لپ تاپ ها امروزه نقش پررنگی در زندگی روزمره ایفا می کنند. با استفاده از نرم افزارهای مختلفی که قابل نصب بر روی لپ تاپ هستند می توان نیازهای کاربری مختلف را برطرف کرد. نصب برنامه روی لپ تاپ فرآیند پیچیده ای نیست. با طی کردن مراحلی ساده می توانید به راحتی فرآیند نصب نرم افزار روی لپ تاپ را انجام دهید. در ادامه این مقاله شما را با نحوه نصب برنامه روی لپ تاپ آشنا می کنیم، همراه زودکمک باشید.

نصب نرم افزار روی لپ تاپ

💻 ترفند رفع مشکل فراموش کردن رمز لپ تاپ رو اینجا یاد بگیر. 

مراحل نصب نرم افزار روی لپ تاپ

برای نصب برنامه روی لپ تاپ ویندوزی، دستورالعمل مشخصی وجود دارد. اول باید بر اساس نسخه ویندوز، ورژن مناسب برنامه را دانلود کنید. معمولا برنامه ها به صورت فشرده یا زیپ دانلود می شوند و باید با استفاده از نرم افزار مخصوص، آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. برخی از فایل ها باید کرک شوند که در ادامه با مراحل آن آشنا می شوید.

پیش از نصب برنامه در لپ تاپ، باید مطمئن شوید که ورژن آن برنامه با نسخه ویندوز مورد استفاده در سیستم شما همخوانی دارد. در غیر این صورت، برنامه نصب نشده یا با مشکلاتی روبرو می شود. برای اطلاع از ورژن سیستم عامل لپ تاپ خود می توانید به یکی از سه صورت زیر عمل کنید.

  • دکمه های win+x را همزمان فشار داده و سپس گزینه system را انتخاب کنید. اگر system type برابر با 64-bit یا X64 باشد، ویندوز شما 64 بیتی است و اگر به جای آن 32-bit یا X86 نوشته شده باشد باید برای نصب برنامه در لپ‌تاپ، نسخه 32 بیتی را دانلود کنید.

  • روی my computer کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید. در صفحه system اطلاعات سیستم برای شما نشان داده می شود.

  • روی آیکون my computer در دسکتاپ کلیک کرده و وارد آن شوید. سپس وسط صفحه کلیک راست کرده و روی گزینهproperties   ضربه بزنید. به این ترتیب، پنجرهsystem  نمایش داده می شود و باقی مراحل، مشابه روش های قبلی هستند.

مشاوره آنلاین زودکمک

💻 علت های کند کار کردن لپ تاپ رو تو این مقاله ببین. 

نحوه نصب برنامه کرک شده روی لپ تاپ

اگر برای نصب برنامه در لپ تاپ از نسخه اصلی استفاده کنید، نیازی به طی کردن این مرحله نیست. اما ما ناچاریم نسخه رایگان بیشتر نرم افزارها را دانلود کنیم که برای این منظور، نیاز به کرک کردن آن است. بدین منظور باید دنبال فایل های  exe باشید؛ یعنی فایل هایی با پسوند setup.exe  یا install.exe .

سپس روی فایل دبل کلیک کنید تا عملیات دانلود آن شروع شود. در بیشتر موارد، کلیدی با عنوان next نمایش داده می شود تا ادامه مراحل را نیز طی کنید. گاهی زیر حالت typical یعنی پیش فرض و حالت  custom  وجود دارد تا تغییراتی را اعمال کنید؛ البته حالت پیش فرض بهتر است. برنامه ها در درایو c و پوشه ای به نام Program Files  نصب می شوند.

برای کرک کردن برنامه ها هم هر سایت، روش کرک خاصی را در هنگام دانلود برنامه توضیح داده است که می توانید طبق آن عمل کنید. با کرک کردن برنامه در واقع به جای پرداخت پول برای نصب برنامه در لپ تاپ، به نسخه رایگان آن برنامه دسترسی خواهیم داشت.

پس از دانلود فایل کرک شده برنامه، لازم است که آن را از حالت فشرده خارج کنید. معمولا سایت ها برای این مرحله، پسورد در نظر می گیرند و آن را به کاربران ارائه می دهند. بدین منظور می توانید یکی از برنامه های موجود برای فشرده سازی را نصب کرده و با کلیک راست کردن روی فایل مورد نظر آن را از حالت فشرده خارج کنید.

✅ نحوه ارسال پیامک با لپ تاپ

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران