تعمیر موتور جارو برقی

حتما می دانید که موتور در هر دستگاهی از اصلی ترین قطعات است. جارو برقی هم از این قاعده مستثنی نیست. به همین علت در فرآیند تعمیر موتور جارو برقی امری بسیار مهم است. این قطعه در جارو برقی، با گردش خود عمل مکش را انجام می دهد. موتور از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که الکتروموتور، استاتور، کلکتور و زغال ‌ها اصلی ترین بخش های آن هستند. خرابی موتور جارو برقی، در بخش های مختلفی رخ می دهد. خرابی هر یک از بخش‌ های موتور می ‌تواند تعمیرات متفاوتی را به دنبال داشته باشد. در نتیجه بررسی دقیق و اصولی دستگاه برای عیب یابی دقیق آن امری مهم در فرآیند تعمیرات موتور جارو برقی به شمار می رود.

کارشناسان با تجربه و مجرب واحد تعمیر جارو برقی زودکمک، آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر تخصصی موتور جارو برقی به شما هستند. برای ثبت درخواست تعمیر موتور جارو برقی، تنها کافی است که درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه ما ثبت کنید یا با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر عوامل معیوب کننده موتور جارو برقی و نحوه تعمیر این دستگاه می پردازیم.

تعمیر موتور جارو برقی

چه زمانی به تعمیر موتور جارو برقی نیاز است؟

خراب شدن موتور جارو برقی با علائم و نشانه هایی همراه است که در صورت مشاهده آن ها نیاز به تعمیرات تخصصی موتور جارو برقی وجود دارد و باید هر چه سریع تر برای آن اقدام کرد.

از جمله نشانه‌های خرابی موتور می‌توان به صدای زیاد دستگاه، عدم کارکرد مناسب، حرارت بیش از حد موتور، جرقه زدن دستگاه، مکش ضعیف، روشن نشدن دستگاه و خروج بوی سوختگی از جاروبرقی اشاره کرد. این موارد از مهمترین عوامل نشان دهنده خرابی موتور جارو برقی هستند که باید به آن ها توجه داشت.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک چرا سیم جارو برقی جمع نمیشه؟ 

تعمیرات موتور جارو برقی به چه شکلی انجام می شود؟

پس از بیان اهمیت موتور در جارو برقی و نشانه های خراب بودن آن، اکنون مراحل تعمیر موتور جارو برقی را در این بخش شرح می دهیم. این مراحل عبارتند از:

  • برداشتن درپوش جارو برقی با استفاده از دستگیره جلوی دستگاه.

  • جدا کردن کیسه، فیلتر و سایر قطعات جانبی جارو برقی از آن.

  • باز کردن پیچ ‌های درپوش و سیم‌ ها.

  • باز کردن پیچ روی موتور جارو برقی و خارج کردن موتور از دستگاه و سپس جدا کردن پلاستیک از موتور.

  • عیب‌یابی موتور جاروبرقی و تعمیر یا تعویض قطعه معیوب. این مرحله اصلی ترین مرحله تعمیر تخصصی موتور جارو برقی است.

  • تست کردن موتور.

  • متصل کردن سیم ها به موتور و قرار دادن مجدد پلاستیک روی آن. این پلاستیک از جمع شدن گرد و غبار روی موتور و سوختن احتمالی آن جلوگیری می کند.

  • قرار دادن موتور در جای خود.

  • قرار دادن دکمه‌ها، پیچ‌ها و سرپوش در دستگاه.

تعمیر تخصصی موتور جارو برقی

مشاوره آنلاین زودکمک  نحوه تعویض کیسه جارو برقی به صورت صحیح  

تعمیر موتور جارو برقی در زودکمک

همانطور که پیش تر گفته شد، تمامی خدمات تعمیرات تخصصی موتور جارو برقی در زودکمک توسط کادر کارشناسان کاربلد این حوزه انجام می شود. همچنین، تمامی این خدمات شامل گارانتی معتبر مجموعه ما می شود. از این رو، می توانید با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران