نحوه افزایش برد تلفن بی سیم

برد تلفن بی سیم، حداکثر فاصله ‌ای است که گوشی بیسیم و دستگاه پایه می ‌توانند باهم داشته باشند و شما همچنان بتوانید به مکالمه خود ادامه دهید. بنابراین، افزایش برد تلفن بی سیم موجب استفاده بهتر و راحت تر از دستگاه می شود. در واقع هر چقدر که برد تلفن بیشتر باشد با فاصله گرفتن از پایه دستگاه، کیفیت صدا و مکالمه تلفنی حفظ می شود. در این مقاله با زودکمک همراه باشید تا راهکارهایی برای افزایش برد و بهبود سیگنال تلفن های بی سیم به شما ارائه دهیم.

نحوه افزایش برد تلفن بی سیم

روش های افزایش برد تلفن بی سیم

پس از بیان اهمیت افزایش برد تلفن های بی سیم، در این بخش به روش های افزایش آنتن دهی تلفن های بی سیم اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • قرار دادن پایه دستگاه در محل مناسب

  • استفاده از Repeater (تکرار کننده)

  • استفاده از تلفن‌ های دور برد

در ادامه، هر یک از این موارد را شرح می دهیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمکتعمیرات تلفن بی سیم و سانترال با گارانتی معتبر زودکمک 

افزایش آنتن دهی تلفن بی سیم با قرار دادن پایه دستگاه در محل مناسب

در صورتی که می خواهید از حداکثر برد تلفن بی سیم خود استفاده کنید، لازم است که پایه آن را در جای مناسب قرار دهید. سعی کنید پایه را در مرکزی ‌ترین مکان ممکن قرار دهید، این اقدام موجب افزایش سیگنال تلفن های بی سیم می شود. قرار دادن پایه تلفن در نزدیکی دیوارها می تواند موجب کاهش برد دستگاه شود.

📞 علت زنگ نخوردن گوشی پاناسونیک

استفاده از تکرارکننده ها (Repeater) برای افزایش برد تلفن بی سیم

اگر پایه تلفن را در مکان مناسبی قرار داده اید اما همچنان با مشکل کم بودن سیگنال مواجه هستید، می توانید از یک تکرار کننده استاندارد یا همان Repeater استفاده کنید. دستگاه Repeater، بین پایه و گوشی بی سیم قرار می‌گیرد و سبب افزایش آنتن دهی از هر جهت می شود.

لازم به ذکر است که تکرارکننده باید تا حد امکان، از پایه تلفن فاصله داشته باشد، البته نباید از محدوده آنتن دهی پایه خارج شود. بدین ترتیب، تکرارکننده با دریافت سیگنال ارسال شده توسط پایه تلفن شما و تولید مجدد آن به قدرت اصلی، باعث آنتن دهی بیشتر و افزایش برد تلفن بی سیم می شود.

مشاوره آنلاین زودکمکنحوه قفل کردن تلفن سانترال پاناسونیک

استفاده از تلفن‌ های دور برد

برای داشتن حداکثر برد و آنتن دهی می توانید از تلفن‌ های دور برد استفاده کنید. این تلفن‌ ها در مقایسه با سایر تلفن های دیگر، برد یا آنتن دهی بیشتری دارند. از جمله بهترین تلفن‌ های دور برد، تلفن های بی سیم دور برد پاناسونیک هستند که توانسته اند جایگاه قابل توجهی را در بین کاربران به دست بیاورند.

📳 سیستم تلفن Link-to-Cell پاناسونیک

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران