وصل کردن ماشین ظرفشویی به موبایل

امروزه امکان اتصال ماشین ظرفشویی به موبایل وجود دارد و این دستگاه ها جزء وسایل هوشمند محسوب می شوند. وصل کردن ماشین ظرفشویی به موبایل، به شما امکان کنترل روتین آشپزخانه را می دهد. با استفاده از این ویژگی می ‌توانید ماشین ظرفشویی خود را به آسانی زیر نظر داشته باشید، هشدارها و اعلان ها را دریافت کنید و حتی ماشین ظرفشویی خود را از راه دور کنترل کنید. در این مقاله نحوه وصل کردن ماشین ظرفشویی به گوشی را شرح می دهیم، با ما همراه باشید.

اتصال ماشین ظرفشویی به موبایل

آموزش اتصال ماشین ظرفشویی به موبایل

برای اتصال ماشین ظرفشویی به گوشی، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • بررسی پشتیبانی دستگاه از قابلیت اتصال به گوشی

  • دانلود و نصب برنامه اختصاصی ماشین ظرفشویی برای اتصال به موبایل

  • فعال کردن اتصال ماشین ظرفشویی در برنامه

  • وصل کردن گوشی به ماشین ظرفشویی

  • پیکربندی اتصال

  • بررسی نهایی اتصال

مشاوره آنلاین زودکمک

نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی رو اینجا یاد بگیر. 

بررسی پشتیبانی دستگاه از قابلیت اتصال به گوشی

برای وصل کردن ماشین ظرفشویی به موبایل ابتدا مطمئن شوید که مدل ماشین ظرفشویی شما از اتصال تلفن همراه پشتیبانی می‌ کند. همه ماشین‌ های ظرفشویی این ویژگی را ندارند. برای بررسی این مورد می توانید دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید یا به وب سایت رسمی برند تولیدکننده دستگاه مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دانلود و نصب برنامه اختصاصی ماشین ظرفشویی برای اتصال به موبایل

معمولا برندهای تولیدکننده برای وصل کردن ماشین ظرفشویی به گوشی، اپلیکیشن های خاص خود را ارائه می‌ دهند. از فروشگاه های معتبر برنامه مانند Google Play، برنامه اختصاصی دستگاه خود را دانلود و آن را در موبایل خود نصب کنید. پس از اجرای برنامه ممکن است از شما خواسته شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید یا اگر قبلا یک حساب دارید، به آن وارد (Login) شوید.

فعال کردن اتصال ماشین ظرفشویی در برنامه

در برنامه ای که اجرا کرده اید به تنظیمات اتصال ماشین ظرفشویی بروید. این بخش می تواند در منوی تنظیمات یا یک بخش اتصال اختصاصی قرار داشته باشد. سپس دستورالعمل های نمایش داده شده را دنبال کنید تا اتصال Wi-Fi یا بلوتوث را در ماشین ظرفشویی فعال کنید.

ارورهای رایج ماشین ظرفشویی رو می دونستی؟ 

وصل کردن گوشی به ماشین ظرفشویی

در این مرحله لازم است که ارتباط بین گوشی و ماشین ظرفشویی را برقرار کنید. این فرآیند ممکن است با توجه به برند و مدل دستگاه متفاوت باشد، اما معمولا طبق مراحل زیر انجام می شود:

  • ابتدا از اتصال گوشی به شبکه Wi-Fi خانگی مطمئن شوید.

  • در صفحه کنترل ماشین ظرفشویی، حالت جفت شدن Wi-Fi یا بلوتوث را فعال کنید.

  • در برنامه گزینه افزودن یا اتصال ماشین ظرفشویی جدید را پیدا کنید.

  • سپس برای جستجوی ماشین های ظرفشویی موجود و انتخاب مدل دستگاه خود، دستورالعمل های موجود در برنامه را دنبال کنید.

پیکربندی اتصال

بعد از این که اپلیکیشن ماشین ظرفشویی شما را شناسایی کرد، می توانید در تنظیمات پیکربندی برای ماشین ظرفشویی خود اسمی انتخاب کنید و تنظیمات را به دلخواه خود سفارشی سازی و اعلان ‌ها را تنظیم کنید.

علت های خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی رو اینجا بخون.

بررسی نهایی اتصال

پس از وصل کردن ماشین ظرفشویی به موبایل، بهتر است که اتصال را بررسی و آزمایش کنید. از برنامه برای شروع چرخه ماشین ظرفشویی یا اجرای یک فرمان اولیه استفاده کنید. بررسی کنید که دستورالعمل‌ ها به درستی به ماشین ظرفشویی منتقل می شود یا خیر. همچنین بررسی کنید که اعلان‌ ها یا به‌روزرسانی ‌ها را در گوشی خود دریافت می‌کنید یا خیر.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران