فعال کردن پشت خطی در تلفن های همراه و ثابت

سرویس پشت خطی به شما این امکان را می دهد که در حین مکالمه بتوانید از سایر تماس های دریافتی آگاه شوید. به طور مثال تصور کنید که در حال مکالمه هستید و شخص دیگری با شما تماس می‌گیرد. در حالت عادی، ممکن است متوجه تماس شخص سوم نشوید اما با فعال شدن سرویس پشت خطی اگر هنگام مکالمه شخص سومی تماس بگیرد با شنیدن صدای بوق، متوجه آن تماس می‌ شوید. همچنین شخص سوم نیز با بوق اشغال مواجه نخواهد شد. در چنین شرایطی می‌توانید انتخاب کنید که به مکالمه خود ادامه دهید یا تماس را قطع کرده و به تماس دیگر پاسخ دهید. فعال کردن این سرویس بسیار ساده است. در این مقاله با زودکمک همراه باشید تا با روش فعال کردن پشت خطی در تلفن های همراه و ثابت آشنا شوید.

فعال کردن پشت خطی در اندروید و آیفون و تلفن ثابت

نحوه وصل کردن تلفن ثابت به موبایل را در این مقاله ببینید. 

فعال کردن پشت خطی در اندروید

برای فعال کردن پشت خطی در گوشی اندروید وارد بخش تماس‌ ها (Contacts) شوید و از سه نقطه بالا وارد Settings  و More settings شوید. گزینه Call waiting را در صفحه باز شده فعال کنید. برخی از گزینه ‌های ذکر شده در برند‌های مختلف گوشی‌ های اندرویدی ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، اما مجموع مراحل به این صورت است. در برخی گوشی‌ ها ممکن است از طریق supplementary service به گزینه Call waiting برسید. به همین سادگی می‌توانید سرویس پشت خطی را در گوشی اندروید فعال کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

فعال کردن پشت خطی در آیفون

برای فعال کردن پشت خطی در گوشی آیفون وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه Phone  و Call Waiting را انتخاب و آن را فعال کنید. به همین سادگی سرویس پشت خطی در گوشی آیفون شما فعال می‌ شود.

معنی پیغام check tel line در تلفن ثابت چیست؟ 

فعال کردن پشت خطی در تلفن ثابت

برای فعال کردن این سرویس در تلفن های ثابت کافی است که کد دستوری #43* را شماره‌گیری نمایید. باری غیرفعال سازی این سرویس نیز کد #43* را شماره گیری کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران