تعمیر باتری تبلت سامسونگ

یکی از شایع ترین مشکلات تبلت های جدید، افت عملکرد باتری است. افت عملکرد باتری یا خرابی آن هیچ ربطی به کمپانی سازنده ندارد و با گذشت زمان در این دستگاه ‌ها اتفاق می‌افتد. باتری های تعبیه شده در تبلت های سامسونگ، از نوع لیتیوم یونی هستند. باتری‌های لیتیوم یونی جدید علاوه بر اینکه چگالی انرژی بالایی دارند، از عمر طولانی ‌تری هم برخوردارند. این باتری ها در کنار مزایا، معایبی نیز دارند. به عنوان نمونه این باتری ها نسبت به نسل های پیشین خود پایداری کمتری دارند.

زمانی که باتری لیتیوم یونی خراب می شود یا موقعی که زمان طولانی در حالت شارژ باشد، باتری داغ شده و احتمال این که سلول های باتری، ترکیبی از الکترولیت قابل اشتعال را انتشار دهند وجود دارد. این امر منجر به تورم و باد کردن باتری تبلت می ‌شود. کارشناسان واحد تعمیر تبلت سامسونگ زودکمک توصیه می کنند که در چنین مواقعی سریعا نسبت به تعمیر باتری تبلت سامسونگ و در صورت لزوم برای تعویض آن اقدام کنید. در این مقاله به تعمیر تخصصی باتری تبلت سامسونگ می پردازیم. با زودکمک همراه باشید.

تعمیر باتری تبلت سامسونگ

 نحوه تعمیر باتری تبلت سامسونگ چگونه است؟

برای تعمیر تخصصی باتری تبلت سامسونگ، لازم است که از ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته استفاده کرد. تعمیرات باتری تبلت سامسونگ به دو صورت لحیم کاری و شوک به باتری انجام می شود که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

مشاوره آنلاین زودکمک تعویض گلس تبلت به صورت تخصصی در انواع برندها را از زودکمک بخواهید. 

لحیم کاری باتری تبلت سامسونگ

لحیم کاری، موردی مهم و تخصصی در امر تعمیرات تخصصی باتری تبلت سامسونگ است. این عمل به هیچ وجه نباید توسط افراد ناشی انجام شود. در این صورت امکان ایجاد آسیب های جدی تر بالا می رود. البته این روش در مورد باتری هایی به کار می رود که اتصالات داخلی آن ها قطع شده اند. لحیم کاری این اتصالات می تواند موجب تعمیر باتری تبلت سامسونگ شود.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک علت وصل نشدن تبلت به لپ تاپ رو می دونستی؟ 

شوک به باتری تبلت سامسونگ

شوک به باتری هم یکی از روش های تعمیر باتری تبلت سامسونگ است که برای تعمیر باتری هایی کاربرد دارد که به طور کلی شارژ نمی شوند. اگرچه خود شما هم می توانید با استفاده از یک سیم USB و ایجاد تغییراتی در آن، این کار را انجام دهید اما ممکن است مشکلاتی برایتان به وجود بیاید. لذا توصیه می کنیم تعمیر باتری تبلت سامسونگ خود را به تکنسین های حرفه ای تعمیر تبلت زودکمک بسپارید.

در نهایت پس از بررسی های لازم و در صورت تعمیر نشدن باتری، کارشناسان زودکمک برای عوض کردن باتری تبلت سامسونگ اقدام می کنند. خدمات تعویض باتری تبلت سامسونگ با باتری های اصلی و اورجینال هم در واحد تعمیر تبلت زودکمک به کاربران گرامی ارائه می شود.

تعویض باتری تبلت سامسونگ 

در صورت جواب ندادن باتری به فرآیند تعمیر و غیرقابل تعمیر بودن آن، لازم است که برای تعویض باتری اقدام کرد. کارشناسان ما در واحد تعمیرات تبلت سامسونگ، باتری تبلت شما را با باتری اصلی عوض می کنند. 

مشاوره آنلاین زودکمک  روش ریست فکتوری تبلت های اندرویدی رو می دونستی؟ 

چگونه از خراب شدن باتری تبلت سامسونگ جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از معیوب شدن باتری تبلت خود، همواره از شارژر اصل یا شارژر سازگار با تبلت تان‌، استفاده کنید. همچنین، از شارژ بیش از حد باتری تبلت پرهیز کنید. به این نکته هم دقت داشته باشید که وقتی تبلت تان در حال شارژ است از آن استفاده نکنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران