تعمیر تلویزیون شیائومی یکی از خدمات زودکمک در واحد تعمیرات تلویزیون است. تلویزیون شیائومی همچون برند های دیگر ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به کمک گرفتن از مراکز مجاز تعمیرات تلویزیون شیائومی باشد. در زودکمک ابتدا دستگاه توسط تکنسین های متخصص عیب یابی می شود و سپس در جهت تعمیر آن اقدام می کنند.

چنانچه تلویزیون شیائومی شما دچار اختلال شده است، در ادامه مبحث ما را همراهی نمایید تا ضمن بررسی مشکلات رایج تلویزیون شیائومی ، چگونگی عیب یابی و تعمیرات تلویزیون شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم.  

تعمیر تلویزیون شیائومی

ثبت سفارش آنلاین تعمیرتلویزیون شیائومی

برای تعمیر تلویزیون شیائومی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیرتلویزون شیائومی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، تلویزیون شیائومی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تلویزیون، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی

هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی را نمی توان به صورت ثابت تعیین کرد. چرا که این مورد به فاکتور های متعددی بستگی دارد. یکی از آن ها مدل تلویزیون اعم از پلاسما، ال سی دی، ال ای دی یا اولد است. همچنین سایز تلویزیون، میزان دستمزد تکنسین ها و میزان خسارتی که به دستگاه وارد شده، بر قیمت تعمیرات تلویزیون شیائومی اثر گذار است.

تعمیر تلویزیون شیائومی در محل

با توجه به اینکه سرعت عمل در تعمیر تلویزیون شیائومی اهمیت زیادی دارد، زودکمک این امکان را فراهم نموده که دستگاه شما در محل تعمیر شود. در این مراکز اغلب خدمات توسط تکنسین های آموزش دیده در محل مورد نظر مشتری انجام می شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل باعث کاهش هزینه های مشتریان شده و می توانند با نظارت بر فرآیند تعمیر از کیفیت کار آسوده خاطر شوند. همچنین با این روش، از بروز ایراد در دستگاه در هنگام جابجایی و حمل و نقل آن جلوگیری می شود.

عیب یابی مشکلات متداول در تلویزیون شیائومی

ممکن است در تلویزیون شما اختلالاتی رخ دهد و نیاز به درخواست کمک از مراکز مجاز تعمیر تلویزیون شیائومی باشد. در این بخش به مشکلات رایجی که در این تلویزیون اتفاق می افتد، اشاره می کنیم.

 

تلویزیون شیائومی صدا دارد اما تصویر ندارد

هنگامی که تلویزیون شیائومی صدا دارد ولی هیچ تصویری ندارد، دو دلیل دارد. یکی از آن ها معیوب بودن بک لایت یا لامپ های ال ای دی آن است که در پشت پنل تلویزیون قرار گرفته اند. چنانچه تعدادی از لامپ های ال ای دی یا بک لایت تلویزیون دچار سوختگی شود، می توان آن ها را تعمیر یا تعویض کرد.

دلیل بعدی از آب خوردگی پنل تلویزیون شیائومی است که می تواند باعث قطع تصویر تلویزیون شود. در این صورت اگر پنل دچار خرابی شده باشد، لازم است در جهت تعویض آن از طریق تکنسین های متخصص تعمیر تلویزیون اقدام کرد.

تلویزیون شیائومی روشن و خاموش می شود

زمانی که تلویزیون خاموش و روشن می شود، لازم است جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون شیائومی از مراکز معتبر کمک بگیرید. این مشکل دو دلیل مهم دارد که یکی از آن ها خرابی آی سی تلویزیون و مین برد آن است. چنانچه مین برد دچار ایراد یا سوختگی شده باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد تا مشکل دستگاه برطرف شود.

خرابی برد پاور تلویزیون نیز می تواند باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون شیائومی شود. در صورتی که یکی از قطعات برد دچار ایراد باشد، لازم است تعمیرات تلویزیون شیائومی را به تعمیرکاران مجربی که در نمایندگی ها فعالیت می کنند، واگذار کنید تا سریعا مشکل رفع گردد.

تلویزیون شیائومی صدا ندارد

اگر صدای تلویزیون شیائومی دچار اختلال یا قطعی شود، ایراد را باید در برد پاور یا بلندگو های تلویزیون جستجو کرد. به این معنا که چنانچه برد پاور قادر به تامین ولتاژ مورد نیاز بلندگو ها نباشد، صدای تلویزیون قطع شده و هیچ صدایی از اسپیکر ها خارج نمی گردد.

از دیگر دلایلی که منجر به قطعی صدای تلویزیون شیائومی می شود، معیوب بودن بلندگو های تلویزیون است. در این حالت می توانید ایراد دستگاه را به مراکز مجاز تعمیر تلویزیون شیائومی اعلام کنید تا برای عیب یابی و رفع مشکل به محل مراجعه نمایند.

ریست شدن ناگهانی تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات مربوط به تلویزیون شیائومی، ریست شدن ناگهانی این دستگاه است. یکی از دلایل رخ دادن این مشکل ممکن است از منبع تغذیه تلویزیون باشد که برای بررسی دقیق تر این مشکل نیاز به کمک تکنسین تعمیرات تلویزیون شیائومی می باشد. همچنین در صورت خرابی برق تلویزیون، ممکن است تلویزیون به صورت ناگهانی ریست شود که برای رفع این مشکل نیز باید با یک مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون شیائومی تماس بگیرید.

تصویر تلویزیون شیائومی به صورت هاله تاریک و نقطه روشن است

وجود هاله های تاریک یا نقطه های روشن در تصویر تلویزیون می تواند ناشی از خرابی بک لایت باشد. بروز ایراد در بک لایت تلویزیون می تواند عوارض بسیاری داشته باشد. به این ترتیب توصیه می شود از نمایندگی های معتبر کمک بگیرید تا در جهت تعمیر تلویزیون شیائومی با استفاده از قطعات شرکتی و با کیفیت اقدام نمایند.

تصویر در تلویزیون شیائومی مخدوش است

در صورت مخدوش شدن تصویر تلویزیون لازم است علت های متفاوتی مورد بررسی قرار بگیرند. یکی از مهم ترین دلایل مخدوش شدن تصویر تلویزیون، ضربه خوردن به پنل آن و شکستگی پیکسل های موجود در نمایشگر است. در این شرایط لازم است تعویض پنل را به نمایندگی تعمیر تلویزیون شیائومی بسپارید.

از آنجا که هزینه پنل در تعمیرات تلویزیون شیائومی نسبتا بالاست، گاهی تعویض آن انتخابی اقتصادی و مقرون به صرفه نیست.

در برخی مواقع پنل تلویزیون به مرور زمان دچار خرابی می شود و این مشکل غالبا در تلویزیون های ال سی دی رخ می دهد. بروز ایراد در برد مین و برد تیکان نیز می تواند تصویر تلویزیون را مخدوش کند. همچنین سوختگی فلت های رابط بین برد تیکان و برد ها نیز می تواند باعث ایجاد مشکل شود. با توجه به تعمیر نشدن این قطعات تلویزیون، لازم است آن ها را تعویض کرد تا مشکل کاملا رفع شود.

بیشتر بخوانیم : تعمیر پنل تلویزیون

تعمیر تلویزیون اولد (OLED) شیائومی

تعمیر تلویزیون شیائومی سری اولد (OLED) از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که پنل آن ها به صورت خم است و نسبتا آسیب پذیر هستند. چنانچه تلویزیون های اولد دچار خرابی شوند، تعمیر آن ها دشوار تر و حساس تر است.

تعمیر تلویزیون ال سی دی (LCD) شیائومی

تلویزیون ال سی دی (LCD) شیائومی یکی از اولین سری های نمایشگر های تخت است که در صورت خراب شدن باید از واحد تعمیرات تلویزیون شیائومی درخواست کمک کنید. خرابی های رایج در تلویزیون های ال سی دی شامل به هم ریختن رنگ ها، سوختگی یا خرابی بک لایت، سوختگی پیکسل و موارد دیگر است.

تعمیر تلویزیون ال ای دی (LED) شیائومی

یکی از جدید ترین تلویزیون های شیائومی که در سال های اخیر به بازار عرضه شد، تلویزیون ال ای دی است. این سری که طرفداران زیادی دارد، ممکن است در قسمت بک لایت تلویزیون، مین برد آن یا پنل دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر تلویزیون شیائومی باشد.

بیشتر بخوانیم : اتصال آیفون به تلویزیون

تلویزیون شیائومی

روند انجام خدمات تعمیرات تلویزیون شیائومی

شما می توانید با بروز ایراد در تلویزیون با یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر تلویزیون شیائومی تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند. این فرآیند دارای مراحلی است که از قرار زیر هستند:

  • تکنسین ها در محل حاضر می شوند و با بررسی دقیق دستگاه، آن را عیب یابی کرده و مشکل را تشخیص می دهند.
  • سپس هزینه تعمیرات تلویزیون شیائومی را برآورد کرده و به مشتری اعلام می کنند.
  • مدت زمانی که برای تعمیر تلویزیون نیاز است، اعلام می گردد.
  • قطعاتی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، لیست شده و به مشتریان اعلام می شود.
  • در صورتی که مشتری راجع به روند تعمیر دستگاه یا موارد دیگر سوال داشته باشد، تکنسین ها به دقت پاسخ می دهند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران