مشکلات ورود به اینستاگرام

 

اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب و پراستفاده توسط کاربران است. مشکل ورود به اینستاگرام از مشکلات شایع در بین شبکه های اجتماعی بوده که کاربران را به جستجو برای یافتن راه حل این مشکلات وا می دارد. مشکلات خطا هنگام ورود به اینستاگرام (login) از جمله خطاهای رایج ورود به این برنامه هستند. در این مقاله سعی شده است که به این مشکلات و راه حل های آن ها پرداخته شود.

خطای ورود به اینستاگرام

 

حل مشکل وارد شدن (login) به حساب اینستاگرام

برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام راه حل های زیر را امتحان کنید:

  • مشکلات مربوط به VPN

  • از دستگاه دیگری برای ورود به حساب خود استفاده کنی

  • ایمیل یا شماره تلفن خود را به جای نام کاربری وارد کنید.

  • با حساب کاربری متفاوتی وارد اینستاگرام شوید.

  • کش اینستاگرام را پاک کنید.

  • رمز عبور اینستاگرام را تغییر دهید.

1. مشکلات مربوط به VPN

در برخی مواقع این مشکل مربوط به اتصال اینترنت می شود. به دلیل فیلترینگ اینستاگرام برای ورود به این شبکه اجتماعی و استفاده از آن لازم است که از VPN استفاده شود. اتصال VPN ممکن است پایدار نباشد یا اتصال ضعیفی به اینترنت داشته باشیم. در این مواقع VPN خود را تغییر دهید و مجددا برای ورود به حساب اینستاگرام اقدام کنید. در این رابطه می توانید مقاله معرفی بهترین VPN ها را مطالعه کنید.

2. از دستگاه دیگری برای ورود به حساب خود استفاده کنید

اگر از ایراد نداشتن VPN اطمینان حاصل کردید و همچنین نام کاربری و رمز عبور را به درستی وارد می کنید، از دستگاه دیگری مانند لپ تاپ یا گوشی هوشمند دیگر برای ورود به حساب خود اقدام کنید. اگر با این روش توانستید وارد حسابتان شوید احتمالا ایراد از گوشی ای که برای ورود به اینستاگرام استفاده می کند باشد. در این مواقع معمولا با خاموش و روشن کردن گوشی ایراد برطرف می شود.

3. ایمیل یا شماره تلفن خود را به جای نام کاربری وارد کنید

در هنگام ورود به حساب اینستاگرام علاوه بر نام کاربری می توان از ایمیل یا شماره تلفنی که در مرحله ثبت نام ثبت شده است استفاده کرد. اگر قصد وارد شدن با نام کاربری خود به حسابتان را داشتید و ورود ناموفق بود این بار از ایمیل یا شماره تلفن خود استفاده کنید.

✅ مقاله بازیابی رمز ورود اینستاگرام را از دست ندهید.

4. با حساب کاربری متفاوتی وارد اینستاگرام شوید

در برخی موارد عملکرد خود برنامه اینستاگرام مختل می شود. برای اطمینان از عملکرد درست برنامه با یک اکانت دیگر وارد اینستاگرام شوید. اگر خودتان اکانت دیگری ندارید از یک شخص دیگر بخواهید با دستگاه شما وارد حساب کاربری اش شود. چنانچه ورود موفقیت آمیز بود به این معنی است که دستگاه شما و برنامه اینستاگرام مشکلی ندارند.

5. کش اینستاگرام را پاک کنید

در برخی موارد مشکل ورود به اینستاگرام می تواند مربوط به کش برنامه باشد. به تنظیمات گوشی بروید و در قسمت برنامه ها اینستاگرام را انتخاب کنید، در بخش Storage کش برنامه را پاک کنید.

6. رمز عبور اینستاگرام را تغییر دهید

اگر تمام راه حل ها را بررسی و امتحان کردید اما همچنان با مشکل ورود به حساب اینستاگرام خود مواجه هستید، احتمال هک شدن حسابتان هم وجود دارد. در این رابطه رمز عبور خود را با استفاده از گزینه‌ی Forgot password تغییر دهید. برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام مقاله ترفندهای بالا بردن امنیت اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران