استفاده از این بازی مشکلاتی دارند که مهمترین آن نصب نشدن بازی پابجی موبایل است. نسخه مخصوص این بازی در سال 2018 منتشر شد. این بازی دو نسخه دارد، نصب نشدن پابجی موبایل می تواند برای هر دو نسخه اتفاق بیفتد. با وجودی که توسعه دهندگان این بازی تمام تلاش خود را کرده اند تا یک بازی کامل و بدون مشکل را ارائه دهند، اما باگ های نرم افزاری و برنامه ای همیشه اجتناب ناپذیر است.

در این مقاله با زودکمک همراه باشید تا دلایل نصب نشدن بازی پابجی روی گوشی را بررسی کنیم و روش های رفع این مشکل را برای شما شرح دهیم.

نصب نشدن بازی پابجی موبایل

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیرات گوشی هوشمندت رو به تیم حرفه ای زودکمک بسپار. 

دلایل نصب نشدن بازی پابجی موبایل

اکنون قبل از شرح راه حل های نصب نشدن PUBG روی موبایل، به دلایلی که سبب بروز این مشکل می شوند اشاره می کنیم. این علت ها عبارتند از:

  • کم بودن حافظه گوشی

  • ناقص بودن فایل دانلود شده بازی

  • آپدیت نبودن Google Play

  • اتصال اینترنت ناپایدار

  • سازگار نبودن گوشی با بازی

در ادامه، هر یک از این موارد را تشریح می کنیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

✔ همه چیز درباره بازی تلگرامی همستر کامبت

نصب نشدن بازی پابجی روی موبایل به علت کم بودن حافظه گوشی

عدم وجود فضای ذخیره سازی کافی، یکی از دلایل نصب نشدن بازی پابجی موبایل است. برای رفع این مشکل، اگر گوشی شما پر از فایل هایی است که از آنها استفاده نمی کنید یا برنامه هایی روی گوشی نصب کرده اید که کاربردی ندارند اما فضای گوشی را اشغال کرده اند، آن ها را حذف کنید تا فضای آزاد بیشتری در گوشی ایجاد شود. کمبود حافظه اصلی ترین دلیل نصب نشدن پابجی موبایل است.

ناقص بودن فایل دانلود شده بازی

از دیگر دلایل نصب نشدن بازی پابجی روی گوشی، ناقص یا خراب بودن فایل‌ APK بازی است. بنابراین، هر زمان که فایل یا برنامه‌ ای را دانلود می‌کنید، مطمئن شوید که از یک منبع معتبر دانلود شده‌ است. ممکن است ویروس‌ها نیز عامل بروز این نوع خطاها در گوشی شما باشند. از این رو، توصیه می شود که همواره برنامه و بازی های اندرویدی خود را از منبع معتبر و امنی مانند Google Play دانلود کنید.

آپدیت نبودن Google Play و نصب نشدن PUBG روی موبایل

از دیگر اقداماتی که می توانید برای رفع مشکل عدم نصب پابجی موبایل انجام دهید، به روزرسانی گوگل پلی است. با آپدیت کردن Google Play و راه اندازی مجدد آن، احتمالا مشکل نصب نشدن بازی پابجی موبایل حل خواهد شد.

مشاوره آنلاین زودکمک رفع مشکل دانلود از گوگل پلی با چند راهکار عالی و کاربردی. 

نصب نشدن بازی پابجی موبایل به علت اتصال اینترنت ناپایدار

در برخی مواقع نصب نشدن بازی پابجی روی موبایل می تواند به علت مشکلات اینترنت گوشی باشد. اتصال اینترنت ضعیف یا کند می تواند مانع نصب PUBG روی گوشی شود. بنابراین، از پایداری اتصال اینترنت گوشی و سرعت مناسب آن اطمینان حاصل کنید.  

سازگار نبودن گوشی با بازی

سازگاری گوشی با بازی پابجی، یکی از مهمترین موارد در نصب این بازی است. برای نصب PUBG روی گوشی های اندرویدی، نسخه اندروید موبایل باید حداقل 5.1 باشد. در گوشی های آیفون نیز حداقل سیستم عامل موردنیاز برای نصب این بازی، iOS 9 می باشد. همچنین، داشتن حداقل رم 2 گیگابایتی و حافظه آزاد 3 گیگابایت هم برای نصب شدن برنامه ضروری است. در خصوص گوشی های آیفون هم به رم 1 گیگابایتی و 4 گیگابایت فضای آزاد نیاز است. سیستم عامل گوشی نیز باید حداقل باشد.

در نتیجه، اگر گوشی هوشمند شما مشخصات گفته شده را نداشته باشد، با مشکل نصب نشدن بازی پابجی موبایل مواجه خواهید شد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران