راهکارهای رفع ارورPhone Number Flood در تلگرام

برنامه تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بین کاربران است که روز به روز در حال گسترش است. این برنامه داری ارور های مختلفی است و یکی از ارور هایی که هنگام ساخت اکانت ممکن است با آن روبه رو شوید ارور Phone Number Flood در تلگرام است. Flood به معنای سیل و طغیان است. معنای Flood بهترین واژه برای رساندن منظور تلگرام است. زیرا این ارور زمانی ظاهر می شود که کاربر تلگرام چند باز پشت هم یا در فاصله های زمانی متفاوت، اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود بیشتر از 3 بار کند. بنابراین تلگرام به این کار واکنش نشان می دهد و این ارور را به کاربر می دهد: Phone Number Flood . این محدودیت دسترسی به تلگرام ممکن است مدتی طول بکشد. در ادامه این مقاله  به بررسی راهکارهای رفع ارور Phone Number Flood در تلگرام می پردازیم.

راهکارهای رفع ارورPhone Number Flood در تلگرام

روش حل ارورPhone Number Flood در تلگرام

طبق گفته خود مدیران تلگرام این مشکل رفع محرومیت تلگرام  بعد از چند روز به طور خودکار برطرف می شود و تنها کاری که نیاز دارید انجام دهید این است که کمی صبر کنید تا مشکل برطرف شد. اما در صورتی که عجله داشته باشید می توانید با انجام روش زیر زودتر به حسابتان دسترسی پیدا کنید. 

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل با پذیرش در محل و گارانتی معتبر

مشاوره آنلاین زود کمک

  • مرحله اول: یک سیم کارت جدید که با آن عضو تلگرام نشده اید بردارید و برنامه تلگرام را روی آن نصب کنید. سپس روی تلگرام یک حساب بسازید و با استفاده از این حساب به بخش تنظیمات بروید.

  • مرحله دوم: بالای صفحه روی شماره موبایلتان ضربه بزنید.

  • مرحله سوم: در این مرحله یک کادر برای شما باز می شود که روی آن عبارت Change number نوشته شده است. روی این کادر کلیک کنید.

مشاوره آنلاین زودکمکنحوه برگرداندن اکانت تلگرام

رفع محرومیت تلگرام

  • قدم چهارم: در کادر باز شده تلگرام به شما پیامی می دهد مبنی بر اینکه شماره جدیدتان به دفترچه تلفن مخاطبانتان اضافه می شود. اکنون باید روی گزینه ok ضربه بزنید و شماره موبایل قبلی تان را در بخش تعیین شده وارد کنید. توجه داشته باشید که حتماً آیکون تیک را که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد بزنید.

  • قدم آخر: در صورتی که مراحل بالا را به درستی انجام دهید، تلگرام یک پیغام حاوی کد امنیتی برای شما ارسال می کند. بعد از وارد کردن کد تلگرام شما با همه پیام ها، دیتا ها، مخاطبین و... به حساب جدیدتان منتقل می شود و محدودیت دسترسی به تلگرام برطرف می شود.

دسترسی به تلگرام بعد از رفع ارور Phone Number Flood در تلگرام

در صورتی که با ارور Phone Number Flood مواجه شدید و اقدامی برای رفع آن نکرده باشید، معمولاً حدود یک هفته زمان می برد تا تلگرام به طور مجدد به شما اجازه دسترسی بدهد.

این مقاله رو بخون حتما به کارت میاد: نحوه بازیابی پیام های تلگرام

کاربر گرامی جهت دریافت خدمات در خصوص انواع مشکلات در گوشی های موبایل و سؤالات مربوط به آن‌ها می توانید با شماره 1662 تماس گرفته، و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زود کمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران