تعمیر دوربین در زودکمک، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و بر اساس آخرین متدها و روش های روز دنیا انجام می شود. درواقع شما دوربین خود را به تکنسین هایی می سپارید که بیشترین تجربه را در این زمینه دارند. همکاران ما می توانند انواع ایرادات دوربین های عکاسی و فیلمبرداری برندهای مختلف را عیب یابی کرده و آنها را به نحو احسن، برطرف کنند. تعمیر قطعات معیوب در کارگاه تخصصی تعمیر دوربین، با استفاده از ابزار مناسب و متریال درجه یک انجام می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعات آسیب دیده هم همکاران ما تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند. برای آشنایی با نحوه دریافت خدمات مربوط به تعمیرات دوربین از سامانه جامع زودکمک، ادامه مطلب را دنبال کنید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر دوربین

برای تعمیر دوربین به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر دوربین را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دوربین خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دوربین، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

سفارش آنلاین تعمیر دوربین

برای این که تعمیرات تخصصی دوربین شما در کوتاه ترین زمان انجام شود، می توانید درخواست ترمیم آن را در سامانه زودکمک ثبت کنید. کافی است روی گزینه ثبت درخواست تعمیر دوربین کلیک کنید. دسته، مدل، نام و برند دوربین تان را انتخاب کرده و اگر توضیحات یا نکته خاصی مد نظر دارید، آن را در بخش شرح درخواست یادداشت نمایید. بعد از وارد کردن شماره تماس و زدن دکمه ثبت، درخواست شما ثبت شده و همکاران ما، در اولین فرصت با شما تماس می گیرند.

تعمیر دوربین


تعمیر تخصصی انواع دوربین

فعالیت های زودکمک در حوزه تعمیر دوربین، به یک مدل خاص محدود نشده اند. ما برای تعمیر تخصصی انواع مدل های دوربین در کنار شما هستیم. بر این اساس، تعمیرات دوربین برای مدل های زیر انجام می شود:

تعمیر دوربین عکاسی

رایج ترین دوربین هایی که کاربران عادی و حرفه ای از آنها استفاده می کنند، دوربین های عکاسی دیجیتال و DSLR هستند. تفاوتی ندارد که شما یک دوربین دیجیتال کوچک داشته باشید یا یک دی اس ال آر حرفه ای با لنزهای پیشرفته؛ زودکمک برای عیب یابی و ترمیم آن در کنار شماست. تعمیر دوربین عکاسی در این مجموعه به گونه ای انجام می شود که شما بتوانید مجددا از آن استفاده کنید. تعمیرکار تلاش می کنند که ضمن عیب یابی دقیق، اجزایی همچون لنز، اپتیک، کلیدها، ccd و ... را تعمیر کند. اگر قطعه ای بیش از اندازه آسیب دیده و قابل ترمیم نباشد، تکنسین آن را با نمونه اورجینال جایگزین می کند تا عملکرد دوربین به حالت عادی بازگردد.

بیشتر بخوانیم : عکاسی با دوربین کانن

تعمیر دوربین فیلمبرداری

اگرچه امروزه بیشتر دوربین های عکاسی قابلیت فیلمبرداری هم دارند، اما کاربران حرفه ای همچنان از دوربین های فیلم برداری استفاده می کنند. این محصولات ساختار ویژه ای دارند و ممکن است بر اثر ضربه، نفوذ رطوبت و دیگر عوامل تاثیرگذار، آسیب ببینند. در این صورت عیب یابی و تعمیر دوربین فیلمبرداری باید توسط افرادی انجام شود که مهارت کافی در این زمینه دارند. به عنوان مثال تعمیرکار باید به خوبی برد دوربین را بشناسد تا بتواند آن را به شکل درست و بی نقص ترمیم یا تعویض کند. شما می توانید برای ترمیم تخصصی دوربین فیلمبرداری خود، از هریک از برندهای کانن، پاناسونیک، سونی و ... از تکنسین های مجرب زودکمک، کمک بگیرید.


پذیرش و تحویل دوربین در محل

زودکمک در این مسیر تلاش می کند که تعمیرات دوربین را در سریع ترین زمان انجام دهد تا هرچه زودتر بتوانید از آن استفاده کنید. در همین راستا، شما می توانید بدون خروج از منزل، دوربین تان را به شکل تخصصی تعمیر کنید! برای این منظور کافی است از سرویس پذیرش و تحویل دوربین در محل استفاده کنید. به این ترتیب سفیر زودکمک به آدرس شما می آید و دوربین را تحویل می گیرد. دوربین به مرکز تعمیرات منتقل شده و در آنجا توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب و متعهد، بررسی شده و ترمیم می گردد. بعد از رفع تمامی معایب و مشکلات و در پایان عملیات تعمیر دوربین، دستگاه مجددا به شما  تحویل داده می شود.


در مورد تعمیرات دوربین از زودکمک بپرس

هر سوالی که در مورد تعمیر دوربین دارید، کارشناسان زودکمک آماده پاسخگویی به آن هستند. وارد پروفایل خود شده و در بخش سوالات شما، پرسش یا پرسش های خود را ثبت کنید. کارشناس تعمیرات دوربین، پس از مشاهده سوال، پاسخ آن را می دهد. شما به صورت آنلاین با کارشناس ما در ارتباط هستید و در مورد مشکلات دوربین خود راهنمایی دریافت می کنید. مشاوره آنلاین تعمیر دوربین در زودکمک رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه برای دریافت این خدمات ندارید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران