نمایندگی دل در اکثر کشورهای جهان فعالیت دارد. در کنار مراکزی که فروش و خدمات پس از فروش دل محصولات دل را انجام می دهند، مراکزی نیز به عنوان شرکت های تعمیرات تخصصی کار تعمیر این لپ تاپ ها و تعویض قطعات آن را انجام می دهند. سامانه جامع آنلاین زود کمک از جمله مراکز تعمیراتی است که کار تعمیر محصولات دل را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

در بین برند های مختلف لپ تاپ و رایانه در جهان، برند دل سال ها است که به عنوان یکی از مشهور ترین و شناخته شده ترین برند های تولید کننده انواع لپ تاپ در جهان است. محصولات مختلف برند دل در سراسر دنیا به صورت گسترده به فروش می رسد و سالانه تقاضای بالایی برای فروش و عرضه محصولات شرکت دل وجود دارد. لپ تاپ های تولید شده توسط شرکت دل، یکی از انواع محصولات بسیار پر طرفدار در ایران است. لپ تاپ های دل؛ از مدل های معمولی تا به روز ترین و پیشرفته ترین آن ها در ایران نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. شرکت دل اصالتا یک شرکت آمریکایی است و دفتر اصلی و مرکزی آن در شهر تگزاس آمریکا قرار دارد.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر محصولات دل

برای تعمیر محصولات دل به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر محصولات دل را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، محصولات دل خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات محصولات دل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

 

تاریخچه نمایندگی دل  

شرکت بزرگ دل، یک شرکت خصوصی آمریکایی است که در سال 1984 در تگزاس آمریکا تاسیس شد و کار خود را گسترش داد. محدوده فعالیت این شرکت اما به آمریکا محدود نشد و در سراسر جهان شرکت دل فعالیت های خود را گسترش داد. این شرکت در سال های متمادی تبدیل به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده سیستم های کامپیوتری شخصی، انواع لپ تاپ و سایر لوازم جانبی آن در جهان شده است. شرکت دل را می توان به عنوان غول شرکت های IT دنیا در نظر گرفت. بیشترین متقاضیان و کاربران محصولات برند دل را کاربران تجارت الکترونیک، دانشجویان و پژوهش گران، توسعه دهندگان بازی های ویدئویی، تدوین گران فیلم و تصویر، طراحان گرافیکی و کارمندان سازمان ها و ادارات تشکیل می دهند. بدون شک این شرکت یکی از موفق ترین تولید کننده های محصولات الکتریکی است. تا جایی که در سال های 2015 و 2016 به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده نوت بوک ویندوزی در دنیا شناخته شد و از آن برای تولید محصولاتی بسیار با کیفیت تقدیر شد.

 

نمایندگی دل

 


مسیر رو به پیشرفت شرکت dell

شرکت دل در ابتدا تنها انواع کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ را تولید می کرد. محصولات این شرکت هم به خوبی در دنیای فناوری جایگاه خود را پیدا کرده بود. اما به تدریج برند دل با رقبای بسیار زیادی همچون شرکت اپل مواجه شد. در نتیجه این شرکت تصمیم گرفت برای پیشرفت و ماندن در جایگاه بالای خود، اقدام به ایجاد یک سری تغییرات و به روز رسانی ها در محصولات خود کند. در نتیجه کم کم فناوری های به روز تر در محصولات این شرکت نمایان شد و تعداد نمایندگی دل در سراسر دنیا هم گسترش پیدا کرد. علاوه بر انواع به روز رسانی های انجام شده در محصولات دل، تنوع محصولات این شرکت نیز از لپ تاپ ها و کامپیوتری های شخصی به سایر محصولات مانند نوت بوک و ... گسترش پیدا کرد. در نتیجه در نقطه کنونی، این برند توسط گروه های مختلفی اعم از تاجران، کارمندان و پژوهشگران و فعالان حوزه IT انتخاب می شود.

 

 


گسترش نمایندگی دل در سراسر جهان

شرکت دل علاوه بر مراکز و دفاتر اصلی در آمریکا، صد ها شعبه و نمایندگی مجاز در سراسر دنیا هم دارند. دفاتر و نمایندگی های اصلی محصولات دل علاوه بر فروش محصولات اصلی این شرکت، خدمات پس از فروش و سرویس های تعمیر و تعویض قطعات محصولات مختلف دل را هم ارائه می دهند. سرویس های تعمیراتی این محصولات شامل انواع سرویس های نصب و راه اندازی ویندوز، نصب و به روز رسانی برنامه های مختلف، به روز رسانی سیستم عامل، رفع مشکلات نرم افزاری و انواع تعمیرات سخت افزاری می شود. علاوه بر این می توان از مراکز معتبر که پشتیبانی محصولات دل را به عهده دارند برای دریافت مشاوره جهت خرید و انتخاب محصولات هم کمک گرفت. این مراکز معتبر انواع محصولات برند دل اعم از لپ تاپ ها، تبلت، پرینتر ها، کامپیوتر ها، آل این وان، و ویدئو پروژکتور ها را برای فروش، تعمیر و تعویض قطعات پوشش می دهند. زود کمک به عنوان یک مجموعه معتبر انواع سرویس های تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات مختلف دل را با کیفیتی بالا ارائه می دهد.


محصولات شرکت دل

برند دل محصولات بسیار مختلف الکترونیکی را تولید و عرضه می کند. انواع لپ تاپ ها اصلی ترین محصولاتی است که این شرکت ارائه می دهد. در کنار لپ تاپ، کامپیوتری های شخصی، سیستم های آل این وان، انواع پرینتر ها، دستگاه های کپی، ویدئو پروژکتور ها، انواع تجهیزات جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، سرور ها، انواع نوت بوک ها، تلویزیون، اسکنر، ابزار های ذخیره سازی، تلفن های هوشمند، انواع مانیتور ها و کیس های آماده از جمله محصولات مختلفی است که توسط غول فناوری دل تولید و در سراسر جهان عرضه می شوند.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار دستگاه زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات دستگاه در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر دستگاه را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران