تعمیر مدار شبکه آیفون یکی از خدمات تخصصی و پیچیده است که در مرکز زودکمک ارائه می شود. بسیاری از مشکلاتی که در گوشی آیفون به وجود می آیند، از جمله مشکلات آنتن دهی و ...، با تعمیر مدار شبکه آیفون برطرف می شوند. این مشکلات عموما به دلایل سخت افزاری نظیر خرابی آنتن، ایراد در ال سی دی، المنت ها یا مواردی از این دست رخ می دهند. با تعمیر مدار شبکه گوشی آیفون این ایرادها برطرف شده و در نتیجه عملکرد دستگاه به حالت عادی بازمی گردد. البته گاهی اوقات نیز مشکلات نرم افزاری موجب به وجود آمدن برخی اختلالات در شبکه می شوند که این موارد نیز با تعمیر مدار شبکه گوشی برطرف می شوند. تعمیر مدار شبکه گوشی به دانش و تجربه بالایی نیاز دارد. تعمیرات آیفون به صورت حرفه ای به دست افراد بی تجربه ممکن است در حین تعمیر به سایر بخش های دستگاه نیز آسیب وارد شده و هزینه های جانبی اضافی را به کاربر تحمیل کند.

تعمیر مدار شبکه آیفون

چه زمانی نیاز به تعمیر مدار شبکه آیفون داریم؟

همانطور که اشاره کردیم مشکل در مدار شبکه می تواند ایرادهای زیادی را در عملکرد گوشی تلفن همراه ایجاد کند و تعمیر مدار شبکه آیفون راه حلی برای رفع این مشکلات است. به عنوان مثال از دست دادن اتصال به وای فای یکی از این موارد است. از دست دادن اتصال به شبکه Wi-Fi یا شبکه داده‌ همراه که یکی از مسائل متداول در شبکه‌های آیفون است به دلیل عواملی مانند فاصله از روتر یا مودم بی‌سیم و کاهش سیگنال شبکه سیم‌کارت ممکن است ایجاد شود. برای اتصال به اینترنت، آیفون‌ها به سیگنال قوی و سرعت بالای Wi-Fi و یا شبکه داده‌ی همراه نیازمندند.

با این حال، کاهش سرعت اینترنت ممکن است به دلیل مشکلات در دستگاه یا حتی اختلالات در شبکه ارائه‌دهنده‌ی سرویس به وجود آید. از همین رو تعمیر مدار شبکه گوشی آیفون می تواند راه حلی برای رفع مشکل سرعت پایین اینترنت نیز باشد. یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران گوشی های تلفن همراه آیفون ممکن است با آن مواجه شوند قطع شدن تماس ها یا ناواضح بودن صداها است. این مسائل نیز می توانند در اثر ایراد در مدار شبکه و در نتیجه ضعیف بودن اتصال شبکه به وجود بیابند که در اثر تعمیر برطرف خواهند شد. مرکز زودکمک یکی از مراکز معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری موبایل اپل است که خدمات خود را با گارانتی ارائه می دهد و کاربران می توانند با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به آن بسپارند.

بیشتر بخوانید: آیفون ریپک چیست ؟ آیا ارزش خرید دارد؟

راهکارهای متفاوت برای تعمیر مدار شبکه گوشی آیفون

در هریک از موارد گفته شده یک سری روش های ابتدایی و یک سری روش های تخصصی برای رفع ایراد وجود دارد. بنابراین کاربرانی که با مشکلات عنوان شده دست و پنجه نرم می کنند می توانند ابتدا راهکارهای ساده را امتحان کرده و در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود برای تعمیر مدار شبکه آیفون به مرکز زودکمک مراجعه نمایند. در ادامه روش های ابتدایی که کاربر می تواند شخصا آنها را اجرا کند توضیح داده شده است:

برای رفع مشکل اتصال به شبکه:

  1. برای تعمیر مدار شبکه گوشی آیفون، ابتدا باید مطمئن شوید که وای‌فای شما فعال است و دارای شارژ اینترنت کافی برای اتصال می‌باشد.
  2. برای نتیجه گیری بهتر پیشنهاد می‌شود اتصال به وای‌فای را از نزدیک‌ترین فاصله تست کنید، زیرا در برخی مواقع ممکن است به دلیل مشکلات سخت‌افزاری در روتر یا مودم، اتصال به اینترنت در فواصل بیشتر مشکل داشته باشد.
  3. در ادامه باید از طریق تنظیمات دستگاه آیفون، به‌روزرسانی آخرین نسخه سیستم عامل را انجام دهید تا مشکلات رفع شده و اتصال به شبکه بهبود یابد.
  4. در صورتی که پس از انجام مراحل گفته شده باز هم موفق به اتصال به شبکه اینترنت نشدید بهتر است برای انجام تعمیر مدار شبکه آیفون به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه نمایید. در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم مطالعه مقاله علائم خرابی سی پی یو آیفون را از دست ندهید.

برای رفع مشکل قطع شدن تماس ها

  1. بهتر است برای تماس های مهم از Wi-Fi به جای داده همراه استفاده نمایید.
  2. اطمینان حاصل کنید که اتصال شبکه پایدار است. در صورتی که متوجه عدم پایداری اتصال شبکه شدید، با پشتیبانی اپراتور همراه خود تماس بگیرید تا مشکل را رفع کنند.
  3. اگر مشکل همچنان ادامه داشته و با راه‌ حل‌ های ارائه شده حل نشد، ممکن است مشکل مربوط به قطعات سخت‌افزاری دستگاه شما باشد. در چنین مواردی، مراجعه به مراکز تعمیرات تخصصی و تعمیر مدار شبکه آیفون ممکن است کمک کند تا مشکل رفع شود.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل فراموش کردن اپل آیدی ؛ قفل شدن گوشی آیفون

تعمیر مدارشیکه گوشی آیفون

در صورتی که سرعت اینترنت پایین است:

  1. اولین اقدامی که در صورت پایین بودن سرعت اینترنت لازم است انجام دهید بررسی اشتراک اینترنت و همچنین سرعت آپلود و دانلود است.
  2. در مرحله بعدی توصیه می شود که برنامه های پس زمینه دستگاه را کم کرده و آنها را ببندید. گاهی اوقات تعداد زیاد برنامه های فعال در پس زمینه دستگاه می تواند باعث پایین آمدن سرعت اینترنت شود.
  3. یک مرتبه گوشی خود را ریستارت کنید.
  4. چنانچه مشکل همچنان پابرجا بود بهتر است از یک فرد متخصص بخواهید جهت بررسی گوشی و همچنین تعمیر مدار شبکه آیفون کمک کند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران