برای تعمیرات تخصصی آیفون مرکز زود کمک جامع ترین سامانه ی آنلاین تعمیرات آیفون در اختیار کاربران گوشی های اپل است تا با ثبت درخواست تعمیر آیفون و درخواست تعمیر گوشی اپل کارشناسان مجرب این مرکز بهترین خدمات در محل را به کاربران ارائه دهند. تعمیر آیفون به دلیل ساختار و طراحی منحصر به فرد این دستگاه ها حتما باید در مراکز تعمیرات تخصصی این گوشی ها انجام شود تا علاوه بر تعمیر به موقع و عیب یابی دقیق موبایل اپل ضمانت تعمیر موبایل آیفون نیز ارائه گردد. اما در کل مشکلات و خرابی های گوشی های آیفون می تواند شامل موارد متعددی شود که می خواهیم در این جا به بررسی کلی آن ها بپردازیم و مهم ترین گزینه های تعمیر موبایل آیفون، مانند تعمیر برد آیفون را با هم بررسی کنیم.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر آیفون

برای تعمیرآیفون به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیرآیفون را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، گوشی آیفون خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات آیفون، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

تعمیر آیفون با گارانتی

تعمیر آیفون با گارانتی در مجموعه زود کمک به بهترین شکل انجام می شود. این مرکز با قرار دادن گارانتی  برای خدمات خود، در واقع به مشتریان این اطمینان را می دهد که توانایی برطرف کردن کلیه مشکلات ایجاد شده در گوشی های آیفون را داراست. تکنسین های مرکز تعمیرات آیفون با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات اقدام به رفع نواقص دستگاه شما می کنند. از این رو حتی پیچیده ترین مشکلات تلفن های هوشمند را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و برطرف می نمایند.

به دلیل این که تعمیر گوشی های اپل هزینه ‌بر است، زود کمک برای ارائه کلیه خدمات تعمیر، قابلیت گارانتی قرار داده است و مسئولیت کامل آن را بر عهده می گیرد. پس با خیالی راحت و آسوده می توانید تعمیر آیفون خود را بر عهده کارشناسان مجرب و آگاه این مرکز قرار دهید.

همچنین کلیه تکنسین ها دوره های تخصصی لازم را برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های اپل سپری کرده‌اند. بنابراین فرآیند تعمیر با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

تعمیر آیفون با گارانتی

مشاوره رایگان تعمیرات آیفون

فرض کنید که موبایلتان روشن نمی شود. با توجه به این که مجموعه ای از عوامل در بروز این مشکل دخیل  هستند ، با مراجعه به مراکز تعمیر مختلف، قطعاً پاسخ های متنوعی را از افراد می شنوید. علاوه بر آن هر کدام از تعمیرکاران یک دستمزد خاص را برای ارائه خدمات خود طلب می کنند. در چنین شرایطی مشاوره رایگان در زمینه تعمیر آیفون کمک شایانی می‌کند و شما را از سردرگمی نجات می دهد.

چنانچه برای تعمیرات گوشی آیفون خود نیاز به راهنمایی دارید، کافیست با کارشناسان زود کمک تماس بگیرید، تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. تیم مجرب و حرفه ای این مجموعه به تعمیرات تخصصی آیفون صد در صد مسلط هستند و دقیق ترین مشاوره را در اختیارتان قرار می دهند.

این امکان برایتان فراهم شده که سوالات خود را در زمینه تعمیرات آیفون مربوط به ال سی دی، برد، دکمه اسپیکر و غیره از کارشناسان بپرسید. حتی می‌توانید در مورد هزینه تعمیرات و یا تعویض قطعات مختلف آیفون خود نیز موثق ترین اطلاعات را به دست آورید.

تعمیر گوشی آیفون در تهران

اگر در تهران و مناطق آن نیاز به خدمات تخصصی تعمیر گوشی اپل دارید، زودکمک در کنار شماست. تعمیر گوشی آیفون در تهران در این مجموعه توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده ای انجام می شود که به خوبی با تفاوت های iOS و اندروید آشنایی دارند. همکاران ما برای تعمیر آیفون اپل، از جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات روز دنیا استفاده می کنند. عیب یابی با دقت انجام می شود و پس از آن قطعات آسیب دیده ترمیم یا تعویض می گردند. شما می توانید با ثبت درخواست پذیرش و تحویل گوشی در محل، بدون مراجعه حضوری به تعمیرگاه، دستگاه را ترمیم کنید.

تعمیر گوشی آیفون در تهران

تعمیر آیفون در ستارخان

برای تعمیر آیفون در ستارخان، با زودکمک تماس بگیرید. تعمیرات گوشی اپل در این مرکز، توسط یک تیم حرفه ای و با تجربه انجام می شود که می توانند انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون را شناسایی کرده و برطرف نمایند. همکاران ما نهایت تلاششان را می کنند که ضمن ارائه خدمات در سطح استانداردهای جهانی، رضایت شما را جلب کنند. کافی است درخواست تعمیرات آیفون را در سامانه جامع زودکمک ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید.

تعمیرات آیفون در امیرآباد

ساکنین غرب تهران می توانند خدمات تعمیر گوشی آیفون را با سرعت بیشتری دریافت کنند. تعمیرات آیفون در امیرآباد و محله های اطراف آن، با استفاده از مدرن ترین ابزار، تجهیزات و قطعات تعمیراتی و توسط تکنسین های مجرب و ماهر انجام می شود. به موجب خدمات پذیرش در محل، سفیر زودکمک به آدرس شما آمده و گوشی را به تعمیرگاه می برد. در آنجا آیفون توسط تعمیرکار بررسی و رفع عیب می شود تا سفیر، آن را بدون ایراد به شما تحویل دهد.

تعمیر گوشی اپل در پیروزی

اگر ساکن شرق تهران هستید، زودکمک برای تعمیر گوشی apple در خدمت شماست. تعمیر آیفون در پیروزی، توسط یک تیم تعمیراتی ماهر و مطابق با آخرین متدها و استانداردهای روز دنیا انجام می شود. تکنسین های این مرکز به خوبی با ساختار گوشی های اپل و تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری آنها آشنایی داشته و می دانند برای رفع مشکلات این دستگاه ها باید چه کارهایی انجام دهند. بنابراین اطمینان خواهید یافت که تعمیر موبایل خود را به یک مجموعه فوق تخصصی و معتبر محول کرده اید.

تعمیرات آیفون در فرجام

اگر ساکن جنوب تهران هستید، با ثبت درخواست تعمیرات آیفون در فرجام، خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان دریافت می کنید. تیم تعمیرات موبایل اپل، در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما آمده و ضمن ارجاع گوشی به تعمیرگاه های تخصصی زودکمک، مراحل عیب یابی و تعمیر آیفون را در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می دهند.

تعمیر موبایل اپل در ولیعصر

برای تعمیر آیفون در ولیعصر و مرکز تهران هم می توانید روی خدمات زودکمک حساب کنید. همکاران ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم هستند و شما عزیزان می توانید از سرویس های با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید. همچنین سامانه زودکمک، مشاوره رایگان تعمیرات آیفون را نیز به شما ارائه می دهند تا مشکلات گوشی خود را راحت تر و زیر نظر کارشناسان باتجربه این مرکز برطرف کنید.

انواع سرویس های تعمیر آیفون شامل چه مواردی می شود؟

به صورت کلی خدمات مختلفی که به عنوان تعمیر آیفون در مراکز تخصصی اپل ارائه می شود؛ شامل انواع تعمیرات نرم افزاری اپل و تعمیرات سخت افزاری گوشی های آیفون می شود. مهم ترین خدمات نرم افزاری نیز شامل به روز رسانی و رفع مشکلات سیستم عامل IOS، بازیابی اطلاعات گوشی، حذف بد افزار ها و برنامه های مخرب و رفع سایر مشکلات نرم افزاری است. سرویس های سخت افزاری این گوشی ها هم شامل تعمیر و تعویض قطعات اصلی و سخت افزاری این گوشی ها می شود. تعمیر برد آیفون، تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد گوشی اپل، تعمیر و تعویض دوربین آیفون، تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل آیفون، تعمیر و تعویض میکروفون گوشی آیفون، تعمیر و تعویض باتری گوشی اپل و مواردی از این قبیل از مهم ترین گزینه های تعمیر موبایل آیفون محسوب می شوند.

اگر موبایل اپل دارید و نگرانید که برای تعمیرات به کجا اعتماد کنید. زود کمک با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ی تعمیر آیفون به شما کمک می کنه. کافیه در سایت ثبت نام کنید و در خواست تعمیر موبایل اپل رو ثبت کنید.

 

تعمیر آیفون

تعمیر و تعویض برد موبایل آیفون

برد قلب فرماندهی هر گوشی هوشمندی است. این قطعه تمام عملکرد های گوشی را کنترل می کند. قطعات مختلفی روی برد قرار دارد و این قطعه با بخش های مهم گوشی از جمله سی پی یو و ال سی دی در ارتباط است. مواردی مانند ضربه، نوسانات برقی، آب خوردگی و خرابی قطعات مختلف روی برد نظیر مقاومت و دیود های روی آن از مهم ترین عواملی است که می تواند موجب خرابی این قطعه شود. نشانه های رایج خرابی برد هم روشن نشدن صفحه نمایش گوشی، داغ شدن بیش از حد بدنه دستگاه، بروز مشکل در عملکرد دوربین، اختلال در اتصال به وای فای، خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی و ... از مهم ترین نشانه های خرابی برد است. برای تعمیر موبایل آیفون در صورت خرابی برد یا باید قطعات روی برد مانند مقاومت ها و خازن ها و مدار ها تعمیر و تعویض شود یا این که برد تعویض شود. تعمیر برد یکی از حساس ترین گزینه های تعمیر آیفون است. در این زمینه می توانید به مقاله نکات مهم تعمیر برد موبایل اپل مراجعه کنید.

تعمیر و تعویض برد موبایل آیفون

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی آیفون

یکی دیگر از موارد بسیار مهم و متداول در سرویس تعمیر آیفون، تعمیر و تعویض ال سی دی این دستگاه ها است. تعمیرات پنل نمایشگر شامل موارد متعددی می شود. ضربه، نوسانات برقی و آب خوردگی مهم ترین دلایل آسیب به پنل ال سی دی گوشی آیفون است. وجود ترک های مختلف روی نمایشگر، سیاه شدن صفحه گوشی اپل، کار نکردن تاچ، کندی و هنگ کردن گوشی، کم نور شدن نمایشگر و مواردی از این دست مهم ترین نشانه های خرابی تاچ و ال سی دی گوشی های اپل است. در ساده ترین قدم تعمیرات آیفون ابتدا گلس دستگاه بررسی شده و در صورت نیاز تنها با تعویض گلس آیفون مشکل برطرف می شود. اما در صورت کار نکردن تاچ نمایشگر یا بروز مشکل در نمایش تصویر باید ال سی دی، تاچ و فلت ال سی دی گوشی آیفون بررسی شده تا در صورت نیاز هر یک از این قطعات تعمیر یا تعویض شوند. به دلیل حساسیت زیادی که تاچ و ال سی دی در گوشی های اپل دارد، تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی های آیفون باید حتما در مراکز تخصصی تعمیرات آیفون انجام شود.

تعمیر میکروفون موبایل آیفون

در برخی مواقع تعمیر گوشی اپل مربوط به رفع مشکلات میکروفون این گوشی ها است. البته خرابی میکروفون معمولا به اختلالات نرم افزاری مربوط می شود. با این حال در صورت کار نکردن میکروفون گوشی آیفون، خش خش داشتن آن، قطع و وصل شدن صدا در حین مکالمه و مواردی از این دست باید برای تعمیر آیفون از مراکز تعمیرات تخصصی معتبر گوشی های آیفون کمک گرفت. تعمیر میکروفون علاوه بر تست های نرم افزاری، شامل بررسی مسیر سیم های میکروفون یا خازن ها و مقاومت های آن می شود. عیب یابی، ترمیم و تعویض سایر قطعات صوتی مانند آی سی های صوت نیز می تواند از دیگر راه کار های تعمیر میکروفون موبایل آیفون باشد. در نهایت نیز شاید تعمیرکار مجبور به تعویض میکروفون گوشی آیفون شود. مهارت و دقت در خصوص تعمیر یا تعویض میکروفون گوشی های اپل به دلیل حساسیت محل قرار گیری میکروفون از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعمیر میکروفون موبایل آیفون

تعمیر و بازیابی هارد گوشی های آیفون

از دیگر خدمات تعمیر آیفون در مراکز تعمیرات تخصصی می توان به تعمیر هارد، بازیابی اطلاعات و تعویض هارد گوشی های اپل اشاره کرد. این مورد هم از مهم ترین موارد در تعمیرات آیفون است. نشانه هایی مانند هنگ کردن دائمی دستگاه، پاک نشدن داده ها بعد از ریست فکتوری، ریستارت شدن خودکار گوشی، متوقف شدن گوشی روی لوگوی اپل، ذخیره نشدن داده جدید روی دستگاه و نمایش یک سری ارور هایی که نشان دهنده بروز مشکل در هارد است، از مهم ترین نشانه های خرابی هارد گوشی های اپل است. در صورت بروز این نشانه ها برای رفع مشکلات دستگاه و تعمیر گوشی اپل، باید هارد دستگاه تعمیر شود و اطلاعات آن نیز بازیابی گردد. علاوه بر این در مواردی که آسیب به هارد جدی و شدید است، شاید نیاز به تعویض هارد گوشی اپل نیز باشد. مهم ترین دلیل خرابی هارد در گوشی های آیفون، زمین خوردن و وارد شدن ضربه های سنگین به این گوشی ها است.

رفع مشکلات مختلف گوشی های اپل

در کنار بروز ایراد های نرم افزاری و سخت افزاری در گوشی های اپل، گاهی اوقات یک سری مشکلات و اختلالات هم در این دستگاه ها مشاهده می شود. بنابراین در کنار تعمیر آیفون باید با راه کار های رفع مشکلات مختلف این دستگاه ها نیز آشنا شد. برخی از متداول ترین مشکلات گوشی های اپل شامل موارد زیر می شود:

  • بروز مشکل در فیس آیدی گوشی های آیفون
  • بروز مشکلاتی در باتری و شارژ دهی گوشی های اپل
  • بروز یک سری مشکلات در دوربین گوشی های آیفون
  • رفع مشکلات مربوط به پورت های گوشی های اپل
  • رفع مشکلات کیبورد و صفحه نمایش گوشی
  • رفع مشکل آب خوردگی های گوشی های آیفون
  • بروز مشکل در دکمه های ولوم و دکمه پاور گوشی

رفع مشکلات فیس آیدی در گوشی های آیفون

یکی از موارد مهم در تعمیر آیفون، رفع مشکلاتی است که در فیس آیدی دستگاه دیده می شود. در گوشی های جدید این شرکت از فناوری تشخیص چهره برای گوشی های آیفون استفاده شده است. گاهی اوقات این قابلیت در دستگاه درست کار نمی کند و دچار مشکلاتی می شود. گاهی ضربه، آب خوردگی و ورود رطوبت به دستگاه موجب از کار افتادن فیس آیدی می شود. گاهی نیز برخی اختلالات نرم افزاری و به هم خوردن تنظیمات دستگاه می تواند موجب اختلال در عملکرد فیس آیدی گوشی اپل شود. یکی از روش های موجود برای رفع مشکل فیس آیدی، پاک کردن کامل تنظیمات فیس آیدی و تنظیم مجدد آن است. علاوه بر این گاهی اوقات به روز رسانی سیستم عامل گوشی می تواند به رفع مشکلات فیس آیدی کمک کند. ریست فکتوری کردن گوشی، حذف بد افزار ها و ... هم می تواند کمک کننده باشد. در نهایت اگر مشکلات فیس آیدی برطرف نشد، شاید برای رفع آن به تعمیرات آیفون به صورت تخصصی نیاز باشد.

رفع مشکلات فیس آیدی در گوشی های آیفون

رفع مشکلات باتری و شارژ دهی در گوشی های اپل

برخی مواقع مشکل مشاهده شده در گوشی های اپل مربوط به باتری و شارژدهی آن است. در این مواقع گوشی نمی تواند شارژ خود را نگه دارد و زودتر از حالت معمول شارژ آن خالی می شود. همچنین ممکن است گوشی درست شارژ نشود یا مشکلات دیگری در باتری و شارژ دهی دستگاه مشاهده شود. اگر مشکل از باتری یا شارژر باشد، برای تعمیر آیفون باید باتری آن تعمیر یا تعویض شود. اگر باتری مشکلی نداشته باشد، برای رفع مشکلات باتری و شارژدهی آیفون می توان از راه حل هایی مانند به روز رسانی سیستم عامل، ریستارت کردن آیفون، بررسی پورت و کابل شارژ لایتنینگ آیفون و تعویض آداپتور و کابل شارژ آن با یک نمونه سالم و اورجینال می تواند به رفع مشکلات باتری و شارژدهی آیفون کمک کند. در غیر این صورت اگر مشکل برطرف نشود، شاید نیاز باشد برای تعمیر گوشی اپل از مراکز تعمیرات تخصصی کمک گرفت.

روبیکا برای آیفون

اپلیکیشن روبیکا برای اندروید و iOS عرضه شده و کاربران هردو سیستم عامل، می توانند آن را دانلود کرده و از قابلیت ها و امکانات متنوع آن استفاده کنند. این اپ کاربردی، دارای بخش های متنوعی همچون رسانه ها، اخبار، موزیک، خدمات پرداخت، آموزش و ... است تا چند قابلیت را در یک مجموعه کاربر ارائه دهد. خدمات برنامه روبیکا رایگان هستند و تنها کاری که باید انجام دهید، دانلود و نصب کردن آن است. جهت دانلود و نصب روبیکا برای آیفون، کافی است آن را از وب سایت های معتبر ارائه دهنده نرم افزارهای iOS دانلود کنید.

روبیکا برای آیفون

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار موبایل زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار گوشی زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات موبایل در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر موبایل را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 


ثبت درخواست تعمیرات آیفون

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران