تعمیر تبلت سامسونگ در محل با گارانتی، تعمیرات تبلت سامسونگ با قطعات اورجینال در تهران کرج و شهرستان ها. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در کوتاهترین زمان. سامانه جامع زودکمک، به عنوان بزرگ ترین و جامع ترین سامانه تعمیراتی در کشور، خدمات مربوط به تعمیر تبلت سامسونگ را نیز به کاربران ارائه می دهد. پس از ثبت درخواست به روشی که در ادامه توضیح می دهیم، تبلت شما توسط مجرب ترین تکنسین ها عیب یابی شده و ترمیم می گردد. زودکمک کنار شماست تا هرگونه ایراد به وجود آمده در تبلت تان را به شکل حرفه ای برطرف کند. در ادامه راجع به نحوه تعمیرات تبلت سامسونگ در زودکمک، هزینه انجام این کار و نحوه ثبت سفارش در وب سایت رسمی زودکمک، اطلاعات بیشتری را به شما ارائه می دهیم.

تعمیر تبلت سامسونگ

ثبت سفارش آنلاین تعمیرتبلت سامسونگ

برای تعمیر تبلت سامسونگ به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیرتبلت سامسونگ را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، تبلت سامسونگ خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات تبلت، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر تبلت سامسونگ در تهران

اگر ساکن هریک از مناطق شمال، جنوب، شرق یا غرب تهران هستید، زودکمک خدمات تعمیر تبلت سامسونگ در تهران را به شما ارائه می دهد. در این سامانه جامع تعمیراتی، محدودیت مکانی وجود ندارد و تمامی مناطق تهران تحت پوشش خدمات تعمیر تبلت Samsung قرار می گیرند. سفیران زودکمک، افرادی متعهد و مسئولیت پذیر هستند که تبلت را از شما تحویل  گرفته و به واحد تعمیرات تخصصی منتقل می کنند. در آنجا دستگاه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بررسی شده و به شکل تخصصی ترمیم می شود. به این ترتیب می توانید مجددا از تبلت خود استفاده کنید.

تعمیر تبلت سامسونگ در کرج

چنانچه در هریک از مناطق و محله های کرج هستید و می خواهید تبلت سامسونگ خود را در اسرع وقت ترمیم کنید، زودکمک کنار شماست. اصلا لازم نیست به تهران مراجعه کنید و یا حتی مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات داشته باشید. در هریک از مناطق هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، فردیس، گلشهر، مهرشهر، باغستان، شاهین ویلا، رجایی شهر و ... درخواست تعمیر تبلت سامسونگ در کرج را از طریق سامانه یا اپلیکیشن زودکمک ثبت کنید. سفیران ما در اولین فرصت به آدرس شما آمده و ضمن تحویل گرفتن تبلت، آن را به مرکز تعمیرات سامسونگ منتقل می کنند. پس از عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده، دستگاه بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانیم : تعمیر تبلت لنوو

تعمیرات تبلت سامسونگ در محل

سرویس دهی در زودکمک به گونه ای انجام می شود که کاربران کمترین زحمت را متحمل شده و در عین حال، بهترین خدمات را دریافت کنند. در همین راستا، خدمات پذیرش و تحویل تبلت سامسونگ در محل به مشتریان ارائه می گردد. به این ترتیب لازم نیست که شما برای تعمیر تبلت سامسونگ از منزل خارج شوید. سفیران زودکمک به آدرس شما می آیند و تبلت را از شما تحویل گرفته و به مرکز تعمیرات می برند. پس از عیب یابی و ترمیم تبلت و برطرف شدن مشکلات آن، دستگاه در آدرس قبلی به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات تبلت سامسونگ در محل

هزینه تعمیرات تبلت سامسونگ

تعمیر تبلت به ندرت پیش می آید که با قیمت پایین تمام شود. به ویژه اگر آسیب دیدگی به گونه ای باشد که نیاز به تعویض قطعات آن باشد، تعمیرات گران تر است. تنها پس از عیب یابی تبلت توسط تعمیرکار می توان در مورد قیمت تعمیرات آن نظر قطعی داد. همکاران ما برای برآورد هزینه تعمیرات تبلت سامسونگ در زودکمک، اول دستگاه را با دقت عیب می کنند. پس از آن مشخص می شود که کدام اجزا به چه میزان آسیب دیده اند و قابل ترمیم هستند یا باید حتما تعویض شوند. به این نکته هم توجه داشته باشید که ممکن است در طول فرایند تعمیر، نیاز به تعویض یکی از قطعات باشد. در این صورت هماهنگی های لازم با شما انجام می شود و قیمت قطعه جدید هم در هزینه نهایی تعمیر تبلت سامسونگ محاسبه می گردد.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ

مشاوره های تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیرات برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعمیر آی سی تغذیه، تعمیر ویبره، رفع مشکلات آنتن دهی، تعمیر قاب، تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر، تعمیرات تاچ، تعویض گلس، رفع مشکلات نرم افزاری، بروز رسانی برنامه ها، فلش نرم افزاری، ویروس کشی و ... بخشی از مهم ترین خدمات تخصصی تعمیر تبلت سامسونگ به شمار می روند. تکنسین های مجرب زودکمک، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تبلت های Samsung را در حرفه ای ترین سطح انجام می دهند. خدمات تعمیراتی زودکمک با گارانتی معتبر همراه هستند و تا مدت زمان مشخصی، امکان پیگیری دارند.

تعمیر پرش آنتن تبلت سامسونگ

پرش آنتن در تبلت به دو دلیل سخت افزاری و نرم افزاری ممکن است رخ دهد. دلایل نرم افزاری به تنظیمات اشتباه سیم کارت، وای فای و بخش نتورک دستگاه مربوط می شود. شما می توانید با تماس تلفنی مشکل خود را مطرح کرده و در این باره راهنمایی شوید. حال اگر با وجود اطمینان از تنظیمات درست و نبود هیچ برنامه ناسازگار، احتمالات سخت افزاری باید بررسی شوند.

مورد بعد این که در تبلت ها قطعاتی برای ارسال و دریافت امواج وجود دارد. چنانچه واحدی که مرتبط با دریافت امواج آنتن است از کار افتاده باشد، طبیعی است که نیاز به عیب یابی و تعمیر تبلت سامسونگ وجود دارد.

تعویض قاب تبلت سامسونگ

شاید تصور کنید قاب تبلت سامسونگ، تنها قطعه ای ظاهری است که جنبه زیبایی دارد. حقیقت آن است که قاب از اجزای داخلی نگهداری کرده و مانع ضربه می شود. به این ترتیب اگر قاب دستگاه شما دچار ایراد شده باشد، باید برای تعمیر تبلت سامسونگ خد اقدام نکنید. البته در صورت وجود ایراد در این قطعه، تعویض صورت می گیرد؛ چرا که قاب شکسته قابل تعمیر نیست. مگر اینکه مشکل چیز دیگری باشد. به هر حال تشخیص با تکنسین واحد تعمیرات تبلت است.

تعمیر تبلت سامسونگ با مشکل گیر کردن روی لوگو

اغلب مشکل گیرکردن تبلت روی لوگو، نرم افزاری است. اما از آنجایی که گوشی لود نمی شود تا شما بتوانید از طریق تنظیمات معمول اقداماتی مانند ریست فکتوری را انجام دهید، باید برای این کار با مرکز تعمیر تبلت سامسونگ تماس بگیرید. پشتیبان مرکز به شما توضیح خواهد دا که چگونه باید بررسی های نرم افزاری را انجام دهید یا برای این کار به مرکز مراجعه کنید. چراکه فلش کردن یکی از روش های رفع این مشکل است که خودتان نمی توانید انجام دهید.  گاهی ممکن است مشکل سخت افزاری هم باشد. برای مثال ایراد در کار رم و واحدهای پردازنده، منجر به چنین مشکلی خواهد شد. تنها عیب یابی تخصصی مشخص می کند که ایراد دقیقا از کجا است.

تعمیر و تعویض نمایشگر تبلت سامسونگ

تلاش تیم تعمیرات تبلت در مجموعه زودکمک، ترمیم صفحه نمایش آسیب دیده یا آبخورده این دستگاه است. اما در بیشتر موارد، اگر نمایشگر تبلت شکسته باشد یا فلت های تصویر سوخته باشند، امکان ترمیم آن وجود ندارد. در این صورت باید اقدام به تعویض صفحه نمایش تبلت کرد تا امکان استفاده مجدد از این دستگاه فراهم شود. تعمیرکار برای تعویض نمایشگر، گلس را با ابزار مخصوصی بر میدارد و فریم ال سی دی را جدا می کند. در بیشتر تبلت ها تاچ و ال سی دی به هم وصل هستند و با هم تعویض می شوند. پس از جدا کردن lcd معیوب، نمایشگر جدید با جای آن نصب شده و تمام اتصالات بسته می شوند. البته این کار به این راحتی نیست و نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه ای دارد. همچنین نمایشگر جدید باید اورجینال باشد، در غیر این صورت در مدت کوتاهی مجددا از کار می افتد و هزینه ای که بابت تعویض آن پرداخت کرده اید هدر می رود. پیشنهاد می دهیم برای تعمیر و تعویض نمایشگر تبلت، تنها از تعمیرکاران مجرب و ماهر و متعهد کمک بگیرید.

خدمات تخصصی تعمیر تبلت های سامسونگ

تعویض باتری تبلت SAMSUNG

باتری به عنوان تامین کننده انرژی مورد نیاز تبلت، قطعه مهمی است. خرابی این قطعه باعث بروز مشکلاتی همچون شارژ نشدن یا روشن نشدن تبلت می شود. معمولا امکان تعمیر باتری تبلت وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد. به خصوص اگر شاهد بادکردگی باتری یا سولفاته شدن آن بودید، باید در اولین فرصت اقدام به تعویض این قطعه کنید. تعویض باتری تبلت در مدلهای قدیمی بسیار راحت است. می توانید درب پشتی را باز کرده و به راحتی باتری جدید را جایگزین کنید. اما درب تبلت های جدید با ابزار مخصوصی باز می شود و برای دسترسی به باتری باید برخی قطعات دیگر را هم باز کرد. به همین دلیل بهتر است برای تعویض این قطعه از تکنسین های مجرب تعمیر تبلت کمک بگیرید.

تعویض باتری تبلت

تعمیر تاچ تبلت سامسونگ

گاهی باید برای تعمیر تبلت، تاچ را ترمیم و یا تعویض کرد. مشکلات تاچ، یا منشأ نرم افزاری دارند و یا سخت افزاری. در حالت اول، مساله با اقدامات نرم افزاری نظیر ریست فکتوری، ویروس کشی و ... برطرف می شود. اما اگر مشکل ناشی از آسیب دیدگی های سخت افزاری باشد، معمولا باید ال سی دی را به طور کامل تعویض کرد. همکاران ما در مجموعه زودکمک، تبلت را به خوبی بررسی کرده و آن را عیب یابی می کنند. سپس هرگونه اقدام نرم افزاری یا سخت افزاری مورد نیاز برای رفع مشکلات این بخش را انجام می دهند.

بیشتر بخوانیم: تعمیر موبایل هوآوی

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ

تکنسین های تعمیر تبلت سامسونگ در زودکمک، تلاش می کنند که ال سی دی آسیب دیده این دستگاه را تعمیر کنند. با این حال اگر نمایشگر شکسته باشد، راهی جز تعویض آن وجود ندارد. آنچه در تعویض نمایشگر اهمیت دارد، اصل بودن قطعه جدید است. گوشی های هوشمند و تبلت ها به نمایشگرهای بی کیفیت واکنش نشان می دهند و پس از مدت کوتاهی، مجددا صفحه نمایش از کار می افتد.  همکاران ما ضمن اشراف بر این مسئله، تنها از قطعه اورجینال برای تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ استفاده می کنند تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهند.

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ

تعمیر هارد تبلت سامسونگ 

یکی از اقداماتی که برای تعمیر تبلت سامسونگ انجام می شود، تعمیر هارد است. گاهی هنگ کردن مداوم تبلت، ماندن آن روی لوگو، لگ زدن در هنگام اجرای برنامه ها و مشکلاتی از این دست، نشان دهنده خرابی هارد هستند. در بیشتر موارد، امکان تعمیر هارد تبلت سامسونگ وجود ندارد و باید این قطعه را تعویض کرد. تیم تعمیرات تبلت samsung پس از ترمیم هارد، عملیات بازیابی اطلاعات را نیز با استفاده از جدیدترین برنامه ها و متدهای روز دنیا انجام می دهند.

تعمیر آی سی تغذیه تبلت samsung

ممکن است برای تعمیر تبلت سامسونگ، نیاز به تعمیر یا تعویض آی سی تغذیه باشد. این قطعه، ولتاژ مورد نیاز بردها و مدارها را تامین می کند و بر نحوه آنتن دهی گوشی و تبلت هم تاثیر می گذارد. از طرفی چون این بخش به باتری وصل می شود، خرابی آن روی باتری هم تاثیرات منفی دارد. البته آی سی تغذیه، اقدامات دیگری همچون کنترل کلیدهای ولوم، کلید منو، کلید پاور و بعضا کلید سایلنت و کلیدهای دیگر، هدایت و کنترل NTC  کنترل دمای CPU، پاور آمپلی فایر های RF، دوربین، باتری و... را انجام می دهد. بنابراین گاهی با تعمیر آی سی تغذیه تبلت سامسونگ یا تعویض این قطعه، می توان بسیاری از مشکلات عملکردی این دستگاه را برطرف کرد.

هنگ کردن تبلت های سامسونگ

دلیل اصلی هنگ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها، عدم هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار است. اما این مشکل، دلایل دیگری همچون به هم ریختن تنظیمات، مشکلات سیستم عامل، معیوب بودن فایل برنامه ها و نرم افزارها، پر بودن حافظه دستگاه و ... هم دارد. تکنسین های تعمیرات تبلت سامسونگ با انجام اقداماتی همچون ریستارت کردن، تعویض باتری، خالی کردن حافظه، بروز رسانی برنامه ها و در نهایت ریست فکتوری تبلت، مشکل را برطرف می کنند.

داغ شدن تبلت سامسونگ

بسیاری از کاربران تبلت های سامسونگ از داغ شدن این دستگاه، به ویژه بعد از اجرای برنامه ها و بازی های سنگین شکایت دارند. البته کمی افزایش دما در این دستگاه طبیعی است؛ اما گاهی تبلت مدام داغ می کند و کار کردن با آن مشکل می شود. دو عامل ویروسی شدن دستگاه و خرابی باتری، مهم ترین دلایل داغ شدن تبلت هستند. تیم تعمیرات تبلت سامسونگ در زودکمک، با اقداماتی همچون ویروس کشی، تعمیر و تعویض باتری، رفع مشکلات و ایرادات نرم افزاری، جدا کردن قاب و ... این مشکل را حل می کنند.

داغ شدن تبلت سامسونگ

چرا خدمات تعمیر تبلت سامسونگ در زود کمک؟

تعمیر تبلت سامسونگ در مجموعه زودکمک در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد. علاوه بر این در مرکز تعمیرات زودکمک به منظور رفاه حال مشتریان عزیز پایین ترین میزان تعرفه برای انجام خدمات در نظر گرفته شده است.

کافیست درخواست خود را در سایت ثبت کنید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند و از تمام این مزایا بهره مند شوید. پس از این که سفارش خود را در وب سایت ثبت کردید، کارشناسان مجرب و توانای ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی را در مورد هزینه تعمیرتبلت samsung همچنین نحوه خدمات رسانی ارائه خواهند داد. تکنسین ها ابتدا تبلت سامسونگ را به دقت بررسی می کنند و چنانچه متوجه شدند که تعمیر آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست، این موضوع را به اطلاع شما می‌رسانند.

به طور کلی مزایای انجام تعمیر تبلت در مجموعه زود کمک عبارتند از:

1. صرفه جویی در وقت مشتری

2. کاهش هزینه‌ های تعمیر و شفافیت در هزینه ها

3. برخورداری از گارانتی تعمیر

4. عدم نیاز به مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات

5. پشتیبانی مطلوب کارشناسان زود کمک پس از انجام تعمیر

6. تعمیر تبلت سامسونگ توسط کارشناسان باتجربه و حاذق

7. عیب یابی اصولی و صحیح تبلت

8. انجام خدمات زودتر از موعد بنا به درخواست مشتری

در مورد تعمیر تبلت Samsung از زودکمک بپرس

شما می توانید هر سوالی که در مورد تعمیرات تبلت سامسونگ دارید، از کارشناسان مجرب زودکمک بپرسید. پرسش و پاسخ در این سامانه به صورت آنلاین انجام می شود. یعنی شما پس از وارد شدن به سایت، سوال خود را مطرح می کنید. کارشناسان ما به شما پاسخ داده و در راستای برطرف کردن مشکل، راهنمایی تان می کنند. این مشاوره به صورت آنلاین و البته رایگان انجام می شود. اگر مشکل تبلت با راهنمایی های همکاران ما برطرف نشد، می توانید از طریق لینک ثبت درخواست تعمیرات تبلت سامسونگ که در بخش های قبل قرار داده شده است، درخواست ترمیم تخصصی تر تبلت خود را در سامانه جامع زودکمک ثبت نمایید.

بیشتر بخوانیم : تعمیر موبایل سامسونگ

هزینه تعمیرات تبلت سامسونگ

مراحل تعمیر تبلت سامسونگ در زودکمک

تماس با زودکمک

پیش از این که برای تعمیر هریک از دستگاه های خود به مرکز تعمیرات مراجعه کنید، بهتر است ضمن شماره گیری 1662 با زودکمک تماس بگیرید. به این ترتیب همکاران ما شما را راهنمایی کرده و اطلاعات لازم در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش تبلت، موجود بودن یا نبودن قطعات و نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.  

پذیرش تبلت و عیب یابی اولیه

پس از این که تبلت را به صورت حضوری به مرکز آورده و یا از طریق پذیرش در محل به دست تعمیرکار رساندید، دستگاه توسط تکنسین تعمیرات تبلت سامسونگ، بررسی و عیب یابی می شود. تعمیرکار بر اساس این که شدت و نوع خرابی چگونه است، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه را پیش بینی می کند. بر همین اساس، هزینه تعمیر تبلت Samsung به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می گردد. توجه داشته باشید که امکان تغییر مبلغ اعلام شده پس از پایان تعمیر دستگاه وجود دارد.

تعمیر تخصصی تبلت سامسونگ

پس از عیب یابی و اعلام هزینه و در صورت صلاحدید شما، روند تعمیر تبلت سامسونگ آغاز می گردد. در این مرحله قطعات آسیب دیده تعمیر شده و در صورت نیاز، تعویض می گردند. چنانچه در طول روند تعمیر مشخص شود که نیاز به تعویض قطعات بیشتری است، این مسئله به شما اطلاع داده شده و قطعات مورد نظر در صورت رضایت شما تعویض می گردند.

تست و تحویل دستگاه

پس از پایان روند تعمیرات تبلت سامسونگ، می توانید دستگاه را از همکاران ما تحویل بگیرید. پس از پرداخت هزینه (شامل هزینه تعمیرات و قطعات جدید) دستگاه در حضور شما توسط تکنسین تست می شود. سپس می توانید تبلت خود را به همراه ضمانت نامه معتبر زودکمک تحویل گرفته و مجددا بدون ایراد از آن استفاده کنید.

 

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر لپ تاپ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثب ت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران