تعمیر دوربین کانن نیازمند آگاهی از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه است. زمانی که مشاهده کردید دوربین روشن نمی شود یا یکی از قطعات آن به درستی کار نمی کند، در وهله اول دفترچه راهنما را مطالعه کنید. این راهنما حاوی نکات بسیار مفیدی است که می تواند در رفع مشکلات به شما کمک کند. اگر پاسخ سوال خود را در دفترچه راهنما پیدا نکردید، بهتر است وسیله را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار تکنسین های نمایندگی تعمیرات کانن قرار دهید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر دوربین کانن

برای تعمیر دوربین کانن به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر دوربین کانن را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دوربین کانن خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دوربین، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر دوربین کانن در چه مواقعی ضروری است؟

انواع مختلف مارک های دوربین از جمله برند کانن هنگامی که دچار اختلال در عملکرد می شوند، احتیاج به سرویس پیدا می کنند. به طور کلی تعمیر دوربین کانن در این موارد باید توسط یک فرد متخصص انجام شود:

  • کار نکردن بخش لمسی پنل
  • آسیب به LCD دستگاه و نمایش ندادن تصویر
  • شطرنجی شدن تصویر
  • فریز شدن تصویر
  • آسیب دیدن لنز دوربین
  • هنگ کردن دوربین های فیلمبرداری و عکاسی
  • کثیف شدن هد دستگاه
  • صدمه به مدار دوربین در اثر آبخوردگی
  • سوختن برد
  • وجود مشکلات نرم افزاری

تعمیر دوربین کانن

مشکل آبخوردگی دوربین کانن

آبخوردگی از جمله مشکلات رایجی است که ممکن است برای دوربین کانن پیش بیاید. چنانچه با این مسئله روبرو شدید، توصیه می شود که بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و باتری و کارت حافظه آن را سریع بیرون بیاورید. سپس با یک پارچه دوربین را خشک کرده و در اسرع وقت از یک تکنسین بخواهید که آن را تعمیر کند. در چنین شرایطی یک کارشناسان با تجربه به خوبی می تواند رطوبت موجود در قسمت های مختلف را از بین ببرد.

تعمیر ال سی دی دوربین canon

تعمیر دوربین کانن هنگام خراب شدن ال سی دی صد در صد واجب است؛ زیرا در این حالت دستگاه کاملا بلا استفاده می شود. این قطعه ممکن است که در اثر عوامل مختلفی همچون نفوذ آب یا گرد و غبار و همچنین ضربات دچار آسیب گردد. تابش مستقیم نور آفتاب هم اغلب باعث خرابی این قطعه می گردد. به دلیل حساسیت بالای ال سی دی تعمیر آن حتما باید توسط یک کارشناس مجرب و ماهر انجام شود.

تعمیر لنز دوربین کانن

نوسانات برق، نفوذ رطوبت، تابش مستقیم نور آفتاب به لنز، همچنین گرما و سرمای شدید از مهم ترین فاکتورهایی هستند که باعث صدمه رسیدن به لنز دوربین کانن می شوند. تنها راه پیشگیری از این مشکلات رعایت جوانب احتیاط است. به عنوان مثال سعی کنید که مدت طولانی در فضای آزاد از دستگاه استفاده نکنید و یا اینکه از ریختن آب بر روی آن خودداری نمایید.

در صورتی که لنز دستگاه شما خراب شد، بهتر است برای عیب یابی و رفع نواقص آن را به یک مرکز تعمیرات معتبر بسپارید. توصیه می شود که از دستکاری کردن دوربین به شدت بپرهیزید؛ چرا که ممکن است آسیب بیشتری به آن وارد کرده و تعمیر دوربین را غیرممکن نمایید.

تعمیر برد دوربین کانن

چنانچه دوربین به طور ناگهانی خاموش شد، به احتمال زیاد مشکل از جانب برد آن می باشد. برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه است که وظیفه ایجاد ارتباط بین همه قطعات را بر عهده دارد. پس با خرابی آن، عملکرد دوربین دچار اختلال می شود. مهم ترین عواملی که موجب آسیب برد می شوند، آبخوردگی دستگاه و زدن ضربات مکانیکی به آن است.

تعمیر پنل لمسی دوربین canon

شرکت کانن با قرار دادن پنل لمسی در دوربین های خود راحتی کاربران را فراهم کرده است. بنابراین خراب شدن این قطعه می تواند ناکارآمدی دستگاه را به همراه داشته باشد.

تعمیر دوربین کانن هنگام شطرنجی شدن تصویر

به هنگام شطرنجی شدن تصویر، تعمیر دوربین کانن ضروری است. این مشکل در دوربین ها اغلب به دلیل کثیفی هد اتفاق می‌افتد. برای رفع آن سعی کنید که در ابتدا هد دستگاه را به دقت تمیز کنید. اگر مشکل شطرنجی شدن همچنان پابرجا بود، بهتر است که دوربین کانن را برای رفع نواقص به زود کمک بسپارید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/05/09-12:47

درود بر شما دانیال قنبری عزیز

زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است

لطفا پس از انجام ثبت نام به صورت رایگان در سایت ، سوال خود را بخش سوال جدید وارد نمایید. کارشناسان ما مراحل انجام کار را به صورت کامل برای شما ارسال میکنند.

مراحل ثبت سوال در سایت:

ورود به صفحه اصلی زودکمک/انتخاب ورد یا کاربر جدید/ پس از انجام ثبت نام در قسمت سوالات و ثبت سوال جدید را انتخاب نمایید و منتظر پاسخ سوال خود بمانید. کارشناسان ما در زمان کوتاه به پرسش شما پاسخ می دهند.

دانیال قنبری
1402/02/13-10:24

با سلام ، وقت بخیر

LCD canon

من برعکس تصاویر رو نشان میده ! صحبت کردم با کار شناسان خودتون گفتن مشکل نرم افزاری داره

میخواستم ببینم براتون مقدور هست که کمی منو راهنمایی کنید