استفاده از یخچال های ساید امروزه بسیار رایج و فراگیر شده است. این یخچال های پیش رفته امروزی تنظیمات و حالت های خاص خود را دارند. Demo Mode در یخچال ساید یکی از این حالت ها است. حالت Demo در یخچال، برای زمانی استفاده می شود که یخچال در فروشگاه قرار دارد. بعد از خرید یخچال و نصب آن در منزل لازم است که حالت دمو یخچال را غیرفعال کنیم. در این مقاله با زودکمک همراه باشید تا به شرح حالت دمو در یخچال و نحوه غیرفعال کردن آن بپردازیم.

حالت دمو یخچال

✅ بهترین دمای تنظیم درجه یخچال چقدر است؟

حالت Demo Mode در یخچال چیست؟

همانطور که پیش تر گفته شد، فروشندگان در فروشگاه از حالت Demo در یخچال استفاده می کنند. با فعال بودن این حالت در واقع سیستم سرمایشی یخچال کار نمی کند. فروشندگان با فعال کردن حالت دمو یخچال، درب های آن را برای به نمایش گذاشتن کامل یخچال و قسمت های درونی آن باز می گذارند. بدین ترتیب مشتری ها می توانند به دفعات و بدون نگرانی درب یخچال را باز و بسته کنند و به وارسی کامل یخچال بپردازند.

اما زمانی که یخچال را خریداری و به منزل منتقل می کنیم، در صورتی که حالت Demo یخچال فعال باشد، طبیعتا لازم است که برای نصب و استفاده از دستگاه این حالت را غیرفعال کنیم. اگر یخچالی که تازه خریداری کرده اید سرمایش نداشت و خنک نمی کرد و از نقص فنی نداشتن دستگاه مطمئن هستید، لازم است که فعال بودن حالت دمو یخچال را بررسی کنید. در ادامه نحوه غیرفعال کردن Demo Mode در یخچال را شرح می دهیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

✅ پیشنهاد برای شما: نحوه ریست کردن یخچال 

نحوه غیرفعال کردن حالت دمو در یخچال

برای غیرفعال کردن حالت Demo در یخچال، دکمه های Energy Saver + Freezer را با هم و به مدت 3 ثانیه یا بیشتر نگه دارید. در این حالت صدای بیب از یخچال شنیده می شود و حالت دمو غیرفعال می شود و درجه های دما بر روی نمایشگر دستگاه نشان داده می شود.

لازم به ذکر است که در بعضی مدل ها باید دکمه Lighting را هم با دکمه های Energy Saver + Freezer نگه داشت. همچنین در برخی مدل ها هم برای غیرفعال کردن حالت دمو یخچال، لازم است که فقط دکمه های Refrigerator(Frifge) + Freezer را با هم و همزمان نگه داشت. پس از غیرفعال کردن حالت دمو، فرآیند سرمایش و خنک سازی یخچال بعد از 2 ساعت به صورت عادی انجام می شود. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه می توانید با واحد تعمیر یخچال در محل زودکمک در ارتباط باشید. 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران