استفاده از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه های اندرویدی سامسونگ نیازمند دارا بودن سامسونگ اکانت است. سامسونگ اکانت مزیت های بسیاری همچون بازیابی اطلاعات، به کار بردن تم های زیبا و پیدا کردن موبایل گم شده را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم که شما را با روش ساخت و بازیابی اکانت فراموش شده سامسونگ آشنا کنیم. در صورتی که در اجرای مراحل با مشکل مواجه شدید از مشاوره رایگان با کارشناسان نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بهره مند شوید.

مشاوره آنلاین زودکمک

نحوه ساخت سامسونگ اکانت

برای ساخت سامسونگ اکانت کافیست مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

_ وارد بخش تنظیمات تلفن به همراه شوید و روی گزینه Cloud and accounts بزنید. اگر این گزینه را در تلفن هوشمند خود مشاهده نکردید، به دنبال گزینه ای بگردید که در آن کلمه Account استفاده شده باشد.

سامسونگ اکانت

_ اکنون وارد قسمت اکانت شوید و روی گزینه Add Account کلیک نمائید.

ساخت اکانت سامسونگ

_ سپس گزینه Samsung Account را برگزینید. در این مرحله صفحه ای نشان داده می شود که از شما می خواهد، شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید. اگر حساب کاربری سامسونگ دارید، ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید. در غیر این صورت از طریق گزینه Create account یک حساب جدید بسازید.

آموزش ساخت سامسونگ اکانت

_ در مرحله بعد گزینه Turn on Customization Service را برگزینید و سپس روی Next کلیک کنید.

در مرحله بعد گزینه Turn on Customization Service را برگزینید

_ در اینجا برای ساخت اکانت باید ایمیل خود را وارد کنید و در ردیف های بعدی نیز نام و نام خانوادگی خود را تایپ کنید. در نهایت روی دکمه Create کلیک نمایید.

فراموش کردن رمز سامسونگ اکانت

فراموش کردن پسورد سامسونگ اکانت ممکن است برای بعضی از کاربران به وجود بیاید. امروزه انواع مختلفی از نرم افزار ها وجود دارند که به شما در بازیابی رمز کمک می کنند، اما استفاده از آن ها برای همه راحت نیست. کمپانی سامسونگ برای حل این مشکل راه حل ساده ای ارائه داده است که به کمک آن می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. این روش در ادامه بحث آورده شده است.

بازیابی حساب سامسونگ

برای بازیابی سامسونگ اکانت باید مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

_ در گام نخست وارد این آدرس شوید: account.samsung.com

بازیابی سامسونگ اکانت

_ اکنون صفحه ای برای شما باز می شود که باید روی تب Reset password بزنید و ایمیل خود را در بخش مربوطه تایپ کنید و سپس گزینه next را بزنید.

_ در مرحله بعد صفحه ای نمایش داده می شود که ایمیل خود را در آن مشاهده می کنید. با کلیک روی Check inbox وارد ایمیل خود شوید.

نحوه بازیابی سامسونگ اکانت

_ پس از ورود به ایمیل به دنبال ایمیل ارسال شده از سوی شرکت سامسونگ بگردید و آن را باز کنید.

ایجاد سامسونگ اکانت

_ پس از باز کردن ایمیل روی گزینه Rest Password بزنید. اکنون وارد صفحه تغییر پسور اکانت می شوید و می توانید رمز جدید خود را وارد کنید.

ایجاد کردن سامسونگ اکانت و بازیابی آن

نکته: پیام و سایر داده ها مادامی که مجددا وارد اکانت خود نشوید، پشتیبانی گیری نمی شوند. بنابراین پس از تغییر پیدا کردن پسورد، باید از طریق بخش تنظیمات وارد اکانت خود شوید.

بازیابی حساب سامسونگ با گوشی

مراحل بازیابی سامسونگ اکانت با گوشی عبارتند از:

  • مرحله اول

نخست گوشی را به وای فای اتصال دهید و وارد تنظیمات گوشی شوید. گزینه General را بزنید و سپس گزینه Accounts را انتخاب کنید.

  • مرحله دوم

از لیست ظاهر شده گزینه Samsung account  را برگزینید و بعد روی عبارت Forgot Your ID or Password کلیک کنید. سپس صفحه Forgot Your ID را باز کرده و مشخصات خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید و در نهایت گزینه Confirm را انتخاب نمائید. اکنون چند لحظه منتظر بمانید، تا آیدی حساب‌ شما نمایش داده شود.

بازیابی رمز حساب کاربری سامسونگ توسط مرورگر رایانه

در این روش نیازی به گوشی ندارید و باید مراحل را مطابق زیر از طریق رایانه خود انجام دهید:

1. ابتدا آدرس https://help.content.samsung.com را درمرورگر تایپ کنید و بعد از وارد شدن به سایت گزینه پیدا کردن ایمیل / گذر واژه را برگزینید.

2. در این مرحله در صفحه ای که نمایش داده می ‌شود، برای بازیابی رمز عبور خود روی تب اول کلیک کنید.

3. اکنون باید اسم و فامیل خود را در صفحه نشان داده شده وارد کنید و روی گزینه تایید بزنید.

4. چند لحظه طول می کشد، تا اطلاعات ایمیل همسان در صفحه نشان داده شود که به کمک آن آدرس ایمیلی را که موقع ثبت نام به کار برده اید، به یاد می آورید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران