برنامه اینستاگرام این اجازه را به کاربران نمی دهد که به طور مستقیم دانلود فیلم و عکس را انجام دهند و برای دانلود پست یا استوری اینستاگرام باید از روش های غیر مستقیم استفاده کنید. افراد بسیاری دنبال راهکارهای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام هستند. روش های زیادی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری وجود دارد. روش های دانلود از اینستاگرام به خصوص در گوشی های همراه بسیار پرطرفدار هستند. زیرا به راحتی به نصب برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام می توانید پست های مورد نظرتان را در گالری ذخیره کنید. برنامه های زیادی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از پرکاربرد ترین آنها را در رایانه، تلفن همراه اندروید و iso بیان کنیم. در صورتی نیاز به تعمیر گوشی موبایل در محل به همراه گارانتی معتبر با زود کمک تماس بگیرید.

دانلود پست اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت

در ادامه تعدادی از سایت های دانلود از اینستاگرام را به همراه نحوه کاراییشان توضیح داده ایم.

مشاوره آنلاین زود کمک

وب سایت w3toys

یکی از ساده ترین سایت ها برای دانلود پست اینستاگرام چه به صورت فیلم یا عکس، وب سایت w3toys است. برای انجام دانلود از طریق این سایت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع دانلود از اینستاگرام باید لینک محتوی مورد نظر خود را کپی کنید. برای این کار اگر از رایانه استفاده می کنید می توانید با کلیک بر روی گزینه 3 نقطه و دکمه  Copy Link آدرس سایت را کپی کنید. همچنین می توانید به صورت مستقیم آدرسی که در بخش آدرس بار مرورگر قرار گرفته را کپی کنید.

در صورتی که از تلفن همراه استفاده می کنید کافی است گزینه 3 نقطه و همان Copy Link را بزنید.

  • اکنون وارد سایت مورد نظر شده و در کادر وسط صفحه، آدرس را قرار بدهید. برای این کار باید آدرس را Paste کنید.

  • حالا دکمه Download را بزنید.

  • مجدد یک دکمه Download برای‌تان در صفحه قرار می‌گیرد. بعد از کلیک روی این دکمه یا ویدیو مستقیم دانلود می‌شود یا اینکه بعد از کلیک روی دکمه 3 نقطه کنار صفحه و دکمه Download، دانلود ویدیو شروع می‌شود.

وب سایت instaoffline

گاها پیش می آید که سایت های دانلود از اینستاگرام به دلیل رایگان بودن از دسترس خارج می شوند. در این صورت استفاده از سایت instaoffline یکی از بهترین گزینه ها است. نحوه کار با این وب سایت مشابه با سایت قبلی است به این صورت که:

📱 قابلیت جدید اینستاگرام

انواع روش های دانلود از اینستاگرام

  • ابتدا باید لینک محتوای مورد نظرتان را در اینستاگرام کپی کنید

  • بعد از این باید وارد سایت شوید و در کادر وسط صفحه لینک ویدیو یا پست را قرار بدهید.

  • اکنون ویدیو به راحتی قابل دانلود است و می‌توانید با کلیک روی دکمه Download آن را روی تلفن همراه یا رایانه‌تان بارگیری کنید.

نکته: با سایت‌هایی که تا اینجا معرفی کردم، می‌توانید به راحتی هم ویدیوهای IGTV و هم ریلز اینستاگرام را هم دانلود کنید.

وب سایت igdownloader

این سایت هم تا حدودی شبیه به سایت های قبلی است اما چندین مزیت اضافی نسبت به آنها دارد. یکی از مزیت های این سایت دانلود از اینستاگرام این است که به شما اجازه می دهد تا محتوی یک پبج را به صورت جداگانه دانلود کنید. این وب سایت چندین تب مختلف دارد که می توانید به کمک این تب ها عکس، ویدئو، ئویدئو ریلز، ویدیوهای IGTVوعکس پروفایل را دانلود کنید. نحوه کار با آن‌هم دقیقا مثل سایت‌های قبلی است با این تفاوت که برای دانلود عکس پروفایل یک اکانت، کافی است آیدی اینستاگرامش را در کادر وسط صفحه قرار بدهید. در ضمن گزینه‌ای با اسم Profile میان تب‌های این سایت وجود دارد که انگار به شما اجازه می‌دهد به‌شکل دسته جمعی محتوای یک پیج را دانلود کنید.

این مقاله کاربردی رو از دست ندید: 8 ترفند ساده و کاربردی برای بالا بردن امنیت اینستاگرام و جلوگیری از هک

آموزش دانلود پست از اینستاگرام برای اندروید

همان طور که می دانید سایت های وب سایت محدودیت هایی برای دانلود استوری و هایلایت دارند. همچنین اگر بخواهید به طور دایم محتوی از اینستاگرام دانلود کنید بهتر است به جای وب سایت یک اپلیکیشن روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید. در ادامه این مقاله با ما همرا باشید تا بهترین نرم افزار های موجود در این رمینه را معرفی کنیم. برای شروع اپ های دانلود پست اینستاگرام را بیان می کنیم.

برنامه Video Downloader – for Instagram Repost App

برنامه Video Downloader یکی از بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام برای اندروید است. تعداد نصب های این برنامه بیش از چند صد ملیون است. با استفاده از ایم اپلیکیشن می توانید محتوای مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید که این محتوا شامل پست، ویدیو IGTV و... است. همینطور این برنامه به شما اجازه می‌دهد در چند قدم محتوای یک پیج دیگر را در اکانت خودتان منتشر کنید.

📱 پیدا کردن آهنگ با یوتیوب رو بلدی؟

پست اینستاگرام
برای استفاده از این اپ باید ابتدا لینک محتوی مورد نظر خود را با استفاده از گزینه 3 نقطه و Copy Link، کپی کنید.
سپس آن را در نرم افزار قرار بدهید تا محتوا برای‌تان دانلود شده و در گالری‌تان قرار بگیرد. البته دقت کنید، توجه کنید که این برنامه در کنار رایگان بودن، حاوی تبلیغات اینترنتی است و اگر می‌خواهید تبلیغاتش به شما نمایش داده نشود، باید نسخه اصلی‌اش را بخرید.

اپلیکیشن instasaver

این برنامه نیز به دلیل سرعت بالایی که در دانلود از اینستاگرام دارد دارای محبوبیت زیادی است. نحوه استفاده از این اپ نیز دقیقا همانند برنامه های قبلی است یعنی می توانید با کپی کردن لینک محتوی اینستاگرام آن را دانلود کنید.

دیگر اپلیکیشن هایی که می توان برای دانلود از اینستاگرام از آنها استفاده کرد عبارتند از:

  1. اپلیکیشن اندروید FastSave‏

  2. اپلیکیشن اندروید Downloader for Instagram

  3. اپلیکیشن اندروید Video downloader

دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید

اکثر اپلیکیشن هایی که در بالا به شما معرفی کردیم مختص دانلود پست اینستاگرام هستند و امکان دانلود استوری را به  شما نمی دهند. اما در برنامه گوگل پلیر تعدادی از اپلیکیشن های اندرویدی وجود د ارد که به طور اختصاصی برای دانلود استوری طراحی شده اند، اما در کنار آن امکان دانلود پست و محتوی عادی را نیز به شما می دهند. در ادامه این مطلب این اپ ها را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن instagram video downloader story saver

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید استوری اکانت های دلخواه خود را با سرعت زیادی دانلود کنید. همچنین این برنامه به شما اجازه می‌دهد محتواهای IGTV، پست‌های معمولی و... را هم با چند کلیک دانلود کنید.

اپلیکیشن اندروید Downloader for Instagram

با استفاده از این اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام علاوه بر دانلود استوری قابلیت های دیگری مانند موارد نیز را نیز می توانید به دست آورید.

استوری اینستاگرام

  • دانلود محتوا بدون نیاز به خروج از اینستاگرام

  • پیدا کردن لینک استوری و دیگر محتواها و ارسال آن برای دوستان

  • اضافه کردن اکانت‌های محبوب به برنامه

  • پخش‌کننده ویدیو درون برنامه

  • دانلود از اکانت‌های خصوصی که آنها را فالو کرده‌اید

  • و... .

اپلیکیشن Instore

این برنامه نیز نظرات مثبت زیادی را کسب کرده و تعداد زیادی از کاربران از آن رضایت داشته اند. این برنامه علاوه بر دانلود استوری اینستاگرام چندیدن قابلیت مهم دیگر نیز دارد :

  • ارسال و انتشار مجدد محتوا،

  • دانلود ویدیو و پست،

  • کمک در پیدا کردن هشتگ‌های مناسب،

  • دانلود محتوا با کیفیت بالا،

  • و... .

اپلیکیشن های دیگر دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید

  1. اپلیکیشن Story Saver for Instagram‏
  2. اپلیکیشن دانلودر: دانلود از اینستاگرام
  3. اپلیکیشن Story Saver‏

بیشتر بخوانید: آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام برای iso

در اینجا چند نرم افزار قدرتمند برای دانلود پست و استوری در آیفون را بیان می کنیم.

برنامه Reposter for Instagram

یکی از بهترین نرم افزارهایی که برای انتشار مجدد محتواهای اینستاگرام در اکانت خودتان وجود دارد، این اپلیکیشن است که با اسم Regrammer یا Reposter شناخته شده. از جمله قابلیت های این برنامه به شرح زیر است:

پست اینستاگرام

  • قابلیت انتشار مجدد پست،

  • قابلیت انتشار مجدد استوری،

  • قابلیت انتشار مجدد ریلز،

  • انتشار محتوا بدون هیچ‌گونه واترمارک،

  • و... .

برنامه fastsave

ممکن است اسم این برنامه برای شما آشنا باشید زیرا در موارد گوشی های اندروید به آن اشاره کردیم. در واقع این اپلیکیشن هم در نسخه اندروید و هم IOS در اختیار کاربران قرار گرفته. نحوه کار با این ابزار آسان است و فقط نیاز دارید لینک محتوای مورد نظرتان را از پیج کاربر کپی کرده تا بتوانید به کمک برنامه، آن را دانلود کنید.

برنامه Inflact

برنامه Inflact یا Ingramer هم یکی دیگر از برنامه‌ها برای دانلود ویدیو و پست از اینستاگرام در IOS است. این برنامه دانلود از اینستاگرام همینطور به شما قابلیت‌هایی در زمینه انتشار پست می دهد.

کاربر گرامی جهت دریافت خدمات در خصوص انواع مشکلات در انواع گوشی های اندروید و آیفون و سؤالات مربوط به آن‌ها می توانید با شماره 1662 تماس گرفته، و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زود کمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران