ممکن است شما نیز به عنوان یکی از کاربران پیام رسان تلگرام درصدد حذف مخاطب در تلگرام باشید. با توجه به اینکه در هر پیام رسان مخاطبین خاصی وجود دارد، در صورت استفاده از آن برنامه، نام آن ها در لیست مخاطبان نمایش داده می شود. اما در صورتی که قصد Delete Contact در تلگرام را دارید، باید از طریق طی کردن چند مرحله مخاطب مورد نظر خود را حذف کنید.

حذف مخاطب در تلگرام

نحوه حذف مخاطب در تلگرام

در صورتی که شماره ای در مخاطبان گوشی شما وجود داشته باشد و مخاطب مورد نظر در تلگرام حضور داشته باشد، در لیست مخاطبان تلگرام شما نمایش داده می شود. اما چنانچه قصد دارید Delete Contact در تلگرام کنید، باید از طریق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • ابتدا وارد تلگرام خود شده و از برقراری صحیح اتصال اطمینان حاصل نمایید. چنانچه اتصال به درستی برقرار نشود، قادر به حذف کردن مخاطبان خود از تلگرام نخواهید بود.
  • سپس در قسمت بالای سمت چپ صفحه تلگرام روی سه خط کلیک کنید.
  • حالا وارد بخش Contacts شوید تا مخاطبان خود را که از پیام رسان تلگرام نیز استفاده می کنند، مشاهده کنید.
  • حالا نام مخاطب مورد نظر را قصد دارید از تلگرام حذف کنید، انتخاب کرده و روی پروفایل او کلیک نمایید.

  • حالا سه نقطه در بالا مشاهده می کنید که با کلیک کردن روی آن، گزینه Delete Contacts را انتخاب نمایید.
  • در انتها با انتخاب گزینه Delete و کلیک روی آن، مخاطب را از لیست تلگرام خود حذف می کنید. در صورتی که مخاطب را از لیست مخاطبین گوشی خود نیز حذف کنید، تلگرام دیگر قادر به بازیابی آن نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : تعمیر موبایل شیائومی

حذف مخاطب تلگرام


نحوه حذف گروهی مخاطبان در تلگرام

به منظور حذف مخاطب در تلگرام لازم است همانند مراحل ذکر شده در بالا اقدام نمایید. اما چنانچه قصد دارید مخاطبان را به صورت گروهی در تلگرام حذف نمایید، امکان پذیر نیست. در واقع تلگرام امکان حذف گروهی را برای مخاطبان فراهم نکرده است و باید تک تک این کار را انجام دهید.


علت حذف نشدن مخاطب در تلگرام

ممکن است زمانی که اقدام به حذف مخاطب در تلگرام می کنید، موفق نشوید. حذف نشدن مخاطبان در تلگرام دو دلیل دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

1.اولین دلیل مربوط به برقراری نادرست اتصال شما با تلگرام بوده که با توجه به قطعی ارتباط با سرورها، شما قادر به حذف مخاطب مورد نظر از لیست تلگرام نخواهید بود.

2. دلیل دیگری که ممکن است بسیاری از کاربران با آن روبرو شوند، مربوط به مرحله ای است که باید با انتخاب پروفایل، سه نقطه را انتخاب کرده و سپس گزینه Delete Contacts را مشاهده کنید. اما برخی از کاربران وارد پروفایل نشده و سه نقطه را می زنند و گزینه Delete Chat را انتخاب می کنند. با این کار صرفا چت های شما با مخاطب مورد نظر حذف می شود و کل مخاطب حذف نخواهد شد.

علت حذف نشدن مخاطب در تلگرام

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران