راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید چه لپ تاپی است؟ اگر شما هم در پی یافتن پاسخ این سوال هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. امروزه بازارهای مالی مانند بورس، فارکس و… رشد چشمگیری داشته‌ اند. این امر موجب شده که بسیاری از افراد به اشتغال در این حوزه علاقه ‌مند شوند. برای ترید به لپ تاپ مناسبی نیاز داریم که بتواند نیازهای این حرفه را پاسخگو باشد.

لپ تاپ مناسب ترید، لپ تاپی است که سخت افزاری قوی داشته و قادر است به طور همزمان چندین نرم ‌افزار و صفحه وب را اجرا کند. در ادامه، ویژگی های لپ تاپ مناسب برای ترید را بیان می کنیم تا بتوانید انتخاب درستی در خرید خود داشته باشید.

بهترین لپ تاپ برای ترید

💻 تعمیرات تخصصی لپ تاپ در تمامی برندها فقط با زودکمک. 

بهترین لپ تاپ برای ترید چه مشخصاتی دارد؟

در اینجا، به مهم ترین مشخصات بهترین لپ تاپ برای ترید اشاره می کنیم که شامل موارد زیر می شوند:

مشاوره آنلاین زودکمک

💻 روش های تشخیص اصل بودن لپ تاپ

نمایشگر مناسب

یکی از اصلی ترین مشخصه های بهترین لپ تاپ ترید، صفحه نمایش مناسب آن است. بیشترین ارتباط کاربر با لپ تاپ از طریق نمایشگر آن است. برای رصد کردن مارکت ترید و بررسی نوسانات آن مجهز بودن لپ تاپ به یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت اهمیت زیادی دارد. هر چه نمایشگر لپ تاپ بزگتر باشد، فضای بیشتری هم برای بررسی نوسانات بازار در اختیار شما قرار می‌ گیرد.

در نتیجه توصیه می شود که به سراغ لپ تاپ‌ هایی با صفحه نمایش‌ 15 اینچی یا بیشتر بروید. همچنین، لازم است که این صفحه نمایش از رزولوشن بالایی هم برخوردار باشد. از این رو، لپ تاپ های با رزولوشن FHD یا QHD بهترین انتخاب برای ترید هستند.

پردازنده قدرتمند

دومین موردی که در انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید حائز اهمیت است، پردازنده یا همان CPU قوی لپ تاپ است. بهتر است سیستم مورد نظر مجهز به پردازنده‌ ای حداقل از نوع i5 یا i7 باشد. زیرا این نوع پردازنده ها 4 تا 6 هسته دارند و قادرند نیازهای شما را به طور کامل پوشش دهند. البته اگر محدودیت بودجه ندارید، می‌ توانید دستگاه‌ هایی با cpu قوی ‌تر را انتخاب کنید.

💻 بهترین پردازنده برای لپ تاپ کدام است؟

حافظه ذخیره سازی

حافظه ذخیره سازی مناسب هم از دیگر موارد مهمی است که هنگام خرید یک لپ تاپ مناسب ترید باید به آن توجه کرد. در این رابطه، خرید لپ تاپ هایی که حافظه ذخیره سازی SSD دارند پیشنهاد می شود. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در حافظه SSD بالا می باشد و برای ترید مناسب است.

بهترین لپ تاپ ترید

رم لپ تاپ مناسب برای ترید

رم لپ تاپ مناسب ترید نباید کمتر از 8 گیگابایت باشد و برای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید بهتر است به سراغ مدل‌ هایی با رم 16 گیگابایتی به بالا بروید، چرا که در حین کار ممکن است لازم باشد که چندین برنامه را در کنار هم باز کنید و تب‌ های زیادی را در مرورگر خود داشته باشید.

کارت گرافیک بهترین لپ تاپ ترید

یک لپ تاپ مناسب ترید باید توانایی اجرای چندین نرم ‌افزار را داشته باشند. از این رو، توصیه می‌ شود سیستمی را تهیه کنید که دارای کارت گرافیک مجزا و قدرتمند باشد. مزیت کارت گرافیک ‌های مجزا این است که امکان ارتقاء را برای شما فراهم می‌ سازند. پس اگر قرار است از سیستم خود جهت ترید استفاده نمایید، لپ ‌تاپ‌ هایی را که کارت گرافیک یکپارچه دارند، انتخاب نکنید.

💻 نحوه پیدا کردن مدل کارت گرافیک لپ تاپ

باتری لپ تاپ مناسب برای ترید

در انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ برای ترید باید به این مسئله توجه داشته باشید که اگر مدت زیادی از روز را بیرون از منزل می گذرانید، حتما به لپ ‌تاپی که باتری آن میزان شارژدهی مناسبی داشته باشد نیازمندید. شما به عنوان یک معامله ‌گر دائماً باید نوسانات بازار را بررسی نمایید. به طوری که امکان دارد حتی یک لحظه خاموشی سیستم ضرر مالی بزرگی را به شما تحمیل کند. در نتیجه، بهترین لپ تاپ ترید باید دارای باتری با ظرفیت شارژدهی بالایی باشد.

لپ تاپ مناسب ترید

سیستم خنک کننده لپ تاپ

همانطور که می دانید، ترید فرآیندی طولانی مدت است. به طوری که گاهی لازم است ساعت‌ ها حرکت کندل ‌ها را نظاره‌ گر باشید تا بتوانید یک فرصت معاملاتی مناسب پیدا کنید. به همین دلیل بهترین لپ تاپ برای ترید باید مجهز به سیستم خنک کننده مناسبی باشد. توجه به این موضوع باعث می‌ شود تا هنگام روشن نگه داشتن طولانی مدت لپ تاپ، قطعات داخلی آن به علت تولید حرارت زیاد آسیب نبینند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران