یکی از مشکلات تلفن های پاناسونیک که باعث می شود کاربر قادر به شماره گیری و برقراری تماس نباشد، قفل شدن صفحه کلید تلفن بی سیم یا همان Dial Lock است. با رفع مشکل Dial Lock مجدد و به راحتی می توانیم شماره گیری انجام دهیم. زمانی که تلفن بی سیم خریداری می کنید این قابلیت به صورت پیش فرض غیر فعال است، ولی می توان آن را فعال کرد تا افراد غریبه یا کودکان نتوانند از طریق تلفن شماره گیری کنند. در این مقاله به آموزش باز کردن قفل شماره گیر تلفن بی سیم پاناسونیک می پردازیم. برای تعمیرات تخصصی تلفن پاناسونیک با گارانتی معتبر با زود کمک تماس بگیرید. اگر مشکل Dial Lock برای تلفن شما به جود آمده و در باز کردن آن مشکل دارید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

قفل شدن صفحه کلید تلفن بی سیم

✅ روش افزایش برد تلفن بی سیم رو اینجا یاد بگیر.

نحوه باز کردن قفل شماره گیر تلفن های بی سیم پاناسونیک

اگر شما صفحه کلید تلفن خود را قفل کرده اید و اکنون به دنبال راهی برای باز کردن آن هستید بهترین راه مراجعه به دفترچه راهنمای تلفن است. زیرا غیر فعال کردن Dial Lock در هر مدلی از این دستگاه متفاوت است. با این وجود ما در این مقاله راهکار های اصلی برای رفع قفل شدن صفحه کلید تلفن بی سیم پاناسونیک را بررسی کرده ایم.

مشاوره آنلاین زود کمک

  • کلید Menu روی تلفن را فشار دهید و کد 251# را شماره گیری کنید.

  • رمز عبوری که زمان قفل کردن تلفن وارد کرده بودید را به صورت کامل وارد کنید.

  • گزینه save را انتخاب کنید.

  • گزینه های Yes و Off را به ترتیب انتخاب کنید.

این دستور العمل به صورت معمول در اکثر تلفن های بی سیم کار می کند. در صورتی که با روش بالا موفق به غیر فعال کردن Dial Lock نشدید، باید به دفترچه راهنمای تلفن مراجعه کنید و از قسمت Dial Lock کد غیر فعال کردن این بخش را پیدا کنید.

این مقاله را از دست ندهید: دفترچه راهنمای تلفن پاناسونیک

آموزش قفل کردن تلفن پاناسونیک

قفل کردن تلفن های بی سیم کار بسیار ساده است. این کار امنیت دستگاه شما را بالا می برد به طوری که بعد از قفل شدن صفحه کلید تلفن بی سیم اگر کسی کد آن را نداشته باشد قادر به استفاده از آن نخواهد بود.

مرحله اول: دکمه اسپیکر را از روی تلفن خود فشار دهید و یا تلفن را بردارید.

مرحله دوم: عدد 77 را شماره گیری کنید.

مرحله سوم: در این مرحله یک رمز 4 رقمی برای تلفن خود تعریف کنید.

مرحله چهارم: در آخر دکمه مربع را فشار دهید و دوباره دکمه اسپیکر را بزنید، یا اگر در مرحله اول با برداشتن تلفن مراحل را انجام دادید اکنون تلفن خود را بگذارید. اکنون قفل تلفن برای شما فعال شده است.

باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از گوشی تلفن نیازی به غیر فعال کردن Dial Lock گوشی ندارید. بلکه دانستن همان کد 4 رقمی کافی است تا شما بتوانید تماس های داخلی یا خارجی خود را برقرار کنید. تنها کافی است قبل از هر بار شماره گیری با تلفن کد 4 رقمی را وارد کنید و سپس شماره گیری نمایید تا به این ترتیب تماس شما برقرار شود. در واقع این کد همانند رمز عبور برای شما عمل می کند و تلفن شما را از استفاده غیر مجاز مصون می دارد.

اما هر زمان که مایل به برداشتن کامل قفل بودید طریقه باز کردن قفل شماره گیر تلفن پاناسونیک مانند مراحل قبل است. تنها کافی است که تلفن را بردارید و عدد 77 را شماره گیری کنید. در این مرحله کدی را که برای قفل شدن صفحه کلید تلفن بی سیم پاناسونیک زده اید را تکرار کنید و دکمه مربع را فشار دهید. به همین سادگی قفل تلفن شما غیر فعال می شود.

مشکل باز نشدن قفل تلفن پاناسونیک به دلیل فراموشی رمز

غیر فعال کردن Dial Lock

در صورتی که رمزی را که برای قفل شدن صفحه کلید تلفن بی سیم خود گذاشته اید را فراموش کرده اید تنها کافی است به همراه تلفن به یکی از مراکز ما مراجعه کرده تا متخصصین ما در اسرع وقت خدمات مربوط را برای رفع مشکل شما انجام دهند.

بیشتر بخوانید:معنی پیغام check tel line روی صفحه نمایشگر تلفن ثابت چیست؟

کاربر گرامی جهت دریافت خدمات در خصوص تعمیرات انواع تلفن های پاناسونیک و سؤالات مربوط به آن‌ها می توانید با شماره 1662 تماس گرفته، و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زود کمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران