اگر به فکر خرید گوشی اپل افتاده اید یا بعد از مدت ها استفاده از محصولات سامسونگ، یک گوشی آیفون خریده اید، احتمالا نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone ، برای تان به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است! اما نترسید چون انتقال مخاطبین از سامسونگ به آیفون، کار پیچیده ای نیست. در این مطلب، روش های مختلفی برای نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone برای تان معرفی کرده ایم. بنابر این اگر هنوز درباره این کار، تردید دارید یا می ترسید در هنگام فرایند انتقال،  بعصی از شماره های تان از دست بروند، این مطلب را از دست ندهید.مشاوران آنلاین زودکمک

روش های انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone

انتقال مخاطبین از راه سیمکارت

انتقال مخاطبین از راه سیمکارت، ساده ترین نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone است. و در انتقال این اطلاعات از گوشی سامسونگ با سیستم اندروید به آیفون با سیستم iOS، ابتدا باید یک بک آپ از همه ی مخاطبین گوشی تان بگیرید و روی سیمکارت ذخیره کنید. این ذخیره سازی به این صورت انجام می شود که ابتدا به منوی مخاطبین (contact) رفته و روی منو کلیک کنید. گزینه Import / Export را انتخاب کنید و سپس Import from SIM card را بزنید.

zdk-img-responsive

بعد از انجام این مراحل، می توانید سیم کارت را از گوشی در بیاورید و داخل گوشی آیفون بگذارید تا این نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone را کامل کنید. در گوشی آیفون، به قسمت Settings بروید و گزینه Mail, Contacts, Calendars را انتخاب کنید. سپس گزینه Choose Import SIM Contacts را بزنید و چند لحظه صبر کنید تا کار انتقال لیست تمام شود. حالا در قسمت Phone، اطلاعات همه مخاطبین در دسترس است.

انتقال کانتکت ها از سامسونگ به iPhone

انتقال مخاطبین از موبایل سامسونگ به اپل با Google Mail

برای انجام این نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone ، اول از همه، باید یک حساب گوگل داشته باشید. با این کار، هربار که یک مخاطب جدید به لیست تان اضافه شود، دستگاه از شما می پرسد شماره را روی سیم کارت ذخیره کند یا در جی میل، دلیل آن هم این است که بعدا بتوانید این اطلاعات را به سیستم iOS منتقل کنید.

برای انجام این انتقال، ابتدا به قسمت Settings گوشی سامسونگ تان بروید و گزینه Accounts and Sync را انتخاب کنید. از بین گزینه های ارائه شده، Google را انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات، وارد حساب کاربری تان شوید. در همین موقع، اطلاعات مخاطبین شما، از سیم کارت و دستگاه، وارد جی میل تان می شود و در واقع همسان سازی صورت می گیرد.

انتقال مخاطبین از سامسونگ به آیفون

وقتی سیم کارت تان را وارد آیفون کردید، به قسمت Settings بروید و گزینه Mail, Contacts, Calendar را انتخاب کنید. روی گزینه Gmail بزنید و اطلاعات کاربری تان را وارد کنید. سپس دستگاه از شما سوال می پرسد از بین گزینه‌های Mail،Contacts، Calendars و Notes کدام را فعال می‌کنید و شما باید گزینه Mail،Contacts، Calendars را انتخاب کنید. حالا مخاطبین شما در جی میل و آیفون، هم سان سازی صورت گرفته و با این نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone، اطلاعات به طور کامل و بدون دخالت سیم کارت، وارد گوشی جدید تان می شود.

بیشتر بخوانیم : تعمیر موبایل اپل

انتقال مخاطبین از سامسونگ به آیفون

انتقال مخاطبین از Gmail به iCloud

انتقال مخاطبین از Gmail به iCloud ، شامل بارگیری مخاطبین از حساب Gmail و بارگیری دوباره آنها به حساب iCloud است. نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone با این روش، به این صورت انجام می شود که به Google Contacts موجود در مرورگرتان می روید و پسورد تان را وارد می کنید. لیستی از همه مخاطبان تان را می توانید ببینید.

انتقال لیست مخاطبان از سامسونگ به آیفون

در قسمت چپ صفحه، بر روی گزینه Export کلیک می کنید تا از مخاطبین گوگل شما، کپی شود. سپس سه گزینه Google CSV ،Outlook CSV و vCard (برای مخاطبین iOS) در برابر شما قرار می گیرد که از میان آنها باید vCard را انتخاب کنید.

ارسال مخاطبین گوشی سامسونگ به ipone

یک پنجره دیگر هم به شما امکان می دهد بتوانید همه مخاطبین یا فقط موارد انتخاب شده را انتقال دهید. بعد از انتخاب گزینه دلخواه، روی Export کلیک کنید تا پرونده روی دستگاه تان بارگیری شود.

حالا می توانید به iCloud website بروید و لیستی از همه برنامه های تان ببینید. در ادامه، Contacts را انتخاب کنید و به محض بارگیری برنامه Contacts ، باید روی نماد Gear که در گوشه پایین سمت چپ وجود دارد، کلیک کنید. سپس از منو پاپ‌آپ گزینه Import vCard را انتخاب کنید.

ارسال کانتکت های گوشی سامسونگ به اپل

پرونده مخاطبانی را که دانلود کرده اید، پیدا کرده و گزینه Open را بزنید تا انتقال مخاطبین Gmail به حساب iCloud شروع شود. به محض اتمام این مرحله، تمام مخاطبین Google شما بلافاصله در Contacts app در iPhone در دسترس شما قرار می گیرند.

بیشتر بخوانیم : تعمیر موبایل سامسونگ

استفاده از برنامه Move to iOS

شرکت اپل برای کاربرانی که می خواهند از سیستم اندروید به آیفون کوچ کنند و اطلاعات شان را به سیستم جدید منتقل کنند، یک اپلیکیشن جدید برای دانلود قرار داده است. اپلیکیشن Move to iOS که در گوگل پلی استور قرار داده شده، کار را برای کاربران تازه آیفون و همچنین نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone آسان کرده است. برای انجام این روش، اپلیکیشن Move to iOS را از گوگل پلی استور دانلود کرده و آن را اجرا کنید. آیفون را کنار گوشی سامسونگ تان بگذارید و اطلاعات شبکه Wi-Fi داخلی را در آیفون وارد کنید.

اپلیکیشن انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone

سپس تمام اطلاعاتی را که می خواهید از گوشی سامسونگ تان منتقل شوند، انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام دادید، پیام Transfer Complete برای تان ظاهر می شود و در واقع همه آن اطلاعاتی که انتخاب کردید، به آیفون منتقل می شوند. در این نحوه انتقال مخاطبین از سامسونگ به iPhone، کار انتقال اطلاعات، بدون سیم و کاملا امن انجام می شود و برای همین به کد وای فای و رمز امنیتی نیاز دارد. وقتی دو دستگاه کنار هم قرار می گیرند، دستگاه اندروید به طور خودکار توسط  iOS شناسایی می شود و به محض وارد کردن کد امنیتی، کار انتقال اطلاعات آغاز می شود.

انتقال مخاطبان از سامسونگ به iPhone

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران