عکاسی از محیط زیر آب می تواند تجربه خوشایند و لذت بخشی باشد. دوربین های عکاسی ضد آب این امکان را فراهم کرده اند که بتوانید به راحتی زیر آب شنا کنید و از منظره ‌های شگفت‌ انگیز زیر دریا عکس بگیرید. دوربین های دیجیتال ضد آب نسبت به شرایط بد آب و هوایی مقاوم هستند و به شما اجازه می‌دهند که تصاویر دلخواه خود را ثبت کنید. البته که در زمان خرید دوربین عکاسی ضد آب با مدل‌ های مختلفی مواجه می‌ شوید. شرکت‌ های مختلف سعی کرده‌ اند که در ساخت دوربین دیجیتال ضد آب از طراحی های خاصی استفاده کنند. در این مقاله با زودکمک همراه باشید تا به بررسی و معرفی بهترین دوربین های دیجیتال ضد آب بپردازیم. همچنین کارشناسان ما در واحد تعمیر دوربین زودکمک آماده خدمات رسانی به شما هستند. 

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

معرفی بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

دوربین Nikon Coolpix W300

 این دوربین مناسب عکاسی در قسمت‌ های عمیق اقیانوس و دریا است. این محصول یکی از بهترین دوربین های عکاسی ضد آب حال حاضر به شمار می ‌رود. دوربین Nikon Coolpix W300 را می‌توانید تا عمق ۳۰ متری آب استفاده کنید و از عملکرد شگفت انگیز آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که از این دوربین می توانید به عنوان یک قطب نمای الکترونیکی نیز استفاده کنید. همچنین این دوربین به بلوتوث هم مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌ های این دوربین عکاسی ضد آب امکان فیلم برداری با وضوح 4K است. البته این دوربین امکان عکاسی با کیفیت RAW را ندارد، اما می تواند عکس ‌های باکیفیتی را با فرمت JPEG ثبت می‌کند.

دوربین Ricoh WG-70

دوربین دیجیتال ضد آب سری Ricoh WG مانند مدل قبلی یعنی دوربین WG-70 از یک حلقه نورانی در دور لنز بهره می برد که نور مناسبی برای عکاسی فراهم می کند. این دوربین یک حالت میکروسکوپ هم دارد که به واسطه آن می توانید به فاصله یک میلی ‌متری سوژه موردنظر خود نزدیک شوید. از دیگر ویژگی‌ های خوب این دوربین ثبت عکس‌ های فوق‌العاده با کیفیت در محیط ‌های تاریک است. این دوربین در عمق ۱۴ متری تا ۲ ساعت دوام می‌ آورد و به راحتی می‌ توانید از آن استفاده کنید.

ارورهای رایج دوربین کانن را در این مقاله ببینید. 

دوربین Olympus Tough TG-6

سری دوربین های عکاسی ضد آب Olympus GT نام شناخته شده‌ای در بازار دوربین‌ ها هستند. این دوربین‌ ها نه تنها در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارند بلکه از تکنولوژی فوق‌ العاده‌ای برای عکاسی و فیلم برداری استفاده می‌کنند. دوربین Olympus Tough TG-6 می‌ تواند با وضوح تصویر 4K به صورت Raw فیلم برداری کند. همچنین در مقایسه با مدل قبلی خودش یعنی دوربین GT-5 از صفحه نمایش بهتری نیز استفاده می کند که وضوح بیشتری دارد. این دوربین امکان ثبت ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را به شما می دهد. همچنین می‌ توانید ویدیوهای Full HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را با این دوربین ضبط کنید. لنز ۲۰-۱۰۰ میلی‌متری زوم اپتیکال به شما اجازه می‌ دهد به سوژه مورد نظر خود نزدیک شوید. لازم به ذکر است که این دوربین همچنین از گریپ بسیار خوش دستی بهره می برد که باعث می‌ شود در زمان به دست گرفتن آن حس خوبی داشته باشید و مطمئن باشید که دوربین از دست شما رها نمی‌ شود.

دوربین Fujifilm XP140

این دوربین از نظر ظاهری یک محصول بسیار زیبا به حساب می‌آید. دوربین عکاسی ضد آب Fujifilm XP140 از صفحه نمایشی با وضوح تصویر عالی برخوردار است. با این دوربین امکان فیلم برداری 4K با نرخ ۱۵ فریم بر ثانیه را خواهید داشت. همچنین زوم اپتیکال تا ۵ برابر را هم می توانید با Fujifilm XP140 تجربه کنید. لازم به ذکر است که این دوربین نسبت به قیمت خود ارزش خرید بالایی دارد.

مشاوره آنلاین زودکمک

✅ پیشنهاد زودکمک: رفع مشکل عدم اتصال موبایل به دوربین

دوربین Panasonic Lumix TS30/FT30

دوربین دیجیتال ضد آب Panasonic Lumx TS30 شاید یکی از جدیدترین دوربین های دیجیتال ضد آب موجود در بازار نباشد و حتی امکانات خیلی رده بالایی هم ارائه نکند، اما نسبت به قیمت خود محصول با ارزشی محسوب می شود. ابعاد کوچک این دوربین باعث شده که بتوانید آن را حتی در جیب شلوار هم قرار دهید. این دوربین ضد آب ویدیوهایی با وضوح 720p ثبت می‌کند.

دوربین GoPro Hero10 Black

دوربین GoPro Hero10 Black مشابه دوربین Hero9 Black است. البته مدل Hero 10 Black  بهبودهایی داشته است. در دوربین ضد آب Hero 10 Black از پردازنده GP2 استفاده شده که سرعت رابط کاربری و قدرت دوربین را افزایش داده است. همچنین این دوربین از لرزشگیر بهتری هم برخوردار است. با این دوربین می‌توانید ویدئوهایی با وضوح 5K و با نرخ ۵۰ فریم بر ثانیه ثبت کنید. همچنین لرزش‌گیر ویدیویی HyperSmooth 4 که روی این دوربین قرار گرفته است، ویدیوهایی عالی و بدون لرزش را ثبت می کند. حسگر ۲۳ مگاپیکسلی این دوربین نیز در نور کم هم عملکرد بسیار خوبی دارد و تصاویر شگفت انگیزی ثبت می‌ کند. رابط کاربری بسیار سریع و افزایش نرخ فریم در زمان فیلم برداری از نقاط قوت دوربین GoPro Hero10 Black هستند.

دوربین SeaLife Micro 3.0

دوربین‌های SeaLife از بهترین دوربین های عکاسی ضد آب دنیا به حساب می‌آیند که برای فعالیت ‌های حرفه ‌ای مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین SeaLife Micro 3.0 دارای پورت اپتیکال برای استفاده از دوربین‌ های بدون آینه یا DSLR است. این دوربین می‌تواند تا عمق ۶۰ متری هم دوام بیاورد که یک ویژگی شگفت انگیز برای این دوربین به شمار می رود. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین توسط شرکت سونی ساخته شده است و می‌ تواند عکس‌ های RAW ثبت کند. وزن این محصول نیز تنها ۳۲۹ گرم است.

✅ مقاله نحوه استفاده از برق مستقیم برای دوربین عکاسی را از دست ندهید. 

دوربین DJI Osmo Action

دوربین دیجیتال ضد آب عکاسی DJI Osmo Action از صفحه نمایش در جلوی دوربین برخوردار است و از لرزشگیر تصاویر فوق‌العاده‌ای همانند دوربین‌های GoPro استفاده می‌کند. کم شدن سرعت دوربین در هنگام فیلم برداری با حداکثر وضوح از مشکلات این دوربین است. لازم به ذکر است که این دوربین قیمت بالایی هم دارد اما نسبت به سری GoPro از قیمت مناسب تری برخوردار است.

دوربین GoPro Hero 9 Black

این دوربین هم از یک صفحه نمایش جلویی کاربردی استفاده می‌کند که می تواند با وضوح تصویر 5K نیز فیلم‌برداری کند. دوربین این محصول از حسگر ۱۴.۷ مگاپیکسلی برخوردار است که به لرزشگیر فوق‌ العاده‌ای مجهز شده است. بدین ترتیب ویدیوهای بسیار باکیفیتی توسط این دوربین ثبت می شوند. از مشکلات این دوربین هم می توان به سنگین تر بودن آن نسبت به مدل های قبلی و لگ زدن صفحه نمایش در برخی مواقع اشاره کرد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران