ریکاوری پیام‌ها و عکس‌های دایرکت اینستاگرام با روش‌های مختلفی امکان پذیر است. این سه روش عبارتند از:

  1. بازیابی از طریق دانلود دیتا از اینستاگرام
  2. بازیابی از طریق فیسبوک
  3. ریکاوری از طریق سایت رسمی اینستاگرام

در این مبحث قصد داریم این راه‌کارها را مفصلا توضیح دهیم. اگر شما هم جزء کسانی هستید که محتویات دایرکت اینستاگرام خود را حذف کرده و اکنون تمایل دارید عکس‌ها و پیام‌های خود را ریکاوری کنید، ما را تا انتهای مقاله همراهی نمائید.

مشاوره آنلاین زودکمک

بازیابی دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک

ریکاوری پیام‌ها و عکس‌های دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک آسان‌ترین روش برای بازیابی چت‌های حذف شده است. این راه‌کار برای افرادی مناسب است که دارای حساب کاربری فیسبوک هستند. برای بازیابی دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در فیسبوک شوید.

در صفحه کاربری شما بخشی به نام lnbox وجود دارد. از قسمت سمت چپ صندوق ورودی گزینه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک نمائید. اکنون می‌توانید تمامی چت‌هایی را که در دایرکت اینستاگرام فرستاده اید، مشاهده کنید. این روش به دلیل سهولت بسیار و سریع بودن، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ریکاوری پیام‌ها و عکس‌های دایرکت اینستاگرام


بازیابی دایرکت اینستاگرام از طریق سایت

ریکاوری پیام‌ها و عکس‌های دایرکت اینستاگرام از طریق سایت به این صورت است که باید از کامپیوتر خود کمک بگیرید. توسط کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید، پس از لاگین، بر روی آیکن آدمک که بالا و سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.

در مرحله بعد وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه Privacy and Security را برگزینید. اکنون صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه در قسمت Data Download، گزینه Request Download را انتخاب کنید.

اکنون ممکن است از شما خواسته شود که مجددا وارد حساب کاربری خود شوید. در این صورت روی Login Again کلیک نموده و در صفحه‌ای که پیش روی شما قرار می‌گیرد، ایمیل خود را به طور دقیق وارد کنید. از آنجا که فایل حاوی اطلاعات ریکاوری دایرکت به آدرس ایمیل فرستاده می‌شود، لازم است که ایمیل را صحیح وارد نمائید.

در مرحله بعدی رمز حساب کاربری اینستاگرام خود را با دقت در بخش مربوطه وارد کنید و سپس گزینه Request Download را بزنید. شما می‌توانید اطلاعات دایرکت را با دو فرمت مختلف دریافت نمائید، یکی HTML و دیگری json. از بین این دو نوع هر کدام را که مایل باشید، برگزینید.

پس از مدتی صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه، نوشته‌ای با عنوان Download Requested وجود دارد که نشان دهنده موفقیت‌آمیز بوده عملیات بازیابی پیام‌های دایرکت اینستاگرام است. چنانچه روی گزینه Go to Feed کلیک کنید، به اینستاگرام خود وارد می‌شوید.


ریکاوری دایرکت اینستاگرام از طریق دانلود دیتا از اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام از امکانات فراوانی برخوردار است. یکی از این آپشن‌های جذاب و مفید، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان است. این نسخه می‌تواند تمامی پیام‌های شما، همچنین عکس‌ها، ویدیوها و حتی کامنت‌ها و لایک‌هایی را که گذاشته‌اید، در اختیار شما قرار دهد.

 نحوه ریکاوری پیام‌ها و عکس‌های دایرکت اینستاگرام از این طریق به این صورت است که نخست وارد بخش settings اینستاگرام می‌شوید. بعد باید بر روی گزینه Security بزنید و Download data را انتخاب نمائید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد کنید. این ایمیل باید همانی باشد که هنگام ثبت نام در اینستاگرام از آن استفاده کرده‌اید. در مرحله بعد گزینه Request Download را برگزینید. در مرحله بعد پسورد اینستاگرام خود را وارد کرده و سپس بر روی Next بزنید.

اکنون بر روی گزینه Done کلیک کنید. حدودا یکی دو ساعت بعد ایمیل حاوی فایل برای شما ارسال خواهد شد. در ایمیل ارسال شده باید روی گزینه دانلود دیتا بزنید. ایمیل مذبور در مرورگر دستگاه شما باز می‌شود و پس از وارد کردن نام کاربری مربوط به اینستاگرام خود، اطلاعات دایرکت مانند عکس و چت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


بهترین روش بازیابی دایرکت اینستاگرام

از بین سه روش ذکر شده در بالا، ریکاوری پیام‌ها و عکس‌های دایرکت اینستاگرام از طریق فیسبوک بهترین و راحت‌ترین راه‌کار است. سازنده اپلیکیشن اینستاگرام و فیسبوک یک نفر است و سازنده آن امکان ریکاوری دایرکت را به کمک فیسبوک فراهم کرده است. نرم افزار فیسبوک در تمامی گوشی‌های هوشمند امروزی وجود دارد و اگر اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنید، قادر خواهید بود به سهولت کلیه تصاویر و پیام‌های دایرکت خود را بازیابی نمائید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران